APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 1000cc V-Twins: Model Years 1998-2009 (1998-2009 The Rotax Era) => RSVR / RSVR Factory => Μήνυμα ξεκίνησε από: S-T στις Οκτώβριος 23, 2007, 12:08:37 μμ
-
Μεταφέρω απο aprilia forum αμερικής μια και πιστευω οτι ενδιαφέρει πολύ κοσμο το θέμα... και σημειωνω οτι ο τύπος ειναι ο Bill και βαλε ( :P) της αμερικής (? Ισως και οχι αμερικάνος). Ειναι γκουρου στην μηχανολογία πιστευω και αλλου για αλλου στις συμβουλές που μπορεί να δωσει για την βελτίωση του v990 πανω σε μικροθεματάκια "κακου σχεδιασμού"
Οποιος ασχοληθει να τον διαβάσει εχει απιστευτες ιδέες και λυσεις για χιλιάδες μικροβελτιωσεις της λειτουργιας του mile και αν του στείλετε pm ειναι παντα πρόθυμος να σας βοηθήσει με το παραπανω.
improved clutch action
out for a stator test ride;
with a new clutch oil jet Aprilia part #0268751 size 40 and a new seal in the slave [i found replacement seals at the rebuilder [because brembo does not sell kits]
the seal is marked "25 DJF 3505817 1 1/8 H" it is a standard 1 1/8 th inch master cylinder seal
seal dimentions;od 29.5mm, id 18.5 [tapered] and 4.4mm wide]
someone said AF1 has slave seals.
'04 &'05 come with a #60 jet, '06 and later with the #40
the jet was $8 the seal $3 best money spent on the bike yet
no creep, no drag and neutral without thinking wish i'd done this 30,000 miles ago
Noel-theknurl
Εγω κραταω σημειωσεις και μιλάω με bill για το επόμενο σερβις αν μπορούμε να το φτιάξουμε το θέμα μια και ο συμπλέκτης μου ειναι για τον λουτσο τελευταίως :dry:
Και το σχετικό θέμα
http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?t=132309 (http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?t=132309)
-
σταυρο ολα καλα αυτα που γραφουν τα εχω δει αλλα δεν ειναι τοσο απλα τα πραγματα.
το ζιγκλερ αυτο στελνει πιεση λαδιου στο ωστηριο του συπμλεκτη κ το υποβοηθα για ποιο ελαφρια αισθηση.το λαδι επισης περναει μεσα απο τον πρωτευον αξονα του σασμαν κ καταληγει στην καμπανα οπου με την φυγοκεντρηση καθως περιστρεφεται κ με τις τρυπες που διαθετει το εσωτερικο κομματι της,περνα στους δισκους για πιο smooth λειτουργεια γιατι ο κινητηρας λειτουργει με συτστημα λιπανσης ξηρου καρτερ κ η καμπανα ειναι σε τετοιο σημειο που δεν δουλευει στο λιγοστο λαδι που υπαρχει στο μοτερ για λογους ελαιοδυναμικης αντιστασης...
το 60 θα δινει πιο ελαφρυ συμπλεκτη απο το 40αρι
60αρι φορανε ολα τα rotax (capo-mille-tuono-futura) μεχρι κ το 05
δηλαδη mille 04-05 εχουν 60αρι
ολα τα μοτερ V990RR (δεν αφορουν τα capo) που εχουν κατασκευη απο 06 κ πανω (κατασκευη οχι κυκλοφορια μοτοσυκλετας) ειναι 40αρια
αλλα υπαρχει κ μια σημαντικη διαφορα μετα το 06 στα μοτερ....
τα εχει μεγαλωσει σε ιπποδυναμη (γνωστο σε ολους σαν μοτερ factory) με μεγαλυτερες βαλβιδες εξαγωγης,με εξατμισεις κ χαρτογραφησεις
αυτη η παραπανω δυναμη χρειαζεται και πιο ισχυρο συμπλεκτη για την μεταφορα της στον τροχο...
εκει λοιπον ελλατωσανε την υποβοηθηση του συστηματος που προαναφεραμε για την αποφυγη πατιναρισματος σε γρηγορες αλλαγες σε υψηλους ρυθμους περιστροφης του κινητηρα
βεβαια μπορει οποιος θελει να βαλει το 60αρι αλλα ειναι πιθανο να μειωσει σημαντικα το τιναγμα στις αλλαγες ταχυτητων (σε γρηγορη οδηγηση) αλλα και στην ζωη των δισκων του συμπλεκτη
-
Θα τα πουμε και απο κοντα στο επόμενο σερβις... (Ισως και νωρίτερα γιατι εχω ενα θέμα) αλλα το 40αρι ετσι όπως μας τα λες ισως και να μας βολευει και καλυτερα εμάς... μια και το φαινόμενο πατιναρίσματος μου έχει εμφανιστεί ουκ ολίγες φορές σε δυνατές επιταχύνσεις ;)
Οσον αφορά τον ελαφρυ συμπλέκτη ποιος νοιαζεται ρε... ειμαστε ΑΝΤΡΕΣ :D
-
ολα τα μοτερ V990RR (δεν αφορουν τα capo) που εχουν κατασκευη απο 06 κ πανω (κατασκευη οχι κυκλοφορια μοτοσυκλετας) ειναι 40αρια
αλλα υπαρχει κ μια σημαντικη διαφορα μετα το 06 στα μοτερ....
τα εχει μεγαλωσει σε ιπποδυναμη (γνωστο σε ολους σαν μοτερ factory) με μεγαλυτερες βαλβιδες εξαγωγης,με εξατμισεις κ χαρτογραφησεις
Με μπέρδεψες Bill. Το δικό μου είναι V990RR, κατασκευή 06 και μετά, αλλά δεν φοράει το μοτέρ του Factory (το φοράνε τα 07). Τι έχει το δικό μου ; :thnk:
-
Για πιο ελαφρυ συμπλεκτη βαλε 16*18 brembo billet τρομπα.
Μονο που εχει 300€+ οποτε δε νομιζω να σου φαινεται ακομα βαρυς ο συμπλεκτης :P :P :P :P
-
Με μπέρδεψες Bill. Το δικό μου είναι V990RR, κατασκευή 06 και μετά, αλλά δεν φοράει το μοτέρ του Factory (το φοράνε τα 07). Τι έχει το δικό μου ; :thnk:
40αρι εχει κ το δικο σου βυρωνα
μπορει να μην εχει το μοτερ του factory αλλα με εξατμισεις κ map2 δυναμωνει αρκετα
εξαλου 6 αλογα εχουν διαφορα σε μαμα κατασταση κ τα δυο...
-
Για πιο ελαφρυ συμπλεκτη βαλε 16*18 brembo billet τρομπα.
Μονο που εχει 300€+ οποτε δε νομιζω να σου φαινεται ακομα βαρυς ο συμπλεκτης :P :P :P :P
Φλωριες... εδω λεμε πως να τον βαρυνουμε λίγο να γινει ποιο αντρικός και εσυ μου λες τα δικά σου. :tez:
Εμένα ουδέποτε με ενοχλησε το "βάρος" του συμπλέκτη, βέβαια εχει να κανει και με την ΜΗ χρηση της μηχανής σε καθημερινές μετακινήσεις... απλα εχω ενα θεματάκι με την νεκρά το οποίο ΔΕΝ υπήρχε (έστω τοσο έντονο) κάποτε και τωρα έχει αρχισει να εμφανίζεται, δειγμα του οτι το συστημα θέλει την εξαεροσούλα του ;)
-
BALE DISKO FRIZIONE GUARNITO SURFLEX KAI XERETA TOUS MIXANOLOGOUS TO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! TELIO OUTE NEKRA KARDIA APO MAROULI ALLO262euOI KITA Ducati Kamna.de TA KATALAWIS
-
BALE DISKO FRIZIONE GUARNITO SURFLEX KAI XERETA TOUS MIXANOLOGOUS TO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! TELIO OUTE NEKRA KARDIA APO MAROULI ALLO262euOI KITA Ducati Kamna.de TA KATALAWIS
Προς το παρόν έβαλα το 40αρι τζετακι και εξαερώσαμε συμπλέκτη, και γύρισα τα λάδια από μομπιλ1 σε σιλκολεν προ4.
Αποτέλεσμα, ελάφρυνε λίιιιιγο ο συμπλέκτης, το σασμάν δουλεύει άψογα, ΑΛΛΑ σε μια βόλτα που πήγα περί τα 400 και κάτι χιλιόμετρα δεν πήρε 2 φορές καλά την αλλαγή 5η με 6η :thnk:
Δεν ξέρω αν απλά δεν την κούμπωσα εγώ σωστά ή το πρόβλημα προκύπτει λόγο της αλλαγής του τζετ... αλλά το λογικό μου φαίνεται να είναι να μην την κούμπωσα εγώ καλά. Μάλλον θα κάνω ένα κλικ κάτω τον λεβιέ των ταχυτήτων και βλέπουμε.
-
Για πιο ελαφρυ συμπλεκτη βαλε 16*18 brembo billet τρομπα.
Μονο που εχει 300€+ οποτε δε νομιζω να σου φαινεται ακομα βαρυς ο συμπλεκτης :P :P :P :P
πολύ σωστός.
Aκόμα καλύτερα (για μένα) 16*16 αλλά μόνο με μαμά έμβολο.Με mpl ( ή τελοσπάντων μεγαλύτερο) δεν έχει καλή αποσύμπλεκη λόγω μικρής διαδρομής!
-
OTI KAI TROBA NA WALIS TO XALI TA INE TO IDIO SKEXOU SE STROFI KAI NA SOU PESI NEKRA !!!!!OI LISI SURFLEX !!!!!!DISKOUS IA 50.000 XIL MAROULI META O SIBLEKTIS ALLI MIA FORA 268 eu KAI LITIKE TO KAKO XERETO
-
RE GIATRE MI GRAFIS ME GREKILISH KEFALEA PLZ
MAS BGIKAN TA MATAKIA MAS :P
Δωσε και link για τους δισκους που λες
-
DISKO FRIZIONE GUARNITO SURFLEX PIGENE STO GOOGLE DOSTO KAI TA TO BRIS OSO IA TA KEFALEA MATENO IATRE MOU XERETO
-
Δυναμομετρηση με τους πωςτουςειπες δισκους εχεις κανει? Ποιος ο λογος να τους αλλαξω οταν οι μαμα δουλευουν αψογα? :thnk: :thnk: :thnk:
@backys
http://surflexclutches.com/Surflexclutches.com/European.html
-
40.000 xiliades xil ALLA DEN ISE O MONOS POU TO GRAFO EXOUN POLI TO PROWLIMA ME RSV OI LISI INE AUTOI !!!!
-
Οι ΟΕΜ δισκοι, ποσο κρατανε?
-
EAN DOULEUON KALLA MEXRI KAI 50.000 xil ALLA TO ALLO POU DIAWASA APO SENA INE OTI BAZIS LADI PRO4 SIL FOUL SITETIKO LATOS EDO DEN TA BAZI KANIS IATI; GLISTRAI KAI DEN BENOUN KALLA OI TAXITITES ALLA TO 15, 50 MISO INE OTI KALITERO TO PRO4 INE IA RACING MOTO OXI IA NORMAL XERETO
-
και το 300V είναι 100% συνθετικό αλλά δεν γλιστράει τίποτα εκεί! :ohyes: