APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 1000cc V-Twins: Model Years 1998-2009 (1998-2009 The Rotax Era) => RSV1000 Mille, Mille R & Mille SP => Μήνυμα ξεκίνησε από: nikolees στις Σεπτέμβριος 27, 2015, 11:29:55 μμ
-
Καλησπέρα σε όλους. Παρακάτω η (πονεμένη) ιστορία αγάπης μου:
Βρίσκομαι στο Λονδίνο. Γύρω στις 20 Ιουλίου αγόρασα μία υπέροχη (κατά τα φαινόμενα) Mille, σε άψογη οπτικά κατάσταση (ούτε γρατζουνιές, ούτε σκουριές πράγμα περίεργο για μοτοσυκλέτα στην Αγγλία) με 26500 μίλια (περίπου 42500km).
Το μηχανάκι είχε 2 ιδιοκτήτες προηγουμένως, έκανε τα περισσότερα χιλιόμετρα στα χέρια του δεύτερου μέσα σε ένα χρόνο. Έχει Power Commander 3 (108 άλογα στον τροχό, σαν να μου φάνηκαν λίγα, διορθώστε με αν κάνω λάθος) και τελικό Mivv, φάνηκε να δουλεύει σωστά εκτός από το ρελαντί που μία δούλευε ψηλά, μία χαμηλά (ανάλογα με τον καιρό και την θερμοκρασία) αλλά εν πάσει περιπτώσει ήταν κάτι που ρυθμιζόταν εύκολα και γρήγορα ακόμα και στον δρόμο. Ο φίλος με τον οποίο έκανα την πρώτη βόλτα ανέφερε ότι έβλεπε μικρά συννεφάκια καπνού από την εξάτμιση κάθε φορά που ενέβαζα ταχύτητα. Άλλος φίλος ανέφερε εκ των υστέρων ότι έβλεπε σταγονίδια να βγαίνουν από την εξάτμιση όταν άνοιγα το γκάζι.
Στο θέμα μας τώρα: μετά από 1100 μίλια (1750km) το μηχανάκι άρχισε να καπνίζει (πολύ). Εδώ να αναφέρω ότι δεν έλεγξα τα λάδια εκτός από όταν το πρωτοπήρα (αρχίστε να βαράτε ελεύθερα) - αποδείχτηκε ότι το μοτέρ είχε μείνει σχεδόν χωρίς λάδι μέσα(βαράτε στο ψαχνό). Αφού συμπλήρωσα 3,7lt, κατανάλωσε 500-700ml μέσα σε 100km. Συνεχίζει να καπνίζει σαν δίχρονο (πυκνός γκρίζος καπνός με μια υποψία μπλε) και τώρα πια το soundtrack συμπληρώνουν ωραία και ακανόνιστα τρομακτικά σκασίματα από την εξάτμιση. Ο κινητήρας φαίνεται να είναι λιπαρός εξωτερικά, στην αριστερή πλευρά κυρίως (τον σκούπισα και είδα ότι μάζεψε πάλι λαδίλα). Επίσης βρήκα αρκετά σταγονίδια άκαυτου λαδιού στην εξάτμιση (αυτό προτού συμπληρώσω λάδια). Η μοτοσυκλέτα έμεινε παρκαρισμένη μετά από τα γεγονότα και δεν υπάρχουν σημάδια διαρροής λαδιού στο δάπεδο.
Τα ερωτήματά μου τώρα:
- Είναι φυσιολογικό ένας κινητήρας να καταναλώσει τόσο λάδι σε τόσο σύντομο χρόνο;
- Ισχύει ότι με όσο λιγότερο λάδι μένει να λειτουργεί, τόσο περισσότερο θα κάψει με τελικό αποτέλεσμα να το κάψει όλο;
- Μπορεί η ζημιά να αναστραφεί κάπως τώρα και τι θα χρειαστεί; Από μια έρευνα και μία συνομιλία με εδώ μηχανικό μου ανέφερε ότι καταρχήν το πρώτο που πιθανότατα θα χρειαστεί θα είναι ελατήρια πιστονιού και ίσως βαλβίδες.
- Έχει κανείς ιδέα για τι κόστος επισκευής μιλάμε;
- Είχε κάποιος παρόμοια εμπειρία ή γνώση επί του θέματος;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων (ελπίζω ότι έχω ποστάρει στη σωστή ενότητα)
-
3.7 λίτρα δεν το λες συμπλήρωμα ακριβώς ,
αλλά αλλαγή λαδιών :cry:
Δεν μπορώ να σκεφτώ κάτι λιγότερο από το να
ανοίξεις διάπλατα το μοτέρ και να δεις πάει στραβά
και να το διορθώσεις . :(
-
Αν καίει τόσο, νομίζω ότι μιλάμε για καμμένα ελατήρια...με ένα λύσιμο μοτέρ θα δεις τι γίνεται μέσα και ανάλογα θα αποφασίσεις τι θα κάνεις...μπορεί να είναι και ευκαιρία να το κάνεις big bore (υπερκυβισμός)!!
-
Το μοτέρ πρέπει να λυθεί οπως και να έχει...αν βγάζει λευκό καπνό όταν ανοιγεις το γκάζι τότε ναι θέλει ελατήρια στα πιστόνια αν το κάνει όταν κλείνεις το γκάζι τότε μπορεί να θέλει τσιμουχάκια στις βαλβίδες. Τα 108 άλογα που είδες είναι ψιλοφυσιολογικά ειδικά με τα χιλιόμετρα που έχει το μοτέρ.
Είναι τόσο φτηνά τα μοτέρ πλέον που ίσως ακόμα και αλλαγή να κοστίσει λίγα χρήματα
-
Στο θέμα μας τώρα: μετά από 1100 μίλια (1750km) το μηχανάκι άρχισε να καπνίζει (πολύ). Εδώ να αναφέρω ότι δεν έλεγξα τα λάδια εκτός από όταν το πρωτοπήρα (αρχίστε να βαράτε ελεύθερα) - αποδείχτηκε ότι το μοτέρ είχε μείνει σχεδόν χωρίς λάδι μέσα(βαράτε στο ψαχνό). Αφού συμπλήρωσα 3,7lt, κατανάλωσε 500-700ml μέσα σε 100km. Συνεχίζει να καπνίζει σαν δίχρονο (πυκνός γκρίζος καπνός με μια υποψία μπλε) και τώρα πια το soundtrack συμπληρώνουν ωραία και ακανόνιστα τρομακτικά σκασίματα από την εξάτμιση. Ο κινητήρας φαίνεται να είναι λιπαρός εξωτερικά, στην αριστερή πλευρά κυρίως (τον σκούπισα και είδα ότι μάζεψε πάλι λαδίλα). Επίσης βρήκα αρκετά σταγονίδια άκαυτου λαδιού στην εξάτμιση (αυτό προτού συμπληρώσω λάδια). Η μοτοσυκλέτα έμεινε παρκαρισμένη μετά από τα γεγονότα και δεν υπάρχουν σημάδια διαρροής λαδιού στο δάπεδο.
Τα ερωτήματά μου τώρα:
- Είναι φυσιολογικό ένας κινητήρας να καταναλώσει τόσο λάδι σε τόσο σύντομο χρόνο;
- Ισχύει ότι με όσο λιγότερο λάδι μένει να λειτουργεί, τόσο περισσότερο θα κάψει με τελικό αποτέλεσμα να το κάψει όλο;
- Μπορεί η ζημιά να αναστραφεί κάπως τώρα και τι θα χρειαστεί; Από μια έρευνα και μία συνομιλία με εδώ μηχανικό μου ανέφερε ότι καταρχήν το πρώτο που πιθανότατα θα χρειαστεί θα είναι ελατήρια πιστονιού και ίσως βαλβίδες.
- Έχει κανείς ιδέα για τι κόστος επισκευής μιλάμε;
- Είχε κάποιος παρόμοια εμπειρία ή γνώση επί του θέματος;
:s1ap :s1ap :s1ap οχι ρε Νικολα !!! οχι δεν ειναι φυσιολογικο να συμπληρωνεις 3,7 λαδια ουτε στα 15.000 χιλ. να ειχες κανει :pray:
:hammer :hammer :hammer λυσε - λυσε και φτιαχνε :dry:
-
μπες και εδώ, έχει πολλούς Άγγλους
http://www.apriliaforum.com/forums/forum.php
-
www.rsvr.net είναι και Αγγλικό με πολύ καλούς τύπους και γνώστες
-
Ευχαριστώ παλικάρια για την ανταπόκριση...μου φαίνεται θα αρχίσω να ψάχνω για μοτέρ και βλέπουμε (αν και ακούγεται λοταρία τι θα βρεις και σε τι κατάσταση)...
-
Yπαρχει αυτος ο τρελλαρας στο UK που τον ακολουθω στο fb και twitter και δειχνει γνώστης (και χαβαλες μεγαλος)
Δεν ξερω αν ειναι κοντα σου αλλα give 'em a call που λενε και στο χωριο μου :D
https://www.yell.com/biz/aprilia-performance-tamworth-6503843/
https://www.facebook.com/pages/Aprilia-Performance/165970710133877
https://twitter.com/griffwoolley
-
Αυτός έχει πλέον το RSVR.net :tez: :tez: :tez:
-
Αν καίει τόσο, νομίζω ότι μιλάμε για καμμένα ελατήρια...με ένα λύσιμο μοτέρ θα δεις τι γίνεται μέσα και ανάλογα θα αποφασίσεις τι θα κάνεις...μπορεί να είναι και ευκαιρία να το κάνεις big bore (υπερκυβισμός)!!
Στο Λονδινο?Εαν οι τιμες ειναι αναλογες με αλλες υπηρεσιες τους...
-
Εντελώς τυχαία συζητιέται το big bore kit εδώ...http://www.apriliabikers.gr/portal/rsv1000-mille-mille-r-kai-mille-sp/aprilia-mille-'speciale'-project/msg431718/?topicseen#new (http://www.apriliabikers.gr/portal/rsv1000-mille-mille-r-kai-mille-sp/aprilia-mille-'speciale'-project/msg431718/?topicseen#new) οπότε αν ανοίξεις το μοτέρ και δεν έχει πιο μέσα ζημιά (στρόφαλα κλπ) με ένα τέτοιο κιτ έχεις καινούριο μοτέρ και από +10 εώς +30 άλογα...έξω κάνουν και NICASIL επιστρώσεις οπότε έχεις όλες τις επιλογές..
-
Ωχ, τι φωτιές ανάβετε :ohyes:
-
Ωχ, τι φωτιές ανάβετε :ohyes:
έχει και χειρότερα...με 3000 παίρνεις έτοιμη μηχανή...http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?311625-Amauri-built-1103-engine-yoyodyne-full-exhaust/page2 (http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?311625-Amauri-built-1103-engine-yoyodyne-full-exhaust/page2)
-
Τελικά με τον έμπορα δεν έβγαλες άκρη;
Θα τη φτιάξεις μόνος σου;
-
Ο έμπορας είναι καλυμμένος δυστυχώς...έκανα την μία πατάτα πάνω στην άλλη προφανώς...μίλησα και με 2 άλλους μηχανικούς και είπαν ότι έπρεπε να ελέγχω τα λάδια μου για να μην αφήσω να συμβεί αυτό που συνέβη...
Οπότε, ψάχνω καλύβα να αρχίσω το λύσιμο...
-
Ο έμπορας είναι καλυμμένος δυστυχώς...έκανα την μία πατάτα πάνω στην άλλη προφανώς...μίλησα και με 2 άλλους μηχανικούς και είπαν ότι έπρεπε να ελέγχω τα λάδια μου για να μην αφήσω να συμβεί αυτό που συνέβη...
Οπότε, ψάχνω καλύβα να αρχίσω το λύσιμο...
:ohyes: :ohyes: :ohyes: ;) :bye:
-
Ο έμπορας είναι καλυμμένος δυστυχώς...έκανα την μία πατάτα πάνω στην άλλη προφανώς...μίλησα και με 2 άλλους μηχανικούς και είπαν ότι έπρεπε να ελέγχω τα λάδια μου για να μην αφήσω να συμβεί αυτό που συνέβη...
Οπότε, ψάχνω καλύβα να αρχίσω το λύσιμο...
:ohyes: :ohyes: :ohyes: ;) :bye:
Λες ε;; Ρε σίγουρα να το λύσω μόνος;
-
Νικολα εαν εχεις τον καταληλο χωρο, εργαλεια, κλπ και πιανουν τα χερακια σου, τοτε ναι! ασχολησου, θα εχεις και την ικανοποιηση
δικη σου :ohyes: ;) και να εισαι σιγουρος οτι πιο καλα θα το προσεξεις :kalo: :bye: