Έλα ρε!!!Τι εννοείς;Ότι το mille είναι ανώτερο από το τουόνο;;!!!
Ακριβώς αυτό . Πιστεύω ότι είναι καθαρά θέμα θέμα οδηγήσεις και το στυλ οδήγησης σου .
Μπορεί κάποιος άλλος να πει το ακριβώς αντίθετο λόγου θεσης οδήγησης .
Αλλά για τα δικά μου γούστα mille for the win
Νομίζω ότι περιφερειακά και γεωμετρία είναι ίδια σε Tuono/RSV οπότε κι έχει να κάνει με την θέση οδήγησης και το πως επηρρεάζει την συνολική ισορροπία της μοτοσυκλέτας. Μια "κλιπονάτη" θέση δίνει μεγαλύτερη σταθερότητα μιας και η φόρτιση του εμπρός τροχού είναι μεγαλύτερη, καθώς και η ανεμοκάλυψη.
[/quote]
Ακριβώς αυτό . Και ομόλογο μόνο και μόνο με την αλλαγή της θέσης οδηγήσεις βλέπεις αρκετές διάφορες .
Δεν συγκρίνω αλλά ss που έχω καβαλήσει γιατί ήταν οκά 4κυλινδρα . Και κατά την γνώμη μου είναι κάπως «βαρετά» από θέμα κινητήρα ειδικά τα 600 κυβικά .
Βέβαια από θέμα σταθερότητας μέσα στην στροφή και κατά την είσοδο , ταπεινή μου γνώμη , τα aprilia είναι από άλλον πλανήτη.
Για να προλάβω κάποιους που θα ρωτήσουν , αναφέρομαι σε R1 2007 , R6 2005 και gsxr 1000 2008