Eαν θυμαμαι καλα, το κατωτερο σημειο ειναι η τρομπα νερου. Οποτε λυνεις θερμοστατη και σωληνακια, το καπακι της τρομπας και κουνας περα-δωθε μηπως κατεβασει κι αλλα. Νομιζω η μια βιδα του καπακιου ισως παιζει το ρολο της αποστραγγισης (εκτος απο το να σφιγγει το καπακι).
Οσον αφορα το water wetter, κανει δουλεια, αλλα προτεινετε κυριως σε αγωνιστικες καταστασεις, οπου τα νερα αλλαζονται πιο συχνα.
Με μια μικρη ερευνα που εκανα, οι γνωμες διιστανται. Πανω στο μπουκαλι δινει καποιες οδηγιες και σου δειχνει την θερμοκρασια που θα εχει το μοτερ, αναλογα τις μιξεις που θα κανεις. Το WW με σκετο νερο, δινουν την χαμηλοτερη θερμοκρασια λειτουργιας. Φυσικα το νερο κανει ζημια, ασχετα εαν η εταιρια λεει πως εχει λιπαντικες ιδιοτητες.
Για τα 2 sxv και το TDR μου, αυτο που κανω ειναι να αναμιγνυω καθαρο νερο (water for injection λεγεται) απο φαρμακειο (μπουκαλα ορου ειναι), συμπυκνωμενο παραφλου της valeo (ροζ) και WW. Η αναλογια μιξης στο λιτρο που κανω, ειναι 75% water for injection, 25% valeo και 2 καπακια WW.
Ετσι διατηρω καποια χαρακτηριστικα προστασιας αλλα εχω και οσο το δυνατον περισσοτερο νερο για καλυτερη απαγωγη θερμοτητας.