0 μέλη και 9 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
το οτι το προγραμμα το λεει σλικ δε σου λεει κατι??απολυτο. μονο για χρηση με σλικς λαστιχα..
Παράθεση από: 7Gibernau στις Φεβρουάριος 09, 2010, 01:54:42 μμτο οτι το προγραμμα το λεει σλικ δε σου λεει κατι??απολυτο. μονο για χρηση με σλικς λαστιχα..Mε χρόνους 1,36-1,40 δεν μου λέει και κάτι.
μου κανει εντυπωση το ποσο καλα παιζουν το παιχνιδι του εντυπωσιασμου οι Γερμανοι απ' οτι καταλαβαινω στοχευουν σε ενα μεγαααααααλο κομματι της πιτας.....
3. Καινοτομίες σε τι ακριβώς? Αν μιλάς για το κομμάτι των αυτοκινήτων πάσο. Αν μιλάς για το παρελθόν της BMW στις μοτοσυκλετες (εξαιρώ το RR) ποιοί είναι οι νέοι δρόμοι που χάραξε και ακολούθησαν οι άλλοι? Εβαλε τα ηλεκτρονικά gadgetάκια στα διάφορα sport touring & GS και αυτό ήταν όλο. Tα οποία κατά πάγια συνήθεια τα πληρώνεις πανάκριβα, όπως και οποιοδήποτε aftermarket της BMW. Δεν συζητώ για τα Telelever που άσχετα με την αμφιλεγόμενη χρήση τους, δεν αποτελούσε καμμία καινοτομία της BMW αλλά μια αισχρή κλοπή της ιδέας και της πατέντας του Hossack. Οι Γερμανοί περίμεναν να λήξει η πατέντα και έκλεψαν το σύστημα. Θα έπρεπε να ντρέπονται που δεν έχουν κάνει ούτε μια αναφορά στον εφευρέτη του συστήματος τόσα χρόνια.
2. Για την τεχνολογία βλέπε το παραπάνω. Στις μοτοσυκλετες εξαιρουμένων των αρχαίων boxer, το μόνο που παρουσίασε ήταν η σειρά Κ. Καλό χρυσό sport touring που στοχεύει στην κατηγορία των Busa στοιχίζοντας τα διπλά λεφτά, αλλά πέραν τούτου τι??
Πιθανόν να λέω μαλακίες, αλλά το παιχνίδι στην πίστα δεν παίζεται με max power στο θεό, αλλά στην ροπή και πόσο εύκολα μπαίνουν οι ίπποι στον δρόμοΗ ιπποδύναμη σίγουρα θα είναι πολύ πιο κάτω στα ψηλά, αλλά η ροπή και τα διαθέσιμα άλογα στις χαμηλομέσαιες πρέπει είναι αλλού. Αυτό έχει δείξει τουλάχιστον η ιστορία των WSBK που με την εξαίρεση του Scot Rasell το 92 και του απίστευτου ταλέντου του Spies το 09, όλα τα άλλα πρωταθλήματα έχουν καταλήξει σε V κινητήρες.
Το ότι το αγωνιστικό είναι μόνο 17 ίππους πιο δυνατό (λιγότερο από 10%) είναι εντυπωσιακό, αλλά το οτι όλα τα άλλα είναι -40 & -50 απ΄τα αγωνιστικά του WSBK με βάζει λίγο σε σκέψεις.....ΥΓ. Σε καμμία περίπτωση δεν θεωρώ το V4 εύκολο μηχανάκι. Τα σχόλια όσων γνωρίζω που το έχουν οδηγήσει στην πίστα, είναι ότι απαιτεί έμπειρους αναβάτες.
Παράθεση από: davide στις Φεβρουάριος 08, 2010, 12:59:37 μμΜία εταιρία (με την οικονομική δύναμη, την σοβαρότητα και το όνομα) όπως η BMW, όταν βάζει ένα στόχο, τον πετυχαίνει. Αυτό θα συμβεί και στην κατηγορία των SuperSport.Μακάρι να συμβεί στα SuperSport.....αλλά καλέ μου φίλε που αλλού έχει γίνει?
Μία εταιρία (με την οικονομική δύναμη, την σοβαρότητα και το όνομα) όπως η BMW, όταν βάζει ένα στόχο, τον πετυχαίνει. Αυτό θα συμβεί και στην κατηγορία των SuperSport.
Με την εξαίρεση των rally paris-dakar και κάτι endurance με το HP2 που αλλού είχε αγωνιστική εμπειρία τα τελευταία 50 χρόνια η BMW?
Στο περυσινό WSBK η μονη διαφορά με την aprilia που επίσης ήταν νεοεμφανιζόμενη αφορούσε την ποιότητα οδηγών. Την ίδια έλλειψη δεδομένων είχαν και οι δύο, και το ίδιο νέο μηχανάκι είχαν να εξελίξουν.
Μαγκιά της να μην έχει παραπονεμένους πελάτες, και μαγκιά της να πουλάει τρελλά με ένα μηχανάκι (GS1200) που το 90% των ιδιοκτητών το αγοράζουν για την αναγνώριση και το κοινωνικό πρεστίζ που δημιουργεί μιας και αμφιβάλλω πόσα GS & ADV θα βγούν στις εθνικές. (το θέμα Mega Οn-Off είναι για γέλια).
Για αυτούς τους λόγους διαφωνώ φίλε.Φιλιά στη μουτσούνα.
Δεν θεωρείς το ABS, το Traction Control και το ESA στις μηχανές, καινοτομία? Δεν σου μιλάω για αισθητήρες πίεσης ελαστικών, για ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενα παρμπρίζ και για θερμαινόμενα γκριπ...Όσο για το Telelever δεν μου λέει κάτι αυτό που γράφεις. Τόσα χρόνια είδες καμία αναφορά από την Honda-Aprilia-Yamaha-Suzuki-κτλ κτλ στον εφευρέτη π.χ. του τηλεσκοπικού πιρουνιού? Δηλαδή η BMW 'έκλεψε' όπως λες εσύ την ληγμένη πατέντα, πίστεψε σε αυτήν και την εξέλιξε. Απορώ γιατί δεν το έκαναν και οι άλλοι!
Για την τεχνολογία ναι, βλέπω το παραπάνω. Δηλαδή η σειρά R σε εσένα δεν λέει κάτι. Στο κόστος ναι, έχεις ένα δίκιο. Ενα R1200GS 'γυμνό' κοστίζει 14.000 ευρώ και ένα Varadero 'γυμνό' κοστίζει 11.000 ευρώ (Τα διπλάσια βέβαια δεν είναι). Όσο για το κόστος των σέρβις, πληρώνω μέχρι τώρα κατά μέσο όρο 10% με 15% λιγότερα από τον φίλο μου.
Πέραν του ότι θα παρεξηγηθούν επειδή τους ξέχασες 2 πρόσφατοι κατακτητές του τίτλου των WSBK o Corser '05 και ο Toseland '07, στα τελευταία 5 πρωταθλήματα, τα 3 κατέληξαν σε 4κυλινδρο σε σειρά και 2 σε 2κυλινδρο V... και μην ξεχνάμε ότι σε θέμα κανονισμού η Ducati είχε πάντα μια εύνοια στον χώρο των WSBK, όπως και η Honda στα GPΣυμφωνώ μαζί σου ότι η max power στο θεό δεν είναι το παν, αλλά θυμήσου φέτος, πως μάζευε η Aprilia στις ευθείες τους αντιπάλους της χάρη σε αυτό...Επειδή ξέρω ότι έχεις γνώσεις πάνω στα θέματα αυτά, πιστεύω ότι κάποια πράγματα τα γράφεις όπως σε βολευουν!!!Ξεχνάς κάτι μικροδιαφορές... ...η Aprilia 1ον μέχρι το 2003 συμμετείχε σε αυτό το πρωτάθλημα, ενώ η BMW ποτέ!...2ον η Aprilia είχε ένα σκασμό ομάδες με τεχνικούς και know-how σε επίπεδο αγώνων GP που δεν έχει προηγούμενο στην ιστορία των αγώνων! Η BMW πάλι, δεν είχε τίποτα!
Δεν είναι μαγκιά της, 'ΕΚΛΕΨΕ' την ιδέα (και πριν λήξη η πατέντα αυτήν την φορά) από τα RR, CBR, ZXR, GSXR, κτλ, κτλ. που το 90% των ιδιοκτητών τα αγοράζουν για την αναγνώριση και το κοινωνικό πρεστίζ που δημιουργεί στην καφετέρια, μιας και αμφιβάλλω πόσα από αυτά θα βγούνε στις πίστες. (το θέμα SS είναι για πολλά περισσότερα γέλια).
και να φροντίσουμε το Πάσχα να βρεθούμε... ...σκοπεύω να βάλω sidecar στο GS και να στο δώσω να πας βόλτα με όλη την Φαμίλια!!!
Ρε dav&byron αυτα που λετε τι σημασια εχουν για τον ερασιτεχνη οδηγο? (ερασιτεχνης=αυτος που ασχολειται απο αγαπη) Εδω ευχαριστιομουν τη στροφη με το ρο1/09 που για να "σπασει" ισορροπια και να μπει στη Κ ηθελε ικανοτητες μενταλιστ και θα εχω προβλημα με τον γερμανο ή το σαπριλα?Ακουτε..., 180 αλογα πραγματικα, στημενο(?) με TC 17300€Βε4 τουμπανοστημενο και πανεμορφο 19999.99€ με πιθανη αλλαγη κινητηραΣορρυ βρε παιδια αλλα ο γερμανος ακουγετε πολυ...καληηη.....αγορααααα.....!'σεις εχετε οδηγησει κανενα απο τα δυο ή συγκρινετε προσπεκτους (μομφη!)
Παράθεση από: iznogood στις Φεβρουάριος 10, 2010, 11:20:04 μμΡε dav&byron αυτα που λετε τι σημασια εχουν για τον ερασιτεχνη οδηγο? (ερασιτεχνης=αυτος που ασχολειται απο αγαπη) Εδω ευχαριστιομουν τη στροφη με το ρο1/09 που για να "σπασει" ισορροπια και να μπει στη Κ ηθελε ικανοτητες μενταλιστ και θα εχω προβλημα με τον γερμανο ή το σαπριλα?Ακουτε..., 180 αλογα πραγματικα, στημενο(?) με TC 17300€Βε4 τουμπανοστημενο και πανεμορφο 19999.99€ με πιθανη αλλαγη κινητηραΣορρυ βρε παιδια αλλα ο γερμανος ακουγετε πολυ...καληηη.....αγορααααα.....!'σεις εχετε οδηγησει κανενα απο τα δυο ή συγκρινετε προσπεκτους (μομφη!)Μου αρέσει να λέω καμμά μαλακία να περνάει η ώρα. Εγώ καβάλησα ενα-δυο περιοδικά, και ο davide τ καβάλησε στο περίπτερο της ICMA άρα κάτι ξέρει παραπάνω από μένα.Την τιμή του μην τη συγκρίνεις με το Factory αλλά με το R. Στην βασική του έκδοση δεν έχει τίποτα απ΄αυτά που φοράει το Factory.YΓ. Eννοείς ότι δεν μπορούσες να στρίψεις με R1 2009?
Βρε παιδια.....παρακολουθω την κουβεντα σας.....και με κανετε να αηδιάσω!!Ουτε ενα βρισιδι....ουτε ενα μπινιλικι? Μια μπηκτη βρε παιδακι μου!! ΑΙΣΧΟΣ!! Λοιπον.....περα απο την πλακα,χαιρομαι να διαβαζω τετοια ποστ,τεκμηριωμενα,και αριστα γραμμενα και τοποθετημενα απο σας.Μπραβο ρε παιδια.....γινομαστε σοφοτεροι με κατι τετοια. Προς admin:μπορει να μπει επισης ως παραδειγμα "υγειους αντιπαραθεσης".ΥΓ.......σορρυ για το σπαμ.....αλλα δεν αντεξα.
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι