0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

nikolees

RSV Mille 1999 - της ήπια το αίμα
« - : Σεπτέμβριος 27, 2015, 11:29:55 μμ »
Καλησπέρα σε όλους. Παρακάτω η (πονεμένη) ιστορία αγάπης μου:

Βρίσκομαι στο Λονδίνο. Γύρω στις 20 Ιουλίου αγόρασα μία υπέροχη (κατά τα φαινόμενα) Mille, σε άψογη οπτικά κατάσταση (ούτε γρατζουνιές, ούτε σκουριές πράγμα περίεργο για μοτοσυκλέτα στην Αγγλία) με 26500 μίλια (περίπου 42500km).

Το μηχανάκι είχε 2 ιδιοκτήτες προηγουμένως, έκανε τα περισσότερα χιλιόμετρα στα χέρια του δεύτερου μέσα σε ένα χρόνο. Έχει Power Commander 3 (108 άλογα στον τροχό, σαν να μου φάνηκαν λίγα, διορθώστε με αν κάνω λάθος) και τελικό Mivv, φάνηκε να δουλεύει σωστά εκτός από το ρελαντί που μία δούλευε ψηλά, μία χαμηλά (ανάλογα με τον καιρό και την θερμοκρασία)  αλλά εν πάσει περιπτώσει ήταν κάτι που ρυθμιζόταν εύκολα και γρήγορα ακόμα και στον δρόμο. Ο φίλος με τον οποίο έκανα την πρώτη βόλτα ανέφερε ότι έβλεπε μικρά συννεφάκια καπνού από την εξάτμιση κάθε φορά που ενέβαζα ταχύτητα. Άλλος φίλος ανέφερε εκ των υστέρων ότι έβλεπε σταγονίδια να βγαίνουν από την εξάτμιση όταν άνοιγα το γκάζι.

Στο θέμα μας τώρα: μετά από 1100 μίλια (1750km) το μηχανάκι άρχισε να καπνίζει (πολύ). Εδώ να αναφέρω ότι δεν έλεγξα τα λάδια εκτός από όταν το πρωτοπήρα (αρχίστε να βαράτε ελεύθερα) - αποδείχτηκε ότι το μοτέρ είχε μείνει σχεδόν χωρίς λάδι μέσα(βαράτε στο ψαχνό). Αφού συμπλήρωσα 3,7lt, κατανάλωσε 500-700ml μέσα σε 100km. Συνεχίζει να καπνίζει σαν δίχρονο (πυκνός γκρίζος καπνός με μια υποψία μπλε) και τώρα πια το soundtrack συμπληρώνουν ωραία και ακανόνιστα τρομακτικά σκασίματα από την εξάτμιση. Ο κινητήρας φαίνεται να είναι λιπαρός εξωτερικά, στην αριστερή πλευρά κυρίως (τον σκούπισα και είδα ότι μάζεψε πάλι λαδίλα). Επίσης βρήκα αρκετά σταγονίδια άκαυτου λαδιού στην εξάτμιση (αυτό προτού συμπληρώσω λάδια). Η μοτοσυκλέτα έμεινε παρκαρισμένη μετά από τα γεγονότα και δεν υπάρχουν σημάδια διαρροής λαδιού στο δάπεδο.
 
Τα ερωτήματά μου τώρα:
-   Είναι φυσιολογικό ένας κινητήρας να καταναλώσει τόσο λάδι σε τόσο σύντομο χρόνο;
-   Ισχύει ότι με όσο λιγότερο λάδι μένει να λειτουργεί, τόσο περισσότερο θα κάψει με τελικό αποτέλεσμα να το κάψει όλο;
-   Μπορεί η ζημιά να αναστραφεί κάπως τώρα και τι θα χρειαστεί; Από μια έρευνα και μία συνομιλία με εδώ μηχανικό μου ανέφερε ότι καταρχήν το πρώτο που πιθανότατα θα χρειαστεί θα είναι ελατήρια πιστονιού και ίσως βαλβίδες.
-   Έχει κανείς ιδέα για τι κόστος επισκευής μιλάμε;
-   Είχε κάποιος παρόμοια εμπειρία ή γνώση επί του θέματος;

Ευχαριστώ εκ των προτέρων (ελπίζω ότι έχω ποστάρει στη σωστή ενότητα)



*

Αποσυνδεδεμένος faraway

  • *******
  • 3187
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +395
Απ: RSV Mille 1999 - της ήπια το αίμα
« Απάντηση #1 - : Σεπτέμβριος 28, 2015, 07:46:30 πμ »
3.7 λίτρα δεν το λες συμπλήρωμα ακριβώς ,
αλλά αλλαγή λαδιών  :cry:




Δεν μπορώ να σκεφτώ κάτι λιγότερο από το να
ανοίξεις διάπλατα το μοτέρ και να δεις πάει στραβά
και να το διορθώσεις .  :(

*

Αποσυνδεδεμένος chaoskiller

  • *******
  • 1422
  • Φύλο: Άντρας
  • I rode the lightning and I felt the Shiver!
  • Μοντέλο μηχανής: shiver '08
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: RSV Mille 1999 - της ήπια το αίμα
« Απάντηση #2 - : Σεπτέμβριος 28, 2015, 08:38:03 πμ »
Αν καίει τόσο, νομίζω ότι μιλάμε για καμμένα ελατήρια...με ένα λύσιμο μοτέρ θα δεις τι γίνεται μέσα και ανάλογα θα αποφασίσεις τι θα κάνεις...μπορεί να είναι και ευκαιρία να το κάνεις big bore (υπερκυβισμός)!!
I rode the lightning and I felt the Shiver!

*

Αποσυνδεδεμένος NitroArgi

  • *******
  • 1087
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +67
Απ: RSV Mille 1999 - της ήπια το αίμα
« Απάντηση #3 - : Σεπτέμβριος 28, 2015, 08:46:54 πμ »
Το μοτέρ πρέπει να λυθεί οπως και να έχει...αν βγάζει λευκό καπνό όταν ανοιγεις το γκάζι τότε ναι θέλει ελατήρια στα πιστόνια αν το κάνει όταν κλείνεις το γκάζι τότε μπορεί να θέλει τσιμουχάκια στις βαλβίδες. Τα 108 άλογα που είδες είναι ψιλοφυσιολογικά ειδικά με τα χιλιόμετρα που έχει το μοτέρ.

Είναι τόσο φτηνά τα μοτέρ πλέον που ίσως ακόμα και αλλαγή να κοστίσει λίγα χρήματα

*

Αποσυνδεδεμένος Anestis

  • *********
  • 5057
  • Φύλο: Άντρας
  • CAPONORD ETV 1000
  • Μοντέλο μηχανής: CAPONORD ETV 1000
  • Αντιδράσεις: +19
Απ: RSV Mille 1999 - της ήπια το αίμα
« Απάντηση #4 - : Σεπτέμβριος 28, 2015, 09:29:15 πμ »

Στο θέμα μας τώρα: μετά από 1100 μίλια (1750km) το μηχανάκι άρχισε να καπνίζει (πολύ). Εδώ να αναφέρω ότι δεν έλεγξα τα λάδια εκτός από όταν το πρωτοπήρα (αρχίστε να βαράτε ελεύθερα) - αποδείχτηκε ότι το μοτέρ είχε μείνει σχεδόν χωρίς λάδι μέσα(βαράτε στο ψαχνό). Αφού συμπλήρωσα 3,7lt, κατανάλωσε 500-700ml μέσα σε 100km. Συνεχίζει να καπνίζει σαν δίχρονο (πυκνός γκρίζος καπνός με μια υποψία μπλε) και τώρα πια το soundtrack συμπληρώνουν ωραία και ακανόνιστα τρομακτικά σκασίματα από την εξάτμιση. Ο κινητήρας φαίνεται να είναι λιπαρός εξωτερικά, στην αριστερή πλευρά κυρίως (τον σκούπισα και είδα ότι μάζεψε πάλι λαδίλα). Επίσης βρήκα αρκετά σταγονίδια άκαυτου λαδιού στην εξάτμιση (αυτό προτού συμπληρώσω λάδια). Η μοτοσυκλέτα έμεινε παρκαρισμένη μετά από τα γεγονότα και δεν υπάρχουν σημάδια διαρροής λαδιού στο δάπεδο.
 
Τα ερωτήματά μου τώρα:
-   Είναι φυσιολογικό ένας κινητήρας να καταναλώσει τόσο λάδι σε τόσο σύντομο χρόνο;
-   Ισχύει ότι με όσο λιγότερο λάδι μένει να λειτουργεί, τόσο περισσότερο θα κάψει με τελικό αποτέλεσμα να το κάψει όλο;
-   Μπορεί η ζημιά να αναστραφεί κάπως τώρα και τι θα χρειαστεί; Από μια έρευνα και μία συνομιλία με εδώ μηχανικό μου ανέφερε ότι καταρχήν το πρώτο που πιθανότατα θα χρειαστεί θα είναι ελατήρια πιστονιού και ίσως βαλβίδες.
-   Έχει κανείς ιδέα για τι κόστος επισκευής μιλάμε;
-   Είχε κάποιος παρόμοια εμπειρία ή γνώση επί του θέματος;
 


 :s1ap :s1ap :s1ap οχι ρε Νικολα !!!  οχι δεν ειναι φυσιολογικο να συμπληρωνεις 3,7  λαδια ουτε στα 15.000 χιλ. να ειχες κανει    :pray:

 :hammer :hammer :hammer λυσε - λυσε  και φτιαχνε   :dry:

*

Αποσυνδεδεμένος lospsi

  • *******
  • 2729
  • Φύλο: Άντρας
  • The gentle giant
    • Κυτιοποιία
  • Μοντέλο μηχανής: KTM 1290 SAS 2019
  • Αντιδράσεις: +1908
Απ: RSV Mille 1999 - της ήπια το αίμα
« Απάντηση #5 - : Σεπτέμβριος 28, 2015, 11:09:56 πμ »
μπες και εδώ, έχει πολλούς Άγγλους
http://www.apriliaforum.com/forums/forum.php
Βασανισμένη μηχανόβια ψυχή...

*

Αποσυνδεδεμένος NitroArgi

  • *******
  • 1087
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +67
Απ: RSV Mille 1999 - της ήπια το αίμα
« Απάντηση #6 - : Σεπτέμβριος 28, 2015, 11:58:28 πμ »
www.rsvr.net είναι και Αγγλικό με πολύ καλούς τύπους και γνώστες

*

nikolees

Απ: RSV Mille 1999 - της ήπια το αίμα
« Απάντηση #7 - : Σεπτέμβριος 30, 2015, 12:16:29 πμ »
Ευχαριστώ παλικάρια για την ανταπόκριση...μου φαίνεται θα αρχίσω να ψάχνω για μοτέρ και βλέπουμε (αν και ακούγεται λοταρία τι θα βρεις και σε τι κατάσταση)...

*

Αποσυνδεδεμένος backys

  • *******
  • 1363
  • Φύλο: Άντρας
  • Αέρα Πατέρααααααα!!!!!!!!!!
  • Αντιδράσεις: +22
Απ: RSV Mille 1999 - της ήπια το αίμα
« Απάντηση #8 - : Σεπτέμβριος 30, 2015, 09:12:19 πμ »
Yπαρχει αυτος ο τρελλαρας στο UK που τον ακολουθω στο fb και twitter και δειχνει γνώστης (και χαβαλες μεγαλος)
Δεν ξερω αν ειναι κοντα σου αλλα give 'em a call που λενε και στο χωριο μου :D

https://www.yell.com/biz/aprilia-performance-tamworth-6503843/
https://www.facebook.com/pages/Aprilia-Performance/165970710133877
https://twitter.com/griffwoolley


*

Αποσυνδεδεμένος NitroArgi

  • *******
  • 1087
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +67
Απ: RSV Mille 1999 - της ήπια το αίμα
« Απάντηση #9 - : Σεπτέμβριος 30, 2015, 10:31:38 πμ »
Αυτός έχει πλέον το RSVR.net  :tez: :tez: :tez:

*

Αποσυνδεδεμένος pan(dvs)

  • **
  • 52
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: RSV Mille 1999 - της ήπια το αίμα
« Απάντηση #10 - : Σεπτέμβριος 30, 2015, 04:01:34 μμ »
Αν καίει τόσο, νομίζω ότι μιλάμε για καμμένα ελατήρια...με ένα λύσιμο μοτέρ θα δεις τι γίνεται μέσα και ανάλογα θα αποφασίσεις τι θα κάνεις...μπορεί να είναι και ευκαιρία να το κάνεις big bore (υπερκυβισμός)!!

Στο Λονδινο?Εαν οι τιμες ειναι αναλογες με αλλες υπηρεσιες τους...

*

Αποσυνδεδεμένος chaoskiller

  • *******
  • 1422
  • Φύλο: Άντρας
  • I rode the lightning and I felt the Shiver!
  • Μοντέλο μηχανής: shiver '08
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: RSV Mille 1999 - της ήπια το αίμα
« Απάντηση #11 - : Σεπτέμβριος 30, 2015, 11:10:17 μμ »
Εντελώς τυχαία συζητιέται το big bore kit εδώ...http://www.apriliabikers.gr/portal/rsv1000-mille-mille-r-kai-mille-sp/aprilia-mille-'speciale'-project/msg431718/?topicseen#new  οπότε αν ανοίξεις το μοτέρ και δεν έχει πιο μέσα ζημιά (στρόφαλα κλπ) με ένα τέτοιο κιτ έχεις καινούριο μοτέρ και από +10 εώς +30 άλογα...έξω κάνουν και NICASIL επιστρώσεις οπότε έχεις όλες τις επιλογές..
I rode the lightning and I felt the Shiver!

*

nikolees

Απ: RSV Mille 1999 - της ήπια το αίμα
« Απάντηση #12 - : Οκτώβριος 02, 2015, 02:52:58 πμ »
Ωχ, τι φωτιές ανάβετε :ohyes:

*

Αποσυνδεδεμένος chaoskiller

  • *******
  • 1422
  • Φύλο: Άντρας
  • I rode the lightning and I felt the Shiver!
  • Μοντέλο μηχανής: shiver '08
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: RSV Mille 1999 - της ήπια το αίμα
« Απάντηση #13 - : Οκτώβριος 02, 2015, 09:41:15 πμ »
Ωχ, τι φωτιές ανάβετε :ohyes:


έχει και χειρότερα...με 3000 παίρνεις έτοιμη μηχανή...http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?311625-Amauri-built-1103-engine-yoyodyne-full-exhaust/page2
I rode the lightning and I felt the Shiver!

*

Αποσυνδεδεμένος george_mille

  • ***
  • 189
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: RSV Mille 1999 - της ήπια το αίμα
« Απάντηση #14 - : Οκτώβριος 02, 2015, 02:54:34 μμ »
Τελικά με τον έμπορα δεν έβγαλες άκρη;
Θα τη φτιάξεις μόνος σου;

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης