0 μέλη και 5 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Φίλε motorman καταρχήν καλώς ήρθες :bye:Μήπως έχεις ένα κόκκινο-ασημί του 2007 με χαλκιδικιώτικες πινακίδες το οποίο το έβλεπα μερικές φορές στην Παρασκευοπούλου?Αν είναι έτσι και είσαι σχετικά κοντά τότε1ον)Σε περιμένουμε στον καθιερωμένο καφέ κάθε δεύτερη Τετάρτη του εκάστοτε μήνα για καφέ και 2ον)Σε περιμένουμε να μας συνοδεύσεις (αν το επιτρέψουν οι αγρότες βέβαια) στην κοπή της πίτας στην Ξάνθη στις 21/2 http://www.apriliabikers.gr/portal/index.php?topic=10653.0
τελικα το ολο θεμα ηταν καθαρα δικο μου λαθος βρηκαμε τις σωστες ρυθμισεις κ στο στατικο κ στο δυναμικο sag τωρα που το καταλαβα ποιος με πιανει!!!
καποιος στα κιλα μου (110+ ) εχει τπτ ρυθμισεις, ωστε να εχω καποιες ετοιματζιδικες για να ξεκινησω???
Εγώ για να' χω 37 χιλ. δυναμικό sag στο μπροστινό ohlins έπρεπε να δώσω 13(!) στροφές από τέρμα ανοικτό κι επειδή έγινε ποοοολύ σκληρό έβγαλα 2 στροφές και θα βγάλω άλλες δύο μάλλον γιατί αισθάνομαι τη μηχανή πολύ όρθια μπροστά.Στο αμορτισέρ έστριψα δύο ολόκληρες στροφές το ελατήριο και το sag ήταν στα 40 χιλ. αν θυμάμαι καλά.Είναι λογικά αυτά? :thnk:Α,είμαι 86 κιλά
Παράθεση από: zachs στις Φεβρουάριος 09, 2010, 12:19:26 πμΕγώ για να' χω 37 χιλ. δυναμικό sag στο μπροστινό ohlins έπρεπε να δώσω 13(!) στροφές από τέρμα ανοικτό κι επειδή έγινε ποοοολύ σκληρό έβγαλα 2 στροφές και θα βγάλω άλλες δύο μάλλον γιατί αισθάνομαι τη μηχανή πολύ όρθια μπροστά.Στο αμορτισέρ έστριψα δύο ολόκληρες στροφές το ελατήριο και το sag ήταν στα 40 χιλ. αν θυμάμαι καλά.Είναι λογικά αυτά? :thnk:Α,είμαι 86 κιλά Φιλε zachs,επειδη ειμαι κι εγω 80+ κιλα, απορω γιατι θελεις 13 στροφες προφορτιση για 37χιλ.,στο δικο μου με 7 στροφες εχω 37χιλ καιμε 6 στρ. 41χιλ[με βολευει στο δρομο].Πιστευω παντως,πως για το τελικο σεταρισμα του σαγκ ,παιζει και η συνεργασια του με το πισω.ΠΑΝΤΩΣ ,μπροστα πρεπει να εχεις αρκετα μεγαλυτερο σαγκ,απο το πισω.Ας πουμε 41 μποστα 35 πισω [για δρομο].Ειδημων του Αμερικανικου ΑF1,Προτινει για δρομο 48μπρ.38πισω.
με τη βοήθεια των αδερφιών μου τα οποία σήκωσαν στον αέρα τη μηχανή και μπροστά και πίσω και υπολόγισα στην συνέχεια το 30% τόσο για το πηρούνι όσο και για την ανάρτηση (με εμένα επάνω).
Παράθεση από: zachs στις Μάρτιος 27, 2010, 01:15:25 μμ με τη βοήθεια των αδερφιών μου τα οποία σήκωσαν στον αέρα τη μηχανή και μπροστά και πίσω και υπολόγισα στην συνέχεια το 30% τόσο για το πηρούνι όσο και για την ανάρτηση (με εμένα επάνω).Τι εννοείς σήκωσαν την μηχανή στον αέρα?
προφανώς Βύρωνα εννοεί οτι τη σήκωσαν για να μετρήσουν το L1...
Μιλάμε οτι τα αδέλφια πρέπει να είναι ντουλάπες
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι