0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: zlionakis στις Μάρτιος 27, 2010, 04:28:11 μμπροφανώς Βύρωνα εννοεί οτι τη σήκωσαν για να μετρήσουν το L1...Προφανως αυτό, αλλά την κράταγαν στον αέρα και κατάφεραν να πάρουν σωστή μέτρηση? Μιλάμε οτι τα αδέλφια πρέπει να είναι ντουλάπες Νάσο, σε έχασα λίγο. Το πόσο γρήγορα και το πόσο θα συμπιεστεί η ανάρτηση έχει να κάνει με την απόσβεση συμπίεσης και την προφόρτιση ελατηρίου. Εννοείς ότι είχε λιγότερα λάδια μέσα και επειδη ήταν μαλακό αύξησαν την προφόρτιση?
προφανώς Βύρωνα εννοεί οτι τη σήκωσαν για να μετρήσουν το L1...
Παράθεση από: Byron στις Μάρτιος 27, 2010, 05:06:31 μμΠαράθεση από: zlionakis στις Μάρτιος 27, 2010, 04:28:11 μμπροφανώς Βύρωνα εννοεί οτι τη σήκωσαν για να μετρήσουν το L1...Προφανως αυτό, αλλά την κράταγαν στον αέρα και κατάφεραν να πάρουν σωστή μέτρηση? Μιλάμε οτι τα αδέλφια πρέπει να είναι ντουλάπες Νάσο, σε έχασα λίγο. Το πόσο γρήγορα και το πόσο θα συμπιεστεί η ανάρτηση έχει να κάνει με την απόσβεση συμπίεσης και την προφόρτιση ελατηρίου. Εννοείς ότι είχε λιγότερα λάδια μέσα και επειδη ήταν μαλακό αύξησαν την προφόρτιση? Γυρνάω την πλάτη μου και γελάτε ρε?! Δεν είναι τόσο φοβερό όσο ακούγεται να σηκώσεις τη μηχανή στον αέρα!Δύο άτομα αρκούν για να το κάνουν σχετικά εύκολα.Πρώτα απ' το τιμόνι για το πηρούνι οπότε και παίρνεις την πλήρη έκταση και εν συνεχεία από την ουρά για πίσω.Για την ανάρτηση διαλέγεις κάποια σταθερά σημάδια όσο γίνεται πιο κάθετα (παράλληλα είναι το σωστό) στο ελατήριο και τα μετράς δύο φορές.Μία στον αέρα και μία με τον αναβάτη επάνω.Η διαφορά σου δίνει το sag (αυτό βέβαια το ξέρετε καλύτερα από εμένα).Το ίδιο και μπροστά.Δε θυμάμαι τα νούμερα της πλήρους έκτασης μπροστά για να τα αναφέρω αλλά οι μετρήσεις δεν επιδέχονται καμμιάς αμφισβήτησης.Ένας τοπογράφος μηχανικός,ένας ηλεκτρολόγος μηχανικός κι ένας μηχανολόγος μηχανικός του ΑΠΘ ε, τι διάολο τζάμπα το βγάλαμε το Πολυτεχνείο,ούτε ένα sag ρε αδερφέ! Το μόνο που θυμάμαι είναι ότι το sag πίσω ήταν στα 55χιλ πριν τη ρύθμιση και μετά τις δύο στροφές έπεσε στα 40 χιλ.Μπροστά αν θυμάμαι καλά ήταν 137 χιλ. στην πλήρη έκταση και με εμένα πάνω στα 90χιλ. άρα sag=47χιλ.Δίνοντας 5 στροφές δεξιόστροφα στα καλάμια (13 συνολικά) το πήγα στα 101χιλ άρα sag=36χιλ.Τώρα τις έβγαλα ξανά τις πέντε στροφές,θα πρέπει όμως να ξαναμετρήσω γιατί έκανα service στο μπροστινό.Αποσβέσεις και επαναφορές έδωσα λίγα κλικ και στροφές (όπου υπάρχουν στροφές) από τα στάνταρ σύμφωνα με τις υποδείξεις Καλαντζόπουλου από την παρουσίαση το 2006 στο κατάρ.Εδώ να προσθέσω ότι οι προφορτίσεις που προτείνει ο Καλαντζό είναι +2 στροφές μπρος πίσω για να μην ανοίγει πολύ τροχιά η μηχανή και να μην αποφορτίζεται πολύ ο τροχός στο άνοιγμα του γκαζιού.Αυτά τα ολίγα!
Παράθεση από: zachs στις Μάρτιος 27, 2010, 07:55:21 μμΠαράθεση από: Byron στις Μάρτιος 27, 2010, 05:06:31 μμΠαράθεση από: zlionakis στις Μάρτιος 27, 2010, 04:28:11 μμπροφανώς Βύρωνα εννοεί οτι τη σήκωσαν για να μετρήσουν το L1...Προφανως αυτό, αλλά την κράταγαν στον αέρα και κατάφεραν να πάρουν σωστή μέτρηση? Μιλάμε οτι τα αδέλφια πρέπει να είναι ντουλάπες Νάσο, σε έχασα λίγο. Το πόσο γρήγορα και το πόσο θα συμπιεστεί η ανάρτηση έχει να κάνει με την απόσβεση συμπίεσης και την προφόρτιση ελατηρίου. Εννοείς ότι είχε λιγότερα λάδια μέσα και επειδη ήταν μαλακό αύξησαν την προφόρτιση? Γυρνάω την πλάτη μου και γελάτε ρε?! Δεν είναι τόσο φοβερό όσο ακούγεται να σηκώσεις τη μηχανή στον αέρα!Δύο άτομα αρκούν για να το κάνουν σχετικά εύκολα.Πρώτα απ' το τιμόνι για το πηρούνι οπότε και παίρνεις την πλήρη έκταση και εν συνεχεία από την ουρά για πίσω.Για την ανάρτηση διαλέγεις κάποια σταθερά σημάδια όσο γίνεται πιο κάθετα (παράλληλα είναι το σωστό) στο ελατήριο και τα μετράς δύο φορές.Μία στον αέρα και μία με τον αναβάτη επάνω.Η διαφορά σου δίνει το sag (αυτό βέβαια το ξέρετε καλύτερα από εμένα).Το ίδιο και μπροστά.Δε θυμάμαι τα νούμερα της πλήρους έκτασης μπροστά για να τα αναφέρω αλλά οι μετρήσεις δεν επιδέχονται καμμιάς αμφισβήτησης.Ένας τοπογράφος μηχανικός,ένας ηλεκτρολόγος μηχανικός κι ένας μηχανολόγος μηχανικός του ΑΠΘ ε, τι διάολο τζάμπα το βγάλαμε το Πολυτεχνείο,ούτε ένα sag ρε αδερφέ! Το μόνο που θυμάμαι είναι ότι το sag πίσω ήταν στα 55χιλ πριν τη ρύθμιση και μετά τις δύο στροφές έπεσε στα 40 χιλ.Μπροστά αν θυμάμαι καλά ήταν 137 χιλ. στην πλήρη έκταση και με εμένα πάνω στα 90χιλ. άρα sag=47χιλ.Δίνοντας 5 στροφές δεξιόστροφα στα καλάμια (13 συνολικά) το πήγα στα 101χιλ άρα sag=36χιλ.Τώρα τις έβγαλα ξανά τις πέντε στροφές,θα πρέπει όμως να ξαναμετρήσω γιατί έκανα service στο μπροστινό.Αποσβέσεις και επαναφορές έδωσα λίγα κλικ και στροφές (όπου υπάρχουν στροφές) από τα στάνταρ σύμφωνα με τις υποδείξεις Καλαντζόπουλου από την παρουσίαση το 2006 στο κατάρ.Εδώ να προσθέσω ότι οι προφορτίσεις που προτείνει ο Καλαντζό είναι +2 στροφές μπρος πίσω για να μην ανοίγει πολύ τροχιά η μηχανή και να μην αποφορτίζεται πολύ ο τροχός στο άνοιγμα του γκαζιού.Αυτά τα ολίγα! Ηλία έχεις δηλαδή dynamic 36/40 (ε/π) ??
χε χε!!! είναι χάλιαααααααα....το μηχανάκι έχει γίνει dragster!! δεν πρέπει να στρίβει με τίποτα!
Που κολλάει το λοιπόν το 30% που προτείνουν όλοι?
Το μετρημα του μπροστινου,μπορουμε να το θεωρησουμε στανταρ γιατι μετραμε την βυθιση πανω στο πιρουνι.Στο αμορτισερ ομως λεμε οτι μετραμε απο καποιο σσταθερο σημειο της ουρας προς καποιο του ψαλιδιου.Εδω ομως μετρωντας απο διαφορετικα σημεια θα εχουμε και διαφορετικες τιμες,καλο θα ηταν να προσδιορισουμε τα σημεια μετρησεωνκαι μετα να πουμε οτι εγω εχω ταδε χιλ. σαγκ.Εγω ας πουμε μετραω απο τη δεστρα κατω απο την ουρα εως την ακμη στο πανω ακρο του ψαλιδιου και μου δινει διαφορα 35χιλ.Σε αυτο το σημειο ισως, βοηθαει η εκατοστιαια προσεγγιση της μετρησης.ΠΟΣΟ της εκατο, της διαδρομης πρεπει να ειναι το τελικο σαγκ?
Οσο μπορείς να είναι πιό κατακόρυφη η μέτρηση... Μπορεί όπως λές να χρησιμοποιούμε διαφορετικό σημείο αναφοράς για τη μέτρηση , αλλά το αποτέλεσμα είναι το ίδιο!!
πολύ σωστά τα λέει ο Νάσος. Απλά αυτό που λέει θέλει προσοχή για κάποιον που δεν γνωρίζει πολλά από ρύθμισμα γιατί μπορεί να εξελιχθεί επικίνδυνο λόγω μείωσης της ωφέλιμης διαδρομής. Για τον έμπειρο είναι πολλές φορές χρήσιμο ( Βέβαια μπορεί να πετύχει κανείς το ίδιο ανεβάζοντας τις μπουκάλες σε σχέση με την πλάκα ή αυξάνοντας το ύψος του αμορτισέρ.. Παράθεση από: Byron στις Μάρτιος 27, 2010, 05:06:31 μμΜιλάμε οτι τα αδέλφια πρέπει να είναι ντουλάπες
Μιλάμε οτι τα αδέλφια πρέπει να είναι ντουλάπες
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι