0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Engineer7

Απ: Ανάκληση RSV4 Factory & R
« Απάντηση #45 - : Ιανουάριος 22, 2010, 12:04:14 πμ »
Παράθεση από: Jon / AF1 Racing
The early bikes had all of the parts properly spec-ed and built. All of the QC was properly done and all parts were approved for production.

In any manufacturing environment, once the production parts are approved, only a random sampling of parts are QC'd based on a percentage of overall production. This ratio is based on the time/cost of QC, throughput of the manufacturing / assembly process, etc.

At some point a machine or operator at the parts supplier got off track due to some reason unknown to us. This could be the parts supplier changing the process without double checking their work, and without notifying Aprilia, or any number of other reasons.

Once the random sampling comes back around to that now defective part, everything stops and an investigation begins. Hard part is that it is unknown when the defect began as you can't test all the parts already assembled and shipped. There could be only 1 other bad part out there, or they could all be bad. One way to determine how many bad parts are out there is to wait for failures. The best way to tackle it is what Aprilia has done, replace all to eliminate any possibility of the defect.

The fact that all bikes are not affected shows that it is a defect in the way some parts were manufactured, not a defect in design. Once the defective parts are eliminated from the existing production run, we will be in the clear.

Παράθεση από: jokerio
I just got off the phone with my dealer, Aprilia is going to send a truck to pick-up our bikes and take them to the dealers ASAP. The first 100 engines are leaving Italy as we speak and should be released to dealers by the end of next week. We, as retail owners of these bikes, will also receive an Aprilia Jacket (valued at $479) for are inconvenience. Dealers are instructed to replace bikes already in service first before replacing the motors on the bikes still in inventory. As far as bad things can go, this doesn't feel to bad... 
:kalo:
Θέλω κι εγώ μπουφάν.. :tez: :tez:

*

Αποσυνδεδεμένος CAPORAID

  • *******
  • 1964
  • Φύλο: Άντρας
  • KTMMMMMMMMM !!!!!!
  • Μοντέλο μηχανής: KTM 1290 super adventure
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Ανάκληση RSV4 Factory & R
« Απάντηση #46 - : Ιανουάριος 22, 2010, 01:36:01 πμ »
μεγαλη πικρα λεμε   :(

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: Ανάκληση RSV4 Factory & R
« Απάντηση #47 - : Ιανουάριος 22, 2010, 08:12:45 πμ »
Η BMW τεστάρει εδώ και ένα χρόνο το μηχανάκι ανηλεώς.Το έχουν ξεσκίσει σε πίστα και δρόμο οι δοκιμαστές.Οι απριλιανοί σαν καλοί λαμογιατζήδες Ιταλοί έκαναν τη μεγαλύτερη πατάτα που μπορούσαν να κάνουν:να κατασκευάσουν V4!!!!!Ποιός;Η piaggio;Ε,αν είναι ποτέ δυναμόν!Εδώ η Χόνδα και δεν τολμάει να βγάλει πραγματικό ρεϊσόνι V4 παρά μόνο το πλαδαρό VFR και η απρίλια των είκοσι ετών ιστορίας πουλάει απ' ότι φαίνεται φύκια για μεταξωτές κορδέλες.


Και η ducati βγαζει v4, και οχι με 150 ψωραλογα :tez: :tez: :tez: :tez:

Παντως ο v4 οντως ειναι δυσκολος κατασκευαστικα κινητηρας.

ps. Για τσεκαρε και τα cbr του 08 που καινε περισσοτερο λαδι και απο v2 και μονοκυλινδρο. Και μιλαμε για την honda ;)
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

antonio001

Απ: Ανάκληση RSV4 Factory & R
« Απάντηση #48 - : Ιανουάριος 22, 2010, 10:45:25 πμ »
Ήρεμα παιδία είναι και τέλος της εβδομάδας και είμαστε ολοι φορτισμένοι.... :psdof: :psdof: :psdof:

Χάνουμε το γεγονός το καλό είναι οτι καλύπτει τα RSV4 και τους αλλάζει το μοτερ και δεν κάνει καμία 10ρια ανακλήσεις.

Τουλάχιστον όσοι περιμένουμε Tuono-RSV4 θα μας έρθει με πιο αξιόπιστο μοτερ  :P :P :P :P :P

Υ.Γ στους θερμόαιμους συνιστώ βόλτα στη βροχή ρίχνει την θερμοκρασία μια χαρα (Δοκιμασμένο  :P )

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: Ανάκληση RSV4 Factory & R
« Απάντηση #49 - : Ιανουάριος 22, 2010, 11:26:46 πμ »

Η BMW τεστάρει εδώ και ένα χρόνο το μηχανάκι ανηλεώς.Το έχουν ξεσκίσει σε πίστα και δρόμο οι δοκιμαστές.Οι απριλιανοί σαν καλοί λαμογιατζήδες Ιταλοί έκαναν τη μεγαλύτερη πατάτα που μπορούσαν να κάνουν:να κατασκευάσουν V4!!!!!Ποιός;Η piaggio;Ε,αν είναι ποτέ δυναμόν!Εδώ η Χόνδα και δεν τολμάει να βγάλει πραγματικό ρεϊσόνι V4 παρά μόνο το πλαδαρό VFR και η απρίλια των είκοσι ετών ιστορίας πουλάει απ' ότι φαίνεται φύκια για μεταξωτές κορδέλες.

Λυπάμαι πολύ για σε απρίλια,αλλά νομίζω ότι αυτό θα βάλει ταφόπλακα στα όνειρα πολλών να αγοράσουν το μηχανάκι.Που σημαίνει ότι θα πατώσει.Εμείς οι λίγοι σαν καλοί τρελοί που είμαστε μπορεί και να το αγοράσουμε,οι πολλοί όμως;


Είσαι φάουλ zachs. Το πρόβλημα που είχες είχε να κάνει με το κακό after sales της aprilia, και γιαυτό έκραζες με το δίκιο σου. Αυτό που κάνει τώρα η aprilia είναι εξαιρετικά καλή after sales εξυπηρέτηση των πελατών της και εξαιρετικά κακό για τον έλεγχο ποιότητας των προϊόντων της.
Εμείς ως καταναλωτές και απ΄τη στιγμή που δεν υπάρχει σπασμένο μοτέρ ή τραυματισμός εξαιτίας του προβλήματος μόνο θετικά σχόλια θα μπορούσαμε να κάνουμε. Δεν είναι δυνατόν να λεμε μπράβο στη yamaha που αντικαθιστά τα FZ1 που ΕΧΟΥΝ κόψει πλαίσιο, και να κραζουμε την οποιαδήποτε εταιρία αντικαθιστά ολόκληρο τον κινητήρα ΧΩΡΙΣ να έχει σπάσει κανένα. Ποιό είναι το πρόβλημα στους πελάτες της δλδ? Πηγαίνουν το μηχανάκι και το παίρνουν με ένα ολοκαίνουργιο κινητήρα που θα έχει λυμένα όλα τα πιθανά προβλήματα.

Το που πας ρε καραμήτρο είναι εξίσου άδικο. Η aprilia είναι η 4η εταιρία σε συγκομιδή παγκόσμιων πρωταθλημάτων στην ιστορία των αγώνων με μόλις 20 χρόνια ιστορία. Ο κινητήρας δεν σχεδιάστηκε απ΄την piaggio, αλλά απ΄την αγωνιστική ομάδα της aprilia προ εξαγοράς, ενώ το πρόβλημα δεν αφορά σχεδίαση αλλά κατασκευή.
Η BMW απ΄την άλλη που προφανώς εξελίσει και δοκιμάζει τα μηχανάκια της όπως και κάθε άλλος, έχει να ασχοληθεί με τους αγώνες απ΄την εποχή του μεσοπολέμου. Και αυτό φαίνεται και στην πρόσφατη εμπλοκή της με το WSBK καθώς το μηχανάκι της έχει αρκετά θέματα.
Η δε Honda που προφανώς έχεις ως σημείο αναφοράς, θεωρεί φυσιολογικό να κρατάει στην παραγωγή απ΄το 2004 τα CBR1000R που όπως είπε ο Κοσμάς καίνε λάδι όπως τα δίχρονα. Στα δε 2008 μοντέλα βγήκε ανάκληση κινητήρα ΜΟΝΟ για τους Αγγλους.
Στον υπόλοιπο κόσμο η καύση 1lt/1000χλμ λαδιού είναι φυσιολογική.  :h22: :h22:
 

*

Αποσυνδεδεμένος iznogood

  • *****
  • 264
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Ανάκληση RSV4 Factory & R
« Απάντηση #50 - : Ιανουάριος 22, 2010, 11:37:40 πμ »
...Στον υπόλοιπο κόσμο η καύση 1lt/1000χλμ λαδιού είναι φυσιολογική.  :h22: :h22:
...να αναθεωρηθει η αργκο λεξη "λαδιερα" προς HONDA μερια παρακαλω :D
chalife ala place du chalif.
www.carbon-aramid.com
"Στον πατέρα μου οφείλω το ζην, στον δάσκαλό μου το ευ ζην"
Member of "ΚΑΓΚΟΥΡΟΓΑΜΟΣΑΥΡΟΣ" official club

*

Venom

Απ: Ανάκληση RSV4 Factory & R
« Απάντηση #51 - : Ιανουάριος 22, 2010, 11:39:00 πμ »
Σαν μικρά παιδιά κάνετε ώρες - ώρες....  :h22: :h22: :h22: :h22: Ήρθε το τέλος του κόσμου.... η Aprilia ευθύνεται για την καταστροφή που θα γίνει το 2012.... Το είχαν προβλέψει και οι Μάγια οτι το 2010 η Aprilia θα βάλει ελαττωματικό εξάρτημα στο νέο της μηχανάκι........ :P :P :P :P :P :P :P :P  :h22: :h22: :h22: :h22: :h22: :h22:
Μην αγοράζετε Aprilia, οι κινητήρες τους ανατινάζονται...... έχουν προδιαγραφές Bin Landen......  :P :P :P :P :P :P :P :P

Δηλαδή αν είχατε RSV4 δεν θα θέλατε να σας δώσουν νέο κινητήρα? Εμπιστεύεστε τόσο κάποιον μηχανικό να σας αλλάξει μπιέλα η στρόφαλο? (υποθετική ερώτηση)

*

nasos-v

Απ: Ανάκληση RSV4 Factory & R
« Απάντηση #52 - : Ιανουάριος 22, 2010, 11:43:20 πμ »
κακα μαντατα και σιγουρα οι ιδιοκτητες τον μοτο αυτων θα μπουν σε περιπετεια αλλα.....

και πολυ σεβαστη η κίνηση απο την aprilia να κανει ολοκληρη αλαγη του μοτερ!!!

το μονο σιγουρο ειναι οτι θα χασει μελλοντικούς πελατες της με αυτο
και το μονο σιγουρο ειναι οτι οι ιδη πελατες της θα την εκτιμήσουν περισσοτερο  

κριμα πάντως

 

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: Ανάκληση RSV4 Factory & R
« Απάντηση #53 - : Ιανουάριος 22, 2010, 11:45:30 πμ »

...να αναθεωρηθει η αργκο λεξη "λαδιερα" προς HONDA μερια παρακαλω :D

Ισχύει και για την Yamaha. Υπάρχει επίσημο χαρτί της Yamaha για τους κινητήρες των TDM-TRX 850 που απαντά στον πελάτη της, ότι το 1 λίτρο στα 1000 είναι φυσιολογική κατανάλωση.
Και γαμώ....γλυτώνεις και τις αλλαγές λαδιών, αφού τα ανανεώνεις συνέχεια  :pray: :pray:

*

nasos-v

Απ: Ανάκληση RSV4 Factory & R
« Απάντηση #54 - : Ιανουάριος 22, 2010, 11:47:47 πμ »

...να αναθεωρηθει η αργκο λεξη "λαδιερα" προς HONDA μερια παρακαλω :D

Ισχύει και για την Yamaha. Υπάρχει επίσημο χαρτί της Yamaha για τους κινητήρες των TDM-TRX 850 που απαντά στον πελάτη της, ότι το 1 λίτρο στα 1000 είναι φυσιολογική κατανάλωση.
Και γαμώ....γλυτώνεις και τις αλλαγές λαδιών, αφού τα ανανεώνεις συνέχεια  :pray: :pray:

λιγο το εχεις αυτο........... ολα για τον πελατη  :P

και στης 40000 κατεβαζεις και ενα μοτερ ..... ετσι για ανανεωση... ;)

*

Αποσυνδεδεμένος tasosm

  • *******
  • 1045
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Ανάκληση RSV4 Factory & R
« Απάντηση #55 - : Ιανουάριος 22, 2010, 12:01:30 μμ »
Πρωτη φορα στη ζωη μου βλεπω εταιρια να κανει ανακληση,για αντικατασταση ολοκληρου του κινητηρα,χωρις να εχουν ακουστει πουθενα σπασμενοι κινητηρες και υπαρχουν τοσοι πολοι που λενε πικρα,ξεφτιλα,απαραδεκτο κτλ.

Η ανακληση για καλο γινεται και ετσι πρεπει να λειτουργουν ολες οι εταιριες.Και τι περιμενατε δηλαδη να το κανει γαργαρα η Aprilia και να προσπαθησει να κρυψει μια πιθανη αιτια βλαβης του κινητηρα στο καλυτερο και ακριβοτερο μοντελο της?

Που να ειχατε και RSV4 τι θα λεγατε.....διοτι μεχρι στιγμης εγραψαν ολοι εκτος απο αυτους που τα εχουν.....που μπορει τα δικα τους μοτορια να μην χρειαστουν αλλαγη κινητηρα.

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: Ανάκληση RSV4 Factory & R
« Απάντηση #56 - : Ιανουάριος 22, 2010, 12:30:50 μμ »
Πρωτη φορα στη ζωη μου βλεπω εταιρια να κανει ανακληση,για αντικατασταση ολοκληρου του κινητηρα,χωρις να εχουν ακουστει πουθενα σπασμενοι κινητηρες και υπαρχουν τοσοι πολοι που λενε πικρα,ξεφτιλα,απαραδεκτο κτλ.

Η ανακληση για καλο γινεται και ετσι πρεπει να λειτουργουν ολες οι εταιριες.Και τι περιμενατε δηλαδη να το κανει γαργαρα η Aprilia και να προσπαθησει να κρυψει μια πιθανη αιτια βλαβης του κινητηρα στο καλυτερο και ακριβοτερο μοντελο της?

Που να ειχατε και RSV4 τι θα λεγατε.....διοτι μεχρι στιγμης εγραψαν ολοι εκτος απο αυτους που τα εχουν.....που μπορει τα δικα τους μοτορια να μην χρειαστουν αλλαγη κινητηρα.

+990

*

Αποσυνδεδεμένος v997

  • *****
  • 727
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: aprilia tuono v4r
  • Αντιδράσεις: +5
Απ: Ανάκληση RSV4 Factory & R
« Απάντηση #57 - : Ιανουάριος 22, 2010, 02:45:50 μμ »
Πρωτη φορα στη ζωη μου βλεπω εταιρια να κανει ανακληση,για αντικατασταση ολοκληρου του κινητηρα,χωρις να εχουν ακουστει πουθενα σπασμενοι κινητηρες και υπαρχουν τοσοι πολοι που λενε πικρα,ξεφτιλα,απαραδεκτο κτλ.

Η ανακληση για καλο γινεται και ετσι πρεπει να λειτουργουν ολες οι εταιριες.Και τι περιμενατε δηλαδη να το κανει γαργαρα η Aprilia και να προσπαθησει να κρυψει μια πιθανη αιτια βλαβης του κινητηρα στο καλυτερο και ακριβοτερο μοντελο της?

Που να ειχατε και RSV4 τι θα λεγατε.....διοτι μεχρι στιγμης εγραψαν ολοι εκτος απο αυτους που τα εχουν.....που μπορει τα δικα τους μοτορια να μην χρειαστουν αλλαγη κινητηρα.

Μπραβο ρε man......καλα τα λες. :kalo:
How blind,can you be,dont you see..........

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Ανάκληση RSV4 Factory & R
« Απάντηση #58 - : Ιανουάριος 22, 2010, 02:58:10 μμ »
Πρωτη φορα στη ζωη μου βλεπω εταιρια να κανει ανακληση,για αντικατασταση ολοκληρου του κινητηρα,χωρις να εχουν ακουστει πουθενα σπασμενοι κινητηρες και υπαρχουν τοσοι πολοι που λενε πικρα,ξεφτιλα,απαραδεκτο κτλ.

Η ανακληση για καλο γινεται και ετσι πρεπει να λειτουργουν ολες οι εταιριες.Και τι περιμενατε δηλαδη να το κανει γαργαρα η Aprilia και να προσπαθησει να κρυψει μια πιθανη αιτια βλαβης του κινητηρα στο καλυτερο και ακριβοτερο μοντελο της?

Που να ειχατε και RSV4 τι θα λεγατε.....διοτι μεχρι στιγμης εγραψαν ολοι εκτος απο αυτους που τα εχουν.....που μπορει τα δικα τους μοτορια να μην χρειαστουν αλλαγη κινητηρα.

me too...


*

Αποσυνδεδεμένος nenhs

  • *****
  • 805
  • Φύλο: Άντρας
  • Sex Drugs Metal
  • Μοντέλο μηχανής: rsv4 r
  • Αντιδράσεις: +3
Απ: Ανάκληση RSV4 Factory & R
« Απάντηση #59 - : Ιανουάριος 22, 2010, 03:23:30 μμ »
Εγω λεω οτι για να προχωρησει η εταιρεια σε αλλαγη μοτερ υπαρχει σιγουρα καποιος λογος!
τι λογος ειναι αυτος θα τον μαθουμε....
Ελεγα να το τσιμπισω το μοτορι αλλα τωρα θα περιμενω λιγο να δω τι θα παιχτει.

Αν ημουν κατοχος rsv4 δε θα εφερνα και το χαμο, απλα η μαλακια ειναι οτι το μηχανακι θα το αποχωριζομουν για λιγο μεχρι που να αλλαξουν το μοτερ.

Εξαλλου ρε παιδια αν παιζει ανακληση δεν θα επρεπε να στειλουν ενα γραμμα ή ενα τηλ στους κατοχους; Τουλαχιστον για το αυτοκινητο που ειχα παλιοτερα ειχε παιξει ενημερωση με επιστολη για αλλαγη διαφορικου ψαλιδιων και καδενας χρονισμου!!!


Τεσπα να παν ολα καλά ...................γιατι το λιγουρευομουν το erre....
ΤΣΑΚΣΤΑ ΑΠΑΝ..........

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης