0 μέλη και 9 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

nasos-v

Απ: Το απλό RSV4 R στην Imola
« Απάντηση #60 - : Οκτώβριος 02, 2009, 02:30:33 μμ »
Διαφωνω...

Δε νομιζω οτι το βασικο RSV4 ειναι ξεβρακωμενο, αντιθετα πιστευω οτι αφαιρεθηκαν πραγματα---ΠΛΗΝ ΤΩΝ ΑΝΑΡΤΗΣΕΩΝ---τα οποια ετσι και αλλιως κανενας ιδιοκτητης Factory δε προκειται να χρησιμοποιησει εκτος αν εχει βαθια γνωση στησιματος και γεωμετριας. Δηλαδη το Factory που ρυθμιζει θεση κινητηρα και λαιμου ειναι χρησιμο? Οσον αφορα τους αυλους παλι δε πιστευω οτι ειναι ενα gadjet εντελως απαραιτητο...αυτο που κερδιζεις ειναι μαλλον αμελητεο.

Αν η βασικη εκδοση παιξει στα €15000 ειναι στα ιδια ή και σε λιγοτερα χρηματα απο τα Japan (βλ. Honda CBR1000RR C-ABS) οποτε καποιος που θα θελει να ξεχωρισει θα το σκεφτει καλα για την βασικη εκδοση.

Δεν εχει νοημα να λεμε οσο καλυτερο θα γινοταν ενα Japan με extra χρηματα. Με αυτη τη λογικη ενα Suzuki GSX-1000R K9 που κοστιζει €14000 εχει διαφορα με το Factory περιπου €6000. Με αυτα τα χρηματα βαζεις Ohlins πισω (εμπρος δε χρειαζεται), ολοσωμη εξατμιση, ζαντες και φρενα και μαλλον εχεις συνολικα μια καλυτερη μοτοσυκλετα απο το stock Aprilia RSV4 Factory...γνωμη μου παντα φυσικα


για το κ9  με το φακτορυ θα συμφωνισω απόλυτα!

στα 16000 με 14000 πχ που κανει το κ9 ή 12500-13000(δεν θυμαμαι ποσο το δεινουν) το kawa που κανει εχεις 2000-3000 ευρω διαφορα.
με αυτα εννοω οτι φτιαχνεις τα κουρουρια τον τζαπαν
πχ κ9 φρενα - αμορτισερ
kawa αμορτισερ
και σου μενουν και ρεστα για αλλα πραγματα
και εχεις και ρεστα

*

Αποσυνδεδεμένος 7Gibernau

  • *****
  • 575
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +2
Απ: Το απλό RSV4 R στην Imola
« Απάντηση #61 - : Οκτώβριος 02, 2009, 02:32:12 μμ »
Διαφωνω...

Δε νομιζω οτι το βασικο RSV4 ειναι ξεβρακωμενο, αντιθετα πιστευω οτι αφαιρεθηκαν πραγματα---ΠΛΗΝ ΤΩΝ ΑΝΑΡΤΗΣΕΩΝ---τα οποια ετσι και αλλιως κανενας ιδιοκτητης Factory δε προκειται να χρησιμοποιησει εκτος αν εχει βαθια γνωση στησιματος και γεωμετριας. Δηλαδη το Factory που ρυθμιζει θεση κινητηρα και λαιμου ειναι χρησιμο? Οσον αφορα τους αυλους παλι δε πιστευω οτι ειναι ενα gadjet εντελως απαραιτητο...αυτο που κερδιζεις ειναι μαλλον αμελητεο.

+1
[Υπογραφη]

miss you baby.....

*

nasos-v

Απ: Το απλό RSV4 R στην Imola
« Απάντηση #62 - : Οκτώβριος 02, 2009, 02:33:19 μμ »
και μην ξεχναμε οτι το απλο ν4 δεν θα ειναι και οτι καλητερο σε αναρτησεις! μην σου πω χειροτερο ισως ειδικά το μπροστινο!

γνωμη μου και χωρις κανενα ίχνος αντιπαλότητας

 :bye: :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος 7Gibernau

  • *****
  • 575
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +2
Απ: Το απλό RSV4 R στην Imola
« Απάντηση #63 - : Οκτώβριος 02, 2009, 02:33:49 μμ »
Διαφωνω...

Δε νομιζω οτι το βασικο RSV4 ειναι ξεβρακωμενο, αντιθετα πιστευω οτι αφαιρεθηκαν πραγματα---ΠΛΗΝ ΤΩΝ ΑΝΑΡΤΗΣΕΩΝ---τα οποια ετσι και αλλιως κανενας ιδιοκτητης Factory δε προκειται να χρησιμοποιησει εκτος αν εχει βαθια γνωση στησιματος και γεωμετριας. Δηλαδη το Factory που ρυθμιζει θεση κινητηρα και λαιμου ειναι χρησιμο? Οσον αφορα τους αυλους παλι δε πιστευω οτι ειναι ενα gadjet εντελως απαραιτητο...αυτο που κερδιζεις ειναι μαλλον αμελητεο.

+1
sorry spam......αλλα

+1
[Υπογραφη]

miss you baby.....

*

Αποσυνδεδεμένος v997

  • *****
  • 727
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: aprilia tuono v4r
  • Αντιδράσεις: +5
Απ: Το απλό RSV4 R στην Imola
« Απάντηση #64 - : Οκτώβριος 02, 2009, 02:45:24 μμ »
  Nασο θα συμφωνησω με τον Αργυρη.
Δεν πιστευω οτι λειπει κατι βασικο απο την εκδοση "R",και ουτε πιστευω οτι οι αναρτησεις του θα ειναι χαλια.
  Ακομα και σαν του tuono μου να ειναι θα ειμαι απολυτα ευχαριστημενος.Μιλαω για την χρηση που κανω εγω,
που σημαινει γρηγορες βολτες στον δρομο,κανα ταξιδακι,και 2-3 trackday τον χρονο χωρις απολυτο κυνηγι χρονου.
Βεβαια το βασικοτερο ειναι οτι το μηχανακι ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ,και αυτο ειναι πανω απο ολα!

Με βαση αυτα,εγω το κρινω μια χαρα........τελειο δηλαδη!! :D :D


υγ.Βρε Νασο,τι αντιπαλοτητα,κουβεντα κανουμε!! :ohyes:
How blind,can you be,dont you see..........

*

Αποσυνδεδεμένος NitroArgi

  • *******
  • 1087
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +67
Απ: Το απλό RSV4 R στην Imola
« Απάντηση #65 - : Οκτώβριος 02, 2009, 02:58:16 μμ »
Εχοντας οδηγησει και τη βασικη εκδοση του παλιοτερου Mille αλλα και την "καλη" με τα Ohlins θα σου πω οτι τα Showa τα οποια εχουν ακριβως τις ιδιες ρυθμισεις εχουν μονο 20mm μεγαλυτερη διαδρομη. Αν αναβαθμισεις τα εσωτερικα του μπροστινου ερχονται στο ιδιο επιπεδο με των Ohlins.

Θελω να πω οτι η διαφορα σαφως και δεν ειναι τεραστια...σιγουρα δεν αξιζει να παρεις το βασικο και να το κανεις Factory...ουτε στο Mille αξιζε ουτε και το V4 θα αξιζει!

Το προβλημα ειναι μαλλον το πισω αμορτισερ μιας και το Factory με το Ohlins εχει καποια ζητηματα οταν το πιεζεις που απαιτουν να το φερεις στα μετρα σου για να μπορεσεις να το πιεσεις.

Επιπλεον νομιζω οτι τα χρωματα στις βασικες εκδοσεις ειναι πιο ομορφα και αυτο φυσικα και ειναι απολυτα υποκειμενικο. Αν επελεγα να παρω RSV4 (λεμε τωρα) μαλλον θα εκανα το σκ@το μου παξιμαδι και 8α τα εσκαγα για το Factory...ευτυχως που δε θελω να παρω V4 ομως!!!   :P






*

Αποσυνδεδεμένος v997

  • *****
  • 727
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: aprilia tuono v4r
  • Αντιδράσεις: +5
Απ: Το απλό RSV4 R στην Imola
« Απάντηση #66 - : Οκτώβριος 02, 2009, 03:02:02 μμ »
θα εκανα το σκ@το μου παξιμαδι

 :h22: :h22:

Argi πιστεψε με......αυτο θα γινει και για την απλη rsv4..... :cry: :cry:

Πιο σκ@το δεν γινεται!! :tez: :tez:
How blind,can you be,dont you see..........

*

nasos-v

Απ: Το απλό RSV4 R στην Imola
« Απάντηση #67 - : Οκτώβριος 02, 2009, 05:47:58 μμ »
  Nασο θα συμφωνησω με τον Αργυρη.
..................... ειναι οτι το μηχανακι ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ,και αυτο ειναι πανω απο ολα!



εδω τελειωνει το θεμα....... καλοριζικο

η αληθεια ειναι οτι αν το γουσταρεις και σε περνει .......... τα υπολοιπα πανε περιπατο!

Υ.Σ. χωρις αντιπαλοτητα ελεγα στον αργυρη. στην ουσια τα ιδια πιστευουμε με διαφορετικες ομως αποτελεσμα της σκεψεις αυτης!


 :bye: :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος teo46

  • *******
  • 1634
  • Φύλο: Άντρας
  • Suzuki Gsxr 1000 k9 triton blue-white!
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Το απλό RSV4 R στην Imola
« Απάντηση #68 - : Οκτώβριος 02, 2009, 09:31:25 μμ »
  Nασο θα συμφωνησω με τον Αργυρη.
..................... ειναι οτι το μηχανακι ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ,και αυτο ειναι πανω απο ολα!



εδω τελειωνει το θεμα....... καλοριζικο

η αληθεια ειναι οτι αν το γουσταρεις και σε περνει .......... τα υπολοιπα πανε περιπατο!

Υ.Σ. χωρις αντιπαλοτητα ελεγα στον αργυρη. στην ουσια τα ιδια πιστευουμε με διαφορετικες ομως αποτελεσμα της σκεψεις αυτης!


 :bye: :bye:
+1000!
 αν σου αρέσει και το βολεύεσαι το θέμα θεωρείτε λήξαν...καλά λέει ο αδερφός μου ...ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΟ!

 :bye: :bye:


Όλα τριγύρω αλλάζουν και όλο τα ίδια μένουν....

The Gixxer Brothers...

*

Αποσυνδεδεμένος Baggos

  • *******
  • 1237
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +2
Απ: Το απλό RSV4 R στην Imola
« Απάντηση #69 - : Οκτώβριος 02, 2009, 09:43:10 μμ »
..εδω τελειωνει το θεμα....... καλοριζικο..

...ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΟ!

 :h22: :h22: :h22:...όλοι σε πήρανε χαμπάρι johnnnnnn...........!! :tez: :tez: :tez: :tez:

*

Αποσυνδεδεμένος v997

  • *****
  • 727
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: aprilia tuono v4r
  • Αντιδράσεις: +5
Απ: Το απλό RSV4 R στην Imola
« Απάντηση #70 - : Οκτώβριος 02, 2009, 09:52:15 μμ »
..εδω τελειωνει το θεμα....... καλοριζικο..

...ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΟ!

 :h22: :h22: :h22:...όλοι σε πήρανε χαμπάρι johnnnnnn...........!! :tez: :tez: :tez: :tez:

Χαλαρωστε ρε παιδια!!

Δεν ειπα οτι το πηρα!! :tez: :tez:

Οχι οτι δεν ψηνομαι....... :D :D

Την ανοιξη....ειδωμεν :thnk:
How blind,can you be,dont you see..........

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: Το απλό RSV4 R στην Imola
« Απάντηση #71 - : Οκτώβριος 02, 2009, 10:13:27 μμ »
Καλα τα λέτε, αλλά με μοντέλα 2008 σε stock πάνω κάτω στα 10.000-11.000€ (Κ8-ΖΧ10 για να μην πω και κάτω από 10), η διαφορά είναι πολυυυυύ μεγάλη.

Κάνω copy paste από άλλο forum την γνώμη του φίλου Δημήτρη dimdoc, γνώμη που την σέβομαι πολύ.

Καλο και ομορφο το Απριλια, αλλα στη πιστα δε με επεισε. Δε ξερω αν διαβασατε τι εγραψα στο τεστ του ΜΟΤΟ του Σεπτεμβριου για το μηχανακι, αλλα θελει ψαξιμο για τη πιστα. Δειχνει να καθεται ψηλα η ουρα με αποτελεσμα ναι μεν να ειναι πολυ-ΠΟΛΥ προθυμο στις αλλαγες κατευθυνσης και στην εισοδο, αλλα βγαζει μια νευρικοτητα που δε σου δινει εμπιστοσυνη να πιεσεις. Ταυτοχρονα και μαλλον λογω της "ψηλης" ουρας, η προσφυση στις εξοδους χανεται σχετικα ευκολα και, σε συνδυασμο με το κοντο μεταξονιο, αποτομα.
Σιγουρα με τοσες ρυθμισεις που εχει το αμορτισερ και το πλαισιο (ακομα και το μοτερ μπορει να μετακινηθει πανω η κατω κατα μερικα εκατοστα) γενικα θα βελτιωνεται,αλλα θελει ψαξιμο. Ουτως η αλλως ομως νομιζω οτι το μηχανακι απευθυνεται στον εμπειρο απο πιστα αναβατη και ιδανικα με αγωνιστικη εμπειρια, που να εχει το χρονο και τις γνωσεις να ψαχτει για να το στησει στη πιστα.

Αντιθετα το Κ9 που ειχαμε εκεινη τη μερα μαζι στο τεστ εδειχνε ετοιμο απο τη κουτα για πιστα, με μονο το φτηνο αμορτισερ να χαλαει την αισθηση, κατι που βεβαια θα αλλαχθει αμεσως για αγωνιστικη χρηση, Το μπροστινο κατα τη γνωμη μου δε θελει καμια απολυτως παρεμβαση, ουτε καν ελατηρια. Αυτο που θελει σιγουρα βελτιωση εδω ειναι τα φρενα.

Το απριλια της δοκιμης ηταν απο τα αδυναμα, μετρηθηκε 152 τροχο, ενω αλλα εχουν μετρηθει μεχρι και 159, φαινεται οτι τα μηχανακια εχουν μικροδιαφορες απο κομματι σε κομματι, κατι οχι ασυνηθιστο γαι την ιταλικη εταιρια...ακομα και στο στησιμο φιλος συναγωνιζομενος που οδηγησε μαζι μας για δευτερη φορα το RSV στη πιστα μου ειπε οτι τα πρωτα μηχανακια που οδηγησε ηταν καλυτερα στημενα...βεβαια σε κεινη τη πρωτη παρουσιαση ηταν παροντες και τα ρυθμιζαν μηχανικοι της εταιριας...

*

Αποσυνδεδεμένος teo46

  • *******
  • 1634
  • Φύλο: Άντρας
  • Suzuki Gsxr 1000 k9 triton blue-white!
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Το απλό RSV4 R στην Imola
« Απάντηση #72 - : Οκτώβριος 02, 2009, 10:19:26 μμ »
Καλα τα λέτε, αλλά με μοντέλα 2008 σε stock πάνω κάτω στα 10.000-11.000€ (Κ8-ΖΧ10 για να μην πω και κάτω από 10), η διαφορά είναι πολυυυυύ μεγάλη.

Κάνω copy paste από άλλο forum την γνώμη του φίλου Δημήτρη dimdoc, γνώμη που την σέβομαι πολύ.

Καλο και ομορφο το Απριλια, αλλα στη πιστα δε με επεισε. Δε ξερω αν διαβασατε τι εγραψα στο τεστ του ΜΟΤΟ του Σεπτεμβριου για το μηχανακι, αλλα θελει ψαξιμο για τη πιστα. Δειχνει να καθεται ψηλα η ουρα με αποτελεσμα ναι μεν να ειναι πολυ-ΠΟΛΥ προθυμο στις αλλαγες κατευθυνσης και στην εισοδο, αλλα βγαζει μια νευρικοτητα που δε σου δινει εμπιστοσυνη να πιεσεις. Ταυτοχρονα και μαλλον λογω της "ψηλης" ουρας, η προσφυση στις εξοδους χανεται σχετικα ευκολα και, σε συνδυασμο με το κοντο μεταξονιο, αποτομα.
Σιγουρα με τοσες ρυθμισεις που εχει το αμορτισερ και το πλαισιο (ακομα και το μοτερ μπορει να μετακινηθει πανω η κατω κατα μερικα εκατοστα) γενικα θα βελτιωνεται,αλλα θελει ψαξιμο. Ουτως η αλλως ομως νομιζω οτι το μηχανακι απευθυνεται στον εμπειρο απο πιστα αναβατη και ιδανικα με αγωνιστικη εμπειρια, που να εχει το χρονο και τις γνωσεις να ψαχτει για να το στησει στη πιστα.

Αντιθετα το Κ9 που ειχαμε εκεινη τη μερα μαζι στο τεστ εδειχνε ετοιμο απο τη κουτα για πιστα, με μονο το φτηνο αμορτισερ να χαλαει την αισθηση, κατι που βεβαια θα αλλαχθει αμεσως για αγωνιστικη χρηση, Το μπροστινο κατα τη γνωμη μου δε θελει καμια απολυτως παρεμβαση, ουτε καν ελατηρια. Αυτο που θελει σιγουρα βελτιωση εδω ειναι τα φρενα.

Το απριλια της δοκιμης ηταν απο τα αδυναμα, μετρηθηκε 152 τροχο, ενω αλλα εχουν μετρηθει μεχρι και 159, φαινεται οτι τα μηχανακια εχουν μικροδιαφορες απο κομματι σε κομματι, κατι οχι ασυνηθιστο γαι την ιταλικη εταιρια...ακομα και στο στησιμο φιλος συναγωνιζομενος που οδηγησε μαζι μας για δευτερη φορα το RSV στη πιστα μου ειπε οτι τα πρωτα μηχανακια που οδηγησε ηταν καλυτερα στημενα...βεβαια σε κεινη τη πρωτη παρουσιαση ηταν παροντες και τα ρυθμιζαν μηχανικοι της εταιριας...

σωστοςςς!!

γιαυτό και μένα το επόμενο θα είναι ss και japan..!


Όλα τριγύρω αλλάζουν και όλο τα ίδια μένουν....

The Gixxer Brothers...

*

Αποσυνδεδεμένος mak74

  • ***
  • 183
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Το απλό RSV4 R στην Imola
« Απάντηση #73 - : Νοέμβριος 26, 2009, 08:13:41 μμ »
Μετα απο κουβεντα που ειχα με τον Ρομπωτη εχτες μου μετεφερε με μεγαλη σιγουρια οτι η τελικη τιμη του απλου θα ειναι 14900€  :kalo: προκειμενου να ειναι ανταγωνιστικο σε σχεση με τα japan και γενικοτερα τα υπολοιπα χιλιαρια και μου τονισε πως ειναι σχεδον οριστικο. :thnk:
Αναμενουμε......  :bye: :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος v997

  • *****
  • 727
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: aprilia tuono v4r
  • Αντιδράσεις: +5
Απ: Το απλό RSV4 R στην Imola
« Απάντηση #74 - : Νοέμβριος 26, 2009, 08:41:46 μμ »
Μετα απο κουβεντα που ειχα με τον Ρομπωτη εχτες μου μετεφερε με μεγαλη σιγουρια οτι η τελικη τιμη του απλου θα ειναι 14900€  :kalo: προκειμενου να ειναι ανταγωνιστικο σε σχεση με τα japan και γενικοτερα τα υπολοιπα χιλιαρια και μου τονισε πως ειναι σχεδον οριστικο. :thnk:
Αναμενουμε......  :bye: :bye:

 :kalo: :kalo:

Πολυ καλο αυτο!!!

Αν πραγματικα ισχυσει αυτη η τιμη,θα εχει ενδιαφερον...!!
How blind,can you be,dont you see..........

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης