0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Οι χρονοι απο το συγκριτικο του περιδικου Motociclismo.APE 1.43.48BMW 1.44.29 Και οπως εχουμε πει χιλιαδες φορες...Power is nothing without control.
Παράθεση από: tasosm στις Ιανουάριος 23, 2010, 10:37:29 μμΟι χρονοι απο το συγκριτικο του περιδικου Motociclismo.APE 1.43.48BMW 1.44.29 Και οπως εχουμε πει χιλιαδες φορες...Power is nothing without control.Nαι, αλλα και power is nothing if the motor doesn't run
Ο κουστουμάτος κύριος στον πωλητή:"Καλημέρα ,θα ήθελα μια μηχανή,να πηγαίνω στο γραφείο, για κανά καφέ και να προσδίδει και πρεστίζ, πως να το πω ,να ξεχωρίζει"Πωλητής:"Με συγχωρείτε κύριε,θα μπορούσατε να γίνετε πιο συγκεκριμένος; "ΚΚ:"Ε, να θα ήθελα μια Mercedes"Π:" Με συγχωρείτε και πάλι ,αλλά η Mercedes ΔΕΝ κατασκευάζει μηχανές!! "ΚΚ:" Ε,καλά μωρέ, πιάσε μια BMW... "
μια ζωη ηταν τα ιαπωνικα μοτορια γρηγορα στην ευθεια,και τα ευρωπαικα στις στροφες.μην το κουραζουμε το θεμα,μια ζωη ετσι ηταν και εστι θα ειναι.και ο λογος απλος..τα πολλα αλογα δεν μπορουν να βγουν ευκολα,και για αυτο τα ιαπωνικα ειναι αυτα που ειναι,και για αυτο ειναι αυτη που ειναι η ducati η aprilia και οτι αλλο ευρωπαικο μοτορι.και δεν ειναι τυχαιω οτι οποιος ειχε japano και μετα ευτωπαικο λεει το ιδιο πραγμα.το ιαπωνικο ειναι πυραυλος στην ευθεια και το παραδεχομαστε ολοι και για των ευρωπαιω στριβει παιδια στριβει.παλια ξυνα σταφυλια καθε φορα.
φυσικα κ θα κανετε πλακα παιδια ετσι? το μηχανακι ακομα κ στις 4 που πεφτει το στροφομετρο ξεκινα κ γεμιζει σαν λυσσασμενο...δεν εχει επαφη ουτε χαμηλα ουτε ψηλα.ειναι λογικο οτι οσα περισσοτερα αλογα εχει στα ψηλα τοσο μεγαλυτερη θα ειναι η διαφορα σε σχεση με τα χαμηλα, αλλα μην νομιζετε οτι σερνεται στα χαμηλα.ασυναισθητα συγκρινεις τα χαμηλα με την κλωτσια που τρως καθως γεμιζει το στροφομετρο, σε μια δυναμομετρηση θα δεις οτι ακομα κ στις 3 με 4 διαχειριζεσαι αρκετα αλογακια
λογικο ειναι αυτο.και η φερραρι βγαζει ποιο λιγα αλογα απο μια μπουκατι αλλα στα γυρολογεια ειναι μακραν ποιο γρηγορη.αρα το θεμα δεν ειναι τα αλογα αλλα ποσα μπορει να αξιοποιηση.και εκει ειναι και η μαγκια.
για πρωτη προσπαθεια ειναι καταπληκτικο μηχανακι... αλλα δουλευει σαν 600αρη 4κ... χαμηλα βαστα τουρκο να γεμισω κ αμα βρω ανοιχτα κοματια... επεσε στην παγιδα της υποδυναμης κ του εντυπωσιασμου κ αναποφεκτα εφτιαξε ενα μηχανακι που δουλευει μονο ψηλα! αμα πεσεις σε κλειστα κοματια τοτε... λενε πως απο τις 7 ξυπναει κ αρχιζει σιγα σιγα κ ανεβαζει!
φυσικα κ θα κανετε πλακα παιδια ετσι? το μηχανακι ακομα κ στις 4 που πεφτει το στροφομετρο ξεκινα κ γεμιζει σαν λυσσασμενο...δεν εχει επαφη ουτε χαμηλα ουτε ψηλα.ειναι λογικο οτι οσα περισσοτερα αλογα εχει στα ψηλα τοσο μεγαλυτερη θα ειναι η διαφορα σε σχεση με τα χαμηλα, αλλα μην νομιζετε οτι σερνεται στα χαμηλα.ασυναισθητα συγκρινεις τα χαμηλα με την κλωτσια που τρως καθως γεμιζει το στροφομετρο, σε μια δυναμομετρηση θα δεις οτι ακομα κ στις 3 με 4 διαχειριζεσαι αρκετα αλογακιαστο βιντεο οι οδηγοι παιζουν ο ενας με τον αλλο κ αυτο γιατι θελουν να ειναι κ οι δυο μες το πλανο...τι νοημα θα ειχε το βιντεο αν απο την εκκινηση εξαφανιζοτανε το bmw κ δεν εβλεπες καθολου το rsv4?αν προσεξετε τον ηχο απο το μοτερ στις εξοδους των στροφων του ss θα παρατηρησετε οτι δεν ειναι τερμα γκαζι, κι αυτο γιατι εχει αλλο ηχο στα ανοιγματα των ευθειων κ αλλο στις εξοδους των στροφων που φαινεται ξεκαθαρα οτι δεν ειναι full throtlleδειτε με προσοχη επισης οτι σε καθε εξοδο εχει tank slaping απο το ελαφρωμα του μπροστινου τροχου κατα την βιαιη επιταχυνση. ο τυπος κλεινει παντα γκαζι.θαυμαστε την δυναμη του ss στα 190km/h που δινει σε μια στιγμη full power κ η σουζα ερχεται αμεσως.βεβαια το γυρολογιο θα το δουμε σε πιστα μονο με traction control....γιατι κανεις δεν θελει να πεσει κ ειναι λογικο.η τεχνολογια της bmw ηταν απο παντα πολυ μακρια!αυτο που το καθιστα πρωτο κατα την γνωμη μου ειναι οτι ειναι bmw κ αυτο τα λεει ολα.οσοι ειναι στον χωρο κ γνωριζουν θα ξερουν οτι ειναι η σοβαροτερη εταιρια παγκοσμιως.δεν ειπε κανεις οτι δεν χαλανε τα bmw αλλα αυτο που κανει την διαφορα ειναι η αντιμετωπιση ενος προβληματος...κανει καινοτομιες η bmw ..κανει βηματα μπροστα, αλλα τα λαθη της τα αναγνωριζει κ τα αντιμετωπιζει με τον καλυτερο τροπο...γι αυτο οσο καλο κ αν ειναι το rsv4 , αν το χεις παρκαρισμενο σε συνεργειο για να περιμενεις την εγγκριση μιας εγγυησης....να περιμενεις ενα ανταλακτικο....να παιρνεις τηλ κ να ψαχνεις ''φαντασματα'' στην εταιρια , γιατι ειναι ολοι εκει μεσα αλλα ποτε δεν βρησκεις κανεναν...να αλλαζουν τους εξουσιοδωτιμενους σαν τα πουκαμισα κ ο καθενας καινουριος να μαθαινει στο μηχανακι σου....να αλλαζουν τα στελεχη τους καθε χρονο κ εκει που ειχες καποιον να μιλας κ λες βγαζω ακρη , να εξαφανιζεται ...και το καλυτερο, να εχεις αγορασει το μηχανακι σου απο αλλη ευρωπαικη χωρα κ να σου λεει η εδω εταιρια ''να πατε απο εκει που το αγορασατε να σας καλυψουν σε θεματα εγγυησης''γι αυτο λοιπον...το bmw ακομα κ 5 δευτερολεπτα πιο αργο να ειναι, τουλαχιστον θα το χαιρομαι ...κ αυτο ειναι το μονο σιγουροπροσωπικη μου αποψη παντα κ γνωριζετε οι περισοτεροι οτι μπορω κ βλεπω τα πραγματα κ απο ''μεσα'' αλλα και απο ''εξω'' γι αυτο κ ψηφιζω bmw οσο καλο κ να ειναι το rsv4 γιατι χωλαινει σε παααρα πολλα σημεια
φυσικα κ θα κανετε πλακα παιδια ετσι?
Παράθεση από: bill στις Φεβρουάριος 07, 2010, 02:12:12 μμφυσικα κ θα κανετε πλακα παιδια ετσι? Αδελφέ Βασίλη, διαφωνώ σε πάρα πολλά απ΄όσα έγραψες αλλά δεν είμαι σε φάση να τα γράψω. Κάποια άλλη στιγμή....
Βύρωνα περιμένω να ακούσω σε τι διαφωνείς.
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι