0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
απο street legal πάσχουμε
Tην καλύτερη αναλογία απόδοσης/κόστους την παίρνεις με 2 slipon τελικά. Ακόμα και στο AF1 λένε ότι δεν προτείνουν τις evo6 σε stock μηχανάκια. Το μεγαλύτερο όφελος το έχουν τα υπερκυβισμένα σε 1060cc αν θυμάμαι καλά.
(Μόνο μη μου προτείνεις να βάλω δυο τελικά Leos )
Σε πληροφορω οτι τα τελικα και τα ολοσωμα του Ιταλου εχουν πολυ καλυτερη ποιοτητα κατασκευης απο τις ακραπες (ειχα και τα δυο)
slip ons???φτου κακα ( Για τις δυο ολόσωμες έβαλα το link )Το συμπέρασμα που βγάζω προς το παρών είναι ότι ίσως είναι πιο cool οι street legal,Κερδίζεις σε βάρος και ροπή/ιππδύναμη (ποσο δεν ξέρουμε... αλλά θα δείξει)δεν μπλέκεις και με πατέντες Και όλα αυτά σε συνδυασμό με την σημαντικά(??) χαμηλότερη τιμή Τα λέω καλα?
Με δύο τελικά εχεις μια αξιοπρεπέστατη αύξηση ιπποδύναμης χωρίς να χώσεις πολλά φράγκα. Tσέκαρε τις δυναμομετρήσεις και βγάζεις συμπέρασμα. Οι street legal έχουν 58άρηδες λαιμούς. Σωστά;
Έχουν???Δεν έχω ιδέα.Τα μόνα που βρήκα ήταν τα pdf της akrapovic τα οποία τα λένε λίγο μπερδεμένα (ειδικά στα κιλά)και αναφέρονται στις εξαγωνικές street legal....
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι