0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
λοιπόν... το μηχανακι έκανε 4.000,00 χλμ σε πλήθος βαλκανικών χωρών (σκόπια, κόσοβο, μαυροβούνιο, κροατία, σλοβενία, σερβία)ξεκίνησε μια χαρά έχοντας κάνει σέρβις και με τη λεπτομέρια ότι μια μποζόπιπα δεν ήταν για μίλε, αλλά ήταν συμβατή, δεν είχαμε να την αλλάξουμε οπότε την αφήσαμε.Η βενζίνη με την οποία ταίζαμε τα μηχανάκια εκεί ήταν σαν πετρέλαιο. χάλια μάυρα. από τα άλλα μηχανάκια, το 636 δεν έπαθε ποτέ τίποτα, το cbr 600 γύρισε με τρόμπα βενζίνης γιά πέταμα και το k7 δυσκολέυτικε κατά μια μιζιά να πάρει μπρος μια πρωήα. την ίδια πρωήα το mille πήρε με μπόλικο σπρώξιμο. και όταν λέω σπρώξιμο, εννοώ νεκρά, σπρώξιμο, πρώτη ταχύτητα, γκάζι Χ5 φορές και μετά μιζιά. καθώτι η πτώση δύναμης ήταν εμφανή για όλα τα μηχανάκια, με το που γυρίσαμε ελλάδα (έυζωνοι), αδειάσαμε τα ντεπόζιτα με λάστιχο, βάλαμε νέα ελληνική βενζίνη και λίγο καθαριστικό μπεκ και ξεκινήσαμε την επιστροφή προς αθήναξεκινώντας απο την πρώτη στάση το μηχανάκι άρχισε να βγάζει άσπρο καπνό και η πτώση δύναμης συνεχίστηκε (230 τελική).το λοιπόν, επιστροφή και μέσα στο συνεργείο. καθάρισμα μπεκ, νέα λάδια, νέα φίλτρα, νέα μπουζί, νέα υγρά σύν κάτι άσχετα με το θέμα.σήμερα το πρωί το πήρα. με ενημέρωσε ο μηχανικός ότι έβαλε μπουζόπιπες απο κάπονορντ καθώτι δεν είχε παραλάβει ακόμα για μίλε. το μηχανάκι πάει σα νεκρό,άσπροι καπνοί, στροφές με συμπλέκτη έως 10.000 και με ζόρι, ρελαντί τρελαμένο και φυσικά σβήνει.αν και το πιό πιθανό είναι να έπαθαν κάτι τα (συμβατικά) μπουζί. θα το πάω για ένα ξεμπούκωμα μέχρι το αεροδρόμιο.αν γνωρίζει κανείς τπτ σχετικα ας δώσει τα φώτα του.θα ποστάρω νεώτερα.και κάποια στιγμή θα ποστάρω και review απο το balkan-tour.
σκουρα τα πραγματα αδερφε....ασπρο καπνο.....βγαζει μονο το λαδιπου σημαινει ελατηριο λαδιου...που συνηθως σημαινει κολλημα πιστονιου...που συνηθως συμβαινει εαν δουλεψει ο κινητηρας κρουστικα (χτυπαει πυρακια) για πολλα χιλιομετρατο τρεχες το μηχανακι με εκεινη την βενζινη?εαν ειχε κατω απο 95 οκτανια η βενζινη που εβαλες και το πιεσες, τοτε πονεσε πολυ.ησουν ο πιο ευπαθης της παρεας γιατι εχεις 2 500αρηδες κυλινδρους με 11,5 προς 1 σχεση συμπιεσης....με λιγα λογια λογο κακης ποιοτητας βενζινης, προκληθηκε αυταναφλεξη,μετα υπερθερμανση και ηλθε το φρεναρισμα του εμβολου...που συνηθως ειναι του πισω κυλινδρου λογω θερμοκρασιων.βγαλε τα μπουζι κ τσεκαρε ποιανου κυλινδρου ειναι νοτισμενα με υγρη καπνα κ οχι με ξηρη...ολα αυτα βεβαια ειναι μια γνωμη κ μπορει να μην ειναι τιποτα απο ολα αυτα.απλα λεω το πιο πιθανο με βασει τα γεγονοτα.εαν δεν δω απο κοντα ακριβης διαγνωση δεν γινετε
και 450€ το προηγούμενο σέρβις πριν το καλοκαίρι... μια χιλιαρούμπα συντήρηση...έλεος.
1000E δεν είναι κάπως πολλά ή τοσο πάει το μαλί σε αυτά τα κυβικά
φίλτρο λαδιού: 6,50€ (Γιατί Χ 2, αφού δεν άλλαξες λάδια; υγρά φρένων:Τα silcolene racing κανουν 12€ και αρκούν για 3 αλλαγές. Είσαι σίγουρος ότι πλήρωσες 83,80€ μπουζί: Κάπου εκεί έχουν τα NGK. Γιατί άλλαξες 2 φορες; Λόγω της ζημιάς; φλατζες Η: Δεν την αλλάζουν ποτέ.... εργατικά μικρού σέρβις: Γύρω στο 80άρι (έχω πληρώσει και 100 όμως)εργατικά μεγάλου: Γύρω στα 160-180Sorry αν στο χαλάω, αλλά όπως σου έγραψα και παραπάνω το κόστος των 1.000€ μου φάνηκε πολύ μεγάλο......
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι