.Αυτα λοιπον κυριες κ κυριοι
Για στειλτε λοιπον τα χαιρετισματα μας(μαζι με το αναλογο λινκ)
σε "αυθαδεις"κ "αδαεις"-φιλους κ γνωστους-γιαπωνεζους κ οχι μονο, που ειναι ολο...μπλα-μπλα-μπλα-μπλα.....
Αυτα απο μενα ...Αυτο μονο - τιποτ'αλλο - Τελος.................
Επειδη μου αρεσει να λεω τα συκα, συκα και την σκαφη, σκαφη, και επειδη επικαλησε το συγκεκριμενο περιοδικο τοτε θα πρεπει να μην απευθηνεσαι στους ""αυθαδεις"κ "αδαεις"-φιλους κ γνωστους-γιαπωνεζους" αλλα στους "κ οχι μονο" γιατι το συγκριτικο ηταν μεταξυ Ευρωπαϊκων (BMW, KTM).
Στον τελικο του Master Bike 2008 βρεθηκαν το Honda cbr 1000, το Yamaha R6 και το Aprilia RSV factory.
Η τελικη καταταξη εχει την ιδια σειρα:
1)Honda cbr 1000
2)Yamaha R6
3)Aprilia RSV factory
Aκομα και το Yamaha R6 εκανε ποιο γρηγορο γυρο στην συγκεκριμενη πιστα απο το Aprilia RSV factory
Πιστευω παντος οτι οσυγκεκριμενος θεσμος εχει ενα σημαντικο φαουλ.
Κατα την γνωμη μου θα επρεπε να γινεται σε μια πιστα πολυσυνθετη η οποια να τα εχει ολλα και καθε χρονο να επαναλαμβανεται στην ιδια πιστα ωστε να υπαρχει μετρο συγκρησης αλλα και να ειναι εμφανεστερες οι βελτιωσεις που εγιναν σε καθε μοντελο.
Τωρα αν εγω επρεπε να επιλεξω αναμεσα στην τελικη τριαδα θα διαλεγα το Aprilia γιατι κακα τα ψεματα το καλυτερο μηχανακι της γης να σου δωσουν , αν δεν μιλαει στην καρδια σου τοτε βραστα.