0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Στο θέμα μας τώρα: μετά από 1100 μίλια (1750km) το μηχανάκι άρχισε να καπνίζει (πολύ). Εδώ να αναφέρω ότι δεν έλεγξα τα λάδια εκτός από όταν το πρωτοπήρα (αρχίστε να βαράτε ελεύθερα) - αποδείχτηκε ότι το μοτέρ είχε μείνει σχεδόν χωρίς λάδι μέσα(βαράτε στο ψαχνό). Αφού συμπλήρωσα 3,7lt, κατανάλωσε 500-700ml μέσα σε 100km. Συνεχίζει να καπνίζει σαν δίχρονο (πυκνός γκρίζος καπνός με μια υποψία μπλε) και τώρα πια το soundtrack συμπληρώνουν ωραία και ακανόνιστα τρομακτικά σκασίματα από την εξάτμιση. Ο κινητήρας φαίνεται να είναι λιπαρός εξωτερικά, στην αριστερή πλευρά κυρίως (τον σκούπισα και είδα ότι μάζεψε πάλι λαδίλα). Επίσης βρήκα αρκετά σταγονίδια άκαυτου λαδιού στην εξάτμιση (αυτό προτού συμπληρώσω λάδια). Η μοτοσυκλέτα έμεινε παρκαρισμένη μετά από τα γεγονότα και δεν υπάρχουν σημάδια διαρροής λαδιού στο δάπεδο. Τα ερωτήματά μου τώρα:- Είναι φυσιολογικό ένας κινητήρας να καταναλώσει τόσο λάδι σε τόσο σύντομο χρόνο;- Ισχύει ότι με όσο λιγότερο λάδι μένει να λειτουργεί, τόσο περισσότερο θα κάψει με τελικό αποτέλεσμα να το κάψει όλο;- Μπορεί η ζημιά να αναστραφεί κάπως τώρα και τι θα χρειαστεί; Από μια έρευνα και μία συνομιλία με εδώ μηχανικό μου ανέφερε ότι καταρχήν το πρώτο που πιθανότατα θα χρειαστεί θα είναι ελατήρια πιστονιού και ίσως βαλβίδες.- Έχει κανείς ιδέα για τι κόστος επισκευής μιλάμε;- Είχε κάποιος παρόμοια εμπειρία ή γνώση επί του θέματος;
Αν καίει τόσο, νομίζω ότι μιλάμε για καμμένα ελατήρια...με ένα λύσιμο μοτέρ θα δεις τι γίνεται μέσα και ανάλογα θα αποφασίσεις τι θα κάνεις...μπορεί να είναι και ευκαιρία να το κάνεις big bore (υπερκυβισμός)!!
Ωχ, τι φωτιές ανάβετε
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι