0 μέλη και 5 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: h.a.balafoutre στις Ιανουάριος 24, 2010, 12:53:20 μμΤο γαμήσαμε και ψόφισε...κινέζικα...για το Θεό...καλύτερα Απρίλια παρά κινέζικο και με διαφορά.....έχετε καβαλήσει κινέζικο έστω και για πλάκα....εγώ στη θέση σας θα έκανα ασφάλεια ζωής και αισθητικής...Χ κι ας με πληρώνουν να το καβαλήσω...Γιώργο η Piaggio δεν φτιάχνει πια κανένα ανταλλακτικό της στην Ευρώπη. Τα εργοστάσιά της έχουν μετακομίσει στην Κίνα. Το μόνο πράγμα που παραμένει Ευρωπαϊκό είναι ο σχεδιασμός. Είτε μας αρέσει είτε όχι, οδηγούμε με 200+χλμ/ώρα κάτι που κατασκευάζεται στην Κίνα.Υ.Γ. όσα έγραψα ισχύουν παντού. Αυτοκίνητα, μοτοσυκλέτες, καφετιέρες, κατσαβίδια, ρολόγια, κτλ. κτλ.
Το γαμήσαμε και ψόφισε...κινέζικα...για το Θεό...καλύτερα Απρίλια παρά κινέζικο και με διαφορά.....έχετε καβαλήσει κινέζικο έστω και για πλάκα....εγώ στη θέση σας θα έκανα ασφάλεια ζωής και αισθητικής...Χ κι ας με πληρώνουν να το καβαλήσω...
ετσι ακριβως οπως το εθεσες.....Μήπως τελικά φταίει για την κατάσταση αυτή, η προσπάθεια των εργοστασίων να γλιτώσουν όσα περισσότερα χρήματα μπορούν?μ@μω το μαρκετινγκ μου μεσα μ@μω!!
Παράθεση από: nick2ono στις Ιανουάριος 24, 2010, 01:06:11 μμετσι ακριβως οπως το εθεσες.....Μήπως τελικά φταίει για την κατάσταση αυτή, η προσπάθεια των εργοστασίων να γλιτώσουν όσα περισσότερα χρήματα μπορούν?μ@μω το μαρκετινγκ μου μεσα μ@μω!! σορυ για το σπαμ αλλά να διευκρινίσουμε και το εξής : οι Κινέζοι κατασκευάζουν ΟΤΙ ποιότητα τους ζητηθεί(η οποία πληρώνεται και ανάλογα φυσικά) και σύμφωνα με τις προδιαγραφές που θα τους θέσουν.Οπότε ναι, δε φταίνε οι Κινέζοι κατασκευαστές, αλλά κατά 90% το παραπάνω
Μιας και μιλάμε και για Honda, προσθέτω το εξής:Φίλος μου εδώ στην Ιταλία, με Hornet μοντέλο '08 παρατηρούσε ότι η στάθμη του λαδιού έπεφτε σταθερά. Συμπλήρωνε περίπου 200ml κάθε 1000χλμ. Μία όμορφη μέρα παρατηρεί ότι είχε στάξει λάδι πάνω στους λαιμούς της εξάτμισης.Πάμε το μηχανάκι στην Honda και η απάντηση τους με άφησε κάγκελο.-Έχει παρατηρηθεί σε ορισμένα μηχανάκια, η δημιουργία μικροπόρων στην κεφαλή του μοτέρ, που μπορεί να οδηγήσει σε μικρή διαρροή λαδιού ή νερού μέσα από αυτούς. Αυτό οφείλεται σε προβλήματα κατά την διάρκεια της χύτευσης.Όντως βρήκαμε 2 σημεία πάνω στην κεφαλή, τα οποία δάκρυζαν.Το μηχανάκι έχει 7.000χλμ και ευτυχώς είχε άλλο 1 μήνα εγγύηση. Το ευτυχώς το λέω γιατί η Honda δεν έχει εκδώσει επίσημη ανακοίνωση και ανάκληση για τα μηχανάκια με αυτό το 'προβληματάκι'.Sukuki = κομμένα πλαίσιαΑprilia = σπασμένα μοτέρHonda = μικροπόροι......μήπως αυτοί οι Κινέζοι δεν προσφέρουν την ποιότητα που θα θέλαμε?
Στην Ελλαδα δεν εχουν πουληθει RSV4 που θα ανακληθουν
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι