0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Επίσης μπορείς να το κατεβάσεις από την aprilia εδώ:http://www.serviceaprilia.com/public/lum/index.asp?l=Tuono%201000%20R%20FactoryΤο version 2005 με του 2006 είναι λίγο διαφορετικά τα manual..Στο 2005 Tuono Mille R Grecian - 2005.zip - δεν λέει για τα ohlins τίποτα ...είναι για τα showa!!!To 2006 Tuono R Factory GR-DK 2006.pdf - (6.4 Mb) - είναι αυτό που θές!! (τότε βγήκαν τα factory και άλλαξε και το manual...
Παράθεση από: zlionakis στις Φεβρουάριος 07, 2009, 09:39:24 μμΕπίσης μπορείς να το κατεβάσεις από την aprilia εδώ:http://www.serviceaprilia.com/public/lum/index.asp?l=Tuono%201000%20R%20FactoryΤο version 2005 με του 2006 είναι λίγο διαφορετικά τα manual..Στο 2005 Tuono Mille R Grecian - 2005.zip - δεν λέει για τα ohlins τίποτα ...είναι για τα showa!!!To 2006 Tuono R Factory GR-DK 2006.pdf - (6.4 Mb) - είναι αυτό που θές!! (τότε βγήκαν τα factory και άλλαξε και το manual... Δεν νομίζω....Εσύ καλά τα λες, αλλά η aprilia λεει μαλακίες. Τα Tuono 05 με το 06 είναι διαφορετικά μηχανάκια. Το τελευταίο Tuono σαν αυτό που έχουμε βγήκε το 2006, και υπάρχει και factory 2006. Απλά τα tuono 06 έχουν κάποιες διαφορές (οχι στις αναρτήσεις) με τα 07-08.
Εχεις δεί σε κάποιο άλλο manual διαφορετικές ρυθμίσεις για ohlins??
Οποτε για Tuono 07 R και 90 κιλα αναβατη τι προτεινετε? μου φαινετε πολυ μαλακο!
Παράθεση από: nikos force στις Φεβρουάριος 07, 2009, 10:45:48 πμδεν μας λες και τι ΔΕΝ σε ικανοποιουσε στις μαμα ρυθμισεις ????και ποια βελτιωση ειδες ...και ισως πιιο μειονεκτημα ?Το πιό μεγάλο πρόβλημά ήταν ότι ο μπροστινός μου τροχός , χωρίς να γλυστράει, μου έδινε τρομερή ανασφάλεια (ενιωθα ότι ήταν έτοιμος να φύγει)..και ειδικά τις στροφές επαρχιακού δρόμου το tuono Μου έμοιαζε πολύ δύσκολο..Η αίσθηση που είχα ήταν σαν να οδηγούσα μια μηχανή με πολύ αργή γεωμετρία η οποία για κανένα λόγο δεν της άρεσαν οι στροφές..
δεν μας λες και τι ΔΕΝ σε ικανοποιουσε στις μαμα ρυθμισεις ????και ποια βελτιωση ειδες ...και ισως πιιο μειονεκτημα ?
Παράθεση από: zlionakis στις Φεβρουάριος 07, 2009, 05:45:04 μμΠαράθεση από: nikos force στις Φεβρουάριος 07, 2009, 10:45:48 πμδεν μας λες και τι ΔΕΝ σε ικανοποιουσε στις μαμα ρυθμισεις ????και ποια βελτιωση ειδες ...και ισως πιιο μειονεκτημα ?Το πιό μεγάλο πρόβλημά ήταν ότι ο μπροστινός μου τροχός , χωρίς να γλυστράει, μου έδινε τρομερή ανασφάλεια (ενιωθα ότι ήταν έτοιμος να φύγει)..και ειδικά τις στροφές επαρχιακού δρόμου το tuono Μου έμοιαζε πολύ δύσκολο..Η αίσθηση που είχα ήταν σαν να οδηγούσα μια μηχανή με πολύ αργή γεωμετρία η οποία για κανένα λόγο δεν της άρεσαν οι στροφές.. to ιδιο θεμα εχω και εγω ...με την ανασφαλεια στο μπροστα ...και οχι μονο στροφες , αλλα και στα φρενα ... στην αρχη ειχα και το θεμα με την αργη γεωμετρια ... κατεβασα πλακες ...ψαχτηκα με ρυθμισεις ...αλλα , βλετιωθηκε η γεωμετρια , αλλα οσο και αν εχω ψαξει δεν εχω καταφερει να δωσω λυση στα αλλα ... λυνω το ενα μου εμφανιζεται το αλλο ... παροτι το μηχανακι υπο οποιεσδηποτε σχεδον συνθηκες ακολουθει γραμμη ...ξεκινησα σταδιακα απο μαλακες ρυθμισεις , οι οποιες προσφεραν μια πολυ ενοχλητικη ''πλευση'' και οσο πιο πολυ φορτιζα τοσο εξαφανιζοταν η πλευση αλλα μαζι και η πληροφορηση ... μεση λυση ακομα δεν εχω καταφερει να βρω ... μιλαμε για τουονο 2006 Ρ ...
Sag έχεις ρυθμίσει?
Ανέβασε το πίσω και θα δείς!!εγώ το έχω 317 και τις πλάκες στο 3 και είναι μια χαρά..
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι