0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: NitroArgi στις Μάρτιος 14, 2008, 03:12:00 μμΚαλημερα φιλε Bomba και σε ευχαριστω για τα καλα σου λογια....Προς θεου δεν υπαρχει περιπτωση να σε παρεξηγησω οπως δεν εχω κανει με αλλους και αλλους σε αυτο και σε αλλα forum. Διαβασα με προσοχη το post σου και θα προσπαθησω να απαντησω σε ολα τα σημεια που αναφερεις.Οταν μιλαω για το SP, μια μοτοσυκλετα που ειναι κρυφος μου ποθος εδω και παρα πολλα χρονια, και λεω οτι ειναι φτιαγμενο απο το υλικο που δημιουργουνται τα ονειρα πρεπει να ερθεις μαζι μου πισω στο 1999 που παρουσιαστηκε. Θελεις να σκεφτεις για μια στιγμη ποιος ηταν ο ανταγωνισμος εκεινη την εποχη? Δε με ενδιαφερει να μπω σε μια ανουσια συγκριση εταιριων (Ιαπωνεζικων και Ευρωπαικων μαζι)...μιλαω βεβαια για τα μοντελα παραγωγης (CBR919, YZF-R1, VTR SP1, 996, ZX9R και ΖΧ7R). Τη μοναδικη μοτοσυκλετα που μπορω να σκεφτω αυτη τη στιγμη ειναι το sexy YZF R7.H Honda, ο μεγαλυτερος κατασκευαστης μοτοσυκλετων ακομα και σημερα, ειναι η εταιρια που καθοριζει τις τασεις και ολοι οι αλλοι ακολουθουν. Αρκετες φορες, ειδικα τα τελευταια χρονια, μαλιστα δημιουργει τασεις και κατηγοριες που ομως τελικα το πρωτοποριακο προιον της δεν ειναι το καλυτερο αργα ή γρηγορα.Η Aprilia, της οποιας η συγχρονη ιστορια αξιζει να σημειωθει ξεκιναει το 1992 αποφασισε το 1998 να μπει στο παιχνιδι των μεγαλων μοτοσυκλετων. Το Mille ειναι μοντελο σταθμος το οποιο ξεκινησε την εξελιξη του στις αρχες της δεκαετιας του '90 αν και βγηκε στην παραγωγη 8 ολοκληρα χρονια αργοτερα (ενα χρονο αφου ειχε βγει το vTR στο οποιο αναφερθηκες και το οποιο αν θυμαμαι καλα κατασκευαζοταν στην Ιταλια!!!)Απλα ενα καλυτερο VTR??? Tο Mille ειχε οχι μονο δεν ηταν απλα ενα αντιγραφο του VTR αλλα ηταν μια βασικη αιτια που τον επομενο χρονο ο ανταγωνισμος της κατηγοριας ανασκουμπωθηκε. Ειχε ψεκασμο, αναρτησεις που δεν κατερεαν μετα απο ορισμενα χιλιομετρα, ενα πλασιο και ψαλιδι που μπορουσες να δεις μονο στους αγωνες της εποχης και ενα κινητηρα ο οποιος οχι μονο ηταν απροβληματιστος αλλα εσπρωξε τη Ducati να υπερκυβισει το 996!Καινοτομιες και νεες τεχνολογιες? Εχεις δικιο οτι η Aprilia στην ουσια ηταν μονταδοροι αλλα μαλλον ξεχνας οτι εκτος απο αυτοκολλητα και πλαστικα σχεδιαζαν και πλαισια που τους εχουν χαρισει καμια 30αρια παγκοσμια πτωταθληματα στα 125 και στα 250...ξερεις εκει που τρεχει και με αλλους κατασκευαστες!Ειναι ξαναζεσταμενο φαγητο το RS250? Η μηπως το Falco, μια μοτοσυκλετα ξεχασμενη δυστηχως απο την εταιρια εχει σερβηριστει απο καποια αλλη εταιρια? Μπορω ομως να σε φερω και πιο μπροστα στο χρονο στο σωτηριο ετος 2002 οταν η Aprilia ΠΡΩΤΗ εγδυσε το superbike της και τολμησε να φτιαξει ενα naked οπως ολοι θελαμε να ειναι...μιλαω βεβαια για το Tuono! Θα μπορουσα βεβαια να αναφερω και το δικυλινδρο κινητηρα που εχουν τα supermoto και enduro νεα μοντελα που εφερε επανασταση και ωθησε τη Honda USA να κανει ενσταση συμμετοχης του πιο μικρου κατασκευαστη τοσο με το SXV οσο και το RXV στα ενχωρια πρωταθληματα!!!Και τελος θελω να πω το πιο σημαντικο απο ολα...οσο ο αυτοκαταστροφικος για πολυ κοσμο Ivano Beggio ηταν προεδρος της εταιριας σχεδον τιποτα δε γινοταν για το κερδος. Δε φτιαχτηκε για το κερδος μια απο της καλυτερες ομαδες superbike με τον πανακριβο Troy Corser που εχασε οριακα το πρωταθλημα κυριως επειδη ειχε Dunlop. Δε φτιαχτηκε για το κερδος το εξοτικο RS3 Cube με τεχνολογια που σημερα χρησιμοποιει η Honda και η Yamaha (πνευματικες βαλβιδες) και μαλιστα να συμμετεχει αποτυχημενα βεβαια με δυο κορυφαιους αναβατες (Edwards, Haga) στα MotoGP. Με τη Piaggio τα πραγματα ειναι σιγουρα διαφορετικα και στο μελλον θα δουμε πραγματα που δε θα μας αρεσουν οσο δεν αρεσουν στους παλιους δοκιμαστες στην Ιταλια που ειχα τη τυχη να μιλησω οταν ημουν στο εργοστασιο. Αναρωτησου ομως για μια στιγμη οταν μιλας για γλυκαναλατα μοντελα απο την Aprilia Ποιος κατασκευαστης σπαει τις νορμες (εκτος απο τη KTM) για να δημιουργησει νεες τασεις και μαλιστα hard core???????Ελπιζω να μη κουρασα με το μακροσκελες post μου....δεν ειμαι κολλημενος με την εταιρια και αυτο μπορει να στο πει οποιος με γνωρισει ή με εχει ακουσει να κραζω ακομα και κοσμο που εργαζεται για την Aprilia τοσο στην Ελλαδα οσο και στο εξωτερικο απλα θελω να βαζουμε μια σωστη βαση στις πολυ ομορφες συζητησεις μας...ΦιλικαArgi πολύ χαίρομαι όταν γνώστες ανοίγουν το στόμα τους
Καλημερα φιλε Bomba και σε ευχαριστω για τα καλα σου λογια....Προς θεου δεν υπαρχει περιπτωση να σε παρεξηγησω οπως δεν εχω κανει με αλλους και αλλους σε αυτο και σε αλλα forum. Διαβασα με προσοχη το post σου και θα προσπαθησω να απαντησω σε ολα τα σημεια που αναφερεις.Οταν μιλαω για το SP, μια μοτοσυκλετα που ειναι κρυφος μου ποθος εδω και παρα πολλα χρονια, και λεω οτι ειναι φτιαγμενο απο το υλικο που δημιουργουνται τα ονειρα πρεπει να ερθεις μαζι μου πισω στο 1999 που παρουσιαστηκε. Θελεις να σκεφτεις για μια στιγμη ποιος ηταν ο ανταγωνισμος εκεινη την εποχη? Δε με ενδιαφερει να μπω σε μια ανουσια συγκριση εταιριων (Ιαπωνεζικων και Ευρωπαικων μαζι)...μιλαω βεβαια για τα μοντελα παραγωγης (CBR919, YZF-R1, VTR SP1, 996, ZX9R και ΖΧ7R). Τη μοναδικη μοτοσυκλετα που μπορω να σκεφτω αυτη τη στιγμη ειναι το sexy YZF R7.H Honda, ο μεγαλυτερος κατασκευαστης μοτοσυκλετων ακομα και σημερα, ειναι η εταιρια που καθοριζει τις τασεις και ολοι οι αλλοι ακολουθουν. Αρκετες φορες, ειδικα τα τελευταια χρονια, μαλιστα δημιουργει τασεις και κατηγοριες που ομως τελικα το πρωτοποριακο προιον της δεν ειναι το καλυτερο αργα ή γρηγορα.Η Aprilia, της οποιας η συγχρονη ιστορια αξιζει να σημειωθει ξεκιναει το 1992 αποφασισε το 1998 να μπει στο παιχνιδι των μεγαλων μοτοσυκλετων. Το Mille ειναι μοντελο σταθμος το οποιο ξεκινησε την εξελιξη του στις αρχες της δεκαετιας του '90 αν και βγηκε στην παραγωγη 8 ολοκληρα χρονια αργοτερα (ενα χρονο αφου ειχε βγει το vTR στο οποιο αναφερθηκες και το οποιο αν θυμαμαι καλα κατασκευαζοταν στην Ιταλια!!!)Απλα ενα καλυτερο VTR??? Tο Mille ειχε οχι μονο δεν ηταν απλα ενα αντιγραφο του VTR αλλα ηταν μια βασικη αιτια που τον επομενο χρονο ο ανταγωνισμος της κατηγοριας ανασκουμπωθηκε. Ειχε ψεκασμο, αναρτησεις που δεν κατερεαν μετα απο ορισμενα χιλιομετρα, ενα πλασιο και ψαλιδι που μπορουσες να δεις μονο στους αγωνες της εποχης και ενα κινητηρα ο οποιος οχι μονο ηταν απροβληματιστος αλλα εσπρωξε τη Ducati να υπερκυβισει το 996!Καινοτομιες και νεες τεχνολογιες? Εχεις δικιο οτι η Aprilia στην ουσια ηταν μονταδοροι αλλα μαλλον ξεχνας οτι εκτος απο αυτοκολλητα και πλαστικα σχεδιαζαν και πλαισια που τους εχουν χαρισει καμια 30αρια παγκοσμια πτωταθληματα στα 125 και στα 250...ξερεις εκει που τρεχει και με αλλους κατασκευαστες!Ειναι ξαναζεσταμενο φαγητο το RS250? Η μηπως το Falco, μια μοτοσυκλετα ξεχασμενη δυστηχως απο την εταιρια εχει σερβηριστει απο καποια αλλη εταιρια? Μπορω ομως να σε φερω και πιο μπροστα στο χρονο στο σωτηριο ετος 2002 οταν η Aprilia ΠΡΩΤΗ εγδυσε το superbike της και τολμησε να φτιαξει ενα naked οπως ολοι θελαμε να ειναι...μιλαω βεβαια για το Tuono! Θα μπορουσα βεβαια να αναφερω και το δικυλινδρο κινητηρα που εχουν τα supermoto και enduro νεα μοντελα που εφερε επανασταση και ωθησε τη Honda USA να κανει ενσταση συμμετοχης του πιο μικρου κατασκευαστη τοσο με το SXV οσο και το RXV στα ενχωρια πρωταθληματα!!!Και τελος θελω να πω το πιο σημαντικο απο ολα...οσο ο αυτοκαταστροφικος για πολυ κοσμο Ivano Beggio ηταν προεδρος της εταιριας σχεδον τιποτα δε γινοταν για το κερδος. Δε φτιαχτηκε για το κερδος μια απο της καλυτερες ομαδες superbike με τον πανακριβο Troy Corser που εχασε οριακα το πρωταθλημα κυριως επειδη ειχε Dunlop. Δε φτιαχτηκε για το κερδος το εξοτικο RS3 Cube με τεχνολογια που σημερα χρησιμοποιει η Honda και η Yamaha (πνευματικες βαλβιδες) και μαλιστα να συμμετεχει αποτυχημενα βεβαια με δυο κορυφαιους αναβατες (Edwards, Haga) στα MotoGP. Με τη Piaggio τα πραγματα ειναι σιγουρα διαφορετικα και στο μελλον θα δουμε πραγματα που δε θα μας αρεσουν οσο δεν αρεσουν στους παλιους δοκιμαστες στην Ιταλια που ειχα τη τυχη να μιλησω οταν ημουν στο εργοστασιο. Αναρωτησου ομως για μια στιγμη οταν μιλας για γλυκαναλατα μοντελα απο την Aprilia Ποιος κατασκευαστης σπαει τις νορμες (εκτος απο τη KTM) για να δημιουργησει νεες τασεις και μαλιστα hard core???????Ελπιζω να μη κουρασα με το μακροσκελες post μου....δεν ειμαι κολλημενος με την εταιρια και αυτο μπορει να στο πει οποιος με γνωρισει ή με εχει ακουσει να κραζω ακομα και κοσμο που εργαζεται για την Aprilia τοσο στην Ελλαδα οσο και στο εξωτερικο απλα θελω να βαζουμε μια σωστη βαση στις πολυ ομορφες συζητησεις μας...ΦιλικαArgi
...ΦιλικαArgi
σιγουρα γνωριζεις και παραθετεις πολλες λεπτομερειες και πολλα στοιχεια και δεν αμφιβαλλω επι αυτωνουτε και προκειται να μπω στη διαδικασια να ψιλολογησω το θεμα rs250 η το φαλκο η το τουονοτο συζητω πολυ γενικοτερα και ευρυτερα το θεματα rs παραγωγης ειχαν σουζουκι μοτερ,τα φαλκο και τουονο εχουν εναν αρχαιο κινητηρα.οι περιστροφικες βαλβιδες στα αγωνιστικα κρατουν απο πολλαααα χρονια πισω,και τα πλαισια ειναι μια εντελως ξεχωριστη ιστορια.......το να πουλας μοτοσυκλετες με προσωπικοτητα και να εχεις ενα κοινο που σε ακολουθει εξαιτιας των επιλογων σου,για τη μοτοσυκλετα και τον τροπο που τη στηνεις και τον τροπο που συμπεριφερεται στο δρομο,ειναι κατι εντελως διαφορετικο απο το να πουλας τεχνολογια,ειναι επισης διαφορετικο απο το να πουλας λαιφσταιλ,και τα λοιπα και τα λοιπα....καθε εταιρεια εχει βαλει μια σφραγιδα στη μοτοβιομηχανια,και προφανως το 1999 στο οποιο αναφερεσαι το 916 ειχε βαλει μια σφραγιδα στη μοτοσυκλετα,και καθολου το Ρ7 που ηταν μια εξειδικευμενη μοτο απογονος εντουρανς και εμπορικη αποτυχια.επισης δεν ειμαι καθολου σιγουρος οτι το 919 υστερουσε στο δρομο σε σχεση με το τοτε μιλε,εκτος αν μιλαμε για συγκεκριμενες συνθηκες...........δε με απασχολει η χοντα τι κανει,η χοντα ειναι μια πολυεθνικη που φτιαχνει μοτοσυκλετες "για να κανεις" τη δουλεια σουαλλωστε εγραψα οτι η απριλια "πηγε πιο μακρια" τα κονσεπτ.............αρα ουσιαστικα εφτιαξε καλυτερες μοτοσυκλετες.......ομως η ΙΔΕΑ ειναι που με ιντριγκαρει περισσοτερο,και οχι η καλη η κακη εφαρμογη της μεχρι τον καταναλωτηκαι επαναλαμβανωθεωρω τα gs χειροτερα απο τα καπονορντ,εξαιτιας του τελεβερ,ομως τα gs εχουν απο πισω μια ιδεα,το adventure,τα ραλλυ,τους γερμανους με τα φορτωμενα μηχανακια να πηγαινουν στο μαροκο..................ενω τα καπονορντ.............θα βρισκονται στη σκια του ανταγωνιστη..............ελπιζω να καταλαβες τι λεωυγ...προφανως και οι αγωνες εξελιδουν το ειδος.εδω η ντουκατι εφτιαξε ντεσμο που για 16.000+ στροφες.............το ντεσμο ειναι του 50 τεχνολογια..........απο κει κ πισω...............η γκουτσι
Παράθεση από: NitroArgi στις Μάρτιος 14, 2008, 03:12:00 μμ...ΦιλικαArgiΜπορεί να μην συμφωνώ με όσα γράφεις?!
Παράθεση από: bomba στις Μάρτιος 14, 2008, 03:48:42 μμσιγουρα γνωριζεις και παραθετεις πολλες λεπτομερειες και πολλα στοιχεια και δεν αμφιβαλλω επι αυτωνουτε και προκειται να μπω στη διαδικασια να ψιλολογησω το θεμα rs250 η το φαλκο η το τουονοτο συζητω πολυ γενικοτερα και ευρυτερα το θεματα rs παραγωγης ειχαν σουζουκι μοτερ,τα φαλκο και τουονο εχουν εναν αρχαιο κινητηρα.οι περιστροφικες βαλβιδες στα αγωνιστικα κρατουν απο πολλαααα χρονια πισω,και τα πλαισια ειναι μια εντελως ξεχωριστη ιστορια.......το να πουλας μοτοσυκλετες με προσωπικοτητα και να εχεις ενα κοινο που σε ακολουθει εξαιτιας των επιλογων σου,για τη μοτοσυκλετα και τον τροπο που τη στηνεις και τον τροπο που συμπεριφερεται στο δρομο,ειναι κατι εντελως διαφορετικο απο το να πουλας τεχνολογια,ειναι επισης διαφορετικο απο το να πουλας λαιφσταιλ,και τα λοιπα και τα λοιπα....καθε εταιρεια εχει βαλει μια σφραγιδα στη μοτοβιομηχανια,και προφανως το 1999 στο οποιο αναφερεσαι το 916 ειχε βαλει μια σφραγιδα στη μοτοσυκλετα,και καθολου το Ρ7 που ηταν μια εξειδικευμενη μοτο απογονος εντουρανς και εμπορικη αποτυχια.επισης δεν ειμαι καθολου σιγουρος οτι το 919 υστερουσε στο δρομο σε σχεση με το τοτε μιλε,εκτος αν μιλαμε για συγκεκριμενες συνθηκες...........δε με απασχολει η χοντα τι κανει,η χοντα ειναι μια πολυεθνικη που φτιαχνει μοτοσυκλετες "για να κανεις" τη δουλεια σουαλλωστε εγραψα οτι η απριλια "πηγε πιο μακρια" τα κονσεπτ.............αρα ουσιαστικα εφτιαξε καλυτερες μοτοσυκλετες.......ομως η ΙΔΕΑ ειναι που με ιντριγκαρει περισσοτερο,και οχι η καλη η κακη εφαρμογη της μεχρι τον καταναλωτηκαι επαναλαμβανωθεωρω τα gs χειροτερα απο τα καπονορντ,εξαιτιας του τελεβερ,ομως τα gs εχουν απο πισω μια ιδεα,το adventure,τα ραλλυ,τους γερμανους με τα φορτωμενα μηχανακια να πηγαινουν στο μαροκο..................ενω τα καπονορντ.............θα βρισκονται στη σκια του ανταγωνιστη..............ελπιζω να καταλαβες τι λεωυγ...προφανως και οι αγωνες εξελιδουν το ειδος.εδω η ντουκατι εφτιαξε ντεσμο που για 16.000+ στροφες.............το ντεσμο ειναι του 50 τεχνολογια..........απο κει κ πισω...............η γκουτσι Φιλε Bobma με μπερδεψες!Σου θυμιζω οτι ο λογος σε αυτο το post ειναι το SP και σιγουρα οχι οι πιο συγχρονες επιλογες της Aprilia!Με αυτο στο μυαλο θα σε ρωτησω ευθεως...Απο τη μια μου λες οτι δε θα ψηλολογησεις το θεμα με τα RS, το Falco και το Tuono απο την αλλη μου λες οτι το πρωτο ειχε κινητηρα Suzuki λες και ειναι καποιο κρατικο μυστικο και οτι τα τελευταια εχουν αρχαιο κινητηρα! Εχεις οδηγησει ποτε το πρωτο Tuono? Οταν βγηκε στη παραγωγη ο σοβαροτερος ανταγωνιστης του ηταν το Ducati Monster 900...εχεις οδηγησει ποτε? Ε λοιπον το "αρχαιο" μοτερ του Tuono οχι μονο ειχε πολυ καλυτερες επιδοσεις αλλα ειχε παραλληλα σαφως λιγοτερους κραδασμους...βεβαια η Ducati φροντισε να εξελισει το concept ενω η Aprilia, οπως εχει κανει με τα περισσοτερα μοντελα με Rotax Κινητηρα τα οποια τα προοριζει για αποσυρση και αντικατασταση με νεα μοντελα, δεν ασχοληθηκε καθολου με την εξελιξη αυτου του μοντελου. Περιστροφικες Βαλβιδες??? Μιλησα εγω για περιστροφικες βαλβιδες??? Η αναφορα σου ειναι τουλαχιστον αστοχη μιας και η περιστροφικες βαλβιδες χρησιμοποιουνται στα διχρονα ενω το RS3 CUBE που ανεφερα (με τις ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΕΣ ΒΑΛΒΙΔΕΣ) ειναι τετραχρονο!!! Για τα πλαισιο γιατι δε θελεις να μιλησουμε? Μηπως ειναι και αυτα αντιγραφη απο καποιον αλλον κατασκευαστη?Τι ακριβως ειναι κατα τη γνωμη σου μοτοσυκλετες με προσωπικοτητα??? Δηλαδη η Aprilia με το SP πουλαγε lifestyle και οχι μια μοτοσυκλετα με αγωνιστικη προσωπηκοτητα? Eπισης ειναι κακο να κανεις συνεχεις τομες, αναλογα με το μεγεθος σου, και να τις περνας στις μοτοσυκλετες παραγωγης σου βροντοφωναζοντας αυτες τις νεες τεχνολογιες???Το 916 ειναι μια μοτοσυκλετα μυθος οχι τοσο γιατι ηταν μια καλη μοτοσυκλετα δρομου αλλα γιατι κατορθωσε τοσα πολλα στα Παγκοσμια πρωταθληματα ταχυτητας και σιγουρα δε το εκανε το 1999 αλλα ξεκινησε να το πρατει απο το 1994 που παρουσιαστηκε για πρωτη φορα! Ποια ειναι η τεχνολογια και οι νεες ιδεες που πλασαρε η Ducati με το 916...το οποιο ειναι εξελιξη του ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ θρυλικου 888!Οσον αφορα το Yamaha R7 δε δημιουργηθηκε για να ειναι εμπορικη επιτυχια αλλα ομολογκασιον για το Superbikes...πως ειναι ακριβως απογονος του endurance δε καταλαβα.Επειδη δε γνωριζω την ηλικια σου παραθετω αυτη τη φωτογραφια:Αν αυτη η μοτοσυκλετα που ειναι το 919 ηταν τοσο καλη τοτε εκεινη τη χρονια γιατι κερδισε το Πανελληνιο πρωταθλημα ο Στελιος Χριστοδουλου με ενα σχεδον μαμα βασικο Aprilia RSV Mille και οχι ο μεγαλυτερος Ελληνας αναβατης (Γιαννης Μπουστας) που ετρεχε με το εικονιζομενο Honda CBR της ομαδας Κουτσουμπος???Θελεις σε παρακαλω να μου πεις ποια ΙΔΕΑ σε εκανε να πεις "τι εκανε τωρα αυτη η εταιρια ρε φιλε???" για να καταλαβω ακριβως τι εννοεις?Το BMW GS και το telelever ειναι απλα ενα κακο παραδειγμα που δεν ενισχυει το οποιο επιχειρημα σου μιας και αυτο το συστημα ειναι ΛΑΘΟΣ και για αυτο η BMW αναγκαστηκε να εξελιξει σε τετοιο βαθμο τα ABS της για να μη τρωει ο κοσμος τα μουτρα του απο τη μηδενικη αισθηση του μπροστινου. Δηλαδη μου λες οτι για να παψει μια εταιρια να ζει στην οποια σκια του ανταγωνισμου πρεπει να κερδισει Dakar ή να γυρισει 20 φορες την Αφρικη για να μπορει να κατασκευασει μια μοτοσυκλετα που θα την βαλει σε μια εμπορικη κατηγορια???Οσον αφορα το desmo παλι λαθος κανεις...η πατεντα του συστηματος χρονολογειται πισω στο 1896 απο τον Gustav Mees και αφου χρησιμοποιηθηκε απο αγνωστες εταιριες οπως ειναι οι Aries και Azzariti μπηκε μεχρι και σε μοντελο της Mercedes. Η Ducati ανακαλυψε και δεν δημιουργησε το desmo μολις το 1956 ,με τον Θρυλικο μηχανολογο Fabio Taglioni!!! Αρα συμφωνα με παραπανω λεγομενα σου ΚΑΙ η Ducati ειναι μια εταιρια που δεν εχει βαλει τη σφραγιδα της και την προσωπηκοτητα της στις μοτοσυκλετες αφου ουσιαστηκα εχει δανιστει ενα συστημα και απλα το πλασαρε στο κοσμο της μοτοσυκλετας!Μαλλον εχεις μπερδευτει λιγακι...δεν υπαρχουν πια κατασκευαστες με ψυχη. Και αν τους ψαχνεις στις γνωστες εταιριες χανεις αδικα το καιρο σου μιας και στη συντριπτικη πλεοψηφια το οραμα των μεγαλων εταιριων εχει πεθανει μαζι με τους ιδρυτες τους. Μηχανολογοι με ψυχη και πρωτοπορες ιδεες ηταν ανθρωποι σαν τον John Britten, ειναι οι σημερινοι δημιουργοι του Kalex AV1 και πολλοι αλλοι που μαλλον δε τους εχουμε ακουσει καν...Οπως και να εχει το Aprilia RSV Mille SP ειναι απο τις τελευταιες διτροχες δημιουργιες που φτιαχτηκαν πρωτα για να κερδιζουν αγωνες και μετα για να κανουν πωλησεις! Μη ξεχνας οτι απο εκει ξεκινησε η κουβεντα μας...
Ωραιο θρεντ!Μπραβο στον NitroArgi, μαθαμε πολλα σε ενα θρεντ που ο τιτλος του δεν φαινοταν οτι θα κατεληγε ετσι.
Οσον αφορα το desmo παλι λαθος κανεις...η πατεντα του συστηματος χρονολογειται πισω στο 1896 απο τον Gustav Mees και αφου χρησιμοποιηθηκε απο αγνωστες εταιριες οπως ειναι οι Aries και Azzariti μπηκε μεχρι και σε μοντελο της Mercedes. Η Ducati ανακαλυψε και δεν δημιουργησε το desmo μολις το 1956 ,με τον Θρυλικο μηχανολογο Fabio Taglioni!!! Αρα συμφωνα με παραπανω λεγομενα σου ΚΑΙ η Ducati ειναι μια εταιρια που δεν εχει βαλει τη σφραγιδα της και την προσωπηκοτητα της στις μοτοσυκλετες αφου ουσιαστηκα εχει δανιστει ενα συστημα και απλα το πλασαρε στο κοσμο της μοτοσυκλετας!
Πέστε ένα τίτλο να το αλλάξουμε μια και σίγουρα μοιαζει με "ανέκδοτο" πριν το διαβάσει κάποιος.
Παράθεση από: powerphot στις Μάρτιος 14, 2008, 10:42:45 μμΠέστε ένα τίτλο να το αλλάξουμε μια και σίγουρα μοιαζει με "ανέκδοτο" πριν το διαβάσει κάποιος.Τόσο όμορφος τίτλος και θες να τον αλλάξεις...?!?!
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι