0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: Αναρτησεις: Πες μας τις ρυθμίσεις σου!!!
« Απάντηση #45 - : Οκτώβριος 24, 2009, 10:01:52 πμ »
Πολυ σωστα αυτα που λεει ο νασος :kalo: :kalo:


Ειδικα το παρακατω:

δεν ειναι απαρετιτο επειδη θα βαλουμε στο τουονο 3 γραμμες θα ειναι νευρικο εναντι του μιλλε με 3 γραμμες!
στο μιλλε ριχνεις πιο μπροστα το βαρος σου λογο κλιπον ενω στο τουονο πιο πισω λογο καρατιμονας!

Μηπως οντως δεν κανει λαθος το mαnual και απλα θεωρησανε οτι ετσι πρεπει να ειναι η σωστη κατανομη? :thnk: :thnk:
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

zlionakis

Απ: Αναρτησεις: Πες μας τις ρυθμίσεις σου!!!
« Απάντηση #46 - : Οκτώβριος 24, 2009, 12:01:54 μμ »
Δεν διαφωνώ καθόλου με τον Νασο για την θέση οδήγησης και την προσωπική επιλογή του κάθε οδηγού....ασπάζομαι πλήρως την άποψή του

Όμως αυτό που με κάνει να πιστεύω πλέον ότι τα manual είναι κακογραμμένα και λάθος είναι ότι από manual σε manual ακόμα και του ίδιου μοντέλου (π.χ. tuono ή mille) η Aprilia έχει γράψει άλλες ρυθμίσεις από το 2004 έως σήμερα.....

Επίσης θα παρατηρήσετε όσοι έχουν το manual του Tuono (2007-2008) ότι στις ρυθμίσεις της μπροστινής ανάρτησης (ohlins) οι οδηγίες που ορίζουν τα δεξιόστροφα και αριστερόστροφα κλικ  (μία από αυτές) είναι ανάποδα γραμμένη στο Ελληνικό κείμενο από ότι είναι στο Αγγλικό που βρίσκεται στο ίδιο manual!!!! :pray: :pray: :pray:


Πάντως σίγουρα αρκεί μια δοκιμή για να δεί ο καθένας τι τον βολεύει... :ohyes:

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: Αναρτησεις: Πες μας τις ρυθμίσεις σου!!!
« Απάντηση #47 - : Οκτώβριος 25, 2009, 02:07:48 μμ »
Λογικό το συμπέρασμα του Νάσου, αλλά διατηρώ τις επιφυλάξεις μου μιας και η θέση σώματος και η κατανομή του βάρους θα έπρεπε να αλλάζει μόνο τις ρυθμίσεις των αναρτήσεων.
Με την τιμονόπλακα πάνω-κάτω-αριστερά-δεξιά αλλάζουμε την κάστερ της μοτό.

Η φάση της επαφής λάστιχου με προστατευτικό ψυγείου, με ΄χει βάλει σε σκέψεις σύν ότι στην 4η γραμμή που λέει το μάνουαλ -που δεν είμαστε σίγουροι για ποιό μοντέλο τελικά είναι- βγάζει κούνημα στα πολλά.
Πραγματικά δεν καταλαβαίνω πως το οδηγάτε με 317mm πίσω. Μπροστά δηλαδή τι δείχνει η τιμονόπλακα του Tuono?  :thnk:

*

Billytuono

Απ: Αναρτησεις: Πες μας τις ρυθμίσεις σου!!!
« Απάντηση #48 - : Οκτώβριος 25, 2009, 02:13:54 μμ »
Απορια! Οταν λεμε ''κλικ'' ,ενοουμε 180 μοιρες ή 360 μοιρες περιστροφη?

*

ninjalex

Απ: Αναρτησεις: Πες μας τις ρυθμίσεις σου!!!
« Απάντηση #49 - : Οκτώβριος 25, 2009, 02:25:59 μμ »
Απορια! Οταν λεμε ''κλικ'' ,ενοουμε 180 μοιρες ή 360 μοιρες περιστροφη?

τα κλικ αφορουν τα μοντελα που φορανε ohlins...αυτο ειναι γιατι καθε φορα που γυρνας την βιδα (ειτε αριστερα ειτε δεξια) ακουγετε & νιωθεις ενα κλικ.στα απλα το ,μετρας με τις στροφες.
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 25, 2009, 02:28:06 μμ από ninjalex »

*

ninjalex

Απ: Αναρτησεις: Πες μας τις ρυθμίσεις σου!!!
« Απάντηση #50 - : Οκτώβριος 25, 2009, 02:29:44 μμ »
σημερα μπηκαν οι μπουκαλες ετσι ωστε να φενετε μια γραμη...αλλα ο καιρος δεν επιτρεπει δοκιμες  :psdof: :psdof: :psdof: :psdof: θα το δοκιμασω και θα σας πω!

*

Billytuono

Απ: Αναρτησεις: Πες μας τις ρυθμίσεις σου!!!
« Απάντηση #51 - : Οκτώβριος 25, 2009, 02:36:33 μμ »
Απορια! Οταν λεμε ''κλικ'' ,ενοουμε 180 μοιρες ή 360 μοιρες περιστροφη?

τα κλικ αφορουν τα μοντελα που φορανε ohlins...αυτο ειναι γιατι καθε φορα που γυρνας την βιδα (ειτε αριστερα ειτε δεξια) ακουγετε & νιωθεις ενα κλικ.στα απλα το ,μετρας με τις στροφες.
Μιλαω για tuonoR,και ξαναρωταω γιατι δεν καταλαβα,180 ή 360?

*

ninjalex

Απ: Αναρτησεις: Πες μας τις ρυθμίσεις σου!!!
« Απάντηση #52 - : Οκτώβριος 25, 2009, 02:58:21 μμ »
Απορια! Οταν λεμε ''κλικ'' ,ενοουμε 180 μοιρες ή 360 μοιρες περιστροφη?

τα κλικ αφορουν τα μοντελα που φορανε ohlins...αυτο ειναι γιατι καθε φορα που γυρνας την βιδα (ειτε αριστερα ειτε δεξια) ακουγετε & νιωθεις ενα κλικ.στα απλα το ,μετρας με τις στροφες.
Μιλαω για tuonoR,και ξαναρωταω γιατι δεν καταλαβα,180 ή 360?
και σου ξανα λεω φιλε μου...εσυ δεν "παιζεις" με κλικ γιατι ΔΕΝ φορας αναρτησεις ohlins!!!...οποτε τα κλικ δεν αφορουν τα απλα μοντελα.στα απλα μοντελα ρυθμιζεις τις αναρτησεις σου με στροφες...ΔΗΛΑΔΗ: απο τερμα κλειστο ανοιγεις 1,5 στροφη κτλ και "παιζεις" αναλογα με μιση-μια ή 1/4 της στροφης.....οπου στροφη = 360 μοιρες...ΟΚ???

*

Billytuono

Απ: Αναρτησεις: Πες μας τις ρυθμίσεις σου!!!
« Απάντηση #53 - : Οκτώβριος 25, 2009, 03:34:32 μμ »
οκ σε ευχαριστω,Επεμενα γιατι στο manual αναφερει κλικ κ στην εκδοση R! Σε ευχαριστω παντως  :bye:

*

nasos-v

Απ: Αναρτησεις: Πες μας τις ρυθμίσεις σου!!!
« Απάντηση #54 - : Οκτώβριος 25, 2009, 05:34:14 μμ »
Λογικό το συμπέρασμα του Νάσου, αλλά διατηρώ τις επιφυλάξεις μου μιας και η θέση σώματος και η κατανομή του βάρους θα έπρεπε να αλλάζει μόνο τις ρυθμίσεις των αναρτήσεων.
Με την τιμονόπλακα πάνω-κάτω-αριστερά-δεξιά αλλάζουμε την κάστερ της μοτό.


οταν μπαινεις στην στροφη με φρενα και οταν εισαι με αφημενο απλα το γκαζι , η μηχανη εχει ιδια καστερ εκεινη την στιγμη?
οταν μπαινεις και καθεσαι στην μηχανη κολωνα της δεη και οταν  καθεσαι μπροστα κατω δεξια ή αριστερα αναλογα , εκεινη την στιγμη εχουμε την ιδια καστερ?

σημαντικό επεισης ειναι και η θεση του κολαρακου μας αν τον αφηνουμε να παει μπροστα στο ντεποζιτο και αν το κραταμε πισω στην σελα! παντα αυτα παιδια ειναι εμφανης ειδικότερα μες στην πιστα!εκει καταλαβαινεις ποσο επιρεαζει το σωμα σου την συμπεριφορα της μηχανης μας!
οχι οτι στο δρομο δεν καταλαβαινεις αλλα στην πιστα επαναλαμβανεις την ιδια στροφη συχνα και μπορεις να διαπιστωσεις την διαφορα.

αυτο εννοω οτι το σωμα μας παιζει σημαντικο ρολο στην γεωμετρια της μηχανης και πως θα την ρυθμισουμε. ειναι αναλογια με το πως οδηγαμε. και σιγουρα και οι υπολοιπες ρυθμισεις!


θα συμφωνισω μαζι σου οτι 317 πισω ειναι υπερβολη οπως και 3γραμμες (οχι τοσο) και 4 στο τουονο ειναι υπερβολη!

Υ.Σ. μην μπερδεύετε τα ohlins με showa των R. δεν εχουν την ιδια διαδρομη αυτα τα δυο  καλαμια ! αρα αλλη συζητηση πρεπει να γινει για τα showa
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 25, 2009, 05:37:14 μμ από nasos-v »

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: Αναρτησεις: Πες μας τις ρυθμίσεις σου!!!
« Απάντηση #55 - : Οκτώβριος 25, 2009, 06:43:53 μμ »

οταν μπαινεις στην στροφη με φρενα και οταν εισαι με αφημενο απλα το γκαζι , η μηχανη εχει ιδια καστερ εκεινη την στιγμη?
οταν μπαινεις και καθεσαι στην μηχανη κολωνα της δεη και οταν  καθεσαι μπροστα κατω δεξια ή αριστερα αναλογα , εκεινη την στιγμη εχουμε την ιδια καστερ?

σημαντικό επεισης ειναι και η θεση του κολαρακου μας αν τον αφηνουμε να παει μπροστα στο ντεποζιτο και αν το κραταμε πισω στην σελα! παντα αυτα παιδια ειναι εμφανης ειδικότερα μες στην πιστα!εκει καταλαβαινεις ποσο επιρεαζει το σωμα σου την συμπεριφορα της μηχανης μας!
οχι οτι στο δρομο δεν καταλαβαινεις αλλα στην πιστα επαναλαμβανεις την ιδια στροφη συχνα και μπορεις να διαπιστωσεις την διαφορα.

αυτο εννοω οτι το σωμα μας παιζει σημαντικο ρολο στην γεωμετρια της μηχανης και πως θα την ρυθμισουμε. ειναι αναλογια με το πως οδηγαμε. και σιγουρα και οι υπολοιπες ρυθμισεις!


θα συμφωνισω μαζι σου οτι 317 πισω ειναι υπερβολη οπως και 3γραμμες (οχι τοσο) και 4 στο τουονο ειναι υπερβολη!


Σωστά τα λες Νάσο. Καμμία αντίρρηση. Και το trail braking (και) γιαυτό τον λόγο γίνεται.
Εγώ απλά έχω στο μυαλό μου ένα Tuono και 1 Mille με τον ίδιο αναβάτη και ίδια γεωμετρία από πλάκες κλπ.
Λογικά το μόνο που θα πρέπει να αλλάξει  είναι οι αποσβέσεις για να έχει την "ίδια" συμπεριφορά.
 :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: Αναρτησεις: Πες μας τις ρυθμίσεις σου!!!
« Απάντηση #56 - : Οκτώβριος 25, 2009, 06:56:14 μμ »
@byron....το sag ομως? η στατικη κατανομη βαρους? σιγουρα ειναι διαφορετικα ;)
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος nick2ono

  • *******
  • 1211
  • Φύλο: Άντρας
  • ειναι αρρωστια το μοτορι!!!
  • Αντιδράσεις: +4
Απ: Αναρτησεις: Πες μας τις ρυθμίσεις σου!!!
« Απάντηση #57 - : Οκτώβριος 25, 2009, 07:15:00 μμ »
ερωτησης: τωρα εχω με τα showa ειμαι τρεις γραμμες στην μπροστινη πλακα και 315(αν θυμαμαι καλα) υψος στο πισω (ohlins).

οταν βαλω το χρυσαφι μπροστινο ποσες γραμμες  πρεπει να κατεβασω την πλακα?
και αντιστοιχα το υψος στο πισω?

SERRES CIRCUIT LOVER!!!
http://www.apriliabikers.gr/portal/index.php?topic=6710.0

 επόμενο βήμα να πιάσω το joker...

*

zlionakis

Απ: Αναρτησεις: Πες μας τις ρυθμίσεις σου!!!
« Απάντηση #58 - : Οκτώβριος 25, 2009, 07:20:05 μμ »
@byron....το sag ομως? η στατικη κατανομη βαρους? σιγουρα ειναι διαφορετικα ;)

Όταν άλλαξα το μηχανάκι από tuono σε mille άφησα για αρχή τις ίδιες ακριβώς ρυθμίσεις στις αναρτήσεις. Διαπίστωσα όπως είναι φυσικό το στατικό sag (ή αλλιώς free sag ή bike's sag) δεν έχει αλλάξει καθόλου.

Το dynamic sag όμως (rider's sag) είχε αλλάξει και μπροστά και πίσω. Αν θυμάμαι καλά είχα μια διαφορά της τάξης 2χιλιοστών πίσω (λιγότερα από πρίν ) και 3 περίπου παραπάνω μπροστα...

*

zlionakis

Απ: Αναρτησεις: Πες μας τις ρυθμίσεις σου!!!
« Απάντηση #59 - : Οκτώβριος 25, 2009, 07:22:05 μμ »
ερωτησης: τωρα εχω με τα showa ειμαι τρεις γραμμες στην μπροστινη πλακα και 315(αν θυμαμαι καλα) υψος στο πισω (ohlins).

οταν βαλω το χρυσαφι μπροστινο ποσες γραμμες  πρεπει να κατεβασω την πλακα?
και αντιστοιχα το υψος στο πισω?

το 'υψος σου στα 315 είναι πολύ καλό ...αργότερα αφού το συνηθήσεις το αλλάζεις και βλέπεις...Μπροστα η δική μου γνώμη είναι να το αφήσεις στην κάτω γραμμή της τάπας (καμία στο πηρούνι δηλαδή) και βλέπεις και πάλι...

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης