0 μέλη και 6 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: Αναρτησεις: Πες μας τις ρυθμίσεις σου!!!
« Απάντηση #15 - : Φεβρουάριος 07, 2009, 09:49:29 μμ »
Επίσης μπορείς να το κατεβάσεις από την aprilia εδώ:

http://www.serviceaprilia.com/public/lum/index.asp?l=Tuono%201000%20R%20Factory

Το version 2005 με του 2006 είναι λίγο διαφορετικά τα manual..

Στο 2005      Tuono Mille R Grecian - 2005.zip - δεν λέει για τα ohlins τίποτα ...είναι για τα showa!!!

To 2006        Tuono R Factory GR-DK 2006.pdf - (6.4 Mb) - είναι αυτό που θές!! (τότε βγήκαν τα factory και άλλαξε και το manual...

 :bye:

Δεν νομίζω....
Εσύ καλά τα λες, αλλά η aprilia λεει μαλακίες. Τα Tuono 05 με το 06 είναι διαφορετικά μηχανάκια. Το τελευταίο Tuono σαν αυτό που έχουμε βγήκε το 2006, και υπάρχει και factory 2006.
Απλά τα tuono 06 έχουν κάποιες διαφορές (οχι στις αναρτήσεις) με τα 07-08.

*

zlionakis

Απ: Αναρτησεις: Πες μας τις ρυθμίσεις σου!!!
« Απάντηση #16 - : Φεβρουάριος 07, 2009, 09:58:40 μμ »
Επίσης μπορείς να το κατεβάσεις από την aprilia εδώ:

http://www.serviceaprilia.com/public/lum/index.asp?l=Tuono%201000%20R%20Factory

Το version 2005 με του 2006 είναι λίγο διαφορετικά τα manual..

Στο 2005      Tuono Mille R Grecian - 2005.zip - δεν λέει για τα ohlins τίποτα ...είναι για τα showa!!!

To 2006        Tuono R Factory GR-DK 2006.pdf - (6.4 Mb) - είναι αυτό που θές!! (τότε βγήκαν τα factory και άλλαξε και το manual...

 :bye:

Δεν νομίζω....
Εσύ καλά τα λες, αλλά η aprilia λεει μαλακίες. Τα Tuono 05 με το 06 είναι διαφορετικά μηχανάκια. Το τελευταίο Tuono σαν αυτό που έχουμε βγήκε το 2006, και υπάρχει και factory 2006.
Απλά τα tuono 06 έχουν κάποιες διαφορές (οχι στις αναρτήσεις) με τα 07-08.

Και τα 2 manual είναι για το ίδιο μοντέλο tuono (2 generation)...
Απλά το ένα manual γράφτηκε το 2005 και το δεύτερο είναι ουσιαστικά η αναθεώρηση του για να συμπεριλάβει και το factory..

Εχεις δεί σε κάποιο άλλο manual διαφορετικές ρυθμίσεις για ohlins??


*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: Αναρτησεις: Πες μας τις ρυθμίσεις σου!!!
« Απάντηση #17 - : Φεβρουάριος 07, 2009, 10:32:03 μμ »
Εχεις δεί σε κάποιο άλλο manual διαφορετικές ρυθμίσεις για ohlins??


Σε μανουαλ κάτι είχε ποστάρει ο Drakos αλλά δεν είμαι σίγουρος. Στο αμερικάνικο πάντως το έχω διαβάσει σε αρκετά θέματα για την μια γραμμή.

*

Αποσυνδεδεμένος nick2ono

  • *******
  • 1211
  • Φύλο: Άντρας
  • ειναι αρρωστια το μοτορι!!!
  • Αντιδράσεις: +4
Απ: Αναρτησεις: Πες μας τις ρυθμίσεις σου!!!
« Απάντηση #18 - : Φεβρουάριος 07, 2009, 11:17:53 μμ »
να πω και εγω κατι........

με showa μπροστινα και sachs πισω, το μονο μου καναμε με το μηχανικο ειναι κατεβασαμε την πλακα μπροστα 3 γραμμες και την επαναφορα(δεν θυμαμαι 1 στροφη?? :thnk:) και σουλουπωσαμε το sag!!! η διαφορα για εμενα ειναι τεραστια προσ το καλυτερο!!! και μεχρι τωρα μαζι με την εμπειρια των σερρων δεν εχω παραπονο... :ohyes: :ohyes:

SERRES CIRCUIT LOVER!!!
http://www.apriliabikers.gr/portal/index.php?topic=6710.0

 επόμενο βήμα να πιάσω το joker...

*

Drakos

Απ: Αναρτησεις: Πες μας τις ρυθμίσεις σου!!!
« Απάντηση #19 - : Φεβρουάριος 08, 2009, 02:50:03 πμ »
Η φωτό που ανέβασα είναι από το δικό μου μπροστινό όπως το κατέβασα στα 5.000 χλμ,
με τρεις γραμμές να φαίνονται συμβουλευόμενος το μανουάλι που ανέβασε κι ο zlionakis που είναι το ίδιο με το δικό μου.






*

nickkrip

Απ: Αναρτησεις: Πες μας τις ρυθμίσεις σου!!!
« Απάντηση #20 - : Φεβρουάριος 08, 2009, 02:54:35 μμ »
Οποτε για Tuono 07 R και 90 κιλα αναβατη τι προτεινετε? μου φαινετε πολυ μαλακο!

*

zlionakis

Απ: Αναρτησεις: Πες μας τις ρυθμίσεις σου!!!
« Απάντηση #21 - : Φεβρουάριος 08, 2009, 06:52:27 μμ »
Οποτε για Tuono 07 R και 90 κιλα αναβατη τι προτεινετε? μου φαινετε πολυ μαλακο!

Eγώ είμαι 93κιλά και είχα το ίδιο πρόβλημα με το σετάρισμα....
Το πίσω και τέρμα προφορτισμένο να είναι (που θα σου δωσει λάθος free sag) δεν θα σου δώσει κάτω από 32-32 riders sag. Υπόψην ότι πάντα θα πρέπει να έχεις σπείρωμα ορατό στο αμορτισέρ.

To μπροστά απλά θα παραμείνει σκληρό (το ελατήριο) γιατί είναι για αναβάτη πάνω από 100 κιλά..όμως μπορείς να χαλαρώσεις την προφόρτηση στην 5-6 γραμμή (προσοχή...Όχι την πλάκα) και να αυξήσεις λίγο την απόσβεση της συμπίεσης για να μην τερματίζει...

Κανονικά τα προβλήματά σου θα λυθούν με ένα σκληρότερο ελατήριο πίσω ...ή ένα καινούριο αμορτισέρ μιάς και το συγκεκριμένο sachs είναι ότι φτηνότερο θα μπορούσε να βάλει η Aprilia :bye: :bye:!!

*

nikos force

Απ: Αναρτησεις: Πες μας τις ρυθμίσεις σου!!!
« Απάντηση #22 - : Φεβρουάριος 09, 2009, 11:00:10 πμ »
δεν μας λες και τι ΔΕΝ σε ικανοποιουσε στις μαμα ρυθμισεις ????και ποια βελτιωση ειδες ...και ισως πιιο μειονεκτημα ?


Το πιό μεγάλο πρόβλημά ήταν ότι ο μπροστινός μου τροχός , χωρίς να γλυστράει, μου έδινε τρομερή ανασφάλεια (ενιωθα ότι ήταν έτοιμος να φύγει)..και ειδικά τις στροφές επαρχιακού δρόμου το tuono Μου έμοιαζε πολύ δύσκολο..

Η αίσθηση που είχα ήταν σαν να οδηγούσα μια μηχανή με πολύ αργή γεωμετρία η οποία για κανένα λόγο δεν της άρεσαν οι στροφές..




to ιδιο θεμα εχω και εγω ...με την ανασφαλεια στο μπροστα ...και οχι μονο στροφες , αλλα και στα φρενα ...
 
στην αρχη ειχα και το θεμα με την αργη γεωμετρια ...
 
κατεβασα πλακες ...ψαχτηκα με ρυθμισεις ...αλλα , βλετιωθηκε η γεωμετρια , αλλα οσο και αν εχω ψαξει δεν εχω καταφερει να δωσω λυση στα αλλα ...

λυνω το ενα μου εμφανιζεται το αλλο ...
 
παροτι το μηχανακι υπο οποιεσδηποτε σχεδον συνθηκες ακολουθει γραμμη ...ξεκινησα σταδιακα απο μαλακες ρυθμισεις , οι οποιες προσφεραν μια πολυ ενοχλητικη ''πλευση''    και οσο  πιο πολυ φορτιζα τοσο εξαφανιζοταν η πλευση αλλα μαζι και η πληροφορηση ...

μεση λυση ακομα δεν εχω καταφερει να βρω ...

μιλαμε για τουονο 2006 Ρ ...

*

zlionakis

Απ: Αναρτησεις: Πες μας τις ρυθμίσεις σου!!!
« Απάντηση #23 - : Φεβρουάριος 09, 2009, 10:31:50 μμ »
δεν μας λες και τι ΔΕΝ σε ικανοποιουσε στις μαμα ρυθμισεις ????και ποια βελτιωση ειδες ...και ισως πιιο μειονεκτημα ?


Το πιό μεγάλο πρόβλημά ήταν ότι ο μπροστινός μου τροχός , χωρίς να γλυστράει, μου έδινε τρομερή ανασφάλεια (ενιωθα ότι ήταν έτοιμος να φύγει)..και ειδικά τις στροφές επαρχιακού δρόμου το tuono Μου έμοιαζε πολύ δύσκολο..

Η αίσθηση που είχα ήταν σαν να οδηγούσα μια μηχανή με πολύ αργή γεωμετρία η οποία για κανένα λόγο δεν της άρεσαν οι στροφές..




to ιδιο θεμα εχω και εγω ...με την ανασφαλεια στο μπροστα ...και οχι μονο στροφες , αλλα και στα φρενα ...
 
στην αρχη ειχα και το θεμα με την αργη γεωμετρια ...
 
κατεβασα πλακες ...ψαχτηκα με ρυθμισεις ...αλλα , βλετιωθηκε η γεωμετρια , αλλα οσο και αν εχω ψαξει δεν εχω καταφερει να δωσω λυση στα αλλα ...

λυνω το ενα μου εμφανιζεται το αλλο ...
 
παροτι το μηχανακι υπο οποιεσδηποτε σχεδον συνθηκες ακολουθει γραμμη ...ξεκινησα σταδιακα απο μαλακες ρυθμισεις , οι οποιες προσφεραν μια πολυ ενοχλητικη ''πλευση''    και οσο  πιο πολυ φορτιζα τοσο εξαφανιζοταν η πλευση αλλα μαζι και η πληροφορηση ...

μεση λυση ακομα δεν εχω καταφερει να βρω ...

μιλαμε για τουονο 2006 Ρ ...

Χωρίς καινούριο ελατήριο ή αμορτισέρ ολόκληρο δεν πρόκειται ποτέ να δείς άσπρη μέρα..... :bye: :bye: :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: Αναρτησεις: Πες μας τις ρυθμίσεις σου!!!
« Απάντηση #24 - : Φεβρουάριος 10, 2009, 01:31:21 πμ »
Sag έχεις ρυθμίσει?

*

nikos force

Απ: Αναρτησεις: Πες μας τις ρυθμίσεις σου!!!
« Απάντηση #25 - : Φεβρουάριος 10, 2009, 11:11:01 πμ »
Sag έχεις ρυθμίσει?
ναι ... ο μπιλ ...

*

Pete

Απ: Αναρτησεις: Πες μας τις ρυθμίσεις σου!!!
« Απάντηση #26 - : Απρίλιος 20, 2009, 10:44:22 μμ »
Γεια σας παιδιά, είμαι καινούργιος στο φορουμ, αλλά όχι στις Aprilia.

Και εγώ είμαι αρκετά βαρύς και είχα τα ίδια προβλήματα με τα sag.  Μου έβγαινε κάπως το μπροστινό αλλά με τίποτα το πισινό.

Πριν λίγες μέρες τοποθέτησα Ohlins πίσω και τώρα έχω τις πιο κάτω ρυθμίσεις.

1) Tuono 1000R 2008
2) Showa/Ohlins (Ελατήριο 10.5KN)
3) 110Kg
4) 38mm/32mm - Πιστα ΟΧΙ
5) 4 γραμμές να φαίνονται μπροστά/ ??? - Πίστα ΟΧΙ
6) 1 από τέρμα κλειστό / 12 από τέρμα κλειστό
7) 1.25 από τέρμα κλειστό / 16 από τέρμα κλειστό
8) 34-38, Mentzeler M3
9) Μήκος πίσω ανάρτησης 310mm.

Το μηχανάκι νιώθει πολύ διαφορετικό αλλά όχι προς το καλύτερο.
Έχει γίνει πιο αργή, πιο δύσκολο μπάσιμο στις στροφές, τη νιώθω ασταθή μέσα στη στροφή, και το πίσω μέρος να ταλαντεύεται στη έξοδο με αρκετό γκάζι.
Το σημαντικό είναι ότι πλέων δεν μου εμπνέει εμπιστοσύνη όπως παλιά.

Παρεμπιπτόντως, ταυτόχρονα με την αλλαγή του πίσω αμορτισέρ, έχω αλλάξει και το Stabiliser σε Ohlins και χρησιμοποιώ 6-8 κλικς από πλήρης κλειστό.
Και, το λάδι των μπροστινών με πιο παχύρευστο, 7,5 και με λίγο περισσότερη ποσότητα.  Αυτό έγινε γιατί μου τερμάτιζε την ανάρτηση σε γρήγορο οδήγημα. Μετά την αλλαγή του λαδιού έχω φέρει πιο μαλακές τις ρυθμίσεις και των δύο αποσβέσεων από το 0,75 που ήταν.  Πλέων δεν μου τερματίζει το πιρούνι.

Έχω μιλήσει με αρκετούς, κάποιοι μου λένε να ανεβάσω τη τιμονόπλακα, λόγω του ότι τώρα με το νέο αμορτισέρ το πίσω μέρος στέκετε πιο ψηλά.  Κάποιοι να ανεβάσω το πίσω μέρος, λόγω του ότι είναι στο πιο χαμηλό.

Τις τελευταίες μέρες έχω πειραματιστεί με τις αποσβέσεις των μπροστινών, από 1,5 μέχρι και 0,5 γύρους από εντελώς κλειστές, χωρίς να νιώθω ιδιαίτερες διαφορές στη αίσθηση οδήγησης.

Έχω μπερδευτεί λίγο.  Αυτό που σκεφτούμε να κάνω σαν επόμενο βήμα είναι να το δοκιμάσω με πιο ψηλό το πίσω μέρος, πχ. 313mm ύψος πίσω ανάρτησης.

*

zlionakis

Απ: Αναρτησεις: Πες μας τις ρυθμίσεις σου!!!
« Απάντηση #27 - : Απρίλιος 21, 2009, 09:18:25 μμ »
Ανέβασε το πίσω και θα δείς!!

εγώ το έχω 317 και τις πλάκες στο 3 και είναι μια χαρά..

*

Pete

Απ: Αναρτησεις: Πες μας τις ρυθμίσεις σου!!!
« Απάντηση #28 - : Απρίλιος 22, 2009, 08:38:57 μμ »
Ανέβασε το πίσω και θα δείς!!

εγώ το έχω 317 και τις πλάκες στο 3 και είναι μια χαρά..


Φίλε Zlionakis χθές μετα που διάβασα τα διάφορα που γράψατε, ανέβασα το ύψος του αμορτιζέρ στα 313mm.
Τη πήρα σήμερα δουλειά και πίσω, αρκετά μεγάλη διαφορά, προς το καλύτερο :ohyes:
Φυσικά θα ξέρω σίγουρα όταν θα πάω τη καθιερωμένη βόλτα στα βουνά το Σαββατοκυρίακο.

Εσύ τι εισηγείσε, να το ανεβάσω ακόμη περισσότερο;
Η, τι νομίζεις για τις αποσβέσεις που έχω;
 :thnk:

*

zlionakis

Απ: Αναρτησεις: Πες μας τις ρυθμίσεις σου!!!
« Απάντηση #29 - : Οκτώβριος 19, 2009, 08:38:20 μμ »
Ανακεφαλαίωση!!!!

Αλλάζωντας την πλάκα του tuono μου με αυτή του mille τώρα που έκανα την αλλαγή διαπίστωσα ότι εκεί που στο tuono έδειχνε 3 γραμμές όπως και άλλωστε έγραφε το manual μου, βάζω την πλάκα του mille και χωρίς να αλλάξω τίποτα την βιδώνω βάση ροπών κατασκευαστή...

Προς μεγάλη έκπληξη μου τι να δω??? Οι γραμμές έχουν γίνει 6!!!!! Απίστευτο!

Ο Βύρωνας είχε δίκιο όταν έλεγε οτι η Aprilia έχει γράψει λαλακίες στο manual!!! :kalo: :kalo: :kalo:

Μετά λοιπόν έψαξα και τα υπόλοιπα manual από RSVR και από Tuono....

Διαπίστωση :
στα πρώτα μοντέλα η Aprilia πρότεινε ρύθμιση δρόμου 4 γραμμές και πίστας 5 γραμμές...

Αργότερα αυτό άλλαξε και η standard ρύθμιση δρόμου έγινε 3 γραμμές και πίστας 4


Αντίστοιχα λοιπόν στο Tuono που φοράει πλάκα παρόμοια με του Nera σε σχεδιασμό και σήκωμα θα έπρεπε να είναι:
ρύθμιση για δρόμο καμία γραμμή (μόνο  η άκρη από το καπάκι των ohlins)
ρύθμιση για πίστα 1 γραμμή!!!!!


Και λέω εγώ τώρα.......Πόσο άσχετοι είναι αυτοί που επιμελούνται τα manual???
Φαντάσου οτι οι ροπές σύσφιξης στο manual το πρώτο των RSVR είναι λάθος οι περισσσότερες!!!


Τέλος πάντων....στο θέμα μας..

Αφού λοιπόν και η αλλαγή από το τιμόνι στα clipon έγινε κάπως απότομα είπα να γυρίσω λίγο στις εργοστασιακές ρυθμίσεις περίπου ώστε από εκεί να κάνω μικροβελτιώσεις και βλέπουμε...

1) Tuono 1000R 2008 (Factory)
2) Ohlins/Ohlins (υδραυλικη προφορτηση) Ελατήριο 10.5KN/150mm
3) 103Kg
4) 37mm/32mm και free sag 27mm/9.5mm- Πιστα ΟΧΙ
5) 9 στροφές από τέρμα ανοιχτό/  - 16 κλικ από τέρμα σκληρό
6) 10 κλικ από τέρμα κλειστό/ 11 κλικ από τέρμα κλειστό
7) 11 κλικ από τέρμα κλειστό/ 17 κλικ από τέρμα κλειστό
8) 33-36, Pirelli Dragon Supercorsa Pro

Μήκος πίσω ανάρτησης 315mm

 :bye: :bye: :bye:



 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης