0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: Αναρτησεις: Πες μας τις ρυθμίσεις σου!!!
« Απάντηση #90 - : Μάρτιος 27, 2010, 07:23:17 μμ »
Νομιζω για να παρεις σωστες μετρησεις για στατικο και δυναμικο sag, πρεπει να γυρισεις εντελως αριστεροστροφα τις συμπιεσεις και τις επαναφορες :bye:
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

zlionakis

Απ: Αναρτησεις: Πες μας τις ρυθμίσεις σου!!!
« Απάντηση #91 - : Μάρτιος 27, 2010, 07:53:04 μμ »
Σωστό αυτό που αναφέρεις Κοσμά γιατί υπάρχουν μικρές αυξομειώσεις του ύψους ανάλογα με τις αποσβέσεις.

Από την άλλη όμως έχω την εντύπωση ότι δεν είναι απαραίτητο, αρκεί να λάβεις υπόψην σου ότι πρέπει να είναι πλήρως εκτεταμένες οι αναρτήσεις για το αρχικό μέτρημα καθώς και πρέπει να πάρεις διπλές μετρήσεις από το βάρος της μηχανής και το βάρος με αναβάτη για να βρεις αντίστοιχα το free sag και dynamic sag.

Δηλαδή για να βρούμε το free sag. μετράμε πρώτα το L1. κατόπιν μετράμε το L2 το οποίο είναι με το βάρος της μηχανής μετά από βύθιση. Τελευταίο μετράμε το L3 το οποίο είναι και πάλι το βάρος της μηχανής αλλά μετά από επέκταση. Ιδανικά το L2 και L3 πρέπει να είναι ίδια....Αλλά συνήθως ποτέ δεν είναι γιατί μπαίνει στην μέση η τριβή και το πόσο καλά δουλεύουν οι αναρτήσεις (αν κολλάνε ή όχι δηλαδή). Τέλος για να πάρουμε το αποτέλεσμα απλά κάνουμε την πράξη L1 -(L2+L3)/2

Το ίδιο γίνεται και με το dynamic sag , απλά αυτή τη φορά με τον αναβάτη και πλήρη εξάρτηση (και λίγη βοήθεια από τους φίλους/ντουλάπες :D)



να σημειώσω οτι αν βρουμε μεγάλη διαφορά μεταξύ  L2 και L3 υπάρχει πρόβλημα και το πιθανότερο είναι οτι χρειάζονται ένα service οι αναρτήσεις μας!
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 27, 2010, 07:55:06 μμ από zlionakis »

*

Αποσυνδεδεμένος zachs

  • *******
  • 1184
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: 2006 RSV1000R
  • Αντιδράσεις: +226
Απ: Αναρτησεις: Πες μας τις ρυθμίσεις σου!!!
« Απάντηση #92 - : Μάρτιος 27, 2010, 07:55:21 μμ »
προφανώς Βύρωνα εννοεί οτι τη σήκωσαν για να μετρήσουν το L1...



Προφανως αυτό, αλλά την κράταγαν στον αέρα και κατάφεραν να πάρουν σωστή μέτρηση?  :pray:
Μιλάμε οτι τα αδέλφια πρέπει να είναι ντουλάπες  :h22: :h22: :h22:

Νάσο, σε έχασα λίγο. Το πόσο γρήγορα και το πόσο θα συμπιεστεί η ανάρτηση έχει να κάνει με την απόσβεση συμπίεσης και την προφόρτιση ελατηρίου. Εννοείς ότι είχε λιγότερα λάδια μέσα και επειδη ήταν μαλακό αύξησαν την προφόρτιση?  :thnk:


Γυρνάω την πλάτη μου και γελάτε ρε?! :psdof:     :D

Δεν είναι τόσο φοβερό όσο ακούγεται να σηκώσεις τη μηχανή στον αέρα!Δύο άτομα αρκούν για να το κάνουν σχετικά εύκολα.

Πρώτα απ' το τιμόνι για το πηρούνι οπότε και παίρνεις την πλήρη έκταση και εν συνεχεία από την ουρά για πίσω.Για την ανάρτηση διαλέγεις κάποια σταθερά σημάδια όσο γίνεται πιο κάθετα (παράλληλα είναι το σωστό) στο ελατήριο και τα μετράς δύο φορές.Μία στον αέρα και μία με τον αναβάτη επάνω.Η διαφορά σου δίνει το sag (αυτό βέβαια το ξέρετε καλύτερα από εμένα).Το ίδιο και μπροστά.Δε θυμάμαι τα νούμερα της πλήρους έκτασης μπροστά για να τα αναφέρω αλλά οι μετρήσεις δεν επιδέχονται καμμιάς αμφισβήτησης.Ένας τοπογράφος μηχανικός,ένας ηλεκτρολόγος μηχανικός κι ένας μηχανολόγος μηχανικός του ΑΠΘ ε, τι διάολο τζάμπα το βγάλαμε το Πολυτεχνείο,ούτε ένα sag ρε αδερφέ! :D

Το μόνο που θυμάμαι είναι ότι το sag πίσω ήταν στα 55χιλ πριν τη ρύθμιση και μετά τις δύο στροφές έπεσε στα 40 χιλ.

Μπροστά αν θυμάμαι καλά ήταν 137 χιλ. στην πλήρη έκταση και με εμένα πάνω στα 90χιλ. άρα sag=47χιλ.
Δίνοντας 5 στροφές δεξιόστροφα στα καλάμια (13 συνολικά) το πήγα στα 101χιλ άρα sag=36χιλ.Τώρα τις έβγαλα ξανά τις πέντε στροφές,θα πρέπει όμως να ξαναμετρήσω γιατί έκανα service στο μπροστινό.

Αποσβέσεις και επαναφορές έδωσα λίγα κλικ και στροφές (όπου υπάρχουν στροφές) από τα στάνταρ σύμφωνα με τις υποδείξεις Καλαντζόπουλου από την παρουσίαση το 2006 στο κατάρ.Εδώ να προσθέσω ότι οι προφορτίσεις που προτείνει ο Καλαντζό είναι +2 στροφές μπρος πίσω για να μην ανοίγει πολύ τροχιά η μηχανή και να μην αποφορτίζεται πολύ ο τροχός στο άνοιγμα του γκαζιού.

Αυτά τα ολίγα! :D

*

zlionakis

Απ: Αναρτησεις: Πες μας τις ρυθμίσεις σου!!!
« Απάντηση #93 - : Μάρτιος 27, 2010, 08:00:17 μμ »
προφανώς Βύρωνα εννοεί οτι τη σήκωσαν για να μετρήσουν το L1...



Προφανως αυτό, αλλά την κράταγαν στον αέρα και κατάφεραν να πάρουν σωστή μέτρηση?  :pray:
Μιλάμε οτι τα αδέλφια πρέπει να είναι ντουλάπες  :h22: :h22: :h22:

Νάσο, σε έχασα λίγο. Το πόσο γρήγορα και το πόσο θα συμπιεστεί η ανάρτηση έχει να κάνει με την απόσβεση συμπίεσης και την προφόρτιση ελατηρίου. Εννοείς ότι είχε λιγότερα λάδια μέσα και επειδη ήταν μαλακό αύξησαν την προφόρτιση?  :thnk:


Γυρνάω την πλάτη μου και γελάτε ρε?! :psdof:     :D

Δεν είναι τόσο φοβερό όσο ακούγεται να σηκώσεις τη μηχανή στον αέρα!Δύο άτομα αρκούν για να το κάνουν σχετικά εύκολα.

Πρώτα απ' το τιμόνι για το πηρούνι οπότε και παίρνεις την πλήρη έκταση και εν συνεχεία από την ουρά για πίσω.Για την ανάρτηση διαλέγεις κάποια σταθερά σημάδια όσο γίνεται πιο κάθετα (παράλληλα είναι το σωστό) στο ελατήριο και τα μετράς δύο φορές.Μία στον αέρα και μία με τον αναβάτη επάνω.Η διαφορά σου δίνει το sag (αυτό βέβαια το ξέρετε καλύτερα από εμένα).Το ίδιο και μπροστά.Δε θυμάμαι τα νούμερα της πλήρους έκτασης μπροστά για να τα αναφέρω αλλά οι μετρήσεις δεν επιδέχονται καμμιάς αμφισβήτησης.Ένας τοπογράφος μηχανικός,ένας ηλεκτρολόγος μηχανικός κι ένας μηχανολόγος μηχανικός του ΑΠΘ ε, τι διάολο τζάμπα το βγάλαμε το Πολυτεχνείο,ούτε ένα sag ρε αδερφέ! :D

Το μόνο που θυμάμαι είναι ότι το sag πίσω ήταν στα 55χιλ πριν τη ρύθμιση και μετά τις δύο στροφές έπεσε στα 40 χιλ.

Μπροστά αν θυμάμαι καλά ήταν 137 χιλ. στην πλήρη έκταση και με εμένα πάνω στα 90χιλ. άρα sag=47χιλ.
Δίνοντας 5 στροφές δεξιόστροφα στα καλάμια (13 συνολικά) το πήγα στα 101χιλ άρα sag=36χιλ.Τώρα τις έβγαλα ξανά τις πέντε στροφές,θα πρέπει όμως να ξαναμετρήσω γιατί έκανα service στο μπροστινό.

Αποσβέσεις και επαναφορές έδωσα λίγα κλικ και στροφές (όπου υπάρχουν στροφές) από τα στάνταρ σύμφωνα με τις υποδείξεις Καλαντζόπουλου από την παρουσίαση το 2006 στο κατάρ.Εδώ να προσθέσω ότι οι προφορτίσεις που προτείνει ο Καλαντζό είναι +2 στροφές μπρος πίσω για να μην ανοίγει πολύ τροχιά η μηχανή και να μην αποφορτίζεται πολύ ο τροχός στο άνοιγμα του γκαζιού.

Αυτά τα ολίγα! :D

Ηλία έχεις δηλαδή dynamic 36/40 (ε/π) ??

*

Αποσυνδεδεμένος zachs

  • *******
  • 1184
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: 2006 RSV1000R
  • Αντιδράσεις: +226
Απ: Αναρτησεις: Πες μας τις ρυθμίσεις σου!!!
« Απάντηση #94 - : Μάρτιος 27, 2010, 08:05:02 μμ »
προφανώς Βύρωνα εννοεί οτι τη σήκωσαν για να μετρήσουν το L1...



Προφανως αυτό, αλλά την κράταγαν στον αέρα και κατάφεραν να πάρουν σωστή μέτρηση?  :pray:
Μιλάμε οτι τα αδέλφια πρέπει να είναι ντουλάπες  :h22: :h22: :h22:

Νάσο, σε έχασα λίγο. Το πόσο γρήγορα και το πόσο θα συμπιεστεί η ανάρτηση έχει να κάνει με την απόσβεση συμπίεσης και την προφόρτιση ελατηρίου. Εννοείς ότι είχε λιγότερα λάδια μέσα και επειδη ήταν μαλακό αύξησαν την προφόρτιση?  :thnk:


Γυρνάω την πλάτη μου και γελάτε ρε?! :psdof:     :D

Δεν είναι τόσο φοβερό όσο ακούγεται να σηκώσεις τη μηχανή στον αέρα!Δύο άτομα αρκούν για να το κάνουν σχετικά εύκολα.

Πρώτα απ' το τιμόνι για το πηρούνι οπότε και παίρνεις την πλήρη έκταση και εν συνεχεία από την ουρά για πίσω.Για την ανάρτηση διαλέγεις κάποια σταθερά σημάδια όσο γίνεται πιο κάθετα (παράλληλα είναι το σωστό) στο ελατήριο και τα μετράς δύο φορές.Μία στον αέρα και μία με τον αναβάτη επάνω.Η διαφορά σου δίνει το sag (αυτό βέβαια το ξέρετε καλύτερα από εμένα).Το ίδιο και μπροστά.Δε θυμάμαι τα νούμερα της πλήρους έκτασης μπροστά για να τα αναφέρω αλλά οι μετρήσεις δεν επιδέχονται καμμιάς αμφισβήτησης.Ένας τοπογράφος μηχανικός,ένας ηλεκτρολόγος μηχανικός κι ένας μηχανολόγος μηχανικός του ΑΠΘ ε, τι διάολο τζάμπα το βγάλαμε το Πολυτεχνείο,ούτε ένα sag ρε αδερφέ! :D

Το μόνο που θυμάμαι είναι ότι το sag πίσω ήταν στα 55χιλ πριν τη ρύθμιση και μετά τις δύο στροφές έπεσε στα 40 χιλ.

Μπροστά αν θυμάμαι καλά ήταν 137 χιλ. στην πλήρη έκταση και με εμένα πάνω στα 90χιλ. άρα sag=47χιλ.
Δίνοντας 5 στροφές δεξιόστροφα στα καλάμια (13 συνολικά) το πήγα στα 101χιλ άρα sag=36χιλ.Τώρα τις έβγαλα ξανά τις πέντε στροφές,θα πρέπει όμως να ξαναμετρήσω γιατί έκανα service στο μπροστινό.

Αποσβέσεις και επαναφορές έδωσα λίγα κλικ και στροφές (όπου υπάρχουν στροφές) από τα στάνταρ σύμφωνα με τις υποδείξεις Καλαντζόπουλου από την παρουσίαση το 2006 στο κατάρ.Εδώ να προσθέσω ότι οι προφορτίσεις που προτείνει ο Καλαντζό είναι +2 στροφές μπρος πίσω για να μην ανοίγει πολύ τροχιά η μηχανή και να μην αποφορτίζεται πολύ ο τροχός στο άνοιγμα του γκαζιού.

Αυτά τα ολίγα! :D

Ηλία έχεις δηλαδή dynamic 36/40 (ε/π) ??

Mais oui!Είχα δηλαδή γιατί έβγαλα ξανά τις στροφές μπροστά!Είναι καλά Χάρη?Να τ'αφήσω? :P

*

zlionakis

Απ: Αναρτησεις: Πες μας τις ρυθμίσεις σου!!!
« Απάντηση #95 - : Μάρτιος 27, 2010, 08:06:53 μμ »
χε χε!!! είναι χάλιαααααααα....το μηχανάκι έχει γίνει dragster!! δεν πρέπει να στρίβει με τίποτα! :tez:


*

Αποσυνδεδεμένος zachs

  • *******
  • 1184
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: 2006 RSV1000R
  • Αντιδράσεις: +226
Απ: Αναρτησεις: Πες μας τις ρυθμίσεις σου!!!
« Απάντηση #96 - : Μάρτιος 27, 2010, 08:16:46 μμ »
χε χε!!! είναι χάλιαααααααα....το μηχανάκι έχει γίνει dragster!! δεν πρέπει να στρίβει με τίποτα! :tez:



Συμφωνώ κι επειδή το κατάλαβα στο δρόμο έβγαλα τις πέντε στροφές όπως σου είπα και τώρα είμαι στο 47/40.Προτείνεις κάτι άλλο? :thnk:

Εγώ δεν καταλαβαίνω το εξής:οι ρυθμίσεις έγιναν σύμφωνα με το χρυσό κανόνα του 30% επί της διαδρομής της ανάρτησης.Το 30% μου έδωσαν 36/40.Όμως ξεκάθαρα δεν είναι καλές οι ρυθμίσεις.Που κολλάει το λοιπόν το 30% που προτείνουν όλοι? :thnk:

*

zlionakis

Απ: Αναρτησεις: Πες μας τις ρυθμίσεις σου!!!
« Απάντηση #97 - : Μάρτιος 27, 2010, 08:27:49 μμ »
Που κολλάει το λοιπόν το 30% που προτείνουν όλοι? :thnk:

έλα ντε...δεν ξέρω ...πάντως για δρόμο τα mille/tuono δουλεύουν πολύ καλά προς το μαλακό των ρυθμίσεων (σε σχέση με japan)....Θέλουν δηλαδή το λίγο παραπάνω sag τους..

Τώρα για το πόσο ακριβώς...έχει να κάνει με τον παράγοντα αρέσκειας του καθένα...οπότε και δεν υπάρχει η ιδανική ρύθμιση..

εμένα αυτή τη στιγμή είναι 40/35 και είμαι ευχαριστημένος (σχεδόν...γιατί ακόμα πειραματίζομαι) Ομως έχω φροντίσει να έχω και στατικό 30/5 για να μην υπάρχουν και προβλήματα από την επέκταση πίσω!

*

motorman

Απ: Αναρτησεις: Πες μας τις ρυθμίσεις σου!!!
« Απάντηση #98 - : Μάρτιος 28, 2010, 05:47:11 μμ »
Το μετρημα του μπροστινου,μπορουμε να το θεωρησουμε στανταρ γιατι μετραμε την βυθιση πανω στο πιρουνι.
Στο αμορτισερ ομως λεμε οτι μετραμε απο καποιο σσταθερο σημειο της ουρας προς καποιο του ψαλιδιου.
Εδω ομως μετρωντας απο διαφορετικα σημεια θα εχουμε και διαφορετικες τιμες,καλο θα ηταν να προσδιορισουμε τα σημεια μετρησεων
και μετα να πουμε οτι εγω εχω ταδε χιλ. σαγκ.
Εγω ας πουμε μετραω απο τη δεστρα κατω απο την ουρα εως την ακμη στο πανω ακρο του ψαλιδιου και μου δινει διαφορα 35χιλ.
Σε αυτο το σημειο ισως, βοηθαει η εκατοστιαια προσεγγιση της μετρησης.
ΠΟΣΟ της εκατο, της διαδρομης πρεπει να ειναι το τελικο σαγκ?

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: Αναρτησεις: Πες μας τις ρυθμίσεις σου!!!
« Απάντηση #99 - : Μάρτιος 28, 2010, 06:03:27 μμ »
 :bye:
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

zlionakis

Απ: Αναρτησεις: Πες μας τις ρυθμίσεις σου!!!
« Απάντηση #100 - : Μάρτιος 28, 2010, 06:06:20 μμ »
Το μετρημα του μπροστινου,μπορουμε να το θεωρησουμε στανταρ γιατι μετραμε την βυθιση πανω στο πιρουνι.
Στο αμορτισερ ομως λεμε οτι μετραμε απο καποιο σσταθερο σημειο της ουρας προς καποιο του ψαλιδιου.
Εδω ομως μετρωντας απο διαφορετικα σημεια θα εχουμε και διαφορετικες τιμες,καλο θα ηταν να προσδιορισουμε τα σημεια μετρησεων
και μετα να πουμε οτι εγω εχω ταδε χιλ. σαγκ.
Εγω ας πουμε μετραω απο τη δεστρα κατω απο την ουρα εως την ακμη στο πανω ακρο του ψαλιδιου και μου δινει διαφορα 35χιλ.
Σε αυτο το σημειο ισως, βοηθαει η εκατοστιαια προσεγγιση της μετρησης.
ΠΟΣΟ της εκατο, της διαδρομης πρεπει να ειναι το τελικο σαγκ?

Οσο μπορείς να είναι πιό κατακόρυφη η μέτρηση... Μπορεί όπως λές να χρησιμοποιούμε διαφορετικό σημείο αναφοράς για τη μέτρηση , αλλά το αποτέλεσμα είναι το ίδιο!!

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: Αναρτησεις: Πες μας τις ρυθμίσεις σου!!!
« Απάντηση #101 - : Μάρτιος 28, 2010, 06:15:13 μμ »
Οσο μπορείς να είναι πιό κατακόρυφη η μέτρηση... Μπορεί όπως λές να χρησιμοποιούμε διαφορετικό σημείο αναφοράς για τη μέτρηση , αλλά το αποτέλεσμα είναι το ίδιο!!


Noμιζω για το ψαλιδι, επειδη κανει κυκλικη/γωνιακη κινηση, πρεπει να μετρηθει απαραιτητα στον αξονα του τροχου.
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος zachs

  • *******
  • 1184
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: 2006 RSV1000R
  • Αντιδράσεις: +226
Απ: Αναρτησεις: Πες μας τις ρυθμίσεις σου!!!
« Απάντηση #102 - : Μάρτιος 28, 2010, 06:53:55 μμ »
Οι διαφορές για την ανάρτηση μεταξύ των διαφορετικών σημείων αναφοράς είναι πολύ μικρές,1 ή 2 χιλιοστά δε νομίζω να είναι θέμα!Δηλαδή αν δύο αναβάτες έχουν διαφορετικά ζεύγη σημείων αναφοράς οι διαφορές που θα προκύψουν (δηλαδή το sag) θα είναι άνευ σημασίας!

Εγώ ξαναρωτάω όμως,47/40 είναι καλό? :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος zachs

  • *******
  • 1184
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: 2006 RSV1000R
  • Αντιδράσεις: +226
Απ: Αναρτησεις: Πες μας τις ρυθμίσεις σου!!!
« Απάντηση #103 - : Μάρτιος 28, 2010, 06:55:43 μμ »

*

nasos-v

Απ: Αναρτησεις: Πες μας τις ρυθμίσεις σου!!!
« Απάντηση #104 - : Μάρτιος 28, 2010, 08:40:23 μμ »
πολύ σωστά τα λέει ο Νάσος.

Απλά αυτό που λέει θέλει προσοχή για κάποιον που δεν γνωρίζει πολλά από ρύθμισμα γιατί μπορεί να εξελιχθεί επικίνδυνο λόγω μείωσης της ωφέλιμης διαδρομής. Για τον έμπειρο είναι πολλές φορές χρήσιμο ( Βέβαια μπορεί να πετύχει κανείς το ίδιο ανεβάζοντας τις μπουκάλες σε σχέση με την πλάκα ή αυξάνοντας το ύψος του αμορτισέρ..
 :bye:

Μιλάμε οτι τα αδέλφια πρέπει να είναι ντουλάπες  :h22: :h22: :h22:

 :h22: :h22: :h22: :h22: :h22:

ειναι καθαρα με τι στυλ θες να οδηγας
κανοντας αυτο απλα δεν εχεις μεγαλη μεταφορα φορτιο στα φρενα  αφου εχεις μικρη διαδρομη!
εχεις ομως μεγαλητερη στην εκταση του καλαμιου σου στην επιταχυνση αρα πιο δυσκολα ξεκολαει απο την ασφαλτο ο μπροστινος τροχος.
δηλαδη 2 καλα ..


οσο οτι μπορεις με της πλακες και το αμορτησερ να κανεις το ιδιο , ειναι σωστο μονο ως προς την γεωμετρια της μοτο. δεν μπορεις να πετηχεις το πιο πανω που αναφερω

βυρωνα με λιγοτερα λαδια μεσα στο καλαμη μενει μεγαλητερος χορος για αερα. αρα πρεπει να κανει μεγαλητερη διαδρομη το καλαμι για να πιεστει ο εαρας και να λειτουργισει σαν ελατηριο.
τα κερδοι τα αναφερω πιο πανω
βεβαια εχει και μειον οπως της λακουβες της καταλαβαινεις ως τον σβερκο σου ....
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 28, 2010, 08:42:28 μμ από nasos-v »

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης