0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Στο tuono το 1 είναι σαν 4 του mille!!!Αντίστοιχα το 3 = 6!! Κι εγώ παραπλανήθηκα από το ίδιο το manual μου και δεν άκουσα τον Byron απο την αρχή που τελικά είχε δίκιο!!! Ρώτησα και τον Αμερικάνο guru και μου είπε το ίδιο ακριβώς...Στο 3 (tuono) υπάρχει περίπτωση επίσης να σου γλύφει το κάτω μέρος του ψυγείου νερού!! (εμένα το βούλωσε κιόλας αφού έλιωσε λίγο το πλαστικό προστατευτικό που υπάρχει μπροστά του)Πάντως οφείλω να πώ οτι αν και στο 3 tuono (6 mille) είναι απόλυτα οδηγήσιμο το μηχανάκι (όντας νευρικό βέβαια) και χωρίς να είναι επικύνδυνο!Δοκίμασε και θα δείς τι σου αρέσει περισσότερο!Πάντως το κανονικό standard για δρόμο είναι -->καμία tuono=3 mille
Παράθεση από: zlionakis στις Οκτώβριος 23, 2009, 09:07:10 μμΣτο tuono το 1 είναι σαν 4 του mille!!!Αντίστοιχα το 3 = 6!! Κι εγώ παραπλανήθηκα από το ίδιο το manual μου και δεν άκουσα τον Byron απο την αρχή που τελικά είχε δίκιο!!! Ρώτησα και τον Αμερικάνο guru και μου είπε το ίδιο ακριβώς...Στο 3 (tuono) υπάρχει περίπτωση επίσης να σου γλύφει το κάτω μέρος του ψυγείου νερού!! (εμένα το βούλωσε κιόλας αφού έλιωσε λίγο το πλαστικό προστατευτικό που υπάρχει μπροστά του)Πάντως οφείλω να πώ οτι αν και στο 3 tuono (6 mille) είναι απόλυτα οδηγήσιμο το μηχανάκι (όντας νευρικό βέβαια) και χωρίς να είναι επικύνδυνο!Δοκίμασε και θα δείς τι σου αρέσει περισσότερο!Πάντως το κανονικό standard για δρόμο είναι -->καμία tuono=3 milleΞεθαβω αυτο το θεμα γιατι εχω το ιδιο "προβλημα" εδω και αρκετο καιρο. Με το μαμα τιμονι στο τουονο, στα δυνατα φρενα (χρηση πιστα μονο) τερματιζε το μπροστινο και εγλυφε το προστατευτικο του ψυγειου, βεβαια ειχα κατεβασει και τις πλακες 4 γραμμες. Τωρα που έχω βαλει κλιπ ον, αν και ανεβασα μια γραμμη και ειμαι στις 3 πλεον, τωρα βρισκει ακομα περισσοτερο, σε σημειο και το λαστιχο να φθειρετε αλλα και να τρωει το μεταλλο του ψυγειου.Εχω παιξει με την αποσβεση συμπιεσης (σχεδον την εβαλα ολη) και την προφορτιση αλλά δεν είδα καμια διαφορα οσον αναφορα το τερματισμα του μπροστινου.Πιο να είναι το επομενο βημα; Να βαλω περισσοτερο λαδι; Πιο χοντρο λάδι; Άλλα ελατηρια; Να ανεβασω και άλλο την πλακα; Να αδυνατισω;;
Δεν είναι εύκολο θέμα αυτό που ανοίγεις, επίσης οι ρυθμίσεις είναι καθαρά προσωπικές,σαφώς παίζουν ρόλο τα κιλά του αναβάτη, θα σου έλεγα να το αφήσεις στις 3 γραμμές,επίσης πόσο καιρό έχεις να κάνεις service στο πιρούνι?Μπορεί να σε βοηθήσει ο Τασούλης, ο οποίος ρυθμίζει βάσει κιλών και χρήσης.Καλή επιτυχία!
Tι sag εχεις; και πόσα κιλα είσαι ;
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι