0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

motorman

Απ: Αναρτησεις: Πες μας τις ρυθμίσεις σου!!!
« Απάντηση #75 - : Φεβρουάριος 01, 2010, 12:12:35 πμ »
Φίλε motorman καταρχήν καλώς ήρθες  :bye:Μήπως έχεις ένα κόκκινο-ασημί του 2007 με χαλκιδικιώτικες πινακίδες το οποίο το έβλεπα μερικές φορές στην Παρασκευοπούλου?Αν είναι έτσι και είσαι σχετικά κοντά τότε

1ον)Σε περιμένουμε στον καθιερωμένο καφέ κάθε δεύτερη Τετάρτη του εκάστοτε μήνα για καφέ και
2ον)Σε περιμένουμε να μας συνοδεύσεις (αν το επιτρέψουν οι αγρότες βέβαια) στην κοπή της πίτας στην Ξάνθη στις 21/2 http://www.apriliabikers.gr/portal/index.php?topic=10653.0 :bye:


Ευχαριστω για το καλοσορισμα.Το Mille ειναι τελικα 06,(το εμαθα μετα)το αγορασα 07 και ειναι κοκινομαυρο,ζω μονιμα Χαλκιδικη οποτε δεν θα εχω την χαρα να σας γνωρισω απο κοντα,εκτος αν βρεθουμε στην Ξανθη.θα
προσπαθησω πολυ να ερθω.

*

Αποσυνδεδεμένος nick2ono

  • *******
  • 1211
  • Φύλο: Άντρας
  • ειναι αρρωστια το μοτορι!!!
  • Αντιδράσεις: +4
Απ: Αναρτησεις: Πες μας τις ρυθμίσεις σου!!!
« Απάντηση #76 - : Φεβρουάριος 07, 2010, 07:00:02 μμ »
τελικα το ολο θεμα ηταν καθαρα δικο μου λαθος :blus:

βρηκαμε τις σωστες ρυθμισεις κ στο στατικο κ στο δυναμικο sag :kalo:

τωρα που το καταλαβα ποιος με πιανει!!! :D :D :D :D :D

SERRES CIRCUIT LOVER!!!
http://www.apriliabikers.gr/portal/index.php?topic=6710.0

 επόμενο βήμα να πιάσω το joker...

*

zlionakis

Απ: Αναρτησεις: Πες μας τις ρυθμίσεις σου!!!
« Απάντηση #77 - : Φεβρουάριος 07, 2010, 08:07:44 μμ »
τελικα το ολο θεμα ηταν καθαρα δικο μου λαθος :blus:

βρηκαμε τις σωστες ρυθμισεις κ στο στατικο κ στο δυναμικο sag :kalo:

τωρα που το καταλαβα ποιος με πιανει!!! :D :D :D :D :D

Νίκο κάνε τον κόπο να τις μοιραστείς αν θέλεις και με τους υπόλοιπους...για να έχουν και σημείο σύγκρισης.. :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος lospsi

  • *******
  • 2731
  • Φύλο: Άντρας
  • The gentle giant
    • Κυτιοποιία
  • Μοντέλο μηχανής: KTM 1290 SAS 2019
  • Αντιδράσεις: +1909
Απ: Αναρτησεις: Πες μας τις ρυθμίσεις σου!!!
« Απάντηση #78 - : Φεβρουάριος 08, 2010, 08:54:19 πμ »
καποιος στα κιλα μου (110+ :cry:) εχει τπτ ρυθμισεις, ωστε να εχω καποιες ετοιματζιδικες για να ξεκινησω???
Βασανισμένη μηχανόβια ψυχή...

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: Αναρτησεις: Πες μας τις ρυθμίσεις σου!!!
« Απάντηση #79 - : Φεβρουάριος 08, 2010, 12:17:06 μμ »
καποιος στα κιλα μου (110+ :cry:) εχει τπτ ρυθμισεις, ωστε να εχω καποιες ετοιματζιδικες για να ξεκινησω???

Nαι, αμε
Ξεκινα

ΕΔΩ (το καθε ενα)
και
ΕΔΩ


Μονο τοτε βρηκα την υγεια μου. Λιγο πιο αργη επαναφορα μπροστα ηθελε μετα το μπροστινο (1-2 κλικ δεξιοστροφα)

 :P :P :P :P :P
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 08, 2010, 12:18:43 μμ από bros400pgm »
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος nick2ono

  • *******
  • 1211
  • Φύλο: Άντρας
  • ειναι αρρωστια το μοτορι!!!
  • Αντιδράσεις: +4
Απ: Αναρτησεις: Πες μας τις ρυθμίσεις σου!!!
« Απάντηση #80 - : Φεβρουάριος 08, 2010, 07:05:58 μμ »
για το μπροστινο ohlins το sag στα 87 κιλακια μου :P εχει ως εξης:

7στροφες απο τερμα ανοιχτο με στατικο στα 29mm και δυναμικο στα 37mm

SERRES CIRCUIT LOVER!!!
http://www.apriliabikers.gr/portal/index.php?topic=6710.0

 επόμενο βήμα να πιάσω το joker...

*

Αποσυνδεδεμένος zachs

  • *******
  • 1184
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: 2006 RSV1000R
  • Αντιδράσεις: +226
Απ: Αναρτησεις: Πες μας τις ρυθμίσεις σου!!!
« Απάντηση #81 - : Φεβρουάριος 09, 2010, 12:19:26 πμ »
Εγώ για να' χω 37 χιλ. δυναμικό sag στο μπροστινό ohlins έπρεπε να δώσω 13(!) στροφές από τέρμα ανοικτό κι επειδή έγινε ποοοολύ σκληρό έβγαλα 2 στροφές και θα βγάλω άλλες δύο μάλλον γιατί αισθάνομαι τη μηχανή πολύ όρθια μπροστά.Στο αμορτισέρ έστριψα δύο ολόκληρες στροφές το ελατήριο και το sag ήταν στα 40 χιλ. αν θυμάμαι καλά.Είναι λογικά αυτά? :thnk:Α,είμαι 86 κιλά :D

*

Αποσυνδεδεμένος nick2ono

  • *******
  • 1211
  • Φύλο: Άντρας
  • ειναι αρρωστια το μοτορι!!!
  • Αντιδράσεις: +4
Απ: Αναρτησεις: Πες μας τις ρυθμίσεις σου!!!
« Απάντηση #82 - : Φεβρουάριος 09, 2010, 04:38:22 μμ »
Εγώ για να' χω 37 χιλ. δυναμικό sag στο μπροστινό ohlins έπρεπε να δώσω 13(!) στροφές από τέρμα ανοικτό κι επειδή έγινε ποοοολύ σκληρό έβγαλα 2 στροφές και θα βγάλω άλλες δύο μάλλον γιατί αισθάνομαι τη μηχανή πολύ όρθια μπροστά.Στο αμορτισέρ έστριψα δύο ολόκληρες στροφές το ελατήριο και το sag ήταν στα 40 χιλ. αν θυμάμαι καλά.Είναι λογικά αυτά? :thnk:Α,είμαι 86 κιλά :D

 :bye: εμενα δεν εχει τα μαμισια ελατηρια απανου. εχει τα λιιιιιιιιγο πο σκληρα ;) :D

SERRES CIRCUIT LOVER!!!
http://www.apriliabikers.gr/portal/index.php?topic=6710.0

 επόμενο βήμα να πιάσω το joker...

*

motorman

Απ: Αναρτησεις: Πες μας τις ρυθμίσεις σου!!!
« Απάντηση #83 - : Μάρτιος 25, 2010, 07:55:39 μμ »
Εγώ για να' χω 37 χιλ. δυναμικό sag στο μπροστινό ohlins έπρεπε να δώσω 13(!) στροφές από τέρμα ανοικτό κι επειδή έγινε ποοοολύ σκληρό έβγαλα 2 στροφές και θα βγάλω άλλες δύο μάλλον γιατί αισθάνομαι τη μηχανή πολύ όρθια μπροστά.Στο αμορτισέρ έστριψα δύο ολόκληρες στροφές το ελατήριο και το sag ήταν στα 40 χιλ. αν θυμάμαι καλά.Είναι λογικά αυτά? :thnk:Α,είμαι 86 κιλά :D

Φιλε zachs,επειδη ειμαι κι εγω 80+ κιλα, απορω γιατι θελεις 13 στροφες προφορτιση για 37χιλ.,στο δικο μου με 7 στροφες εχω 37χιλ και
με 6 στρ. 41χιλ[με βολευει στο δρομο].Πιστευω παντως,πως για το τελικο σεταρισμα του σαγκ ,παιζει και η συνεργασια του με το πισω.
ΠΑΝΤΩΣ ,μπροστα πρεπει να εχεις αρκετα μεγαλυτερο σαγκ,απο το πισω.Ας πουμε 41 μποστα 35 πισω [για δρομο].
Ειδημων του Αμερικανικου ΑF1,Προτινει για δρομο 48μπρ.38πισω.

*

Αποσυνδεδεμένος zachs

  • *******
  • 1184
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: 2006 RSV1000R
  • Αντιδράσεις: +226
Απ: Αναρτησεις: Πες μας τις ρυθμίσεις σου!!!
« Απάντηση #84 - : Μάρτιος 27, 2010, 01:15:25 μμ »
Εγώ για να' χω 37 χιλ. δυναμικό sag στο μπροστινό ohlins έπρεπε να δώσω 13(!) στροφές από τέρμα ανοικτό κι επειδή έγινε ποοοολύ σκληρό έβγαλα 2 στροφές και θα βγάλω άλλες δύο μάλλον γιατί αισθάνομαι τη μηχανή πολύ όρθια μπροστά.Στο αμορτισέρ έστριψα δύο ολόκληρες στροφές το ελατήριο και το sag ήταν στα 40 χιλ. αν θυμάμαι καλά.Είναι λογικά αυτά? :thnk:Α,είμαι 86 κιλά :D

Φιλε zachs,επειδη ειμαι κι εγω 80+ κιλα, απορω γιατι θελεις 13 στροφες προφορτιση για 37χιλ.,στο δικο μου με 7 στροφες εχω 37χιλ και
με 6 στρ. 41χιλ[με βολευει στο δρομο].Πιστευω παντως,πως για το τελικο σεταρισμα του σαγκ ,παιζει και η συνεργασια του με το πισω.
ΠΑΝΤΩΣ ,μπροστα πρεπει να εχεις αρκετα μεγαλυτερο σαγκ,απο το πισω.Ας πουμε 41 μποστα 35 πισω [για δρομο].
Ειδημων του Αμερικανικου ΑF1,Προτινει για δρομο 48μπρ.38πισω.

Φίλε motorman μέτρησα  sag μπρος πίσω με τη βοήθεια των αδερφιών μου τα οποία σήκωσαν στον αέρα τη μηχανή και μπροστά και πίσω και υπολόγισα στην συνέχεια το 30% τόσο για το πηρούνι όσο και για την ανάρτηση (με εμένα επάνω).

0,3χ120=36χιλ για πηρούνι και 0,3χ135=41χιλ για ανάρτηση.

Για να τα φέρω εκεί λοιπόν έπρεπε να δώσω 13στροφές από τέρμα ανοικτό μπροστά και 2στροφές πίσω από την στάνταρ ρύθμιση (την οποία δεν πείραξα ποτέ).Ναι μεν το sag ήρθε εκεί που προτείνουν πολλοί ειδικοί του χώρου πλην όμως το μηχανάκι έγινε κούτσουρο και σηκώθηκε πολύ μπροστά.Τώρα έχω αφαιρέσει 5 στροφές από μπροστά και το αισθάνομαι καλύτερα.

Εν κατακλείδι νομίζω ότι δεν υπάρχει πανάκεια για όλες τις μηχανές αλλά κάθε ένα μοντέλο πρέπει να αντιμετωπίζεται διαφορετικά.Γι' αυτό και οι ρυθμίσεις του ειδήμονος που αναφέρεις μου φαίνονται πολύ λογικές για τα δικά μας μηχανάκια.Μάλλον μπροστά πρέπει να είναι πιο μαλακό και να βυθίζεται πιο εύκολα για πολλούς λόγους.

Υ.Γ.:Εσύ πως μέτρησες το sag; :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: Αναρτησεις: Πες μας τις ρυθμίσεις σου!!!
« Απάντηση #85 - : Μάρτιος 27, 2010, 03:26:48 μμ »
με τη βοήθεια των αδερφιών μου τα οποία σήκωσαν στον αέρα τη μηχανή και μπροστά και πίσω και υπολόγισα στην συνέχεια το 30% τόσο για το πηρούνι όσο και για την ανάρτηση (με εμένα επάνω).


Τι εννοείς σήκωσαν την μηχανή στον αέρα?  :thnk:

*

zlionakis

Απ: Αναρτησεις: Πες μας τις ρυθμίσεις σου!!!
« Απάντηση #86 - : Μάρτιος 27, 2010, 04:28:11 μμ »
με τη βοήθεια των αδερφιών μου τα οποία σήκωσαν στον αέρα τη μηχανή και μπροστά και πίσω και υπολόγισα στην συνέχεια το 30% τόσο για το πηρούνι όσο και για την ανάρτηση (με εμένα επάνω).


Τι εννοείς σήκωσαν την μηχανή στον αέρα?  :thnk:

προφανώς Βύρωνα εννοεί οτι τη σήκωσαν για να μετρήσουν το L1...

Αλλά το θέμα είναι οτι υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να έχετε πάρει λάθος μέτρηση έτσι παιδιά...

Δεν γνωρίζω αν το σηκώσατε σωστά (για το μπροστινό θα μπορούσε να γίνει από το τιμόνι π.χ. αν και η απόσταση έκτασής του είναι γνωστή από τον τύπο του και υπάρχει στο manual..οπότε και δεν χρειάζεται..Για το αμορτισέρ τώρα που σίγουρα χρειάζεται ο μόνος σωστός τρόπος να το μετρήσεις unloaded είναι να κρεμάσεις το ψαλίδι από την έδρασή του ώστε να έρθει στην αποφορτισμένη θέση του. Θα μπορούσε κανείς βέβαια να τραβήξει ή να σηκώσει την ουρά...αλλά εμένα προσωπικά δεν με βολεύεει αυτή η λύση (και αυτό γιατί προσφέρει λιγότερη ακρίβεια και κίνδυνο να μείνουν στο χέρι τα πλαστικά!!!)


Πάντως ακούγεται υπερβολικό το 13 στροφές και σε εμένα που στα 98 κιλά ήθελα 9 ...τώρα που είμαι 91 έχει κατέβει στα 8..



*

nasos-v

Απ: Αναρτησεις: Πες μας τις ρυθμίσεις σου!!!
« Απάντηση #87 - : Μάρτιος 27, 2010, 04:43:34 μμ »
μπορει να εχει λιγοτερα λαδια το καλαμι μεσα για να εχει παει η προφορτηση στης 13 στροφες

δεν ειναι απαρετητα κακο αυτο!
εχει μεγαλο αρνητικο ,αρα δεν ξεκολαει ευκολα ο μπροστινος τροχος στην επιτάχυνση
συν οτι εχεις γρηγοροτερη γεωμετρια στο μοτο..

 :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: Αναρτησεις: Πες μας τις ρυθμίσεις σου!!!
« Απάντηση #88 - : Μάρτιος 27, 2010, 05:06:31 μμ »
προφανώς Βύρωνα εννοεί οτι τη σήκωσαν για να μετρήσουν το L1...



Προφανως αυτό, αλλά την κράταγαν στον αέρα και κατάφεραν να πάρουν σωστή μέτρηση?  :pray:
Μιλάμε οτι τα αδέλφια πρέπει να είναι ντουλάπες  :h22: :h22: :h22:

Νάσο, σε έχασα λίγο. Το πόσο γρήγορα και το πόσο θα συμπιεστεί η ανάρτηση έχει να κάνει με την απόσβεση συμπίεσης και την προφόρτιση ελατηρίου. Εννοείς ότι είχε λιγότερα λάδια μέσα και επειδη ήταν μαλακό αύξησαν την προφόρτιση?  :thnk:

*

zlionakis

Απ: Αναρτησεις: Πες μας τις ρυθμίσεις σου!!!
« Απάντηση #89 - : Μάρτιος 27, 2010, 05:14:46 μμ »
πολύ σωστά τα λέει ο Νάσος.

Απλά αυτό που λέει θέλει προσοχή για κάποιον που δεν γνωρίζει πολλά από ρύθμισμα γιατί μπορεί να εξελιχθεί επικίνδυνο λόγω μείωσης της ωφέλιμης διαδρομής. Για τον έμπειρο είναι πολλές φορές χρήσιμο ( Βέβαια μπορεί να πετύχει κανείς το ίδιο ανεβάζοντας τις μπουκάλες σε σχέση με την πλάκα ή αυξάνοντας το ύψος του αμορτισέρ..
 :bye:

Μιλάμε οτι τα αδέλφια πρέπει να είναι ντουλάπες  :h22: :h22: :h22:

 :h22: :h22: :h22: :h22: :h22:

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης