0 μέλη και 5 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Διαφωνω...Δε νομιζω οτι το βασικο RSV4 ειναι ξεβρακωμενο, αντιθετα πιστευω οτι αφαιρεθηκαν πραγματα---ΠΛΗΝ ΤΩΝ ΑΝΑΡΤΗΣΕΩΝ---τα οποια ετσι και αλλιως κανενας ιδιοκτητης Factory δε προκειται να χρησιμοποιησει εκτος αν εχει βαθια γνωση στησιματος και γεωμετριας. Δηλαδη το Factory που ρυθμιζει θεση κινητηρα και λαιμου ειναι χρησιμο? Οσον αφορα τους αυλους παλι δε πιστευω οτι ειναι ενα gadjet εντελως απαραιτητο...αυτο που κερδιζεις ειναι μαλλον αμελητεο. Αν η βασικη εκδοση παιξει στα €15000 ειναι στα ιδια ή και σε λιγοτερα χρηματα απο τα Japan (βλ. Honda CBR1000RR C-ABS) οποτε καποιος που θα θελει να ξεχωρισει θα το σκεφτει καλα για την βασικη εκδοση. Δεν εχει νοημα να λεμε οσο καλυτερο θα γινοταν ενα Japan με extra χρηματα. Με αυτη τη λογικη ενα Suzuki GSX-1000R K9 που κοστιζει €14000 εχει διαφορα με το Factory περιπου €6000. Με αυτα τα χρηματα βαζεις Ohlins πισω (εμπρος δε χρειαζεται), ολοσωμη εξατμιση, ζαντες και φρενα και μαλλον εχεις συνολικα μια καλυτερη μοτοσυκλετα απο το stock Aprilia RSV4 Factory...γνωμη μου παντα φυσικα
Διαφωνω...Δε νομιζω οτι το βασικο RSV4 ειναι ξεβρακωμενο, αντιθετα πιστευω οτι αφαιρεθηκαν πραγματα---ΠΛΗΝ ΤΩΝ ΑΝΑΡΤΗΣΕΩΝ---τα οποια ετσι και αλλιως κανενας ιδιοκτητης Factory δε προκειται να χρησιμοποιησει εκτος αν εχει βαθια γνωση στησιματος και γεωμετριας. Δηλαδη το Factory που ρυθμιζει θεση κινητηρα και λαιμου ειναι χρησιμο? Οσον αφορα τους αυλους παλι δε πιστευω οτι ειναι ενα gadjet εντελως απαραιτητο...αυτο που κερδιζεις ειναι μαλλον αμελητεο. +1
Παράθεση από: NitroArgi στις Οκτώβριος 02, 2009, 02:22:38 μμΔιαφωνω...Δε νομιζω οτι το βασικο RSV4 ειναι ξεβρακωμενο, αντιθετα πιστευω οτι αφαιρεθηκαν πραγματα---ΠΛΗΝ ΤΩΝ ΑΝΑΡΤΗΣΕΩΝ---τα οποια ετσι και αλλιως κανενας ιδιοκτητης Factory δε προκειται να χρησιμοποιησει εκτος αν εχει βαθια γνωση στησιματος και γεωμετριας. Δηλαδη το Factory που ρυθμιζει θεση κινητηρα και λαιμου ειναι χρησιμο? Οσον αφορα τους αυλους παλι δε πιστευω οτι ειναι ενα gadjet εντελως απαραιτητο...αυτο που κερδιζεις ειναι μαλλον αμελητεο. +1
θα εκανα το σκ@το μου παξιμαδι
Nασο θα συμφωνησω με τον Αργυρη...................... ειναι οτι το μηχανακι ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ,και αυτο ειναι πανω απο ολα!
Παράθεση από: v997 στις Οκτώβριος 02, 2009, 02:45:24 μμ Nασο θα συμφωνησω με τον Αργυρη...................... ειναι οτι το μηχανακι ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ,και αυτο ειναι πανω απο ολα!εδω τελειωνει το θεμα....... καλοριζικοη αληθεια ειναι οτι αν το γουσταρεις και σε περνει .......... τα υπολοιπα πανε περιπατο!Υ.Σ. χωρις αντιπαλοτητα ελεγα στον αργυρη. στην ουσια τα ιδια πιστευουμε με διαφορετικες ομως αποτελεσμα της σκεψεις αυτης!
..εδω τελειωνει το θεμα....... καλοριζικο..
...ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΟ!
Παράθεση από: nasos-v στις Οκτώβριος 02, 2009, 05:47:58 μμ..εδω τελειωνει το θεμα....... καλοριζικο..Παράθεση από: teo46 στις Οκτώβριος 02, 2009, 09:31:25 μμ ...ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΟ! ...όλοι σε πήρανε χαμπάρι johnnnnnn...........!!
Καλα τα λέτε, αλλά με μοντέλα 2008 σε stock πάνω κάτω στα 10.000-11.000€ (Κ8-ΖΧ10 για να μην πω και κάτω από 10), η διαφορά είναι πολυυυυύ μεγάλη. Κάνω copy paste από άλλο forum την γνώμη του φίλου Δημήτρη dimdoc, γνώμη που την σέβομαι πολύ.Καλο και ομορφο το Απριλια, αλλα στη πιστα δε με επεισε. Δε ξερω αν διαβασατε τι εγραψα στο τεστ του ΜΟΤΟ του Σεπτεμβριου για το μηχανακι, αλλα θελει ψαξιμο για τη πιστα. Δειχνει να καθεται ψηλα η ουρα με αποτελεσμα ναι μεν να ειναι πολυ-ΠΟΛΥ προθυμο στις αλλαγες κατευθυνσης και στην εισοδο, αλλα βγαζει μια νευρικοτητα που δε σου δινει εμπιστοσυνη να πιεσεις. Ταυτοχρονα και μαλλον λογω της "ψηλης" ουρας, η προσφυση στις εξοδους χανεται σχετικα ευκολα και, σε συνδυασμο με το κοντο μεταξονιο, αποτομα.Σιγουρα με τοσες ρυθμισεις που εχει το αμορτισερ και το πλαισιο (ακομα και το μοτερ μπορει να μετακινηθει πανω η κατω κατα μερικα εκατοστα) γενικα θα βελτιωνεται,αλλα θελει ψαξιμο. Ουτως η αλλως ομως νομιζω οτι το μηχανακι απευθυνεται στον εμπειρο απο πιστα αναβατη και ιδανικα με αγωνιστικη εμπειρια, που να εχει το χρονο και τις γνωσεις να ψαχτει για να το στησει στη πιστα.Αντιθετα το Κ9 που ειχαμε εκεινη τη μερα μαζι στο τεστ εδειχνε ετοιμο απο τη κουτα για πιστα, με μονο το φτηνο αμορτισερ να χαλαει την αισθηση, κατι που βεβαια θα αλλαχθει αμεσως για αγωνιστικη χρηση, Το μπροστινο κατα τη γνωμη μου δε θελει καμια απολυτως παρεμβαση, ουτε καν ελατηρια. Αυτο που θελει σιγουρα βελτιωση εδω ειναι τα φρενα.Το απριλια της δοκιμης ηταν απο τα αδυναμα, μετρηθηκε 152 τροχο, ενω αλλα εχουν μετρηθει μεχρι και 159, φαινεται οτι τα μηχανακια εχουν μικροδιαφορες απο κομματι σε κομματι, κατι οχι ασυνηθιστο γαι την ιταλικη εταιρια...ακομα και στο στησιμο φιλος συναγωνιζομενος που οδηγησε μαζι μας για δευτερη φορα το RSV στη πιστα μου ειπε οτι τα πρωτα μηχανακια που οδηγησε ηταν καλυτερα στημενα...βεβαια σε κεινη τη πρωτη παρουσιαση ηταν παροντες και τα ρυθμιζαν μηχανικοι της εταιριας...
Μετα απο κουβεντα που ειχα με τον Ρομπωτη εχτες μου μετεφερε με μεγαλη σιγουρια οτι η τελικη τιμη του απλου θα ειναι 14900€ προκειμενου να ειναι ανταγωνιστικο σε σχεση με τα japan και γενικοτερα τα υπολοιπα χιλιαρια και μου τονισε πως ειναι σχεδον οριστικο. Αναμενουμε......
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι