0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
δεν ειναι απαρετιτο επειδη θα βαλουμε στο τουονο 3 γραμμες θα ειναι νευρικο εναντι του μιλλε με 3 γραμμες!στο μιλλε ριχνεις πιο μπροστα το βαρος σου λογο κλιπον ενω στο τουονο πιο πισω λογο καρατιμονας!
Απορια! Οταν λεμε ''κλικ'' ,ενοουμε 180 μοιρες ή 360 μοιρες περιστροφη?
Παράθεση από: Billytuono στις Οκτώβριος 25, 2009, 02:13:54 μμΑπορια! Οταν λεμε ''κλικ'' ,ενοουμε 180 μοιρες ή 360 μοιρες περιστροφη?τα κλικ αφορουν τα μοντελα που φορανε ohlins...αυτο ειναι γιατι καθε φορα που γυρνας την βιδα (ειτε αριστερα ειτε δεξια) ακουγετε & νιωθεις ενα κλικ.στα απλα το ,μετρας με τις στροφες.
Παράθεση από: ninjalex στις Οκτώβριος 25, 2009, 02:25:59 μμΠαράθεση από: Billytuono στις Οκτώβριος 25, 2009, 02:13:54 μμΑπορια! Οταν λεμε ''κλικ'' ,ενοουμε 180 μοιρες ή 360 μοιρες περιστροφη?τα κλικ αφορουν τα μοντελα που φορανε ohlins...αυτο ειναι γιατι καθε φορα που γυρνας την βιδα (ειτε αριστερα ειτε δεξια) ακουγετε & νιωθεις ενα κλικ.στα απλα το ,μετρας με τις στροφες.Μιλαω για tuonoR,και ξαναρωταω γιατι δεν καταλαβα,180 ή 360?
Λογικό το συμπέρασμα του Νάσου, αλλά διατηρώ τις επιφυλάξεις μου μιας και η θέση σώματος και η κατανομή του βάρους θα έπρεπε να αλλάζει μόνο τις ρυθμίσεις των αναρτήσεων. Με την τιμονόπλακα πάνω-κάτω-αριστερά-δεξιά αλλάζουμε την κάστερ της μοτό.
οταν μπαινεις στην στροφη με φρενα και οταν εισαι με αφημενο απλα το γκαζι , η μηχανη εχει ιδια καστερ εκεινη την στιγμη?οταν μπαινεις και καθεσαι στην μηχανη κολωνα της δεη και οταν καθεσαι μπροστα κατω δεξια ή αριστερα αναλογα , εκεινη την στιγμη εχουμε την ιδια καστερ?σημαντικό επεισης ειναι και η θεση του κολαρακου μας αν τον αφηνουμε να παει μπροστα στο ντεποζιτο και αν το κραταμε πισω στην σελα! παντα αυτα παιδια ειναι εμφανης ειδικότερα μες στην πιστα!εκει καταλαβαινεις ποσο επιρεαζει το σωμα σου την συμπεριφορα της μηχανης μας!οχι οτι στο δρομο δεν καταλαβαινεις αλλα στην πιστα επαναλαμβανεις την ιδια στροφη συχνα και μπορεις να διαπιστωσεις την διαφορα.αυτο εννοω οτι το σωμα μας παιζει σημαντικο ρολο στην γεωμετρια της μηχανης και πως θα την ρυθμισουμε. ειναι αναλογια με το πως οδηγαμε. και σιγουρα και οι υπολοιπες ρυθμισεις!θα συμφωνισω μαζι σου οτι 317 πισω ειναι υπερβολη οπως και 3γραμμες (οχι τοσο) και 4 στο τουονο ειναι υπερβολη!
@byron....το sag ομως? η στατικη κατανομη βαρους? σιγουρα ειναι διαφορετικα
ερωτησης: τωρα εχω με τα showa ειμαι τρεις γραμμες στην μπροστινη πλακα και 315(αν θυμαμαι καλα) υψος στο πισω (ohlins).οταν βαλω το χρυσαφι μπροστινο ποσες γραμμες πρεπει να κατεβασω την πλακα?και αντιστοιχα το υψος στο πισω?
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι