0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
@byron....το sag ομως? η στατικη κατανομη βαρους? σιγουρα ειναι διαφορετικα
Παράθεση από: bros400pgm στις Οκτώβριος 25, 2009, 06:56:14 μμ@byron....το sag ομως? η στατικη κατανομη βαρους? σιγουρα ειναι διαφορετικα Όταν άλλαξα το μηχανάκι από tuono σε mille άφησα για αρχή τις ίδιες ακριβώς ρυθμίσεις στις αναρτήσεις. Διαπίστωσα όπως είναι φυσικό το στατικό sag (ή αλλιώς free sag ή bike's sag) δεν έχει αλλάξει καθόλου.Το dynamic sag όμως (rider's sag) είχε αλλάξει και μπροστά και πίσω. Αν θυμάμαι καλά είχα μια διαφορά της τάξης 2χιλιοστών πίσω (λιγότερα από πρίν ) και 3 περίπου παραπάνω μπροστα...
Παράθεση από: nick2ono στις Οκτώβριος 25, 2009, 07:15:00 μμερωτησης: τωρα εχω με τα showa ειμαι τρεις γραμμες στην μπροστινη πλακα και 315(αν θυμαμαι καλα) υψος στο πισω (ohlins).οταν βαλω το χρυσαφι μπροστινο ποσες γραμμες πρεπει να κατεβασω την πλακα?και αντιστοιχα το υψος στο πισω?το 'υψος σου στα 315 είναι πολύ καλό ...αργότερα αφού το συνηθήσεις το αλλάζεις και βλέπεις...Μπροστα η δική μου γνώμη είναι να το αφήσεις στην κάτω γραμμή της τάπας (καμία στο πηρούνι δηλαδή) και βλέπεις και πάλι...
ερωτησης: τωρα εχω με τα showa ειμαι τρεις γραμμες στην μπροστινη πλακα και 315(αν θυμαμαι καλα) υψος στο πισω (ohlins).οταν βαλω το χρυσαφι μπροστινο ποσες γραμμες πρεπει να κατεβασω την πλακα?και αντιστοιχα το υψος στο πισω?
παω να τσεκαρω αν εχει γινει καποια ζημια....
λοιπον ζημια δεν εχει γινει προσπαθησα να φερω τις ρυθμισεις στις εργοστασιακες τιμες κ τα καταφερα εν μερη....και εξηγουμαι: α)συμπιεση ηταν στο αριστ. καλαμι 18 κλικ => 12 κλικ δεξι καλαμι 18 κλικ => 12 κλικβ) αποσβεση επαναφορας ηταν (κουλο #1) αριστ 19 κλικ => 12 κλικ δεξια 22 => 12 κλικκαι ερχομαι στο παν κουλο της υποθεσης. Προσπαθωντας να ρυθμισω την προφορτιση του ελατηριου αυτο δεν ειχε θεσεις ρυθμισης ( κλικ ) απλα περιστρεφοταν το μοναδικο πραγμα που καταλαβαινα ειναι το ελατηριο που ειτε εσφιγγε ειτε χαλαρωνε...για να μην σας ζαλιζω το εσφιξα τερμα κ μετα το χαλαρωσα περιπου μια στροφη. αλλα ρε μ@μωτο μου φαινεται πολυ μαλακο καμια ιδεα??
Παράθεση από: nick2ono στις Ιανουάριος 25, 2010, 05:33:27 μμλοιπον ζημια δεν εχει γινει προσπαθησα να φερω τις ρυθμισεις στις εργοστασιακες τιμες κ τα καταφερα εν μερη....και εξηγουμαι: α)συμπιεση ηταν στο αριστ. καλαμι 18 κλικ => 12 κλικ δεξι καλαμι 18 κλικ => 12 κλικβ) αποσβεση επαναφορας ηταν (κουλο #1) αριστ 19 κλικ => 12 κλικ δεξια 22 => 12 κλικκαι ερχομαι στο παν κουλο της υποθεσης. Προσπαθωντας να ρυθμισω την προφορτιση του ελατηριου αυτο δεν ειχε θεσεις ρυθμισης ( κλικ ) απλα περιστρεφοταν το μοναδικο πραγμα που καταλαβαινα ειναι το ελατηριο που ειτε εσφιγγε ειτε χαλαρωνε...για να μην σας ζαλιζω το εσφιξα τερμα κ μετα το χαλαρωσα περιπου μια στροφη. αλλα ρε μ@μωτο μου φαινεται πολυ μαλακο καμια ιδεα?? Τις μαμα ρυθμισεις δεν τις εχεις? Η συμπιεση και επαναφορα, μετριονται, με τις βιδες βιδωμενες ΤΕΡΜΑ ΔΕΞΙΟΣΤΡΟΦΑ, και μετρας τα κλικ αριστεροστοφα,Για την προφορτιση. ξεσφιγγεις εντελως , ΤΕΡΜΑ ΑΡΙΣΤΕΡΟΣΤΡΟΦΑ, και μετρας στροφες (εχει σημαδια πανω η ταπα). Ρυθμισε το sag (τεμπελη ) και εισαι κομπλε.ps. Σου φαινεται μαλακο, με τερμα σχεδον ρυθμισμενη την προφορτιση?????
δηλαδη οταν λεμε στην προφορτιση -8 εννοουμε -8 στροφες???αν εχεις το γ@μηδι το service manual των ohlins κανε ενα ψυχικο κ στειλτο ρε!! THANKS MAAANN!!
εχεις δικιο εγω δεν το ρωτησα σωστα.....ο αριθμος της ρυθμισης (π.χ 8) αναφερεται σε ολοκληρες στροφες?? μιλαω παντα για ohlins μπροστινο ε..
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι