0 μέλη και 11 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Venom

Απ: RSV4 VS SS1000RR
« Απάντηση #60 - : Φεβρουάριος 09, 2010, 02:04:13 μμ »
Ενδιαφέρουσα συζήτηση..... Νομίζω όμως ότι πρέπει να είμαστε λιγότερο απαιτητικοί από την BMW & Aprilia, Τώρα μπήκαν στο παιχνίδι με 4Τ και θέλουμε να τους φάνε όλους?
Εγώ βρίσκω σπουδαία τα βήματα τους μέχρι στιγμής, τώρα αν δεν είναι τέλεια δεν πειράζει...... θα έχουν κάτι να βελτιώσουν. Τώρα 1sec πάνω, 1sec κάτω είναι μόνο σημαντικά για τις πίστες και για τους γνώστες.

Αν μιλάμε για πίστα νομίζω το V4 είναι πιο αξιοποιήσιμο, γιατί για αυτό φτιάχτηκε. Το BMW νομίζω ότι θα είναι καλύτερο allaround supersport καλό στη πίστα αλλά ακόμα καλύτερο στο δρόμο. Περί ορέξεως όμως κολοκυθόπιτα........... :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: RSV4 VS SS1000RR
« Απάντηση #61 - : Φεβρουάριος 09, 2010, 02:12:41 μμ »
το οτι το προγραμμα το λεει σλικ δε σου λεει κατι??
απολυτο. μονο για χρηση με σλικς λαστιχα..


Mε χρόνους 1,36-1,40 δεν μου λέει και κάτι.

*

Αποσυνδεδεμένος 7Gibernau

  • *****
  • 575
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +2
Απ: RSV4 VS SS1000RR
« Απάντηση #62 - : Φεβρουάριος 09, 2010, 02:31:23 μμ »
το οτι το προγραμμα το λεει σλικ δε σου λεει κατι??
απολυτο. μονο για χρηση με σλικς λαστιχα..


Mε χρόνους 1,36-1,40 δεν μου λέει και κάτι.
καλος
[Υπογραφη]

miss you baby.....

*

Αποσυνδεδεμένος nick2ono

  • *******
  • 1211
  • Φύλο: Άντρας
  • ειναι αρρωστια το μοτορι!!!
  • Αντιδράσεις: +4
Απ: RSV4 VS SS1000RR
« Απάντηση #63 - : Φεβρουάριος 09, 2010, 04:47:31 μμ »
μου κανει εντυπωση το ποσο καλα παιζουν το παιχνιδι του εντυπωσιασμου οι Γερμανοι ;)
απ' οτι καταλαβαινω στοχευουν σε ενα μεγαααααααλο κομματι της πιτας.....

SERRES CIRCUIT LOVER!!!
http://www.apriliabikers.gr/portal/index.php?topic=6710.0

 επόμενο βήμα να πιάσω το joker...

*

Αποσυνδεδεμένος lospsi

  • *******
  • 2726
  • Φύλο: Άντρας
  • The gentle giant
    • Κυτιοποιία
  • Μοντέλο μηχανής: KTM 1290 SAS 2019
  • Αντιδράσεις: +1901
Απ: RSV4 VS SS1000RR
« Απάντηση #64 - : Φεβρουάριος 09, 2010, 09:00:08 μμ »
μου κανει εντυπωση το ποσο καλα παιζουν το παιχνιδι του εντυπωσιασμου οι Γερμανοι ;)
απ' οτι καταλαβαινω στοχευουν σε ενα μεγαααααααλο κομματι της πιτας.....

α, μπραβο ντε!!!
Χεστηκαν για απολυτους χρονους, αξιοποιησιμη δυναμη κτλ...
ΠΩΛΗΣΕΙΣ θελουν να κανουν και χτυπουν τους Ιαπωνες με τα ιδια τους τα οπλα! Γκαζια και τιμη!!!!
Δειτε και την εντυπη καμπανια που τρεχει σε περιοδικα ειδικου τυπου, αλλα το σημαντικοτερο, σε εφημεριδες και περιοδικα lifestyle!

Πονταρουν στο να κανουν το RR το GS των superbike
Βασανισμένη μηχανόβια ψυχή...

*

h.a.balafoutre

Απ: RSV4 VS SS1000RR
« Απάντηση #65 - : Φεβρουάριος 09, 2010, 11:42:33 μμ »
Θα το ξαναμαναεπαναλάβω...το BMW θα δημιουργήσει πρόβλημα στους ευρωπαίους κατασκευαστές...

Οι ιάπωνες παρά την κρίση είναι αλλού.

Τώρα για τα οδηγικά διαπιστευτήρια του RSV4 έναντι του bmw...πιστεύω πως χρειάζεται υπομονή. Ο τελευταίος χρόνος είναι όλο εκπλήξεις. Λίγη υπομονή διότι πραγματικά το Απρίλια είναι μοναδικό κομμάτι και θα δείξει την αξία του.

*

davide

Απ: RSV4 VS SS1000RR
« Απάντηση #66 - : Φεβρουάριος 10, 2010, 02:03:41 πμ »
3. Καινοτομίες σε τι ακριβώς? Αν μιλάς για το κομμάτι των αυτοκινήτων πάσο. Αν μιλάς για το παρελθόν της BMW στις μοτοσυκλετες (εξαιρώ το RR) ποιοί είναι οι νέοι δρόμοι που χάραξε και ακολούθησαν οι άλλοι? Εβαλε τα ηλεκτρονικά gadgetάκια στα διάφορα sport touring & GS και αυτό ήταν όλο. Tα οποία κατά πάγια συνήθεια τα πληρώνεις πανάκριβα, όπως και οποιοδήποτε aftermarket της BMW.
Δεν συζητώ για τα Telelever που άσχετα με την αμφιλεγόμενη χρήση τους, δεν αποτελούσε καμμία καινοτομία της BMW αλλά μια αισχρή κλοπή της ιδέας και της πατέντας του Hossack. Οι Γερμανοί περίμεναν να λήξει η πατέντα και έκλεψαν το σύστημα. Θα έπρεπε να ντρέπονται που δεν έχουν κάνει ούτε μια αναφορά στον εφευρέτη του συστήματος τόσα χρόνια.

Δεν θεωρείς το ABS, το Traction Control και το ESA στις μηχανές, καινοτομία? Δεν σου μιλάω για αισθητήρες πίεσης ελαστικών, για ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενα παρμπρίζ και για θερμαινόμενα γκριπ...
Όσο για το Telelever δεν μου λέει κάτι αυτό που γράφεις. Τόσα χρόνια είδες καμία αναφορά από την Honda-Aprilia-Yamaha-Suzuki-κτλ κτλ στον εφευρέτη π.χ. του τηλεσκοπικού πιρουνιού? Δηλαδή η BMW 'έκλεψε' όπως λες εσύ την ληγμένη πατέντα, πίστεψε σε αυτήν και την εξέλιξε. Απορώ γιατί δεν το έκαναν και οι άλλοι!

2. Για την τεχνολογία βλέπε το παραπάνω. Στις μοτοσυκλετες εξαιρουμένων των αρχαίων boxer, το μόνο που παρουσίασε ήταν η σειρά Κ. Καλό χρυσό sport touring που στοχεύει στην κατηγορία των Busa στοιχίζοντας τα διπλά λεφτά, αλλά πέραν τούτου τι??

Για την τεχνολογία ναι, βλέπω το παραπάνω. Δηλαδή η σειρά R σε εσένα δεν λέει κάτι. Στο κόστος ναι, έχεις ένα δίκιο. Ενα R1200GS 'γυμνό' κοστίζει 14.000 ευρώ και ένα Varadero 'γυμνό' κοστίζει 11.000 ευρώ (Τα διπλάσια βέβαια δεν είναι). Όσο για το κόστος των σέρβις, πληρώνω μέχρι τώρα κατά μέσο όρο 10% με 15% λιγότερα από τον φίλο μου.

Πιθανόν να λέω μαλακίες, αλλά το παιχνίδι στην πίστα δεν παίζεται με max power στο θεό, αλλά στην ροπή και πόσο εύκολα μπαίνουν οι ίπποι στον δρόμο

Η ιπποδύναμη σίγουρα θα είναι πολύ πιο κάτω στα ψηλά, αλλά η ροπή και τα διαθέσιμα άλογα στις χαμηλομέσαιες πρέπει είναι αλλού. Αυτό έχει δείξει τουλάχιστον η ιστορία των WSBK που με την εξαίρεση του Scot Rasell το 92 και του απίστευτου ταλέντου του Spies το 09, όλα τα άλλα πρωταθλήματα έχουν καταλήξει σε V κινητήρες.

Πέραν του ότι θα παρεξηγηθούν επειδή τους ξέχασες 2 πρόσφατοι κατακτητές του τίτλου των WSBK o Corser '05 και ο Toseland '07, στα τελευταία 5 πρωταθλήματα, τα 3 κατέληξαν σε 4κυλινδρο σε σειρά και 2 σε 2κυλινδρο V... και μην ξεχνάμε ότι σε θέμα κανονισμού η Ducati είχε πάντα μια εύνοια στον χώρο των WSBK, όπως και η Honda στα GP

Συμφωνώ μαζί σου ότι η max power στο θεό δεν είναι το παν, αλλά θυμήσου φέτος, πως μάζευε η Aprilia στις ευθείες τους αντιπάλους της χάρη σε αυτό...


Το ότι το αγωνιστικό είναι μόνο 17 ίππους πιο δυνατό (λιγότερο από 10%) είναι εντυπωσιακό, αλλά το οτι όλα τα άλλα είναι -40 & -50 απ΄τα αγωνιστικά του WSBK με βάζει λίγο σε σκέψεις.....

ΥΓ. Σε καμμία περίπτωση δεν θεωρώ το V4 εύκολο μηχανάκι. Τα σχόλια όσων γνωρίζω που το έχουν οδηγήσει στην πίστα, είναι ότι απαιτεί έμπειρους αναβάτες.

Συμφωνώ απόλυτα.


Μία εταιρία (με την οικονομική δύναμη, την σοβαρότητα και το όνομα) όπως η BMW,  όταν βάζει ένα στόχο, τον πετυχαίνει. Αυτό θα συμβεί και στην κατηγορία των SuperSport.
Μακάρι να συμβεί στα SuperSport.....αλλά καλέ μου φίλε που αλλού έχει γίνει? :thnk:

ALT! Αναφέρομαι σε πωλήσεις, αναφέρεσαι σε αγωνιστικές διακρίσεις.


Με την εξαίρεση των rally paris-dakar και κάτι endurance με το HP2 που αλλού είχε αγωνιστική εμπειρία τα τελευταία 50 χρόνια η BMW?  :thnk: :thnk:

Πουθενά!


Στο περυσινό WSBK η μονη διαφορά με την aprilia που επίσης ήταν νεοεμφανιζόμενη αφορούσε την ποιότητα οδηγών. Την ίδια έλλειψη δεδομένων είχαν και οι δύο, και το ίδιο νέο μηχανάκι είχαν να εξελίξουν.

Επειδή ξέρω ότι έχεις γνώσεις πάνω στα θέματα αυτά, πιστεύω ότι κάποια πράγματα τα γράφεις όπως σε βολευουν!!!
Ξεχνάς κάτι μικροδιαφορές...
...η Aprilia 1ον μέχρι το 2003 συμμετείχε σε αυτό το πρωτάθλημα, ενώ η BMW ποτέ!
...2ον η Aprilia είχε ένα σκασμό ομάδες με τεχνικούς και know-how σε επίπεδο αγώνων GP που δεν έχει προηγούμενο στην ιστορία των αγώνων! Η BMW πάλι, δεν είχε τίποτα!

Η πονηράδα και ο σκοπός της BMW, φαίνεται σε κάποιες κινήσεις που λίγοι έδωσαν και δίνουν σημασία.
1) Adrian Newey στον σχεδιασμό του κινητήρα.
2) Davide Tardozzi διευθυντή του αγωνιστικού τμήματος.
...αφού o Davide Tardozzi σάρωσε με την Ducati, o Davide Brivio με την Yamaha, απορώ γιατί δεν είμαι περιζήτητος!!! :P


Μαγκιά της να μην έχει παραπονεμένους πελάτες, και μαγκιά της να πουλάει τρελλά με ένα μηχανάκι (GS1200) που το 90% των ιδιοκτητών το αγοράζουν για την αναγνώριση και το κοινωνικό πρεστίζ που δημιουργεί μιας και αμφιβάλλω πόσα GS & ADV θα βγούν στις εθνικές. (το θέμα Mega Οn-Off είναι για γέλια).

Δεν είναι μαγκιά της, 'ΕΚΛΕΨΕ' την ιδέα (και πριν λήξη η πατέντα αυτήν την φορά) από τα RR, CBR, ZXR, GSXR, κτλ, κτλ. που το 90% των ιδιοκτητών τα αγοράζουν για την αναγνώριση και το κοινωνικό πρεστίζ που δημιουργεί στην καφετέρια, μιας και αμφιβάλλω πόσα από αυτά θα βγούνε στις πίστες. (το θέμα SS είναι για πολλά περισσότερα γέλια).


Για αυτούς τους λόγους διαφωνώ φίλε.
Φιλιά στη μουτσούνα.  :P

Σε φιλώ κι εγώ κάλε μου!
και να φροντίσουμε το Πάσχα να βρεθούμε... ...σκοπεύω να βάλω sidecar στο GS και να στο δώσω να πας βόλτα με όλη την Φαμίλια!!!
 :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: RSV4 VS SS1000RR
« Απάντηση #67 - : Φεβρουάριος 10, 2010, 01:08:50 μμ »

Δεν θεωρείς το ABS, το Traction Control και το ESA στις μηχανές, καινοτομία? Δεν σου μιλάω για αισθητήρες πίεσης ελαστικών, για ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενα παρμπρίζ και για θερμαινόμενα γκριπ...
Όσο για το Telelever δεν μου λέει κάτι αυτό που γράφεις. Τόσα χρόνια είδες καμία αναφορά από την Honda-Aprilia-Yamaha-Suzuki-κτλ κτλ στον εφευρέτη π.χ. του τηλεσκοπικού πιρουνιού? Δηλαδή η BMW 'έκλεψε' όπως λες εσύ την ληγμένη πατέντα, πίστεψε σε αυτήν και την εξέλιξε. Απορώ γιατί δεν το έκαναν και οι άλλοι!


Η ετυμολογία της λέξης "καινοτομία" σημαινει ότι ανακαλύπτεις μια νέα ιδέα, την εξελίσεις, την εφαρμόζεις, ξεφεύγεις απ΄την πεπατημένη χαράζοντας νέους δρόμους.
Το ABS & το Traction Control (που ως συστήματα προφανώς και είναι καινοτόμα) δεν νομίζω ότι ήταν ανακαλύψεις της BMW και δεν ήταν η BMW η πρώτη που τα τοποθέτησε. Ακολούθησε την αγορά και στην περίπτωση του ABS αναγκαστικά μιας και το σύστημα του Telelever απαιτεί ΑΒS για να λειτουργήσει. Το ESA το θεωρώ gadjetάκι....
Κάνει κάτι διαφορετικό απ΄αυτό που μπορείς να κάνεις μηχανικά στις αναρτήσεις σου? Βελτιώνει τον χρόνο σου, κάνει ευκολότερη τη ζωή σου-μου....οκ αλλά δεν αλλάζει τον τρόπο λειτουργίας. Ετσι νομίζω δηλαδή (δεν κάνω πλάκα)....
Για να δώσω τα εύσημα στην BMW πάντως ηταν η εταιρία που ανακάλυψε τις τρύπες στα δισκόφρενα το 1973  :h22: :h22:

Για τον Hossack δεν έχεις δίκιο....Δεν μιλάμε για κάτι αόριστο του στυλ V κινητήρας-δισκόφρενα-τρόμπα βενζίνης-εξάτμιση 4->1.
Η BMW εσκεμμένα περίμενε την ημερ/νία λήξης για να αντιγράψει αυτούσια μια εφεύρεση χωρίς να πληρώσει μία στον ιδιοκτήτη. Αν δεν βαριέσαι, διάβασε την ανοιχτή επιστολή του Hossack προς την BMW.
Μεμπτό δεν είναι....ανήθικο είναι. Απλά μετά το παλτό που έφαγε η Suzuki με τα Full Floater (πλήρωσε δικαιώματα για κάθε ένα μηχανάκι που κατασκευάστηκε με FF  :ohmy:) τα εργοστάσια είναι λίγο πιο υπομονετικά στο clopyright.


Για την τεχνολογία ναι, βλέπω το παραπάνω. Δηλαδή η σειρά R σε εσένα δεν λέει κάτι. Στο κόστος ναι, έχεις ένα δίκιο. Ενα R1200GS 'γυμνό' κοστίζει 14.000 ευρώ και ένα Varadero 'γυμνό' κοστίζει 11.000 ευρώ (Τα διπλάσια βέβαια δεν είναι). Όσο για το κόστος των σέρβις, πληρώνω μέχρι τώρα κατά μέσο όρο 10% με 15% λιγότερα από τον φίλο μου.


Και ναι καλέ μου φίλε.....τις μοτοσυκλετες της σειράς R δεν τις θεωρώ τεχνολογικά προηγμένες :dry:
Στο κόστος έχω 1 δίκιο ??  :ohmy: Ρε φίλε ήμαρτον....η BMW στοχεύει σε μια άλλη μερίδα αγοράς που είναι διατεθημένοι να ακριβοπληρώσουν την αίγλη που προκαλεί η βαυαρική προπέλα στο ντεπόζιτο, στα μπουφάν και στα patches.
Καλά κάνουν και αυτό πρέπει να κάνει η BMW εφόσον κέρδη πρέπει να βγάλει. Αλλα για πες μου ρε Davide....όταν διαβάζω τον κατάλογο αξεσουάρ τoυ RR

Βάση μαρσπιέ οδηγού HP σετ 612,49€
Βάση μαρσπιέ συνεπιβάτη HP 187,5€
Αναδιπλούμενη μανέτα συμπλέκτη HP 206,26€
Αναδιπλούμενη μανέτα φρένου HP 206,26€
Βάση πλακέτας εμβλήματος HP, Carbon, σετ 825€  :pray:
Διακοσμητικό κάλυμμα ρεζερβουάρ HP, Carbon, σετ 775€
Καρίνα κινητήρα HP, Carbon 1.625€
Προστατευτικό αλυσίδας HP, Carbon 325€
Κάλυμμα τροχού HP, Carbon μπροστά 387,5€
Κάλυμμα τροχού HP, Carbon πίσω 356,26€

και αφήνω απ΄έξω τα ακριβά, θέλω να ρωτήσω..........ρε μαλάκες, αμα του φοράγατε και Ohlins πόσο θα το πουλάγατε???? :h22: :h22: :pray: :ohmy:


Πέραν του ότι θα παρεξηγηθούν επειδή τους ξέχασες 2 πρόσφατοι κατακτητές του τίτλου των WSBK o Corser '05 και ο Toseland '07, στα τελευταία 5 πρωταθλήματα, τα 3 κατέληξαν σε 4κυλινδρο σε σειρά και 2 σε 2κυλινδρο V... και μην ξεχνάμε ότι σε θέμα κανονισμού η Ducati είχε πάντα μια εύνοια στον χώρο των WSBK, όπως και η Honda στα GP

Συμφωνώ μαζί σου ότι η max power στο θεό δεν είναι το παν, αλλά θυμήσου φέτος, πως μάζευε η Aprilia στις ευθείες τους αντιπάλους της χάρη σε αυτό...

Επειδή ξέρω ότι έχεις γνώσεις πάνω στα θέματα αυτά, πιστεύω ότι κάποια πράγματα τα γράφεις όπως σε βολευουν!!!
Ξεχνάς κάτι μικροδιαφορές...
...η Aprilia 1ον μέχρι το 2003 συμμετείχε σε αυτό το πρωτάθλημα, ενώ η BMW ποτέ!
...2ον η Aprilia είχε ένα σκασμό ομάδες με τεχνικούς και know-how σε επίπεδο αγώνων GP που δεν έχει προηγούμενο στην ιστορία των αγώνων! Η BMW πάλι, δεν είχε τίποτα!


Για τα 2 πρωταθλήματα έχεις δίκιο. Mea Culpa  :srry:
Βασικός μου σκοπός δεν είναι να δείξω αν σε αυτό το επίπεδο αγώνων είναι καλύτερα η χειρότερα τα V. Θα ήθελα να δω (όπως έγραψα) δυναμομέτρηση όλων των ανταγωνιστών και όχι μόνο τα 4Τ.
Η aprilia μαζευε στις ευθείες αλλά ήταν μαζί στις στροφές. Προφανώς και έχει σημασία, αλλά όχι όση νομίζουμε. Στην πιστα ένα μηχανάκι που θα ξεφεύγει σταθερά στις στροφές, δεν δίνει τον χρόνο στο δυνατότερο μεν αλλά δύστροπο δε τούμπανο να το μαζέψει στην ευθεία. Θα μειώσει μεν, αλλά στις επόμενες στροφές  :bye:
Παραδείγματα άπειρα. Απο τον Μπούστα με το Mille το 2005 και το 1098 αργότερα, μέχρι τους χρόνους των 600 που είναι μεν προφανώς πιο αργά απ΄τη formula extreme αλλά όχι και κάτι τρελλό αν σκεφτείς ότι έχουν -50,-60 άλογα.

Για την aprilia δεν έχεις δίκιο ότι ξέχασα κάτι επιλεκτικά. Οι αγώνες τέτοιου επιπέδου βασίζονται σε μεγάλο βαθμό στην εμπειρία, δοκιμές, λάστιχα, τηλεμετρία και παντώς είδους ρυθμίσεις της προηγούμενης χρονιάς. Αν μου λες ότι υπάρχει σχέση στην ομάδα, στα λάστιχα, στο μηχανάκι, στις πίστες κλπ με την ομάδα των Mille του 2002 μάλλον μου κάνεις πλάκα.  :ohmy:
Ας πούμε ότι έχει ένα πλεονέκτημα του οργανωτικού know how η aprilia racing λόγω συμμετοχής στα 250-125. Και η BMW Motorrad το ίδιο επειδή τρεχει στην F1. Ισοπαλία δλδ? :h22:


Δεν είναι μαγκιά της, 'ΕΚΛΕΨΕ' την ιδέα (και πριν λήξη η πατέντα αυτήν την φορά) από τα RR, CBR, ZXR, GSXR, κτλ, κτλ. που το 90% των ιδιοκτητών τα αγοράζουν για την αναγνώριση και το κοινωνικό πρεστίζ που δημιουργεί στην καφετέρια, μιας και αμφιβάλλω πόσα από αυτά θα βγούνε στις πίστες. (το θέμα SS είναι για πολλά περισσότερα γέλια).


Συμφωνούμε απόλυτα. Κοίταζα στο ΜΟΤΟ ιανουαρίου την πρόσκληση των bmwriders της ετήσιας συγκέντρωσης κατόχων ΒΜW.....Η διαφήμιση ήταν 1 σελίδα (!!) του περιοδικού  :ohmy: Κάτι τέτοια βλέπουν οι wanna be μέλη της αδελφότητας της βαυαρικής κυανής προπέλλας και αγοράζουν τα Adventure -aka πίσω γορίλα- για το circuit Vas.Sofias-Fillelinon-Synrgou Avenue.

Για να ξαναγυρίσουμε στο RR, προφανώς και το μηχανάκι είναι πριόνι (και μ΄αρεσει και πολύ εμφανισιακά). Στις ζΜπίστες των μεγάρων και των Σερρων δεν ξέρω τι θα κάνει...
Στο παιχνίδι των εντυπώσεων, τα japan κλπ πρέπει να έχουν φαει μεγάλη ήττα αφού όπως και να το κανουμε τα απόλυτα νούμερα πάντα συγκινούσαν.


και να φροντίσουμε το Πάσχα να βρεθούμε... ...σκοπεύω να βάλω sidecar στο GS και να στο δώσω να πας βόλτα με όλη την Φαμίλια!!!
 :bye:

Αμα θές να βοηθήσεις, κράτα τους μικρούς για κανένα διήμερο να κάνω βόλτα τη Τuonara και κράτα το Ποτέμκιν.... :P

« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 10, 2010, 01:13:41 μμ από Byron »

*

Αποσυνδεδεμένος v997

  • *****
  • 727
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: aprilia tuono v4r
  • Αντιδράσεις: +5
Απ: RSV4 VS SS1000RR
« Απάντηση #68 - : Φεβρουάριος 10, 2010, 08:26:04 μμ »
Βρε παιδια.....παρακολουθω την κουβεντα σας.....και με κανετε να αηδιάσω!!
Ουτε ενα βρισιδι....ουτε ενα μπινιλικι? :P :P :P :P
Μια μπηκτη βρε παιδακι μου!! :tez: :tez: :tez: :tez:

ΑΙΣΧΟΣ!! :D :D

Λοιπον.....περα απο την πλακα,χαιρομαι να διαβαζω τετοια ποστ,τεκμηριωμενα,
και αριστα γραμμενα και τοποθετημενα απο σας.

Μπραβο ρε παιδια.....γινομαστε σοφοτεροι με κατι τετοια. :kalo: :kalo:

Προς admin:μπορει να μπει επισης ως παραδειγμα "υγειους αντιπαραθεσης".



ΥΓ.......σορρυ για το σπαμ.....αλλα δεν αντεξα.

 :bye: :bye:
How blind,can you be,dont you see..........

*

Αποσυνδεδεμένος iznogood

  • *****
  • 264
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: RSV4 VS SS1000RR
« Απάντηση #69 - : Φεβρουάριος 10, 2010, 11:20:04 μμ »
ναι...ναι..., αν παρω το ελικοφορο θα γυρναω στο 1:05.86..., αν παρω το βε4 μπορει να το κανω 1:05.10

Ρε dav&byron αυτα που λετε τι σημασια εχουν για τον ερασιτεχνη οδηγο? (ερασιτεχνης=αυτος που ασχολειται απο αγαπη)
Εδω ευχαριστιομουν τη στροφη με το ρο1/09 που για να "σπασει" ισορροπια και να μπει στη Κ ηθελε ικανοτητες μενταλιστ και θα εχω προβλημα με τον γερμανο ή το σαπριλα?

Ακουτε..., 180 αλογα πραγματικα, στημενο(?) με TC 17300€
Βε4 τουμπανοστημενο και πανεμορφο 19999.99€ με πιθανη αλλαγη κινητηρα

Σορρυ βρε παιδια αλλα ο γερμανος ακουγετε πολυ...καληηη.....αγορααααα.....!
'σεις εχετε οδηγησει κανενα απο τα δυο ή συγκρινετε προσπεκτους (μομφη!)

Τεστ παιζει για αυτα?
chalife ala place du chalif.
www.carbon-aramid.com
"Στον πατέρα μου οφείλω το ζην, στον δάσκαλό μου το ευ ζην"
Member of "ΚΑΓΚΟΥΡΟΓΑΜΟΣΑΥΡΟΣ" official club

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: RSV4 VS SS1000RR
« Απάντηση #70 - : Φεβρουάριος 11, 2010, 01:21:47 πμ »

Ρε dav&byron αυτα που λετε τι σημασια εχουν για τον ερασιτεχνη οδηγο? (ερασιτεχνης=αυτος που ασχολειται απο αγαπη)
Εδω ευχαριστιομουν τη στροφη με το ρο1/09 που για να "σπασει" ισορροπια και να μπει στη Κ ηθελε ικανοτητες μενταλιστ και θα εχω προβλημα με τον γερμανο ή το σαπριλα?

Ακουτε..., 180 αλογα πραγματικα, στημενο(?) με TC 17300€
Βε4 τουμπανοστημενο και πανεμορφο 19999.99€ με πιθανη αλλαγη κινητηρα

Σορρυ βρε παιδια αλλα ο γερμανος ακουγετε πολυ...καληηη.....αγορααααα.....!
'σεις εχετε οδηγησει κανενα απο τα δυο ή συγκρινετε προσπεκτους (μομφη!)


Μου αρέσει να λέω καμμά μαλακία να περνάει η ώρα.
Εγώ καβάλησα ενα-δυο περιοδικά, και ο davide τ καβάλησε στο περίπτερο της ICMA άρα κάτι ξέρει παραπάνω από μένα.
Την τιμή του μην τη συγκρίνεις με το Factory αλλά με το R. Στην βασική του έκδοση δεν έχει τίποτα απ΄αυτά που φοράει το Factory.

YΓ. Eννοείς ότι δεν μπορούσες να στρίψεις με R1 2009?  :thnk:

*

Αποσυνδεδεμένος RSV4

  • ***
  • 160
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: RSV4 VS SS1000RR
« Απάντηση #71 - : Φεβρουάριος 11, 2010, 03:16:11 πμ »

Ρε dav&byron αυτα που λετε τι σημασια εχουν για τον ερασιτεχνη οδηγο? (ερασιτεχνης=αυτος που ασχολειται απο αγαπη)
Εδω ευχαριστιομουν τη στροφη με το ρο1/09 που για να "σπασει" ισορροπια και να μπει στη Κ ηθελε ικανοτητες μενταλιστ και θα εχω προβλημα με τον γερμανο ή το σαπριλα?

Ακουτε..., 180 αλογα πραγματικα, στημενο(?) με TC 17300€
Βε4 τουμπανοστημενο και πανεμορφο 19999.99€ με πιθανη αλλαγη κινητηρα

Σορρυ βρε παιδια αλλα ο γερμανος ακουγετε πολυ...καληηη.....αγορααααα.....!
'σεις εχετε οδηγησει κανενα απο τα δυο ή συγκρινετε προσπεκτους (μομφη!)


Μου αρέσει να λέω καμμά μαλακία να περνάει η ώρα.
Εγώ καβάλησα ενα-δυο περιοδικά, και ο davide τ καβάλησε στο περίπτερο της ICMA άρα κάτι ξέρει παραπάνω από μένα.
Την τιμή του μην τη συγκρίνεις με το Factory αλλά με το R. Στην βασική του έκδοση δεν έχει τίποτα απ΄αυτά που φοράει το Factory.

YΓ. Eννοείς ότι δεν μπορούσες να στρίψεις με R1 2009?  :thnk:


xaxaxaxxaxaxaxaxaxaxax σωστος βυρωνα

βυρωνα κατσε να δουμε τι θα παρει ο φιλος γιατι βλεπω οτι πουλαει το ΚΤΜ του μηπως παρει R1 του 2009 για να το στριψει

*

Αποσυνδεδεμένος RSV4

  • ***
  • 160
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: RSV4 VS SS1000RR
« Απάντηση #72 - : Φεβρουάριος 11, 2010, 03:22:54 πμ »
παντωςς εγω που ειχα το κ1200ρ μπορω να πω οτι ηταν μεγαλη μαλακια κουμουτσα ρε παιδι μου, και απο λεφτα που ειχα χωσει αστα να πανε στο διαλο φουλ καρβον το ειχα κανει, μερικοι μπορει να το θυμουνται αλλα μιλαμε για μεγαλη κουμουτσα, οσα και να εβαζα παλι πηγαινα στα μεγαρα π.χ και τους εβλεπα να το κοιτανε και να λενε υποθετω καλα ο μαλακας ποσα εχει χωσει στο πλοιο του αχαχαχαχαχα.
 και που ειχε το ΕΣΑ σιγα τα οαααα μεγαλη μαλακια για τεμπεληδες, ρε μακρια απο bmw και ας βγαζει και 5000 αλογα στο τροχο παντα χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 11, 2010, 03:26:10 πμ από RSV4 »

*

davide

Απ: RSV4 VS SS1000RR
« Απάντηση #73 - : Φεβρουάριος 11, 2010, 10:34:55 πμ »

Ρε dav&byron αυτα που λετε τι σημασια εχουν για τον ερασιτεχνη οδηγο? (ερασιτεχνης=αυτος που ασχολειται απο αγαπη)
Εδω ευχαριστιομουν τη στροφη με το ρο1/09 που για να "σπασει" ισορροπια και να μπει στη Κ ηθελε ικανοτητες μενταλιστ και θα εχω προβλημα με τον γερμανο ή το σαπριλα?

Ακουτε..., 180 αλογα πραγματικα, στημενο(?) με TC 17300€
Βε4 τουμπανοστημενο και πανεμορφο 19999.99€ με πιθανη αλλαγη κινητηρα

Σορρυ βρε παιδια αλλα ο γερμανος ακουγετε πολυ...καληηη.....αγορααααα.....!
'σεις εχετε οδηγησει κανενα απο τα δυο ή συγκρινετε προσπεκτους (μομφη!)


Μου αρέσει να λέω καμμά μαλακία να περνάει η ώρα.
Εγώ καβάλησα ενα-δυο περιοδικά, και ο davide τ καβάλησε στο περίπτερο της ICMA άρα κάτι ξέρει παραπάνω από μένα.
Την τιμή του μην τη συγκρίνεις με το Factory αλλά με το R. Στην βασική του έκδοση δεν έχει τίποτα απ΄αυτά που φοράει το Factory.

YΓ. Eννοείς ότι δεν μπορούσες να στρίψεις με R1 2009?  :thnk:


Η αλήθεια είναι ότι μιλάμε χωρίς να έχουμε άμεση επαφή με τα δυο εργαλεία.

Αν είσαι υπομονετικός, στις 27 και 28 Ιανουαρίου, στα πλαίσια του Mugello Motor Fest, θα οδηγήσω όλα τα σημερινά SS (600αρια και 1000αρια) στην πίστα του Mugello φυσικά.
Επιφυλάσσομαι να σου πω τότε την προσωπική μου γνώμη!
 :bye:

*

davide

Απ: RSV4 VS SS1000RR
« Απάντηση #74 - : Φεβρουάριος 11, 2010, 10:38:56 πμ »
Βρε παιδια.....παρακολουθω την κουβεντα σας.....και με κανετε να αηδιάσω!!
Ουτε ενα βρισιδι....ουτε ενα μπινιλικι? :P :P :P :P
Μια μπηκτη βρε παιδακι μου!! :tez: :tez: :tez: :tez:

ΑΙΣΧΟΣ!! :D :D

Λοιπον.....περα απο την πλακα,χαιρομαι να διαβαζω τετοια ποστ,τεκμηριωμενα,
και αριστα γραμμενα και τοποθετημενα απο σας.

Μπραβο ρε παιδια.....γινομαστε σοφοτεροι με κατι τετοια. :kalo: :kalo:

Προς admin:μπορει να μπει επισης ως παραδειγμα "υγειους αντιπαραθεσης".



ΥΓ.......σορρυ για το σπαμ.....αλλα δεν αντεξα.

 :bye: :bye:

...δεν θα ήταν σωστό από πλευράς μου να μιλάω άσχημα σε ηλικιωμένους ανθρώπους!!!
;) ;) ;)


ποπο Μπηχτή!!! :P

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης