0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Alcarinque

Aprilia RSV 1000 R
« - : Ιούνιος 14, 2007, 06:56:45 μμ »
Προχθές διάβαζα ενα περιοδικο για μηχανες και ειχε παρα πολλες συγκρισεις και αναλυσεις μηχανων 1000cc.Ειχε και την Aprilia RSV 1000 R μεσα και τα σχολια που εκανε δεν ηταν και τα καλυτερα....δεν αξιζει τοσο πολυ αυτη η μοτοσυκλετα σε σχεση με αλλες του ιδιου κυβισμου.Sorry κιολας που ρωταω ετσι ασχετα και αοριστα απλα δεν ξερω τιποτα για αυτην την μηχανη.




*

RSVF

Απ: Aprilia RSV 1000 R
« Απάντηση #1 - : Ιούνιος 14, 2007, 10:18:03 μμ »
Προχθές διάβαζα ενα περιοδικο για μηχανες και ειχε παρα πολλες συγκρισεις και αναλυσεις μηχανων 1000cc.Ειχε και την Aprilia RSV 1000 R μεσα και τα σχολια που εκανε δεν ηταν και τα καλυτερα....δεν αξιζει τοσο πολυ αυτη η μοτοσυκλετα σε σχεση με αλλες του ιδιου κυβισμου.Sorry κιολας που ρωταω ετσι ασχετα και αοριστα απλα δεν ξερω τιποτα για αυτην την μηχανη.



Αγαποιτε φιλε μου ALCARINQUE καταρχην να σε καλοσορισω στην παρεα μας και ελπιζουμε να σε βλεπουμε συχνα τοσο που να αγορασεις και εσυ μια απο τις καλυτερες μηχανες τοσο σε περιφερειακα οσο και σε μοτερ. Τωρα οσο αναφορα την ερωτηση που εχεις θα σου πω το εξης οτι το 2006 το συγκεκριμενο μηχανακι εχει βγει το καλυτερο της χρονιας απο γνωστο περιοδικο ως MASTER BIKE OF THE YEAR με πολλα μηχανακια ως αντιπαλοι τωρα τη αλλαξε απο περσι μεχρι φετος δεν μπορω  να καταλαβω αφου το μηχανακι ειναι ιδιο με αθτα του 2005-2006 εκτος και αν ανεβηκε τοσο ο πυχης με το 1098 η το κ7 τωρα τις αποφασεις της παιρνεις εσυ ενα θα σου πω ακομα οποιος βαζει τις λιγοτερες διαφειμησης σε ενα περιοδικο τοσο κακα ειναι και τα μηχανακια της εν λογο εταιριας. 

*

nestoras

Απ: Aprilia RSV 1000 R
« Απάντηση #2 - : Ιούνιος 16, 2007, 12:10:21 πμ »
Και μονο το γεγονος οτι εχει 40 αλογα λιγοτερα απο τα περισσοτερα μηχανακια του τεστ φτανει.το θαψαν εξαρχης λογω ξεπερασμενου κινητηρα σε σχεση με τα υπολοιπα που ανανεωθηκαν για το 2007(1098,gsxr,r1,mv agusta...).

αν παρατηρησεις ομως τα γυρολογια θα διαπιστωσεις οτι ειναι μονο 1 με 2 δευτερολεπτα πιο αργο απο τα υπολοιπα που βγαζουν καμια 40αρια αλογα παραπανω(σημερα διαβαζα το καινουργιο ΜΟΤΟ).
σε καποια γνωμες που διαβασα συμφωνω μαζι τους π.χ στον κινητηρα ο οποιος υπολειπεται σε δυναμη του ανταγωνισμου.

αλλα σε θεμα αισθητικης δεν συμφωνω με την αποψη πως ειναι ξεπερασμενης αισθητικης.εγω θεωρω το μουτρο του φανταστικο.δεν νομιζω πως το μουτρο του mv agusta(που κανουν τεμεναδες οταν λενε το ονομα του) ειναι καλυτερο.προσωπικα με πηγαινει 10 χρονια πισω.γουστα ειναι αυτα.

την ποιοτητα του rsv την θεωρω υψηλη σε αναλογια/τιμης παντα.τα υπολοιπα(ιταλικα) εχουν και καμια 10καρια χιλιαδες παραπανω ευρω.

οσο για την συμπεριφορα του στην πιστα δεν μπορω να παρω θεση γιατι  δεν γνωριζω αλλα τα γυρολογια τους εδειξαν οτι τα παει μια χαρα.1 δευτερολεπτο γρηγοροτερο ηταν το agusta που εχει και 185 αλογα ετσι?

αυτη ειναι η γνωμη μου

*

davide

Απ: Aprilia RSV 1000 R
« Απάντηση #3 - : Ιούνιος 16, 2007, 12:42:59 πμ »
Και μονο το γεγονος οτι εχει 40 αλογα λιγοτερα απο τα περισσοτερα μηχανακια του τεστ φτανει.το θαψαν εξαρχης λογω ξεπερασμενου κινητηρα σε σχεση με τα υπολοιπα που ανανεωθηκαν για το 2007(1098,gsxr,r1,mv agusta...).

O κινητήρας του Mille δεν μου φαίνεται καθόλου ξεπερασμένος. Δεν νομίζω ότι κυκλοφορούν πολλά δικύλινδρα 1000άρια με περισσότερα από 143 άλογα! Δεν μου φαίνεται πολύ έξυπνο να συγκρίνει κανέις 1000άρια δικύλινδρα, με 1000άρια τετρακίλυνδρα, 1100άρια δικύλινδρα κτλ. κτλ...
Πάλι καλά, που στην σύγκριση δεν μας βάλανε και το Desmosedici RR!!!! :P
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 16, 2007, 07:25:37 μμ από davide »

*

Αποσυνδεδεμένος NitroArgi

  • *******
  • 1087
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +67
Απ: Aprilia RSV 1000 R
« Απάντηση #4 - : Ιούνιος 16, 2007, 08:24:27 μμ »
Sorry που θα το πω αλλα ο Rotax που φορανε τα πολυαγαπημενα μας μηχανακια ΕΙΝΑΙ κατα πολυ ξεπερασμενος....

Σκεψου μονο οτι η σχεδιαση του ξεκινησε στις αρχες της δεκαετιας του 90 και η εξελιξη του δεν ηταν ποτε τοσο δραματικα ριζοσπαστικη.

Η πρωτη γενια του V990 εβγαζε στη δυνατη του εκδοση ευρειας παραγωγης που ηταν τα πρωτα Mille 110Ps κατα μεσο ορο στο πισω τροχο....η τελευταια του εκδοση που ειναι το πιο προσφατο Factory παραγει παλι κατα μεσο ορο 118-120Ps στο τροχο!!!

Ολα αυτα τα δικυλινδρα αλογα τη στιγμη που ο δικυλινδρος ανταγωνισμος ειχε 122Ps (HONDA SP2) το 2001 αλλα και 145Ps (DUCATI 1098) το 2007!!! Προς θεου δε λεω σε καμια περιπτωση οτι ο κινητηρας αυτος δε περνει αλογα αλλα η Aprilia δε δικαιολογησε ποτε το κοστος να τον κανει πιο δυνατο (μπορει να αγγιξει με απολυτη ασφαλεια και "ευκολες" λυσεις τα 145Ps τροχο!!!)

Οσον αφορα τα γυρολογια αρκει να αναφερω οτι 1-2sec δεν ειναι ευκαταφρονητο νουμερο σε καμια περιπτωση!!! Το θεμα της αισθητικης ειναι εντλως υποκειμενικο αλλα το γεγονος παραμενει οτι η μαμα Aprilia επελεξε απλα να ραφιναρει καποια σημεια του Mille παρα να συνεχισει τη παραδοση που την ηθελε να κατασκευαζει κορυφαιο και πρωτοπορο V2. Για αυτον ακριβως τον λογο παραγει και το εντελως νεο V4 το οποιο θα ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΗΣΕΙ το Mille αργα ή γρηγορα...

Φιλικα
Argi


*

davide

Απ: Aprilia RSV 1000 R
« Απάντηση #5 - : Ιούνιος 17, 2007, 12:12:12 πμ »
Sorry που θα το πω αλλα ο Rotax που φορανε τα πολυαγαπημενα μας μηχανακια ΕΙΝΑΙ κατα πολυ ξεπερασμενος....

Aργύρη αναφερόμαι στο νέο μοτέρ και όχι στο δικό μας! :bye:

*

nestoras

Απ: Aprilia RSV 1000 R
« Απάντηση #6 - : Ιούνιος 17, 2007, 12:45:13 πμ »
Και μονο το γεγονος οτι εχει 40 αλογα λιγοτερα απο τα περισσοτερα μηχανακια του τεστ φτανει.το θαψαν εξαρχης λογω ξεπερασμενου κινητηρα σε σχεση με τα υπολοιπα που ανανεωθηκαν για το 2007(1098,gsxr,r1,mv agusta...).

O κινητήρας του Mille δεν μου φαίνεται καθόλου ξεπερασμένος. Δεν νομίζω ότι κυκλοφορούν πολλά δικύλινδρα 1000άρια με περισσότερα από 143 άλογα! Δεν μου φαίνεται πολύ έξυπνο να συγκρίνει κανέις 1000άρια δικύλινδρα, με 1000άρια τετρακίλυνδρα, 1100άρια δικύλινδρα κτλ. κτλ...
Πάλι καλά, που στην σύγκριση δεν μας βάλανε και το Desmosedici RR!!!! :P

Τι σημασια εχει αν ειναι δικυλινδρο τρικυλινδρο ή V12??εκαναν ενα τεστ για να βραβευσουν την καλυτερη supersport.
ετσι κι αλλιως τα δικυλινδρα στην κατηγορια ειναι μονο 2.αλλα και παλι φιλε davide σε συγκριση των 2 δικυλινδρων(1098,RSV) το rsv χανει κατα κρατος.
προσωπικα δεν μου αρεσουν αυτα τα τεστ(ασχετα αν τα διαβαζω...).βαζουν ταμπελακια(η απολυτη,η φιλικη,η οριακη κλπ..)στις μηχανες και δυστυχως με δικα τους κριτιρια.


*

Αποσυνδεδεμένος NitroArgi

  • *******
  • 1087
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +67
Απ: Aprilia RSV 1000 R
« Απάντηση #7 - : Ιούνιος 17, 2007, 01:47:00 πμ »


Aργύρη αναφερόμαι στο νέο μοτέρ και όχι στο δικό μας! :bye:
[/quote]

Δεν υπαρχει "νεο" μοτερ. Το V990 της τελευταιας γενιας δεν ειναι ξανασχεδιασμενος απο την αρχη αλλα αποτελει μια εξελιξη του πρωτου κινητηρα!!! Δεν ασχοληθηκαν να κανουν ουτε το αυτονοητο, δηλαδη να τον εξελιξουν βασιζομενοι στη δομη του κινητηρα απο το SP με τα μεγαλυτερα πιστονια και τα αλλα χαρακτηριστικα. Απλα μεγαλωνουν καθε χρονο τις βαλβιδες εξαγωγης και αλλαζουν προφιλ στους εκκεντροφορους...

*

davide

Απ: Aprilia RSV 1000 R
« Απάντηση #8 - : Ιούνιος 17, 2007, 01:54:28 πμ »
Και μονο το γεγονος οτι εχει 40 αλογα λιγοτερα απο τα περισσοτερα μηχανακια του τεστ φτανει.το θαψαν εξαρχης λογω ξεπερασμενου κινητηρα σε σχεση με τα υπολοιπα που ανανεωθηκαν για το 2007(1098,gsxr,r1,mv agusta...).
O κινητήρας του Mille δεν μου φαίνεται καθόλου ξεπερασμένος. Δεν νομίζω ότι κυκλοφορούν πολλά δικύλινδρα 1000άρια με περισσότερα από 143 άλογα! Δεν μου φαίνεται πολύ έξυπνο να συγκρίνει κανέις 1000άρια δικύλινδρα, με 1000άρια τετρακίλυνδρα, 1100άρια δικύλινδρα κτλ. κτλ...
Πάλι καλά, που στην σύγκριση δεν μας βάλανε και το Desmosedici RR!!!! :P
Τι σημασια εχει αν ειναι δικυλινδρο τρικυλινδρο ή V12??εκαναν ενα τεστ για να βραβευσουν την καλυτερη supersport.
ετσι κι αλλιως τα δικυλινδρα στην κατηγορια ειναι μονο 2.αλλα και παλι φιλε davide σε συγκριση των 2 δικυλινδρων(1098,RSV) το rsv χανει κατα κρατος.
προσωπικα δεν μου αρεσουν αυτα τα τεστ(ασχετα αν τα διαβαζω...).βαζουν ταμπελακια(η απολυτη,η φιλικη,η οριακη κλπ..)στις μηχανες και δυστυχως με δικα τους κριτιρια.

Η απάντησή μου αναφέρεται μόνο στο τι λες για το μοτέρ και όχι στο σύνολο της μηχανής.
Το αν ένα μηχανάκι είναι δικύλινδρο ή τρικύλινδρο ή V12, έχει τεράστια σημασία.
Παράδειγμα: Στα Superbike ο νέος κανονισμός http://www.apriliabikers.gr/cms/index.php?option=com_smf&Itemid=33&topic=2247.msg250568;topicseen#new
Στο παγκόσμιο πρωτάθλημα SuperSport, όπου ο κανονισμός ορίζει κοινές μετατροπές στον κινητήρα για όλα τα μηχανάκια, βλέπεις να συμμετέχουν τετρακύλινδρα 600άρια με δικύλινδρα 750άρια.
Είναι αδύνατο και πολυέξοδο να ζητάς από το μοτέρ του Mille και οποιουδήποτε δικύλινδρου 1000κ.εκ. μοτέρ να σου βγάλει τα άλογα ενός τετρακύλινδρου ιδίου κυβισμού. Ακόμα και το 1098 με τα επιπλέον 100κ.εκ. δεν μπορεί να αποδόσει αυτά τα άλογα με ένα τετρακύλινρο 1000άρι!
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 18, 2007, 05:18:25 μμ από davide »

*

davide

Απ: Aprilia RSV 1000 R
« Απάντηση #9 - : Ιούνιος 17, 2007, 02:03:04 πμ »
Δεν υπαρχει "νεο" μοτερ. Το V990 της τελευταιας γενιας δεν ειναι ξανασχεδιασμενος απο την αρχη αλλα αποτελει μια εξελιξη του πρωτου κινητηρα!!! Δεν ασχοληθηκαν να κανουν ουτε το αυτονοητο, δηλαδη να τον εξελιξουν βασιζομενοι στη δομη του κινητηρα απο το SP με τα μεγαλυτερα πιστονια και τα αλλα χαρακτηριστικα. Απλα μεγαλωνουν καθε χρονο τις βαλβιδες εξαγωγης και αλλαζουν προφιλ στους εκκεντροφορους...

Συμφωνώ! :kalo:
Στο ίδιο μπλοκ, βελτίωσαν τα υλικά, βάλανε μεγαλύτερα σώματα, μονόμπουζο (όπως και το SP αν δεν κάνω λάθος), μεγάλωσαν τις βαλβίδες εξαγωγής και αλλάξανε το προφίλ των εκκεντροφόρων. Προσωπικά πιστεύω ότι η Aprilia θεώρησε πως δεν άξιζε τον κόπο να σχεδιάσει ξανά το V2 λόγο του ότι κατευθύνεται προς το V4 (μόνο με αυτόν τον τρόπο μπορεί να βγάλει τα άλογα των Ιαπώνων)

Όσο για αυτό που είπες, ότι το μοτέρ αυτό μπορεί να αγγίξει με απολυτή ασφάλεια και "εύκολες" λύσεις τα 145Ps τροχό, ξέρεις ότι το εύχομαι και εγώ!!!!!!! :P :P :P
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 17, 2007, 02:06:25 πμ από davide »

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης