APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 1000cc V-Twins: Model Years 1998-2009 (1998-2009 The Rotax Era) => RSV1000 Mille, Mille R & Mille SP => Μήνυμα ξεκίνησε από: Johny 21 στις Μάρτιος 31, 2015, 10:31:02 μμ
-
λοιπον..αφου αλλαξα τα υγρα στο ψυγειο,αλλαξα και μπουζι εκανα και μια καθαριοτητα(κυριως φυσες - οξυδοσεις ) καταργησαμε και την καφε φυσα και σημερα με καινουργια μπαταριουλα πανω πηγα να βαλω μπρος.Ομως παρουσιαστηκε το εξης προβλημα..με το που ακουμπησε ο αρνητικος πολος και εκλεισε το κυκλωμα ο δεικτης των στροφων γυρισε και αρχισε να χτυπαει.το εκανε 3 φορες και σταματησε.με το κλειδι στο off.Γυρνοντας το κλειδι η αντλια ακουστηκε κανονικα τα λαμπακια αναψανε ομως οταν πατησα μιζα ακουστηκε σαν ενα μικρο βραχυκυκλωμα.δεν ειχα κουραγιο να κατσω να ψαξω θα παω αυριο.καμια ιδεα;
Να αναφερω πως δεν εχω επανω την μασκα με το εμπρος φαναρι,ουτε φλας εμπρος ουτε τον αισθητηρα που εχει μπροστα στη μπουκα.Και η μπαταρια δειχνει κανονικα 13,09.
-
Αυτο που κανει η βελονα στο οργανο ειναι φυσιολογικο, ειναι η διαδικασια του reset. Ανοταν πατησες την μιζα ακουσες σπινθηρισμο τοτε τριψε κ σφιξε καλα τους πολους της μπαταριας οπως επισης κ τα καλωδια του ρελε μιζας ,το καλωδιο τροφοδοσιας πανω στην μιζα και φυσικα τις γειωσεις στον κινητηρα(για να τις βρεις ακολουθα το καλ διο του αρνητικου πολου)
-
βασικα το οργανο εκανε το γυρισμα και το χτυπηματακι και μετα σταθηκε σε πιο ψηλο σημειο απο το μηδεν.Καθε φορα που εκανα reset πηγαινε και πιο πανω μεχρι που εκανε πληρη κυκλο.Αφου μου εγραψε efi πατησα στιγμιαια τη μιζα και πανω απο τη μπαταρια απο πισω δηλαδη ακουστηκε ενα μικρο τσακ.οχι σπινθηρας η κατι αλλο.Οι γειωσεις σφηχτηκανε και ολοι οι ακροδεκτες καθαριστηκανε καλα.Αυριο θα κανω ελεγχους αλλα και θα δοκιμασω την παλια μπαταρια..
-
Έτσι όπως τα λές το τάκ πο ακούς μάλλον είναι απο ρελέ μίζας… δοκίμασε να βλαχυκυκλωσεις τα χοντρά καλώδια που καταλήγουν στο ρελέ με το διακόπτη στο ον με ένα χοντρό κατσαβίδι πχ ή αντίστοιχης διατομής καλώδιο να δεις αν πάρει μπρός το μηχανάκι.
Αν πάρει μάλλον θές ρελέ...
-
Έτσι όπως τα λές το τάκ πο ακούς μάλλον είναι απο ρελέ μίζας… δοκίμασε να βλαχυκυκλωσεις τα χοντρά καλώδια που καταλήγουν στο ρελέ με το διακόπτη στο ον με ένα χοντρό κατσαβίδι πχ ή αντίστοιχης διατομής καλώδιο να δεις αν πάρει μπρός το μηχανάκι.
Αν πάρει μάλλον θές ρελέ...
χμ..δλδ αντι να πατησω μπουτον μιζας κανω το βραχυκυκλωμα;αν θελει ρελε τι φραγκα πιανει αυτο;παντως πιθανα πρωτα θα μπω στο διαγνωστικο να δω αν βγαζει καποιο νουμερο στην αυτοδιαγνωση.
-
Αυτά που έχω υπόψιν απο πηγασο και caponord είναι γύρω στο 50άρικο.
Σωστά θα τσεκάρεις αν έχει κρατήσει κωδικο σφάλματος.
Επίσης αν εισαι λίγο πιο συγκεκριμένος στην περιγραφή του προβλήματος, συμπτώματα κτλ ο bill που σου έγραψε παραπάνω θα σε βοηθήσει σίγουρα!
-
στον bill θα πεσει τηλ. χωρις φοβο και παθος αμα δω τα σκουρα!! :ohyes: με εχει βοηθησει αρκετες φορες παλιοτερα τηλεφωνικα και ξερω οτι ειναι εξηγα σε τετοιες περιπτωσεις.ελπιζω απλα να ειναι κατι ευκολο και να μη χρειαστει.ειδωμεν.
-
βασικα το οργανο εκανε το γυρισμα και το χτυπηματακι και μετα σταθηκε σε πιο ψηλο σημειο απο το μηδεν.Καθε φορα που εκανα reset πηγαινε και πιο πανω μεχρι που εκανε πληρη κυκλο.Αφου μου εγραψε efi πατησα στιγμιαια τη μιζα και πανω απο τη μπαταρια απο πισω δηλαδη ακουστηκε ενα μικρο τσακ.οχι σπινθηρας η κατι αλλο.Οι γειωσεις σφηχτηκανε και ολοι οι ακροδεκτες καθαριστηκανε καλα.Αυριο θα κανω ελεγχους αλλα και θα δοκιμασω την παλια μπαταρια..
Johny κατ'αρχήν συγνώμη που απλουστεύω πολύ τα πράγματα αλλά επειδή δεν ξέρω πόσο γνωρίζεις απο το σύστημα εκκίνησης πιστεύω καταλαβαίνεις ότι βραχυκυκλώνεις τις επαφές του ρελέ της μίζας (που βρίσκεται πίσω απο την μπαταρία) μόνο για όσο χρόνο χρειάζεται για να πάρει μπροστά η μηχανή (όχι συνέχεια γιατί θα πάρεις την μίζα στο χέρι).
Ύστερα αυτό που περιγράφεις ότι ανεβαίνει η βελόνα (φαντάζομαι του στροφόμετρου) σε κάθε πάτημα του RESET, συμβαίνει όταν ρυθμίζεις τον περιοριστή στροφών (Rev Limiter) μόνο που φυσιολογικά συμβαίνει όταν πατήσεις νομίζω το Α αν δεν κάνω λάθος. (Δές στο manual)
Το EFI δείχνει ότι ίσως έχει συνδεμένα τα καλώδια διαγνωστικού δεξιά απο την μπαταρία όπως τα βλέπεις όταν κάθεσαι. Αυτά (μοιάζει με ασφαλειοθήκη) πρέπει να είναι αποσυνδεμένα.
Όσο για κόστος ρελέ μπορείς να ψάξεις και απο άλλα μοτόρια για τιμές, κάποιο προτείνουν απο ΚΤΜ, εγώ σου λέω απλά (και ας μου βάλουν χέρι οι μηχανικοί του φόρουμ) έχω ενάμισυ χρόνο τώρα ρελέ με τις ίδιες προδιαγραφές Αμπέρ απο παπί (8.00 Ευρώ). :bye:
-
ληξη συναγερμου..! :D ληθηκε το θεματακι.Πριν λιγες μερες λύσαμε το καλωδιο που παει στη μιζα για να καθαρισουμε την επαφη γιατι ηταν μες τη μουργα..Στη βαση τις βιδας αυτης ειχε ενα κομματι πλαστικο το οποιο χρησιμοποιείτε σαν μονοτικο.ε,το κομματι αυτο λογο παλαιοτητας εσπασε και εφυγε απο κει και εμεις δεν το αντικαταστησαμε με κατι με αποτελεσμα να δημιουργητε βραχυκυκλομα αφου στελναμε ρευμα κατευθειαν στο σωμα της μιζας καθε φορα που μιζαραμε..Το τακ που ακουγοτανε ειναι οντως το ρελε της μιζας που δουλευει κανονικα ενω η λειτουργια του κοντερ θεωρείτε φυσιολογικη.Επισης το efi ηταν απο τον αισθητηρα θερμοκρασιας που βρισκεται στη μπουκα.
Σημερα λοιπον με τη συμβολη και ενος φιλου-εμπειρου ηλεκτρολογου(ευχαριστω κ.Παυλε!)-και αφου του εξηγησα τι ειχε γινει η λυση βρεθηκε αμεσα,το μιλε γουργουρισε προθυμα και τα χαμογελα επεστρεψαν!!Ευχαριστω!