0 μέλη και 10 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
The early bikes had all of the parts properly spec-ed and built. All of the QC was properly done and all parts were approved for production.In any manufacturing environment, once the production parts are approved, only a random sampling of parts are QC'd based on a percentage of overall production. This ratio is based on the time/cost of QC, throughput of the manufacturing / assembly process, etc.At some point a machine or operator at the parts supplier got off track due to some reason unknown to us. This could be the parts supplier changing the process without double checking their work, and without notifying Aprilia, or any number of other reasons.Once the random sampling comes back around to that now defective part, everything stops and an investigation begins. Hard part is that it is unknown when the defect began as you can't test all the parts already assembled and shipped. There could be only 1 other bad part out there, or they could all be bad. One way to determine how many bad parts are out there is to wait for failures. The best way to tackle it is what Aprilia has done, replace all to eliminate any possibility of the defect.The fact that all bikes are not affected shows that it is a defect in the way some parts were manufactured, not a defect in design. Once the defective parts are eliminated from the existing production run, we will be in the clear.
I just got off the phone with my dealer, Aprilia is going to send a truck to pick-up our bikes and take them to the dealers ASAP. The first 100 engines are leaving Italy as we speak and should be released to dealers by the end of next week. We, as retail owners of these bikes, will also receive an Aprilia Jacket (valued at $479) for are inconvenience. Dealers are instructed to replace bikes already in service first before replacing the motors on the bikes still in inventory. As far as bad things can go, this doesn't feel to bad...
Η BMW τεστάρει εδώ και ένα χρόνο το μηχανάκι ανηλεώς.Το έχουν ξεσκίσει σε πίστα και δρόμο οι δοκιμαστές.Οι απριλιανοί σαν καλοί λαμογιατζήδες Ιταλοί έκαναν τη μεγαλύτερη πατάτα που μπορούσαν να κάνουν:να κατασκευάσουν V4!!!!!Ποιός;Η piaggio;Ε,αν είναι ποτέ δυναμόν!Εδώ η Χόνδα και δεν τολμάει να βγάλει πραγματικό ρεϊσόνι V4 παρά μόνο το πλαδαρό VFR και η απρίλια των είκοσι ετών ιστορίας πουλάει απ' ότι φαίνεται φύκια για μεταξωτές κορδέλες.
Η BMW τεστάρει εδώ και ένα χρόνο το μηχανάκι ανηλεώς.Το έχουν ξεσκίσει σε πίστα και δρόμο οι δοκιμαστές.Οι απριλιανοί σαν καλοί λαμογιατζήδες Ιταλοί έκαναν τη μεγαλύτερη πατάτα που μπορούσαν να κάνουν:να κατασκευάσουν V4!!!!!Ποιός;Η piaggio;Ε,αν είναι ποτέ δυναμόν!Εδώ η Χόνδα και δεν τολμάει να βγάλει πραγματικό ρεϊσόνι V4 παρά μόνο το πλαδαρό VFR και η απρίλια των είκοσι ετών ιστορίας πουλάει απ' ότι φαίνεται φύκια για μεταξωτές κορδέλες.Λυπάμαι πολύ για σε απρίλια,αλλά νομίζω ότι αυτό θα βάλει ταφόπλακα στα όνειρα πολλών να αγοράσουν το μηχανάκι.Που σημαίνει ότι θα πατώσει.Εμείς οι λίγοι σαν καλοί τρελοί που είμαστε μπορεί και να το αγοράσουμε,οι πολλοί όμως;
...Στον υπόλοιπο κόσμο η καύση 1lt/1000χλμ λαδιού είναι φυσιολογική.
...να αναθεωρηθει η αργκο λεξη "λαδιερα" προς HONDA μερια παρακαλω
Παράθεση από: iznogood στις Ιανουάριος 22, 2010, 11:37:40 πμ...να αναθεωρηθει η αργκο λεξη "λαδιερα" προς HONDA μερια παρακαλω Ισχύει και για την Yamaha. Υπάρχει επίσημο χαρτί της Yamaha για τους κινητήρες των TDM-TRX 850 που απαντά στον πελάτη της, ότι το 1 λίτρο στα 1000 είναι φυσιολογική κατανάλωση. Και γαμώ....γλυτώνεις και τις αλλαγές λαδιών, αφού τα ανανεώνεις συνέχεια
Πρωτη φορα στη ζωη μου βλεπω εταιρια να κανει ανακληση,για αντικατασταση ολοκληρου του κινητηρα,χωρις να εχουν ακουστει πουθενα σπασμενοι κινητηρες και υπαρχουν τοσοι πολοι που λενε πικρα,ξεφτιλα,απαραδεκτο κτλ.Η ανακληση για καλο γινεται και ετσι πρεπει να λειτουργουν ολες οι εταιριες.Και τι περιμενατε δηλαδη να το κανει γαργαρα η Aprilia και να προσπαθησει να κρυψει μια πιθανη αιτια βλαβης του κινητηρα στο καλυτερο και ακριβοτερο μοντελο της?Που να ειχατε και RSV4 τι θα λεγατε.....διοτι μεχρι στιγμης εγραψαν ολοι εκτος απο αυτους που τα εχουν.....που μπορει τα δικα τους μοτορια να μην χρειαστουν αλλαγη κινητηρα.
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι