0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Απλα πιστευω οτι ολοι μας ειχαμε ενα κρυφο ποθο οταν θα εβγαινε το rsv4 να ηταν πιο δυνατο απο τον ανταγωνισμο.Ολοι μας νομιζω περιμεναμε να δουμε αυτα τα 180 αλογα και οχι 150.Απλα τωρα ερχεται μια εταιρεια ευρωπαικη,(αρα φιλοι μας ) να στησει στον τοιχο ολο τον ιαπωνικο ανταγωνισμο με κοστος κοντα σε αυτον και μολις 800 ευρω ακριβοτερο απο το rsv4r. Και αυτη η κουβεντα γινεται γιατι απλα τα 1198 ειναι απλησιαστα.Αυτα,δεν εχω να πω τιποτα αλλο,απλα θα ηθελα το πολυσυζητημενο rsv να αποδεικνυοταν αξιο για παραπανω συζητησεις,
Μόνο τα alarm δεν ανάβει ο τύπος με το Aprilia που βαριεστημένα ακολουθεί ενα BMW που παλεύει να πάει γρήγορα (ο Διατσίδης είναι;). Φοβερός ο σκηνοθέτης!
1)Ανακοινώθηκε τιμή για το RSV4?Αν κάποιος ξέρει ας πει.2)Όταν βγήκε πέρυσι το RSV4 ήταν στα πλαίσια του ανταγωνισμού με 155 άλογα στον τροχό.Είναι λίγα? :ohmy:Η μπέμπα βγήκε φέτος (το 2010 θα πωλείται) αν και οι παρουσιάσεις ξεκίνησαν από πέρσι με προ παραγωγής μοντέλα.Η Yamaha είναι στα 155 άλογα με V4 στην ουσία κινητήρα (και σε ήχο και σε τρόπο λειτουργίας).Ας δούμε την πορεία και των δύο μες στον χρόνο και ας κρίνουμε,γιατί αυτό που μετράει μετά την πατάτα που έφαγα είναι κυρίως το πόσο διαρκεί κάτι και όχι το πόσα βγάζει.Άλλωστε 183 άλογα στον τροχό είναι πάρα πολλά κατά την γνώμη μου και δεν ξέρουμε πόσο θα αντέξουν στον χρόνο.Αυτά
υ.γ. Σιγουρα δεν μπορουμε να κρινουμε δυο Μοτο απο ενα βιντεο,3 λεπτων!
Nα αναφερω κατι που προσεξα τωρα! Επειδη βαλθηκαμε να το φαμε το RSV 4.Προσεξα οτι το aprilia εναι μπροστα και περναει την γραμμη τερματισμου Πρωτο.Μετα την γραμμη τερματισμου περναει το Bmw,και στις πρωτες στροφες το aprilia το παταει απο πανω το bmw.(αυτο στους πρωτους γυρους)Στον τελευταιο γυρο το bmw ειναι μπροστα,δεκτο.Αλλα αν παρατηρησετε την καμερα που βρισκεται στην ουρα του bmw,και δειχνει πισω, o οδηγος του RSV δεν το ζοριζει ιδιαιτερα.κατα την γνωμη μου και το RSV4 kαι το BMW,ειναι τρελα μοτορια,με τρελα γκαζια και με την τελευταια λεξη της τεχνολογιας!Απο 'κει και περα ,οποιο και να παρει καποιος θα μεινει ευχαριστημενος,και σιγουρα ΔΕΝ θα του λειψει το γκαζι.υ.γ. Σιγουρα δεν μπορουμε να κρινουμε δυο Μοτο απο ενα βιντεο,3 λεπτων!
Παράθεση από: Billytuono στις Δεκέμβριος 27, 2009, 08:02:08 μμNα αναφερω κατι που προσεξα τωρα! Επειδη βαλθηκαμε να το φαμε το RSV 4.Προσεξα οτι το aprilia εναι μπροστα και περναει την γραμμη τερματισμου Πρωτο.Μετα την γραμμη τερματισμου περναει το Bmw,και στις πρωτες στροφες το aprilia το παταει απο πανω το bmw.(αυτο στους πρωτους γυρους)Στον τελευταιο γυρο το bmw ειναι μπροστα,δεκτο.Αλλα αν παρατηρησετε την καμερα που βρισκεται στην ουρα του bmw,και δειχνει πισω, o οδηγος του RSV δεν το ζοριζει ιδιαιτερα.κατα την γνωμη μου και το RSV4 kαι το BMW,ειναι τρελα μοτορια,με τρελα γκαζια και με την τελευταια λεξη της τεχνολογιας!Απο 'κει και περα ,οποιο και να παρει καποιος θα μεινει ευχαριστημενος,και σιγουρα ΔΕΝ θα του λειψει το γκαζι.υ.γ. Σιγουρα δεν μπορουμε να κρινουμε δυο Μοτο απο ενα βιντεο,3 λεπτων! Κάλλιο αργά παρά ποτέ φίλε Billytuono! Το φωνάζω (τρόπος του λέγειν) εδώ και δυο μέρες ότι κάτι δεν πάει καλά με το βιντεάκι κι ότι η διαφορά τους δε μπορεί να κριθεί από ένα βίντεο τριών λεπτών.Ο απριλιανός δε ζορίζεται και σκόπιμα αφήνει τη μπέμπα μπροστά στην τελευταία στροφή όπου απλά περπατάει ίσα-ίσα για να μη πέσει κάτω (το παρατράβηξα λίγο ).Ας τα δούμε τα πρωτοποριακά ηλεκτρονικά των Βαϋαρών και ας κρίνουμε τότε.Το μόνο σίγουρο είναι ότι κάποια στιγμή τα abs και traction control πρέπει να περάσουν στην ευρεία παραγωγή και σε λογικό κόστος γιατί σώζουν ζωές και η BMW δείχνει τον δρόμο.
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι