0 μέλη και 10 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος MakisRC51

  • *******
  • 1164
  • Φύλο: Άντρας
  • Δεν καταλαβαίνω τι τις θέλουμε τις ευθείες........
  • Αντιδράσεις: +14
Απ: RSV4 VS SS1000RR
« Απάντηση #45 - : Φεβρουάριος 08, 2010, 01:47:43 μμ »
Ενταξει ρε παιδια...... στον βωμο της εξελιξης γινονται σφαλματα.Ποσο μαλλον οταν εισαι και με το πιστολι στον κροταφο, να βγαλεις το νεο μοντελο καλυτερο απο τα υπολοιπα του ανταγωνισμου, σε ανταγωνιστικη τιμη κλπ

Παρα πολλα τα παραδειγματα περαν του RSV4 την τελευταια 10ετια

Σημαντικοτερο για μενα ειναι το πως το αντιμετωπιζει η εταιρια και σε αυτον τον τομεα η BMW ειναι σιγουρα απο τις καλυτερες

*

_daemon_

Απ: RSV4 VS SS1000RR
« Απάντηση #46 - : Φεβρουάριος 08, 2010, 02:58:16 μμ »

*

Αποσυνδεδεμένος Baggos

  • *******
  • 1237
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +2
Απ: RSV4 VS SS1000RR
« Απάντηση #47 - : Φεβρουάριος 08, 2010, 03:36:22 μμ »
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=82709

 :bye:

..καλά νταξ...αν κάτσετε να διαβάσετε το τι έχει περάσει η "γιαγιά αρκούδα" με την BMW Hellas.....θα σας πιάσει κατάθλιψη...... :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:.....χαρά στο κουράγιο του ανθρώπου..... :pray: :pray: :pray: :pray:

*

Αποσυνδεδεμένος nick2ono

  • *******
  • 1211
  • Φύλο: Άντρας
  • ειναι αρρωστια το μοτορι!!!
  • Αντιδράσεις: +4
Απ: RSV4 VS SS1000RR
« Απάντηση #48 - : Φεβρουάριος 08, 2010, 06:58:18 μμ »
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=82709

 :bye:

μολις το διαβασα συνειδητοποιησα το οτι ολες οι ελληνικες αντιπροσωπιες κουμανταρονται απο λαμογια. τελος :psdof:

SERRES CIRCUIT LOVER!!!
http://www.apriliabikers.gr/portal/index.php?topic=6710.0

 επόμενο βήμα να πιάσω το joker...

*

davide

Απ: RSV4 VS SS1000RR
« Απάντηση #49 - : Φεβρουάριος 08, 2010, 08:46:28 μμ »
Βύρωνα περιμένω να ακούσω σε τι διαφωνείς.

Davide υπαρχουν αρκετα περιστατικα με BMW οπου ειτε εσκασε ο κινητηρας, ειτε ειχε αλλο προβλημα η μοτοσυκλετα και η αντιπροσωπια δεν συμπεριφερθηκε καθολου σωστα. Αυτα στην Ελλαδα ετσι. Μερικα εχουν ποσταριστει κ στο moto.gr.

Νομιζω οτι, εκτος αλλων, και εκει θα αναφερεται ο Βυρωνας μια κ ο Βασιλης εθιξε το θεμα, αντιπροσωπια.


http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=82709

 :bye:

Το ξέρω ότι υπάρχουν τα στραβά και ότι δυστυχώς θα υπάρχουν πάντα (το έγραψα και ο ίδιος στο προηγούμενο ποστ μου).

Αν συγκρίνουμε πόσοι κινητήρες BMW έσκασαν και πόσοι Aprilia, πόσοι πελάτες BMW και πόσοι Aprilia είναι ικανοποιημένοι από τις αντιπροσωπείες και τα σέρβις, κτλ κτλ (λαμβάνοντας πάντα υπόψιν και ποσά μηχανάκια πούλησαν οι δυο εταιρίες), πιστεύω ότι δεν θα υπάρχει καν μέτρο σύγκρισης στον τομέα αυτό...

Υ.Γ. Από τα χέρια μου έχουν περάσει 3 BMW (F650GS '00, R1200GS '07, R1200GS '09) και 4 Aprilia (RS125 '95, RS250 '97, Falco '01, Mille '03). Οπότε έχω και μια προσωπική εμπειρία των μηχανών, των αντιπροσωπειών, των μηχανικών...

*

_daemon_

Απ: RSV4 VS SS1000RR
« Απάντηση #50 - : Φεβρουάριος 08, 2010, 11:56:36 μμ »
συμφωνώ davide,
απλά έκανα πάσα το λινκ για να μη νομίζουν διάφοροι ότι τα πράγματα είναι τέλεια δίπλα ;)

*

Αποσυνδεδεμένος bill

  • *******
  • 1062
  • Φύλο: Άντρας
  • Κύριε, εκέκραξα προς Σε, εισάκουσόν μου...
  • Μοντέλο μηχανής: Atlantic
  • Αντιδράσεις: +360
Απ: RSV4 VS SS1000RR
« Απάντηση #51 - : Φεβρουάριος 09, 2010, 02:24:52 πμ »
παιδια δεν ανεφερα πουθενα οτι η bmw ειναι αψογη σε ολα....

εξαλου ειναι δυσκολο να εμπλεκεται ελληνας καπου κ να δουλευουν ολα ρολοι...

αλλα οπως ειπε ο davide σε ποσοστο παντα η bmw ειναι μακραν μπροστα...οχι σε προβληματα αλλα σε αντιμετωπιση

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: RSV4 VS SS1000RR
« Απάντηση #52 - : Φεβρουάριος 09, 2010, 11:37:46 πμ »

1.αν προσεξετε τον ηχο απο το μοτερ στις εξοδους των στροφων  του ss θα παρατηρησετε οτι δεν ειναι τερμα γκαζι, κι αυτο γιατι εχει αλλο ηχο στα ανοιγματα των ευθειων κ αλλο στις εξοδους των στροφων που φαινεται ξεκαθαρα οτι δεν ειναι full throtlle

2.η τεχνολογια της bmw ηταν απο παντα πολυ μακρια!

3.κανει καινοτομιες η bmw ..κανει βηματα μπροστα, αλλα τα λαθη της τα αναγνωριζει κ τα αντιμετωπιζει με τον καλυτερο τροπο...

4.το bmw ακομα κ 5 δευτερολεπτα πιο αργο να ειναι, τουλαχιστον θα το χαιρομαι ...κ αυτο ειναι το μονο σιγουρο


Billάκο, αρχίζω απο κάτω προς τα πάνω για να κλείσω την εκρεμμότητα που άνοιξα στο προηγούμενο ποστ μου. Συνοψίζω επιλεκτικά σε μερικά γιατί βαριέμαι τα σεντόνια, αν και δεν βλέπω να το αποφεύγω.

4. Εσύ μπορεί να το χαίρεσαι, αυτοί που θα το πάρουν όμως για την πίστα δεν θα το χαρούν καθόλου. Τα ξένα περιοδικά πχ το Fast Bike το σύγκριναν με το CBR και προτίμησαν το Honda. Oi Ιταλοί αν διάβασα καλά σε σύγκριση με το V4 το έβγαλαν 1'' πιο αργό. Οι δικοί μας του 0-300 σε σύγκριση με το Κ9 στις Σέρρες ήταν 2'' πιο αργό και με θεματάκια λόγω δυσκολίας στο στρίψιμο που προέκυπταν απ΄το πολύ σφιγμένο σταμπιλιζατέρ, που ήταν αναγκαίο λόγω νευρικότητας. Αντίστοιχα το BMW ήταν πιο γρήγορο απ΄το Busa (!!) στο 400άρι.
Τα 1 και 2 sec στον γύρο είναι μια αιωνιότητα όμως για την χρήση που προορίζεται.

3. Καινοτομίες σε τι ακριβώς? Αν μιλάς για το κομμάτι των αυτοκινήτων πάσο. Αν μιλάς για το παρελθόν της BMW στις μοτοσυκλετες (εξαιρώ το RR) ποιοί είναι οι νέοι δρόμοι που χάραξε και ακολούθησαν οι άλλοι? Εβαλε τα ηλεκτρονικά gadgetάκια στα διάφορα sport touring & GS και αυτό ήταν όλο. Tα οποία κατά πάγια συνήθεια τα πληρώνεις πανάκριβα, όπως και οποιοδήποτε aftermarket της BMW.
Δεν συζητώ για τα Telelever που άσχετα με την αμφιλεγόμενη χρήση τους, δεν αποτελούσε καμμία καινοτομία της BMW αλλά μια αισχρή κλοπή της ιδέας και της πατέντας του Hossack. Οι Γερμανοί περίμεναν να λήξει η πατέντα και έκλεψαν το σύστημα. Θα έπρεπε να ντρέπονται που δεν έχουν κάνει ούτε μια αναφορά στον εφευρέτη του συστήματος τόσα χρόνια.

2. Για την τεχνολογία βλέπε το παραπάνω. Στις μοτοσυκλετες εξαιρουμένων των αρχαίων boxer, το μόνο που παρουσίασε ήταν η σειρά Κ. Καλό χρυσό sport touring που στοχεύει στην κατηγορία των Busa στοιχίζοντας τα διπλά λεφτά, αλλά πέραν τούτου τι??

1. Εχω την εντύπωση ότι το παιχνίδι δεν ήταν και τόσο παιχνίδι. Επίσης έχω την εντύπωση ότι το RR είναι εφοδιασμένο με traction control αν κρίνω απ΄τον τρόπο που ανοίγει γκάζι στις εξόδους (όπως γουστάρει). Στην ευθεία το RR φαίνεται οτι είναι πυροβόλο, στις στροφές όμως το V4 περνάει πολυυυυυύ εύκολα μπροστά, ενώ εκει στο 1 λεπτό περίπου που το RR λυσσάει  στις εξόδους, το V4 απομακρύνεται αντί να το μαζεύει.
Πιθανόν να λέω μαλακίες, αλλά το παιχνίδι στην πίστα δεν παίζεται με max power στο θεό, αλλά στην ροπή και πόσο εύκολα μπαίνουν οι ίπποι στον δρόμο. Αν τσεκάρεις το διάγραμμα που θα επισυνάψω στο τέλος το θέμα ροπή σε σχέση μόνο με τα 4Τ είναι πολύυυυ πιο ψηλά, και επειδή ειμαι καχύποπτος μιας και έχω δει δύο δυναμομετρήσεις αλλά μόνο με 4Τ, θα ήθελα να δω στο συγκριτικό και το V4 και το 1198.
Η ιπποδύναμη σίγουρα θα είναι πολύ πιο κάτω στα ψηλά, αλλά η ροπή και τα διαθέσιμα άλογα στις χαμηλομέσαιες πρέπει είναι αλλού. Αυτό έχει δείξει τουλάχιστον η ιστορία των WSBK που με την εξαίρεση του Scot Rasell το 92 και του απίστευτου ταλέντου του Spies το 09, όλα τα άλλα πρωταθλήματα έχουν καταλήξει σε V κινητήρες.
Αλλωστε και οι αλλαγές σε βολάν με βαρύτερο και εκκεντροφόρους με πιο ήπιους στη μέση του πρωταθλήματος η ομάδα της BMW εκεί αποσκοπούσαν.Ενώ στις γρήγορες πίστες το RR ήταν κοντά στον συναγωνισμό, στις κλειστές πίστες όμως φαινόταν ότι έχει πρόβλημα.

Σε καμμία περίπτωση δεν λέω ότι το RR δεν φαίνεται και είναι εντυπωσιακό μηχανάκι. Το κόστος του είναι λογικό αν το συγκρίνουμε με το RSV4-R και τα japan, ενώ με το ABS & TC στοιχίζει φθηνότερα απ΄το CBR-RR με ABS. H είσοδος της BMW στα SS είναι τουλάχιστον εντυπωσιακή.
Διατηρώ τις επιφυλάξεις μου για το όφελος των ίππων έναντι της ροπής και ευκολίας που μπαίνουν στον δρόμο αυτοί ενω κρατάω και μια πισινή για κανα δυο χρόνια μέχρι να φανεί και η αξιοπιστία του. Το ότι το αγωνιστικό είναι μόνο 17 ίππους πιο δυνατό (λιγότερο από 10%) είναι εντυπωσιακό, αλλά το οτι όλα τα άλλα είναι -40 & -50 απ΄τα αγωνιστικά του WSBK με βάζει λίγο σε σκέψεις.....

ΥΓ. Σε καμμία περίπτωση δεν θεωρώ το V4 εύκολο μηχανάκι. Τα σχόλια όσων γνωρίζω που το έχουν οδηγήσει στην πίστα, είναι ότι απαιτεί έμπειρους αναβάτες.

« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 09, 2010, 11:44:11 πμ από Byron »

*

Αποσυνδεδεμένος tasosm

  • *******
  • 1045
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: RSV4 VS SS1000RR
« Απάντηση #53 - : Φεβρουάριος 09, 2010, 11:49:28 πμ »
Στο 0-300 η διαφορα στην ιπποδυναμη(Κ9) μεχρι τις 7000 δεν ειναι και τοσο μεγαλη σε σχεση με το BMW,αλλα η διαφορα στην ροπη ειναι χαοτικη στις μεσαιες και κερδιζει ξεκαθαρα μεχρι τον κοφτη οπου η διαφορα ειναι περιπου 1Kg παραπανω για το Κ9.

*

Αποσυνδεδεμένος iznogood

  • *****
  • 264
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: RSV4 VS SS1000RR
« Απάντηση #54 - : Φεβρουάριος 09, 2010, 01:00:06 μμ »
...να βγαλουμε κανα συμπερασμα παιδια γιατι μολις πουλησω το πριονι ενα απο τα δυο θα γινει παραγγελια και με χετε μπερδεψει  :cry: :cry: :cry:
chalife ala place du chalif.
www.carbon-aramid.com
"Στον πατέρα μου οφείλω το ζην, στον δάσκαλό μου το ευ ζην"
Member of "ΚΑΓΚΟΥΡΟΓΑΜΟΣΑΥΡΟΣ" official club

*

Αποσυνδεδεμένος 7Gibernau

  • *****
  • 575
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +2
Απ: RSV4 VS SS1000RR
« Απάντηση #55 - : Φεβρουάριος 09, 2010, 01:04:00 μμ »
το οτι σε βρεγμενη πιστα δουλεψαν το bmw στο προγραμμα σλικ δεν παιζει ρολο στο να χασει σεκοντς??
χωρις τα ηλεκτρονικα του.....
[Υπογραφη]

miss you baby.....

*

Αποσυνδεδεμένος NitroArgi

  • *******
  • 1087
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +67
Απ: RSV4 VS SS1000RR
« Απάντηση #56 - : Φεβρουάριος 09, 2010, 01:11:24 μμ »
...να βγαλουμε κανα συμπερασμα παιδια

 :kalo:


*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: RSV4 VS SS1000RR
« Απάντηση #57 - : Φεβρουάριος 09, 2010, 01:19:19 μμ »

Βύρωνα περιμένω να ακούσω σε τι διαφωνείς.
Η γνώμη μου για την BMW σαν εταιρία, είναι γνωστή από καιρό και φυσικά δεν αλλάζει τώρα. Η σοβαρότητά της, φαίνεται σε όλα επίπεδα. Εγγυήσεις, αξιοπιστία, καινοτομία, συνεργεία, ανταλλακτικά, αγώνες….
Σίγουρα κανείς δεν είναι τέλειος και ποτέ δεν θα είναι. Λάθη έχουν γίνει και θα γίνονται. Η διαφορά είναι στην αντιμετώπισή τους.

Μία εταιρία (με την οικονομική δύναμη, την σοβαρότητα και το όνομα) όπως η BMW,  όταν βάζει ένα στόχο, τον πετυχαίνει. Αυτό θα συμβεί και στην κατηγορία των SuperSport.


Μακάρι να συμβεί στα SuperSport.....αλλά καλέ μου φίλε που αλλού έχει γίνει? :thnk:
Με την εξαίρεση των rally paris-dakar και κάτι endurance με το HP2 που αλλού είχε αγωνιστική εμπειρία τα τελευταία 50 χρόνια η BMW?  :thnk: :thnk:
Στο περυσινό WSBK η μονη διαφορά με την aprilia που επίσης ήταν νεοεμφανιζόμενη αφορούσε την ποιότητα οδηγών. Την ίδια έλλειψη δεδομένων είχαν και οι δύο, και το ίδιο νέο μηχανάκι είχαν να εξελίξουν.
Στο enduro έπεσε το γέλιο της αρκούδας....Ο J.Salminen που είναι ο μέγιστος αναβατης της δεκαετίας έχασε τον τίτλο για πλάκα (αλλάζοντας και 3-4 πλαίσια μπας και), ενώ ο έταιρος αναβάτης D.Knight που επίσης είναι μεγάλο όνομα, τους τα βρόντηξε στη μέση του πρωταθλήματος αφού η ΒΜW του έλεγε να αλλάξει το στύλ οδήγησης του (!!). Πήγε σε ιδιωτική ομάδα με Kawasaki και πήγε πολύ καλύτερα απ΄ότι με το εργοστασιακό.  :h22: :h22:
Τα καινούργια enduro απ΄ότι λένε θα έχουν πλαίσια Husky & μοτέρ BMW μιας και η "καινοτομία" κοινού άξονα ψαλιδιού και κίνησης ήταν για τον πέο...

Σε ότι αφορά τα συνεργεία (μιλώντας μόνο για Ελλάδα) αν διαβάσεις τι γράφουν οι κάτοχοι τους θα σου σηκωθεί η τρίχα. Από διπλά εργατικά από συνεργείο σε συνεργείο, μέχρι λασκαρισμένες τάπες λαδιών. Δυστυχώς τα περισσότερα ποστ στο moto.gr τα ξυρίζουμε μιας και φθάνουν στα όρια της δυσφήμησης. Μόνο ο Παναγιωτόπουλος συγκεντρώνει ένα ποσοστό 60-40 ευχαριστημένων-δυσαρεστημένων.
Αντιμετώπιση αντιπροσωπείας, δεν εχω αντίρρηση οτι μπορεί να είναι καλή. Αφήνω στην άκρη το παράδειγμα του φίλου απ΄το moto.gr που έχει καταλήξει στα δικαστήρια μετά από 2 χρόνια, 3 παραλίγο σοβαρά ατυχήματα και -25.500€ που είχε το LT του.
Επίσης θα ανυσηχούσα αν οι συχνές πυκνές ανακλήσεις για των GS-K κλπ αφορούν τομείς όπως τα φρένα (αν και δεν είναι για προληπτικούς λόγους όπως μπορείτε να διαβάσετε). Και επίσης θα ανηχυχούσα αν τα ABS των F800 βελτιώνονταν θεαματικά με ένα ζιπάκι στο τιμόνι.... (έχει βγεί ανάκληση για άφρισμα των υγρών αλλά στα Κ).
Για τα χαλασμένα 1200 χέστο συμβαίνει παντού. Για τα F800S που τα 06-07 έσπαγαν για πλάκα επίσης. Αλλά όταν διαβάζω σχόλια του τύπου ....

Με το F800ST (Full extra) μου συμβιώνω από το Γενάρη του 2007.

Μέχρι τα 8000χλμ είχα αρκετά θέματα με την μηχανή όπως μια σειρά ανακλήσεων, αλλαγή ρεζερβουάρ, αλλαγή καμπάνας και αλλαγή μοτέρ. Οφείλω να παραδεχθώ ότι όλα τα ζητήματα λυθήκαν άμεσα ή καλύτερα σχεδόν άμεσα από την BMW χωρίς κανένα κόστος η επιβάρυνση, πέρα του χρόνου παραμονής στο συνεργείο και φυσικά την κακή ψυχολογία που προκαλεί όλη αυτή η τριβή.........Η ποιότητα κατασκευής είναι απλά κορυφαία με διαφορά!!!


απορώ τι πίνουν...Αλλαξε το μισό μηχανάκι μέχρι τα 8.000χλμ, αλλά η ποιότητα κατασκευήςςςςςςςς κορυφαία !!!! :h22: :h22: :h22:

Μαγκιά της να μην έχει παραπονεμένους πελάτες, και μαγκιά της να πουλάει τρελλά με ένα μηχανάκι (GS1200) που το 90% των ιδιοκτητών το αγοράζουν για την αναγνώριση και το κοινωνικό πρεστίζ που δημιουργεί μιας και αμφιβάλλω πόσα GS & ADV θα βγούν στις εθνικές. (το θέμα Mega Οn-Off είναι για γέλια).

Για αυτούς τους λόγους διαφωνώ φίλε. Μπορεί στην Ιταλία τα πράγματα να είναι διαφορετικά, αλλά και η aprilia USA έστειλε ομάδα μηχανικών και κινητήρα στην Αλάσκα για να αλλάξουν το μοτέρ ενός (!!) πελάτη με Factory μιας και δεν υπήρχε γνώστης των V4 στην πολιτεία. Ε και? Τους τρώω εγώ στη μάπα εδώ με τις μλκς τους?

Φιλιά στη μουτσούνα.  :P

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: RSV4 VS SS1000RR
« Απάντηση #58 - : Φεβρουάριος 09, 2010, 01:21:33 μμ »
το οτι σε βρεγμενη πιστα δουλεψαν το bmw στο προγραμμα σλικ δεν παιζει ρολο στο να χασει σεκοντς??
χωρις τα ηλεκτρονικα του.....

Το ότι η πίστα ήταν βρεγμένη ισχύει και για το Κ9.

*

Αποσυνδεδεμένος 7Gibernau

  • *****
  • 575
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +2
Απ: RSV4 VS SS1000RR
« Απάντηση #59 - : Φεβρουάριος 09, 2010, 01:54:42 μμ »
το οτι σε βρεγμενη πιστα δουλεψαν το bmw στο προγραμμα σλικ δεν παιζει ρολο στο να χασει σεκοντς??
χωρις τα ηλεκτρονικα του.....

Το ότι η πίστα ήταν βρεγμένη ισχύει και για το Κ9.
το οτι το προγραμμα το λεει σλικ δε σου λεει κατι??
απολυτο. μονο για χρηση με σλικς λαστιχα..
[Υπογραφη]

miss you baby.....

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης