αν και η βροχή δεν λεει να σταματήσει εδώ στο Misano , η μοτοσυκλετα σε μαγευει να την βλέπεις και να την ακούς...
απλά θα σας πως πως δεν εχει γίνει κανένας συμβιβασμός... και τα 180 αλογα τα έχει, και τα ρυθμιζόμενα πλαισια, και τον κινητήρα τον ρυθμίζεις σε θέση, και την γωνία κάστερ, και το ψαλίδι...
έχει και τις μεατβλητητής διαμέτρου εισαγωγες, και τα μονομπλοκ του τα brembo, και δίσκους που είναι μισό κιλό ελαφρύτεροι από τους δίσκους mille-tuono, και φουλ πακέτο ohlins (και το σταμπιλιζατερ) και διακόπτες από το mille... και ακούγεταιιιι σαν... δεν μπορώ να το περιγράψω... είναι μικρό δε.. πολύ μικρό, έχει τον πιο όμορφο κώλο που έχετε φανταστει και για να παραμιλάνε οι δημοσιογράφοι που πριν λίγες μέρες ήταν στα R1 και GSXR Κ9 πάει να πει ότι το μηχανάκι λέει πολύ...
3 διαφορετικές χαρτογραφήσεις, μια φουλ 180 άλογα, μία sport που ρίχνει την παροχή ιπποδύναμης στις 3 πρώτες σχέσεις, και μία road/rain που μειώνει την ιπποοδύναμη στα 140 άλογα για βροχή, πολύ κλειστές πίστες και πολύ γλιστερούς δρόμους... οι ιταλοί δημοσιογράφοι έλεγαν πως αυτή η χαρτογράφηση είναι σαν να καβαλάς GSXR750 άρα μπορείς να πας ποοοολύ γρήγορα...
είναι ελαφρύ... πολύ ελαφρύ... κάτω από 200 κιλά γεμάτο...
παίρνει λίγο λάδι... και στροφάρει μέχρι τις 13.000 με την μαμά εξάτμιση... με την evo και το πρόγραμμα παίρνεις άλλες 750σαλ...
είναι κουκλί... όλοι λένε ότι είναι μακράν το πιο όμορφο...
και γω αναρωτιέμαι... ΠΟΥ ΘΑ ΒΡΩ 19.760 για να το πάρω μέσα Απριλίου που θα έρθει Ελλάδα χωρίς να πουλήσω το TUONO???
καληνύχτα από το Rimini και ονειρα V4...