0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

patman46

Απ: Προς κατόχους rsv και μη
« Απάντηση #30 - : Ιούλιος 01, 2010, 05:36:02 πμ »
οκ πίσω στις βελτιώσεις :
αν δει κανείς πως δουλεύει το σύστημα στους ηλεκτρονικά μεταβαλλόμενους αυλούς του V4 , αυτοί μεταβάλλουν το μήκος τους με ένα σερβομηχανισμό που ελέγχεται από την κεντρική μονάδα ηλεκτρονικής διαχείρησης της μοτοσυκλέτας... έτσι σε κάθε συγκεκριμένη περιοχή στροφών έχουν και διαφορετικό μήκος (σε θεωρητικά άπειρες θέσεις).
Αυτό που λέει ο Στάθης είναι σωστό και πιο κοντά στην κατασκευή του favaretti και του Amann (οι οποίοι μάλλον από κάποιο "σταθερό" σημείο δίνουν την εντολή για την μεταβολή του μήκους των αυλών).
συνδέοντας το με το shift light έχεις και το πλεονέκτημα ότι μπορείς χειροκίνητα να επιλέξεις που θα ανοίγουν οι αυλοί, έτσι ώστε να έχεις και την δύναμη χαμηλά (με τους αυλούς σε πλήρες μήκος) και την δύναμη ψηλά (με κοντύτερο μήκος)...
Βέβαια τώρα μπαίνουν και άλλα μέσα στο παιχνίδι καθώς διάφοροι γκουρού παγκοσμίως , προτιμούν να κάνουν τους αυλούς εισαγωγής σε ένα ενδιάμεσο ύψος (κάπου ανάμεσα σε mille και tuono) αλλά αρκετά πιο φαρδιούς (περίπου 1cm σε διάμετρο για τον καθένα) με ενιαία σχεδίαση τύπου μπανιέρας ( για να μπορούν να μπουν και οι ντουζιέρες (open direct injection system) από πάνω)...

Τωρα όσο αφορά τα μπεκάκια ... τα μπεκ που χρησιμοποιεί η μαμα είναι με 2 τρυπούλες , ο Amann βάζει τα showers που έχουν 12 μικρές από πάνω και δημιουργει νέφος καυσίμου που περνάει ΜΑΖΙ με τον αέρα στην εισαγωγή (άρα καλύτερη καύση μιας και δεν υπάρχει άκαυστο μείγμα λόγω έλλειψης αέρα) μόνο που θέλει παροχή αέρα (δηλ ανοιχτό φιλτροκούτι με κιτ Evoluzione ή αντίστοιχο, ή full carbon κουτί , μεγαλύτερη εισαγωγή ram air) ...
Ο Favaretti κρατάει τα μπεκ στην θέση τους αλλά τα αλλάζει με κάποια άλλα με 10 τρυπούλες. Και αυτός πάντως συστήνει να γίνει η μετατροπή-αλλαγή μπεκ μαζί με άλλα πράγματα (σίγουρα open φιλτροκούτι, pcIII για αρχή).

Όλοι πάντως μιλάνε για περισσότερο αέρα στον κινητήρα ( αυλοί εισαγωγής και φιλτροκούτια μαμά δεν είναι και ότι καλύτερο σχεδιαστικά)και όλοι λένε πως οι διαφορές μεταξύ παλιού και καινούργιου κινητήρα είναι στην ουσία ελάχιστες... 1 μπουζί αντί για 2, πιο μαλακό σασμάν , μεγαλύτερες βαλβίδες εισαγωγής (που είναι και η βασικότερη διαφορά).
Εξάλλου στο site του Amann (αν θεωρήσουμε ότι αφενός ξέρει τι κάνει και λέει την αλήθεια) όλα τα μοτέρ (RP - RR ) τα βγάζει από 141,9  μέχρι 142,1 (με κιτ 1060 σε όλα) (για να σε προλάβω Πανούλη γιατί θα το ψάξεις το παλιό tuono, το δίνει 137 αλλά με 56άρια σώματα και μονή εξάτμιση , όχι 2 σε 2 όπως σε όλα τα άλλα... αν θεωρήσουμε ίδιο το μοτέρ με ένα ίδιας χρονιάς RSVR που του βάζει 2σε2 , τότε και αυτό στα ίδια πάνω κάτω άλογα θα πάει με ένα αντίστοιχο συστηματάκι εξατμίσεων δηλ 2σε2 ... και γω ρε μπαγάσα σ αγαπάω :P )

@ Κοσμά : χμμμ ναι αν είχα 1000€ θα τον έπαιρνα τον κινητήρα, θα έπρεπε βέβαια για να δουλέψει σωστά να πάρω και όλη την πλεξούδα και τα ηλεκτρονικά του... δηλ κανά 1000ρικο ακόμα... με 2000€ κάνεις αυτό 1060 και τελειώνει το θέμα (άσε που δεν χρειάζεται να βγάλω και το βάρος του βολάν  :P :P :P δεν βγαίνει σ αυτό  :D )... ένα ζευγαράκι κεφαλές RR ναι, με τις μεγάλες βαλβίδες τις γλυκοκοιτάω για 350€ από τον Aη eBay...  άσε που το φτιάχνω όπως το θέλω και σιγά σιγά και αυτό μου δίνει μεγάλη χαρά ...αραγε εγγύηση θα χω μετά τις μετατροπές ??   

πάρτε και ένα βιντεάκι πως λειτουργούν οι ντουζιέρες

 

*

Αποσυνδεδεμένος sinister

  • *****
  • 728
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +152
Απ: Προς κατόχους rsv και μη
« Απάντηση #31 - : Ιούλιος 01, 2010, 07:53:32 πμ »
οκ πίσω στις βελτιώσεις :
αν δει κανείς πως δουλεύει το σύστημα στους ηλεκτρονικά μεταβαλλόμενους αυλούς του V4 , αυτοί μεταβάλλουν το μήκος τους με ένα σερβομηχανισμό που ελέγχεται από την κεντρική μονάδα ηλεκτρονικής διαχείρησης της μοτοσυκλέτας... έτσι σε κάθε συγκεκριμένη περιοχή στροφών έχουν και διαφορετικό μήκος (σε θεωρητικά άπειρες θέσεις).
Αυτό που λέει ο Στάθης είναι σωστό και πιο κοντά στην κατασκευή του favaretti και του Amann (οι οποίοι μάλλον από κάποιο "σταθερό" σημείο δίνουν την εντολή για την μεταβολή του μήκους των αυλών).
αρα εγω ειμαι ενα βημα πιο μπροστα μιας κ το συστημα που λεω εχει εφαρμογη στο νεο rsv4 κ με πολυ καλες επιδοσεις,που ειναι το συμβολαιο της απριλια,που υπογραφω παρακαλω σαν μηχανικος εξελιξης? :P :tez: :tez:

συνδέοντας το με το shift light έχεις και το πλεονέκτημα ότι μπορείς χειροκίνητα να επιλέξεις που θα ανοίγουν οι αυλοί, έτσι ώστε να έχεις και την δύναμη χαμηλά (με τους αυλούς σε πλήρες μήκος) και την δύναμη ψηλά (με κοντύτερο μήκος)...
Βέβαια τώρα μπαίνουν και άλλα μέσα στο παιχνίδι καθώς διάφοροι γκουρού παγκοσμίως , προτιμούν να κάνουν τους αυλούς εισαγωγής σε ένα ενδιάμεσο ύψος (κάπου ανάμεσα σε mille και tuono) αλλά αρκετά πιο φαρδιούς (περίπου 1cm σε διάμετρο για τον καθένα) με ενιαία σχεδίαση τύπου μπανιέρας ( για να μπορούν να μπουν και οι ντουζιέρες (open direct injection system) από πάνω)...

Τωρα όσο αφορά τα μπεκάκια ... τα μπεκ που χρησιμοποιεί η μαμα είναι με 2 τρυπούλες , ο Amann βάζει τα showers που έχουν 12 μικρές από πάνω και δημιουργει νέφος καυσίμου που περνάει ΜΑΖΙ με τον αέρα στην εισαγωγή (άρα καλύτερη καύση μιας και δεν υπάρχει άκαυστο μείγμα λόγω έλλειψης αέρα) μόνο που θέλει παροχή αέρα (δηλ ανοιχτό φιλτροκούτι με κιτ Evoluzione ή αντίστοιχο, ή full carbon κουτί , μεγαλύτερη εισαγωγή ram air) ...
Ο Favaretti κρατάει τα μπεκ στην θέση τους αλλά τα αλλάζει με κάποια άλλα με 10 τρυπούλες. Και αυτός πάντως συστήνει να γίνει η μετατροπή-αλλαγή μπεκ μαζί με άλλα πράγματα (σίγουρα open φιλτροκούτι, pcIII για αρχή).
χαιρομαι που σε εβαλα να κατσεις στο θρανιο να διαβασεις! :P :P :P


Όλοι πάντως μιλάνε για περισσότερο αέρα στον κινητήρα ( αυλοί εισαγωγής και φιλτροκούτια μαμά δεν είναι και ότι καλύτερο σχεδιαστικά)και όλοι λένε πως οι διαφορές μεταξύ παλιού και καινούργιου κινητήρα είναι στην ουσία ελάχιστες... 1 μπουζί αντί για 2, πιο μαλακό σασμάν , μεγαλύτερες βαλβίδες εισαγωγής (που είναι και η βασικότερη διαφορά).
Εξάλλου στο site του Amann (αν θεωρήσουμε ότι αφενός ξέρει τι κάνει και λέει την αλήθεια) όλα τα μοτέρ (RP - RR ) τα βγάζει από 141,9  μέχρι 142,1 (με κιτ 1060 σε όλα) (για να σε προλάβω Πανούλη γιατί θα το ψάξεις το παλιό tuono, το δίνει 137 αλλά με 56άρια σώματα και μονή εξάτμιση , όχι 2 σε 2 όπως σε όλα τα άλλα... αν θεωρήσουμε ίδιο το μοτέρ με ένα ίδιας χρονιάς RSVR που του βάζει 2σε2 , τότε και αυτό στα ίδια πάνω κάτω άλογα θα πάει με ένα αντίστοιχο συστηματάκι εξατμίσεων δηλ 2σε2 ... και γω ρε μπαγάσα σ αγαπάω :P )
ναι αλλα δεν μου απαντησες στο sms που σου εστειλα :(
@ Κοσμά : χμμμ ναι αν είχα 1000€ θα τον έπαιρνα τον κινητήρα, θα έπρεπε βέβαια για να δουλέψει σωστά να πάρω και όλη την πλεξούδα και τα ηλεκτρονικά του... δηλ κανά 1000ρικο ακόμα... με 2000€ κάνεις αυτό 1060 και τελειώνει το θέμα (άσε που δεν χρειάζεται να βγάλω και το βάρος του βολάν  :P :P :P δεν βγαίνει σ αυτό  :D )... ένα ζευγαράκι κεφαλές RR ναι, με τις μεγάλες βαλβίδες τις γλυκοκοιτάω για 350€ από τον Aη eBay...  άσε που το φτιάχνω όπως το θέλω και σιγά σιγά και αυτό μου δίνει μεγάλη χαρά ...αραγε εγγύηση θα χω μετά τις μετατροπές ??   

πάρτε και ένα βιντεάκι πως λειτουργούν οι ντουζιέρες

μπαινει τορνο το βολαν αν θελεις,
για εγγυηση,αν κολλησεις αυτοκολλητακι piaggio κατι μπορει να γινει!αχαχαχαχαχα :P :P :tez: :tez: :tez:
το στανιο μου,ολο αερα αερα αερα ακουω κ αερα δεν βλεπω,για αυτο σκεφτηκα ακομα μια πατεντα.
θα χωσω στο ram air του mille κατι τετοιο που μπορει να στελνει αερα μεχρι και με 300χλμ :thnk: :P :tez:


*

Αποσυνδεδεμένος dikaios

  • *****
  • 227
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Προς κατόχους rsv και μη
« Απάντηση #32 - : Ιούλιος 01, 2010, 12:59:21 μμ »
Επειδη μιλατε για βελτιωση :kalo:..αξιζει τον κοπο να αλλαξεις τα μπεκ,με μπεκ με περισσοτερες τρυπες :thnk:??θα δεις διαφορα στην αποδοση??

*

Αποσυνδεδεμένος sinister

  • *****
  • 728
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +152
Απ: Προς κατόχους rsv και μη
« Απάντηση #33 - : Ιούλιος 01, 2010, 01:15:56 μμ »
αν και απο θεμα αποδοσεις το μηχανακι ειναι τουμπανο.
αφου εσυ το νιωθεις τουμπανο τοτε καλα θα ειναι.αστο οπως ειναι.

Επειδη μιλατε για βελτιωση :kalo:..αξιζει τον κοπο να αλλαξεις τα μπεκ,με μπεκ με περισσοτερες τρυπες :thnk:??θα δεις διαφορα στην αποδοση??
υποστηριζουν οι βελτιωτικοι οικοι οτι θα δεις μια διαφορα της ταξεως του 5%.
οι περισσοτερες τρυπες κανουν αυτο που ειπε ο πανος,δημιουργουν καλυτερες συνθηκες καυσης,αλλα αν τα μηχανακια μας διψανε απο αερα οπως φαινεται ισως μια καλυτερη εισαγωγη-φιλτροκουτι να εδειχνε τα ιδια αποτελεσματα με τα αλλαγμενα μπεκ. :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος dikaios

  • *****
  • 227
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Προς κατόχους rsv και μη
« Απάντηση #34 - : Ιούλιος 01, 2010, 03:38:06 μμ »
κοιτα 6 αλογα δεν ειναι και λιγα αν ειναι ετσι..με τι κοστος??και που μπορει καποιος να τα βρει??

*

patman46

Απ: Προς κατόχους rsv και μη
« Απάντηση #35 - : Ιούλιος 01, 2010, 06:42:08 μμ »
Δικαίε η αύξηση της ιπποδύναμης είναι δεδομένη με τα μπεκάκια αλλά δεν είναι μια φτηνή λύση ούτε θα αποδώσει αν την κάνεις μόνη της. θέλει σίγουρα αέρα περισσότερο (τα πλαϊνά ram air τα δικά μας, άνοιγμα το φιλτροκούτι πάνω κάτω κλπ κλπ)  και ανάλογα πια επιλογή θα κάνεις¨ντουζιέρες ή κανονικά αλλά διαφορετικά...
όλα τα κιτ πάνε κοντά στα 600ευρώ (άσχετα αν ξεκινάνε απο 350-400, χρειάζονται και άλλα πραγματάκια που χρεώνονται εξτρα) και ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ  αυλοί εισαγωγής (άλλα 300€) και πρόγραμμα και τσιπάκι και διαφορετικό ίσως (όχι ίσως ... σίγουρα) χρονισμό..
καμιά βελτίωση δεν είναι φτηνή , το θέμα είναι να βλέπεις τουλάχιστον διαφορά.. και πόσο βαθιά είσαι διατεθιμένος να πας... ααα και με πια σειρά: πρώτα στήσιμο ? μετά βελτίωση ? και από μάτι πως πάμε ??  ;)
Ακόμα μπορείς να γλιτώσεις λεφτά πχ από το air box kit της Evoluzione φτιάχνοντας ένα ίδιο στο σπίτι σου με κόστος 10ευρώ και όχι 160 που εχει το κιτ...
 

*

Αποσυνδεδεμένος dikaios

  • *****
  • 227
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Προς κατόχους rsv και μη
« Απάντηση #36 - : Ιούλιος 01, 2010, 06:54:53 μμ »
εχω ανοιχτο φιλτοκουτι,μεγαλυτερο φιλτρο ελευθερας απο το μαμα,εισαγωγη απο το 99 το μιλλε,φτιαγμενες μεγαλυτερες εξωτερικες εισαγωγες(διπλασιες  για την ακριβεια),57 σωμματα απο το καινουργιο,ολοσωμη τιγκραφτ διπλη,τσιπακι φακτορι ΠΡΟ και προγραμμα  (Φτιαχτο) στο powercommader.τι λες ειναι αρκετα? :blus:Αξιζει να βαλω μπεκ? :thnk:

*

Αποσυνδεδεμένος dikaios

  • *****
  • 227
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Προς κατόχους rsv και μη
« Απάντηση #37 - : Ιούλιος 01, 2010, 06:59:40 μμ »
επισης θα ηθελα να μου εξηγησεις οταν λες οποσδηποτε αλλους αυλους ???και αλλο χρονισμο???γιατι χρειαζεται αλλο χρονισμο, ειδικα ,δεν το πιανω??

*

patman46

Απ: Προς κατόχους rsv και μη
« Απάντηση #38 - : Ιούλιος 01, 2010, 08:00:10 μμ »
για να δείξουμε και μερικές DIY δουλειές για να μην ξεπαραδιαστούμε με χαζά του τύπου air box kit των 160-180 ευρώ δείτε τις φωτό (κόστος: προσωπικός χρόνος και 15€ για το υλικό στεγανοποίησης του φιλτροκουτιού








οι αυλοί είναι κρίσιμο σημείο ακθώς καθορίζουν την ποσότητα αέρα καθώς και την ταχύτητα εισαγωγής τους στα σώματα ψεκασμού (γι αυτό και οι μπανιέρες έχουν καλύτερη συμπεριφορά απο τα απλά χωνιά)...
 Μια χαρά είσαι από πράγματα , το θέμα είναι να στα ταιριάξουν όλα μαζί και να λειτουργούν  :kalo: ... οπότε πήγαινε στο επόμενο στάδιο... ότι έχεις και δεν έχεις πάνω στο μηχανάκι, πλοίο και Ιταλία στους γκουρού της μετατροπής των V2  για να πάρεις αυτά που πρέπει από το τερας σου  ;)

( ο χρονισμός χρειάζεται για να έχεις καλύτερη καύση σε όλο το φάσμα του κύκλου του στροφάλου (κοινώς τελεια καύση σε όλο τον κύκλο εκρήξεων του κινητήρα ... έτσι λέει ο Amann , ο Amauri, ο KZmille, ο Micha AF1 , o Favaretti , o Gabro κλπ κλπ )

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης