0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
...ας το πάνε το εργαλείο στα κοκκινα και με καλούς χρόνους ''μαμα'' και μετα βαζουν και τα υπόλοιπα..... μεταξύ σοβαρού και αστείου και καλοπροαίρετα....
To έχω ξαναποστάρει αλλά δεν είδα να το πέρνει κανείς στα σοβαρά το θέμα... Στο af1 πριν κάποιο καιρό προέκυψε το ΕΞΗΣ θέμα όσον αφορά το κομμάτι των εξατμίσεων...Περιμένω τουλάχιστον οι κάτοχοι του V4 να κάτσουν και να το διαβάσουν ολόκληρο και προσεκτικά μπας και βγάλουν άκρη με το τι παίζει... Από όσο κατάλαβα εγώ από το λίγο που παρακολούθησα το παραπάνω θέμα...Όποιον ενδιαφέρεταi για τo Akrapovic' Evolution Line’ exhaust kit και θέλει και την racing ηλεκτρονική πρέπει να αγοράσει το σύστημα από την Aprilia και με την απόδειξη της αγοράς η εταιρία δίνει ένα pass code ώστε να επεμβεις στην ηλεκτρονική μέσω axone και να ρυθμίσεις πλέον την ηλεκτρονική στην επιλογή "race"...Επίσης με αυτή την διαδικασία πλέον "χάνεις" τις τρεις επιλογές χαρτογραφήσεων(rain,road,race) και είσαι μόνιμα στην race...ΕΔΩ μια τεχνική ανακοίνωση από την Aprilia για το θέμα...H Leovince πάλι βγάζει συστήματα εξαγωγής για το v4 που δουλεύουν χωρίς περαιτέρω επεμβάσεις στην χαρτογραφηση...Το ίδιο βέβαια συμβαίνει και με την Akra,απλά από όσο κατάλαβα όταν μιλάμε για την σειρά Evo-Racing υπάρχει το παραπάνω θέμα με την αγωνιστική ηλεκτρονική...Επίσης στο af1 υπάρχει ένα θεματάκι σχετικά με το πόσο μπορεί να χρησιμοποιηθεί ένα Power Commander για να λυθεί το όλο θέμα...Εδώ επειδή δεν έχω τις απαραίτητες γνώσεις δεν θα σας μεταφέρω τι κατάλαβα εγώ...Όποιος ενδιαφέρεται ας μπει στο link που παρέθεσα στην αρχή να διαβάσει τα posts των amauri και micah να βγάλει άκρη...
To έχω ξαναποστάρει αλλά δεν είδα να το πέρνει κανείς στα σοβαρά το θέμα...
για να καταλαβω δηλαδη, τα 180 ειναι λιγα????? θα τρελαθουμε!
Το σημαντικο αυτη την στιγμη ειναι πιστευω η σχετικη αξιοπιστια του μοντελου,και κατα ποσοειναι ανταγωνιστικο-διασκεδαστικο σε σχεση με τα υπολοιπα μηχανακια. Και οντως κατοχοι RSV4,πειτε μας καμια εντυπωση.........περημενουμε!!
Δεν νομιζω οτι ειναι και τοσο σοβαρο το θεμα......... Ειναι λογικο,ενα racing ρυθμησμα του κινητηρα να απαιτει καποιο "κλειδι" απο την εταιρια,ωστε να μην μπορει να εχειπροσβαση ο οποιοσδηποτε σε αυτο,για πολλους ευνόητους λογους. (ασφαλειας-αξιοπιστιας κτλ)
αρχιζω κ ξενερωνω ασχημα με τοθεμα aprilia after sales...
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι