0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος tattoo

  • *****
  • 271
  • Φύλο: Άντρας
    • Sarka Tattoo Machines
  • Μοντέλο μηχανής: Aprilia Tuono 1000R Factory
  • Αντιδράσεις: +71
Απ: Αναρτησεις: Πες μας τις ρυθμίσεις σου!!!
« Απάντηση #120 - : Μάρτιος 22, 2015, 11:16:08 μμ »
ειναι ψηλα ο κωλος σε συνδυασμο με χαμηλα μουτρα

*

antoineBiscione

Απ: Αναρτησεις: Πες μας τις ρυθμίσεις σου!!!
« Απάντηση #121 - : Μάρτιος 22, 2015, 11:20:21 μμ »
Είναι ναι αλλά πετυχαίνω γρηγορότερη αλλαγή κατεύθηνσης για' αυτό έχω τον κώλο τόσο ψηλά. Αν αυξήσω τα κλικ στην επαναφορά (δεξιόστροφα δηλ) δεν εξαλοίφω το φαινόμενο;

*

Αποσυνδεδεμένος tattoo

  • *****
  • 271
  • Φύλο: Άντρας
    • Sarka Tattoo Machines
  • Μοντέλο μηχανής: Aprilia Tuono 1000R Factory
  • Αντιδράσεις: +71
Απ: Αναρτησεις: Πες μας τις ρυθμίσεις σου!!!
« Απάντηση #122 - : Μάρτιος 22, 2015, 11:25:04 μμ »
ενδεχομενως ισως ναι,δεν σκαμπαζω τοσο πολυ
αν και νομιζω οτι οι εντονες αλλαγες στη γεωμετρια εχουν αρνητικο αποτελεσμα
καλη και η ευκολη αλλαγη πορειας,αλλα επηρεαζει και την σταθεροτητα της μηχανης γενικοτερα
μιλαω ως παθων


*

antoineBiscione

Απ: Αναρτησεις: Πες μας τις ρυθμίσεις σου!!!
« Απάντηση #123 - : Μάρτιος 22, 2015, 11:34:59 μμ »
Θα δοκιμάσω αρχικά με την απόσβεση κ' θα δω τι γίνεται με το φρενάρισμα. Αν δεν εξαλείψω το πρόβλημα τότε θα χαμηλώσω και τον κώλο 3 mm.

*

Αποσυνδεδεμένος tattoo

  • *****
  • 271
  • Φύλο: Άντρας
    • Sarka Tattoo Machines
  • Μοντέλο μηχανής: Aprilia Tuono 1000R Factory
  • Αντιδράσεις: +71
Απ: Αναρτησεις: Πες μας τις ρυθμίσεις σου!!!
« Απάντηση #124 - : Μάρτιος 23, 2015, 01:02:14 πμ »
χαμηλωσε τον λιγοτερο αν τελικα χρειαστει
και δοκιμασε[size=78%] [/size]

*

Αποσυνδεδεμένος tattoo

  • *****
  • 271
  • Φύλο: Άντρας
    • Sarka Tattoo Machines
  • Μοντέλο μηχανής: Aprilia Tuono 1000R Factory
  • Αντιδράσεις: +71
Απ: Αναρτησεις: Πες μας τις ρυθμίσεις σου!!!
« Απάντηση #125 - : Μάρτιος 30, 2015, 11:12:32 πμ »
επειδη εχω πολυ καιρο να σκαλισω
και δεν ειμαι σιγουρος
στα ohlins ρυθμιζουμε συμπιεση απο κατω και επαναφορα απο πανω,σωστα?

*

Αποσυνδεδεμένος lospsi

  • *******
  • 2726
  • Φύλο: Άντρας
  • The gentle giant
    • Κυτιοποιία
  • Μοντέλο μηχανής: KTM 1290 SAS 2019
  • Αντιδράσεις: +1901
Απ: Αναρτησεις: Πες μας τις ρυθμίσεις σου!!!
« Απάντηση #126 - : Μάρτιος 30, 2015, 11:36:29 πμ »
Στο πηρούνι επαναφορά από πάνω και συμπίεση από κάτω.
Στο αμορτισέρ συμπίεση από πάνω και επαναφορά από κάτω.
Βασανισμένη μηχανόβια ψυχή...

*

Αποσυνδεδεμένος tattoo

  • *****
  • 271
  • Φύλο: Άντρας
    • Sarka Tattoo Machines
  • Μοντέλο μηχανής: Aprilia Tuono 1000R Factory
  • Αντιδράσεις: +71
Απ: Αναρτησεις: Πες μας τις ρυθμίσεις σου!!!
« Απάντηση #127 - : Μάρτιος 30, 2015, 01:48:27 μμ »
 :kalo:

*

Αποσυνδεδεμένος DI.G

  • *******
  • 1372
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Tuono Gen.2 Big-Bore, Caponord Gen.1
  • Αντιδράσεις: +557
Απ: Αναρτησεις: Πες μας τις ρυθμίσεις σου!!!
« Απάντηση #128 - : Απρίλιος 04, 2024, 12:41:50 πμ »
Στο tuono το 1 είναι σαν 4 του mille!!!

Αντίστοιχα το 3 = 6!!

Κι εγώ παραπλανήθηκα από το ίδιο το manual μου και δεν άκουσα τον Byron απο την αρχή που τελικά είχε δίκιο!!!

Ρώτησα και τον Αμερικάνο guru και μου είπε το ίδιο ακριβώς...

Στο 3 (tuono) υπάρχει περίπτωση επίσης να σου γλύφει το κάτω μέρος του ψυγείου νερού!! (εμένα το βούλωσε κιόλας αφού έλιωσε λίγο το πλαστικό προστατευτικό που υπάρχει μπροστά του)

Πάντως οφείλω να πώ οτι αν και στο 3 tuono (6 mille) είναι απόλυτα οδηγήσιμο το μηχανάκι (όντας νευρικό βέβαια) και χωρίς να είναι επικύνδυνο!

Δοκίμασε και θα δείς τι σου αρέσει περισσότερο!

Πάντως το κανονικό standard για δρόμο είναι -->καμία tuono=3 mille
Ξεθαβω αυτο το θεμα γιατι εχω το ιδιο "προβλημα" εδω και αρκετο καιρο.
Με το μαμα τιμονι στο τουονο, στα δυνατα φρενα (χρηση πιστα μονο) τερματιζε το μπροστινο και εγλυφε το προστατευτικο του ψυγειου, βεβαια ειχα κατεβασει και τις πλακες 4 γραμμες. Τωρα που έχω βαλει κλιπ ον, αν και ανεβασα μια γραμμη και ειμαι στις 3 πλεον, τωρα βρισκει ακομα περισσοτερο, σε σημειο και το λαστιχο να φθειρετε αλλα και να τρωει το μεταλλο του ψυγειου.
Εχω παιξει με την αποσβεση συμπιεσης (σχεδον την εβαλα ολη) και την προφορτιση αλλά δεν είδα καμια διαφορα οσον αναφορα το τερματισμα του μπροστινου.
Πιο να είναι το επομενο βημα; Να βαλω περισσοτερο λαδι; Πιο χοντρο λάδι; Άλλα ελατηρια; Να ανεβασω και άλλο την πλακα; Να αδυνατισω;; :tez:
 :thnk: :thnk:

*

Αποσυνδεδεμένος Cris

  • *****
  • 630
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord 1000, Tuono 1000
  • Αντιδράσεις: +1338
Απ: Αναρτησεις: Πες μας τις ρυθμίσεις σου!!!
« Απάντηση #129 - : Απρίλιος 04, 2024, 10:00:20 πμ »
Δεν είναι εύκολο θέμα αυτό που ανοίγεις, επίσης οι ρυθμίσεις είναι καθαρά προσωπικές,
σαφώς παίζουν ρόλο τα κιλά του αναβάτη, θα σου έλεγα να το αφήσεις στις 3 γραμμές,
επίσης πόσο καιρό έχεις να κάνεις service στο πιρούνι?
Μπορεί να σε βοηθήσει ο Τασούλης, ο οποίος ρυθμίζει βάσει κιλών και χρήσης.
Καλή επιτυχία! :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος stelios

  • *****
  • 589
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Triumph ST 765 RS
  • Αντιδράσεις: +234
Απ: Αναρτησεις: Πες μας τις ρυθμίσεις σου!!!
« Απάντηση #130 - : Απρίλιος 04, 2024, 11:08:28 πμ »
Στο tuono το 1 είναι σαν 4 του mille!!!

Αντίστοιχα το 3 = 6!!

Κι εγώ παραπλανήθηκα από το ίδιο το manual μου και δεν άκουσα τον Byron απο την αρχή που τελικά είχε δίκιο!!!

Ρώτησα και τον Αμερικάνο guru και μου είπε το ίδιο ακριβώς...

Στο 3 (tuono) υπάρχει περίπτωση επίσης να σου γλύφει το κάτω μέρος του ψυγείου νερού!! (εμένα το βούλωσε κιόλας αφού έλιωσε λίγο το πλαστικό προστατευτικό που υπάρχει μπροστά του)

Πάντως οφείλω να πώ οτι αν και στο 3 tuono (6 mille) είναι απόλυτα οδηγήσιμο το μηχανάκι (όντας νευρικό βέβαια) και χωρίς να είναι επικύνδυνο!

Δοκίμασε και θα δείς τι σου αρέσει περισσότερο!

Πάντως το κανονικό standard για δρόμο είναι -->καμία tuono=3 mille
Ξεθαβω αυτο το θεμα γιατι εχω το ιδιο "προβλημα" εδω και αρκετο καιρο.
Με το μαμα τιμονι στο τουονο, στα δυνατα φρενα (χρηση πιστα μονο) τερματιζε το μπροστινο και εγλυφε το προστατευτικο του ψυγειου, βεβαια ειχα κατεβασει και τις πλακες 4 γραμμες. Τωρα που έχω βαλει κλιπ ον, αν και ανεβασα μια γραμμη και ειμαι στις 3 πλεον, τωρα βρισκει ακομα περισσοτερο, σε σημειο και το λαστιχο να φθειρετε αλλα και να τρωει το μεταλλο του ψυγειου.
Εχω παιξει με την αποσβεση συμπιεσης (σχεδον την εβαλα ολη) και την προφορτιση αλλά δεν είδα καμια διαφορα οσον αναφορα το τερματισμα του μπροστινου.
Πιο να είναι το επομενο βημα; Να βαλω περισσοτερο λαδι; Πιο χοντρο λάδι; Άλλα ελατηρια; Να ανεβασω και άλλο την πλακα; Να αδυνατισω;; :tez:
 :thnk: :thnk:

μάλλον για ελατήρια σε βλέπω.
οι αποσβέσεις δεν αλλάζουν την απόσταση που θα διανύσει η ανάρτηση από το ανώτερο έως το κατώτερο σημείο της,αλλά την ταχύτητα που γίνει αυτή.
όσο και να "σφίξεις" την συμπίεση δεν θα αλλάξει το σημείο που βρίσκει απλά μπορεί να το βρίσκει πιο αργά ή πιο γρήγορα.
κι εγώ μέχρι να το καταλάβω νόμιζα ότι όσο προσθέτω απόσβεση,τόσο σκληραίνει η ανάρτηση γιατί αυτό καταλαβαίνουμε άμεσα μεν,λαθεμένα δε.
κι εγώ θα προτείνω όπως ο Cris να απευθυνθείς σε κάποιον που ασχολείται με ρύθμιση αναρτήσεων.
προσωπικά έχω πολύ καλή εμπειρία από Zenone στον Άλιμο αλλά σίγουρα υπάρχουν αρκετοί που κάνουν αυτή την δουλειά.

*

Αποσυνδεδεμένος DI.G

  • *******
  • 1372
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Tuono Gen.2 Big-Bore, Caponord Gen.1
  • Αντιδράσεις: +557
Απ: Αναρτησεις: Πες μας τις ρυθμίσεις σου!!!
« Απάντηση #131 - : Απρίλιος 04, 2024, 03:29:28 μμ »
Δεν είναι εύκολο θέμα αυτό που ανοίγεις, επίσης οι ρυθμίσεις είναι καθαρά προσωπικές,
σαφώς παίζουν ρόλο τα κιλά του αναβάτη, θα σου έλεγα να το αφήσεις στις 3 γραμμές,
επίσης πόσο καιρό έχεις να κάνεις service στο πιρούνι?
Μπορεί να σε βοηθήσει ο Τασούλης, ο οποίος ρυθμίζει βάσει κιλών και χρήσης.
Καλή επιτυχία! :bye:

Σερβις εκανα πριν 3 χρονια και στα δυο (μπρος-πισω) στον Τασουλη. Δεν μπορω να πω οτι εμεινα ευχαριστημένος (το πισω χρειαστηκε ξανα ανοιγμα περσι) και σε κανα 2 πραγματα που ρωτησα τον τεχνικο δεν ηξερε να μου απαντησει.
Τωρα τα εβγαλα τα μπροστινα και θα τα πάω στον VGR (Γεωργακοπουλος) που μου έχουν προτίνει. Θα συζητησω μαζι του να δουμε τι θα μου πει.
Σαν πρωτη κίνηση νομιζω θα πρεπει να ανεβάσω αλλη μια γραμμη τις πλακες. Μπορει το μπροστινο να τερματιζει στα φρενα αλλά δεν με ενοχλει οδηγικα, δεν μου έχει κανει καποιο κοπανημα η μπροστινη αναρτηση. Το προβλημα ειναι οτι βρισκει στο ψυγειο.

*

Αποσυνδεδεμένος Cris

  • *****
  • 630
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord 1000, Tuono 1000
  • Αντιδράσεις: +1338
Απ: Αναρτησεις: Πες μας τις ρυθμίσεις σου!!!
« Απάντηση #132 - : Απρίλιος 04, 2024, 03:42:10 μμ »
Βάλτο πάλι στις 3 γραμμές, καλός και ο vgr, υπάρχει και το k shock, κάνουν καλή δουλειά..

*

Αποσυνδεδεμένος L0UKAS

  • *****
  • 237
  • Φύλο: Άντρας
  • Motoholic Eponymous
    • Instagram
  • Μοντέλο μηχανής: Tuareg
  • Αντιδράσεις: +670
Απ: Αναρτησεις: Πες μας τις ρυθμίσεις σου!!!
« Απάντηση #133 - : Απρίλιος 04, 2024, 07:04:45 μμ »
Tι sag εχεις; και πόσα κιλα είσαι ;
They Walk, We ride!

*

Αποσυνδεδεμένος DI.G

  • *******
  • 1372
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Tuono Gen.2 Big-Bore, Caponord Gen.1
  • Αντιδράσεις: +557
Απ: Αναρτησεις: Πες μας τις ρυθμίσεις σου!!!
« Απάντηση #134 - : Απρίλιος 05, 2024, 12:01:34 πμ »
Tι sag εχεις; και πόσα κιλα είσαι ;
Λουκά γυρω στα 110 κιλα ειμαι μαζι με τον εξοπλισμο.Τελευταια φορα που ειχα μετρησει το εμπρος sag, ηταν 20mm το στατικο και 25mm το δυναμικο αλλα τωρα εχουν χαθει αυτα απο τα πειραγματα που εκανα.


 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης