0 μέλη και 9 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: RSV4 VS SS1000RR
« Απάντηση #30 - : Ιανουάριος 24, 2010, 09:31:01 πμ »
Οι χρονοι απο το συγκριτικο του περιδικου Motociclismo.

APE   1.43.48
BMW  1.44.29

Και οπως εχουμε πει χιλιαδες φορες...Power is nothing without control.

Nαι, αλλα και power is nothing if the motor doesn't run


:h22::h22::h22::h22::h22::h22::h22::h22::h22::h22:
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος BOUSNAK

  • *****
  • 920
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +4
Απ: RSV4 VS SS1000RR
« Απάντηση #31 - : Ιανουάριος 24, 2010, 10:02:13 πμ »
Οι χρονοι απο το συγκριτικο του περιδικου Motociclismo.

APE   1.43.48
BMW  1.44.29

Και οπως εχουμε πει χιλιαδες φορες...Power is nothing without control.

Nαι, αλλα και power is nothing if the motor doesn't run



:h22::h22::h22::h22::h22::h22::h22::h22::h22::h22:


ντουλεψε........ντουλεψε.......ντουλεψε

APRILIA.............

Η ΧΑΡΑ ΤΟΝ ΜΕΝΤΑΛΙΣΤ

*

bckat

Απ: RSV4 VS SS1000RR
« Απάντηση #32 - : Ιανουάριος 24, 2010, 10:29:09 πμ »
Ο κουστουμάτος κύριος στον πωλητή:
"Καλημέρα ,θα ήθελα μια μηχανή,να πηγαίνω στο γραφείο, για κανά καφέ και να προσδίδει και πρεστίζ, πως να το πω ,να ξεχωρίζει"
Πωλητής:
"Με συγχωρείτε κύριε,θα μπορούσατε να γίνετε πιο συγκεκριμένος; "
ΚΚ:
"Ε, να θα ήθελα μια Mercedes"
Π:
" Με συγχωρείτε και πάλι ,αλλά η Mercedes ΔΕΝ κατασκευάζει μηχανές!! "
ΚΚ:
" Ε,καλά μωρέ, πιάσε μια BMW... "

*

Αποσυνδεδεμένος nick2ono

  • *******
  • 1211
  • Φύλο: Άντρας
  • ειναι αρρωστια το μοτορι!!!
  • Αντιδράσεις: +4
Απ: RSV4 VS SS1000RR
« Απάντηση #33 - : Ιανουάριος 24, 2010, 11:34:27 πμ »
Ο κουστουμάτος κύριος στον πωλητή:
"Καλημέρα ,θα ήθελα μια μηχανή,να πηγαίνω στο γραφείο, για κανά καφέ και να προσδίδει και πρεστίζ, πως να το πω ,να ξεχωρίζει"
Πωλητής:
"Με συγχωρείτε κύριε,θα μπορούσατε να γίνετε πιο συγκεκριμένος; "
ΚΚ:
"Ε, να θα ήθελα μια Mercedes"
Π:
" Με συγχωρείτε και πάλι ,αλλά η Mercedes ΔΕΝ κατασκευάζει μηχανές!! "
ΚΚ:
" Ε,καλά μωρέ, πιάσε μια BMW... "

 :hysterl :hysterl :hysterl :hysterl :cig:

SERRES CIRCUIT LOVER!!!
http://www.apriliabikers.gr/portal/index.php?topic=6710.0

 επόμενο βήμα να πιάσω το joker...

*

Αποσυνδεδεμένος tasosm

  • *******
  • 1045
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: RSV4 VS SS1000RR
« Απάντηση #34 - : Φεβρουάριος 06, 2010, 08:14:38 μμ »
Διαβασε κανεις το καινουργιο τευχος του 0-300 το οποιο εχει συγριτικο στα Σερρας του Bmw s1000rr με το Suzuki Hayabusa kai GSXR 1000 K9?

Αν οχι να σας πω εγω που το διαβασα,οχι αναλυτικα,αλλα καποια πραγματα μου εκαναν εντυπωση.

Το τεστ ειχε ας το πουμε 2 μερη.....α)οδηγηση στην πιστα Κ9 vs S1000RR και β)κοντρα 0-400m το ΒMW και με τα 2 Suzuki.

Στο τετρακοσαρι οπως ολοι περιμεναμε ξεκαθαρος νικητης ηταν το BMW με......δεν θυμαμαι χρονους για το τετρακοσαρι αλλα θυμαμαι 0-200κμ οπου το BMW εχει 7 sec εναντι 7,8 του Κ9 και 7,6 του Haya.

Στην πιστα ομως η οποια ηταν και λιγο βρεγενη και οι 3 αναβατες-δημοσιογραφοι του περιοδικου ηταν απο 2-4 sec γληγοροτεροι με το k9.....κοινως το πεθαναν στην π@@τσα.

Εγω προσωπικα πιστευω πως η Αχιλλειος Πτερνα του BMW ειναι η πολυ μεγαλη ιπποδυναμη του την οποια δεν μπορει να περασει στον δρομο.Σιγουρα ειναι ενα πολυ γενναιο και πολυ μεγαλο βημα αυτο που κανει η BMW αλλα εμενα προσωπικα με εχει κουρασει αρκετα ολο αυτο το παιχνιδι μαρκετινγκ το οποιο αναφερεται κυριως στη ιπποδυναμη των 180++ ιππων στον τροχο.

Περιμενω παντως και ενα ολοκληρωμενο συγριτικο με ολα τα "μωρα"στην πιστα.

*

Αποσυνδεδεμένος dionisis V2

  • *****
  • 262
  • Φύλο: Άντρας
  • Aprilia made in Italy
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: RSV4 VS SS1000RR
« Απάντηση #35 - : Φεβρουάριος 06, 2010, 10:17:16 μμ »
μια ζωη ηταν τα ιαπωνικα μοτορια γρηγορα στην ευθεια,και τα ευρωπαικα στις στροφες.μην το κουραζουμε το θεμα,μια ζωη ετσι ηταν και εστι θα ειναι.και ο λογος απλος..τα πολλα αλογα δεν μπορουν να βγουν ευκολα,και για αυτο τα ιαπωνικα ειναι αυτα που ειναι,και για αυτο ειναι αυτη που ειναι η ducati η aprilia και οτι αλλο ευρωπαικο μοτορι.και δεν ειναι τυχαιω οτι οποιος ειχε japano και μετα ευτωπαικο λεει το ιδιο πραγμα.το ιαπωνικο ειναι πυραυλος στην ευθεια και το παραδεχομαστε ολοι και για των ευρωπαιω στριβει παιδια στριβει.παλια ξυνα σταφυλια καθε φορα.
Aprilia Shiver

*

Αποσυνδεδεμένος Casper

  • *****
  • 321
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: RSV4 VS SS1000RR
« Απάντηση #36 - : Φεβρουάριος 07, 2010, 12:34:49 πμ »
μια ζωη ηταν τα ιαπωνικα μοτορια γρηγορα στην ευθεια,και τα ευρωπαικα στις στροφες.μην το κουραζουμε το θεμα,μια ζωη ετσι ηταν και εστι θα ειναι.και ο λογος απλος..τα πολλα αλογα δεν μπορουν να βγουν ευκολα,και για αυτο τα ιαπωνικα ειναι αυτα που ειναι,και για αυτο ειναι αυτη που ειναι η ducati η aprilia και οτι αλλο ευρωπαικο μοτορι.και δεν ειναι τυχαιω οτι οποιος ειχε japano και μετα ευτωπαικο λεει το ιδιο πραγμα.το ιαπωνικο ειναι πυραυλος στην ευθεια και το παραδεχομαστε ολοι και για των ευρωπαιω στριβει παιδια στριβει.παλια ξυνα σταφυλια καθε φορα.
Μονο που στην συγκεκριμενη περιπτωση το ευρωπαικο ειναι αργο στης στροφες και δυνατο στην ευθεια.Μεταφεροντας αυτα που διαβασα στο 0-300 το bmw βγαζει την δυναμη του μετα της 7000 στροφες εναντι 3500 που την βγαζει το gixxer  :bye: :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος dionisis V2

  • *****
  • 262
  • Φύλο: Άντρας
  • Aprilia made in Italy
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: RSV4 VS SS1000RR
« Απάντηση #37 - : Φεβρουάριος 07, 2010, 11:58:10 πμ »
λογικο ειναι αυτο.και η φερραρι βγαζει ποιο λιγα αλογα απο μια μπουκατι αλλα στα γυρολογεια ειναι μακραν ποιο γρηγορη.αρα το θεμα δεν ειναι τα αλογα αλλα ποσα μπορει να αξιοποιηση.και εκει ειναι και η μαγκια. :bye:
Aprilia Shiver

*

andreas rsv

Απ: RSV4 VS SS1000RR
« Απάντηση #38 - : Φεβρουάριος 07, 2010, 01:10:23 μμ »
για πρωτη προσπαθεια ειναι καταπληκτικο μηχανακι... αλλα δουλευει σαν 600αρη 4κ... χαμηλα βαστα τουρκο να γεμισω κ αμα βρω ανοιχτα κοματια... επεσε στην παγιδα της υποδυναμης κ του εντυπωσιασμου κ αναποφεκτα εφτιαξε ενα μηχανακι που δουλευει μονο ψηλα! αμα πεσεις σε κλειστα κοματια τοτε... λενε πως απο τις 7 ξυπναει κ αρχιζει σιγα σιγα κ ανεβαζει!

*

Αποσυνδεδεμένος bill

  • *******
  • 1062
  • Φύλο: Άντρας
  • Κύριε, εκέκραξα προς Σε, εισάκουσόν μου...
  • Μοντέλο μηχανής: Atlantic
  • Αντιδράσεις: +360
Απ: RSV4 VS SS1000RR
« Απάντηση #39 - : Φεβρουάριος 07, 2010, 02:12:12 μμ »
φυσικα κ θα κανετε πλακα παιδια ετσι? το μηχανακι ακομα κ στις 4 που πεφτει το στροφομετρο ξεκινα κ γεμιζει σαν λυσσασμενο...δεν εχει επαφη ουτε χαμηλα ουτε ψηλα.ειναι λογικο οτι οσα περισσοτερα αλογα εχει στα ψηλα τοσο μεγαλυτερη θα ειναι η διαφορα σε σχεση με τα χαμηλα, αλλα μην νομιζετε οτι σερνεται στα χαμηλα.
ασυναισθητα συγκρινεις τα χαμηλα με την κλωτσια που τρως καθως γεμιζει το στροφομετρο, σε μια δυναμομετρηση θα δεις οτι ακομα κ στις 3 με 4 διαχειριζεσαι αρκετα αλογακια

στο βιντεο οι οδηγοι παιζουν ο ενας με τον αλλο κ αυτο γιατι θελουν να ειναι κ οι δυο μες το πλανο...

τι νοημα θα ειχε το βιντεο αν απο την εκκινηση εξαφανιζοτανε το bmw κ δεν εβλεπες καθολου το rsv4?

αν προσεξετε τον ηχο απο το μοτερ στις εξοδους των στροφων  του ss θα παρατηρησετε οτι δεν ειναι τερμα γκαζι, κι αυτο γιατι εχει αλλο ηχο στα ανοιγματα των ευθειων κ αλλο στις εξοδους των στροφων που φαινεται ξεκαθαρα οτι δεν ειναι full throtlle

δειτε με προσοχη επισης οτι σε καθε εξοδο εχει tank slaping απο το ελαφρωμα του μπροστινου τροχου κατα την βιαιη επιταχυνση. ο τυπος κλεινει παντα γκαζι.

θαυμαστε την δυναμη του ss στα 190km/h που δινει σε μια στιγμη full power κ η σουζα ερχεται αμεσως.

βεβαια το γυρολογιο θα το δουμε σε πιστα μονο με traction control....γιατι κανεις δεν θελει να πεσει κ ειναι λογικο.

η τεχνολογια της bmw ηταν απο παντα πολυ μακρια!

αυτο που το καθιστα πρωτο κατα την γνωμη μου ειναι οτι ειναι bmw κ αυτο τα λεει ολα.οσοι ειναι στον χωρο κ γνωριζουν θα ξερουν οτι ειναι η σοβαροτερη εταιρια παγκοσμιως.

δεν ειπε κανεις οτι δεν χαλανε τα bmw αλλα αυτο που κανει την διαφορα ειναι η αντιμετωπιση ενος προβληματος...

κανει καινοτομιες η bmw ..κανει βηματα μπροστα, αλλα τα λαθη της τα αναγνωριζει κ τα αντιμετωπιζει με τον καλυτερο τροπο...

γι αυτο οσο καλο κ αν ειναι το rsv4 , αν το χεις παρκαρισμενο σε συνεργειο για να περιμενεις την εγγκριση μιας εγγυησης....να περιμενεις ενα ανταλακτικο....να παιρνεις τηλ κ να ψαχνεις ''φαντασματα'' στην εταιρια , γιατι ειναι ολοι εκει μεσα αλλα ποτε δεν βρησκεις κανεναν...να αλλαζουν τους εξουσιοδωτιμενους σαν τα πουκαμισα κ ο καθενας καινουριος να μαθαινει στο μηχανακι σου....να αλλαζουν τα στελεχη τους καθε χρονο κ εκει που ειχες καποιον να μιλας κ λες βγαζω ακρη , να εξαφανιζεται ...και το καλυτερο, να εχεις αγορασει το μηχανακι σου απο αλλη ευρωπαικη χωρα κ να σου λεει η εδω εταιρια ''να πατε απο εκει που το αγορασατε να σας καλυψουν σε θεματα εγγυησης''

γι αυτο λοιπον...

το bmw ακομα κ 5 δευτερολεπτα πιο αργο να ειναι, τουλαχιστον θα το χαιρομαι ...κ αυτο ειναι το μονο σιγουρο


προσωπικη μου αποψη παντα κ γνωριζετε οι περισοτεροι οτι μπορω κ βλεπω τα πραγματα κ απο ''μεσα'' αλλα και απο ''εξω'' γι αυτο κ ψηφιζω bmw οσο καλο κ να ειναι το rsv4 γιατι χωλαινει σε παααρα πολλα σημεια
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 07, 2010, 02:18:36 μμ από bill »

*

Αποσυνδεδεμένος Baggos

  • *******
  • 1237
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +2
Απ: RSV4 VS SS1000RR
« Απάντηση #40 - : Φεβρουάριος 07, 2010, 03:44:56 μμ »
φυσικα κ θα κανετε πλακα παιδια ετσι? το μηχανακι ακομα κ στις 4 που πεφτει το στροφομετρο ξεκινα κ γεμιζει σαν λυσσασμενο...δεν εχει επαφη ουτε χαμηλα ουτε ψηλα.ειναι λογικο οτι οσα περισσοτερα αλογα εχει στα ψηλα τοσο μεγαλυτερη θα ειναι η διαφορα σε σχεση με τα χαμηλα, αλλα μην νομιζετε οτι σερνεται στα χαμηλα.
ασυναισθητα συγκρινεις τα χαμηλα με την κλωτσια που τρως καθως γεμιζει το στροφομετρο, σε μια δυναμομετρηση θα δεις οτι ακομα κ στις 3 με 4 διαχειριζεσαι αρκετα αλογακια

..πάντως και εγώ που χάζεψα τις δοκιμές του ss στο powerbikes και στο moto...διάβασα για πολύ γεμάτο μοτέρ ΠΑΝΤΟΥ...με πολύ δύναμη,χωρίς τρύπες,ραθυμίες,σκορτσαρίσματα και τελος πάντων χωρίς το παραμικρό ψεγάδι απόδοσης...απο πολύ χαμηλά μέχρι και τον κόφτη,όπου εκεί λυσσάει...με λίγα λόγια ένα μοτέρ διαμάντι.... :kalo: :kalo:

λογικο ειναι αυτο.και η φερραρι βγαζει ποιο λιγα αλογα απο μια μπουκατι αλλα στα γυρολογεια ειναι μακραν ποιο γρηγορη.αρα το θεμα δεν ειναι τα αλογα αλλα ποσα μπορει να αξιοποιηση.και εκει ειναι και η μαγκια. :bye:
για πρωτη προσπαθεια ειναι καταπληκτικο μηχανακι... αλλα δουλευει σαν 600αρη 4κ... χαμηλα βαστα τουρκο να γεμισω κ αμα βρω ανοιχτα κοματια... επεσε στην παγιδα της υποδυναμης κ του εντυπωσιασμου κ αναποφεκτα εφτιαξε ενα μηχανακι που δουλευει μονο ψηλα! αμα πεσεις σε κλειστα κοματια τοτε... λενε πως απο τις 7 ξυπναει κ αρχιζει σιγα σιγα κ ανεβαζει!

..και σχετικά με το αν μπορεί να βάλει την δύναμή του κάτω και να την αξιοποιήσει...επίσης διάβασα πάρα πολύ καλά σχόλια και για αυτό το σημείο,όπως επίσης και για τα φανταστικά ηλεκτρονικά του.... :ohyes: :ohyes:

..βέβαια ο χρόνος θα δείξει αρχικά πόσο αξιόπιστο μπορεί να είναι ένα μοτέρ τόσο υψηλής απόδοσης...κατά πόσο τα τόσο προηγμένα ηλεκτρονικά του θα δουλέψουν όπως περιμένει ο εκάστοτε ιδιοκτήτης....και εν τέλη πόσο ευχαριστημένος θα είναι ο κάθε κάτοχος του...

..προσωπικά περιμένω κανά masterbike να δω αναλυτικά τι παίζει....ή έστω κανένα οργανωμένο συγκριτικό στα σερρας με όλον τον ανταγωνισμό...... :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος MakisRC51

  • *******
  • 1164
  • Φύλο: Άντρας
  • Δεν καταλαβαίνω τι τις θέλουμε τις ευθείες........
  • Αντιδράσεις: +14
Απ: RSV4 VS SS1000RR
« Απάντηση #41 - : Φεβρουάριος 08, 2010, 09:54:50 πμ »
φυσικα κ θα κανετε πλακα παιδια ετσι? το μηχανακι ακομα κ στις 4 που πεφτει το στροφομετρο ξεκινα κ γεμιζει σαν λυσσασμενο...δεν εχει επαφη ουτε χαμηλα ουτε ψηλα.ειναι λογικο οτι οσα περισσοτερα αλογα εχει στα ψηλα τοσο μεγαλυτερη θα ειναι η διαφορα σε σχεση με τα χαμηλα, αλλα μην νομιζετε οτι σερνεται στα χαμηλα.
ασυναισθητα συγκρινεις τα χαμηλα με την κλωτσια που τρως καθως γεμιζει το στροφομετρο, σε μια δυναμομετρηση θα δεις οτι ακομα κ στις 3 με 4 διαχειριζεσαι αρκετα αλογακια

στο βιντεο οι οδηγοι παιζουν ο ενας με τον αλλο κ αυτο γιατι θελουν να ειναι κ οι δυο μες το πλανο...

τι νοημα θα ειχε το βιντεο αν απο την εκκινηση εξαφανιζοτανε το bmw κ δεν εβλεπες καθολου το rsv4?

αν προσεξετε τον ηχο απο το μοτερ στις εξοδους των στροφων  του ss θα παρατηρησετε οτι δεν ειναι τερμα γκαζι, κι αυτο γιατι εχει αλλο ηχο στα ανοιγματα των ευθειων κ αλλο στις εξοδους των στροφων που φαινεται ξεκαθαρα οτι δεν ειναι full throtlle

δειτε με προσοχη επισης οτι σε καθε εξοδο εχει tank slaping απο το ελαφρωμα του μπροστινου τροχου κατα την βιαιη επιταχυνση. ο τυπος κλεινει παντα γκαζι.

θαυμαστε την δυναμη του ss στα 190km/h που δινει σε μια στιγμη full power κ η σουζα ερχεται αμεσως.

βεβαια το γυρολογιο θα το δουμε σε πιστα μονο με traction control....γιατι κανεις δεν θελει να πεσει κ ειναι λογικο.

η τεχνολογια της bmw ηταν απο παντα πολυ μακρια!

αυτο που το καθιστα πρωτο κατα την γνωμη μου ειναι οτι ειναι bmw κ αυτο τα λεει ολα.οσοι ειναι στον χωρο κ γνωριζουν θα ξερουν οτι ειναι η σοβαροτερη εταιρια παγκοσμιως.

δεν ειπε κανεις οτι δεν χαλανε τα bmw αλλα αυτο που κανει την διαφορα ειναι η αντιμετωπιση ενος προβληματος...

κανει καινοτομιες η bmw ..κανει βηματα μπροστα, αλλα τα λαθη της τα αναγνωριζει κ τα αντιμετωπιζει με τον καλυτερο τροπο...

γι αυτο οσο καλο κ αν ειναι το rsv4 , αν το χεις παρκαρισμενο σε συνεργειο για να περιμενεις την εγγκριση μιας εγγυησης....να περιμενεις ενα ανταλακτικο....να παιρνεις τηλ κ να ψαχνεις ''φαντασματα'' στην εταιρια , γιατι ειναι ολοι εκει μεσα αλλα ποτε δεν βρησκεις κανεναν...να αλλαζουν τους εξουσιοδωτιμενους σαν τα πουκαμισα κ ο καθενας καινουριος να μαθαινει στο μηχανακι σου....να αλλαζουν τα στελεχη τους καθε χρονο κ εκει που ειχες καποιον να μιλας κ λες βγαζω ακρη , να εξαφανιζεται ...και το καλυτερο, να εχεις αγορασει το μηχανακι σου απο αλλη ευρωπαικη χωρα κ να σου λεει η εδω εταιρια ''να πατε απο εκει που το αγορασατε να σας καλυψουν σε θεματα εγγυησης''

γι αυτο λοιπον...

το bmw ακομα κ 5 δευτερολεπτα πιο αργο να ειναι, τουλαχιστον θα το χαιρομαι ...κ αυτο ειναι το μονο σιγουρο


προσωπικη μου αποψη παντα κ γνωριζετε οι περισοτεροι οτι μπορω κ βλεπω τα πραγματα κ απο ''μεσα'' αλλα και απο ''εξω'' γι αυτο κ ψηφιζω bmw οσο καλο κ να ειναι το rsv4 γιατι χωλαινει σε παααρα πολλα σημεια

Οπως τα λες Bill ακριβως  :kalo:

Και το φαινομενο της εγγυησης ειναι καθαρα Ελληνικο και το εφαρμοζουν και οι Japan αντιπροσωπειες επειδη δεν τα 'κονομησαν απο σενα :psdof:

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: RSV4 VS SS1000RR
« Απάντηση #42 - : Φεβρουάριος 08, 2010, 10:33:25 πμ »
φυσικα κ θα κανετε πλακα παιδια ετσι?

Αδελφέ Βασίλη, διαφωνώ σε πάρα πολλά απ΄όσα έγραψες αλλά δεν είμαι σε φάση να τα γράψω. Κάποια άλλη στιγμή.... :bye:

*

davide

Απ: RSV4 VS SS1000RR
« Απάντηση #43 - : Φεβρουάριος 08, 2010, 12:59:37 μμ »
φυσικα κ θα κανετε πλακα παιδια ετσι?

Αδελφέ Βασίλη, διαφωνώ σε πάρα πολλά απ΄όσα έγραψες αλλά δεν είμαι σε φάση να τα γράψω. Κάποια άλλη στιγμή.... :bye:

Βύρωνα περιμένω να ακούσω σε τι διαφωνείς.
Η γνώμη μου για την BMW σαν εταιρία, είναι γνωστή από καιρό και φυσικά δεν αλλάζει τώρα. Η σοβαρότητά της, φαίνεται σε όλα επίπεδα. Εγγυήσεις, αξιοπιστία, καινοτομία, συνεργεία, ανταλλακτικά, αγώνες….
Σίγουρα κανείς δεν είναι τέλειος και ποτέ δεν θα είναι. Λάθη έχουν γίνει και θα γίνονται. Η διαφορά είναι στην αντιμετώπισή τους.

Μία εταιρία (με την οικονομική δύναμη, την σοβαρότητα και το όνομα) όπως η BMW,  όταν βάζει ένα στόχο, τον πετυχαίνει. Αυτό θα συμβεί και στην κατηγορία των SuperSport.

*

Yiannis

Απ: RSV4 VS SS1000RR
« Απάντηση #44 - : Φεβρουάριος 08, 2010, 01:06:05 μμ »
Βύρωνα περιμένω να ακούσω σε τι διαφωνείς.

Davide υπαρχουν αρκετα περιστατικα με BMW οπου ειτε εσκασε ο κινητηρας, ειτε ειχε αλλο προβλημα η μοτοσυκλετα και η αντιπροσωπια δεν συμπεριφερθηκε καθολου σωστα. Αυτα στην Ελλαδα ετσι. Μερικα εχουν ποσταριστει κ στο moto.gr.

Νομιζω οτι, εκτος αλλων, και εκει θα αναφερεται ο Βυρωνας μια κ ο Βασιλης εθιξε το θεμα, αντιπροσωπια.

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης