0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

TASKON

Απ: EΡΩΤΗΣΗ ΠΕΡΙ RSV 1000R
« Απάντηση #15 - : Απρίλιος 27, 2007, 02:36:00 μμ »
Θελω ν αγορασω συντομα την νεα APRILIA RSV 1000R που ειναι και η πιο φτηνη, δεν ξερω αν η factory αξιζει περισσοτερο σε σχεση με το R. Θελω να καταληξω στο εξης: επειδη εχουν χαλια ιππους σε σχεση με το νεο R1 και το νεο GSXR, μπορω να την βελτιωσω μολις την παρω η την R ή την FACTORY  μεχρι 200HP? Γιατι μ αρεσει σαν εμφανιση το R και το factory αλλα οχι σαν ιπποδυναμη.Δε με νοιαζει ποσο θα κοστισει.Τα λεφτα τα εχω αλλα μπορω να την φτασω την ιπποδυναμη 200HP? και στο τελος τι εξατμιση αξιζει πραγματικα ΟΛΟΣΩΜΗ ΟΜΩΣ να του περασω? ARROW ή ACRAPOVITCH?? Ποια κανει καλυτερο θορυβο μπασοειδες δηλαδη ν αλλαξη αρκετα ο θορυβος σε σχεση με την εξατμιση της μανας του.Ευχαριστω πολυ...   
Δεν κολλανε τα 2 μεταξυ τους. Αν εχεις τα λεφτα παρε το factory και αλλαξε του τα φωτα.Δεν είμα γληγορος αλλα τα αλλογα που θελεις δεν ξερω αν τα βγαζεις ευκολα στο δρομο η ακόμα και στην πιστα. Μια λεπτομέρεια θα ήθελα να ξερω. Πόσο χρονών είσαι και πόση ωριμότητα εχεις για αυτά τα άλογα. Δεν θέλω να σε προσβάλλω απλά ρωτάω.

*

nice_kid

Απ:EΡΩΤΗΣΗ ΠΕΡΙ RSV 1000R
« Απάντηση #16 - : Απρίλιος 27, 2007, 03:27:35 μμ »
Το πρόβλημα δεν είναι το κόστος, αφού λέει πως δεν έχει πρόβλημα. Εχώ μια υποψία για το προφίλ του χρήστη, αλλά θα περιμένω.
==========================================================
Ρε συ Byron ζητησα μια βοηθεια σε αυτα που θελω και οποιοι ξερουν κ μπορουν ν'απαντησουν, και οχι για να πουλησω μαγκιες κλπ Εσυ μου την μπαινεις απο το πουθενα.Το προφιλ μου εχει σημασια εδω μεσα? τι ηθελες? να γραψω ολα τα προσωπικα μου στοιχεια? γραφτηκα εδω για μια συμβουλη ή και μια βοηθεια απο οσους μπορουν να μου πουν 2 κουβεντες πανω σε αυτο που με απασχολει.Τωρα αν θεωρεις οτι γραφεις ΤΖΑΜΠΑ,ΤΟΤΕ ΜΗ ΓΡΑΦΕΙΣ!
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 27, 2007, 04:16:39 μμ από Zeppelin »

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Απ:EΡΩΤΗΣΗ ΠΕΡΙ RSV 1000R
« Απάντηση #17 - : Απρίλιος 27, 2007, 04:02:18 μμ »
Το πρόβλημα δεν είναι το κόστος, αφού λέει πως δεν έχει πρόβλημα. Εχώ μια υποψία για το προφίλ του χρήστη, αλλά θα περιμένω.
==========================================================
Ρε συ Byron ζητησα μια βοηθεια σε αυτα που θελω και οποιοι ξερουν κ μπορουν ν'απαντησουν, και οχι για να πουλησω μαγκιες κλπ Εσυ μου την μπαινεις απο το πουθενα.Το προφιλ μου εχει σημασια εδω μεσα? τι ηθελες? να γραψω ολα τα προσωπικα μου στοιχεια? γραφτηκα εδω για μια συμβουλη ή και μια βοηθεια απο οσους μπορουν να μου πουν 2 κουβεντες πανω σε αυτο που με απασχολει.Τωρα αν θεωρεις οτι γραφεις ΤΖΑΜΠΑ,ΤΟΤΕ ΜΗ ΓΡΑΦΕΙΣ!


Κακώς πιστεύεις ότι στην μπαινω.
Δεν έρχεσαι να ρωτήσεις για τον διακόπτη των pegaso, ή τις εξατμίσεις του Mille. Θέλεις να μαθεις αν μπορείς να φτιάξεις ένα Mille 190+ και 200 άλογα. Και επειδή είμαι και γέρος άνθρωπος και με πιάνει το μαμώτο όταν ακούω πιτσιρικάδες να θέλουν από παπί ή σκουτεράκι να πάνε στα 200 άλογα, ρωτάω :

Εχεις υπ΄όψη σου τι σημαίνει 200 άλογα με 200 κιλά μηχανάκι ; Εχεις υπ΄όψη σου σε πόσο χρόνο έρχονται τα 200χλμ από τα μοτεράκια των Mille που δεν σου λένε τίποτα; Εχεις πάει με 300άρες στην Εθνική Οδό και επειδή δεν σου αρκούν θέλεις τα 200 άλογα;

Μηχανές με λιγότερα άλογα, απαιτούν προυπηρεσία. Αλλιώς παίζεις με την ζωή σου και την ζωή των άλλων. Πρόβλημα σου μεν το 1ο, όχι όμως και το 2ο.

Αφού το λύσαμε το πρόβλήμα της εμπειρίας (που φαντάζομαι ότι έχεις... ) ας πάμε παρακάτω. Αν ονειρεύεσαι κοντρίτσες με R1, ΖΧ, Κ6 κλπ ξέχασε το. Όσα λεφτά και να ρίξεις, τα άλογα που θα πάρεις θα είναι όσα βγάζουν τα 4 κύλινδρα με ένα PCIII και μια ολόσωμη.
Σου απάντησα πριν ότι έχω δεί στο net, mille με 165 άλογα. Με ανεξάντλητο budget, ας πούμε πως τα φτάνεις στα 180.
Γνώμη μου είναι πως ένα V2 που είναι φτιαγμένο από μαμά να δίνει 130 στον τροχό, θα έχει προβλήματα αξιοπιστίας σε ιπποδυνάμεις πάνω από 150hp.

Αν και πάλι έχεις διάθεση να ασχοληθείς, πες μου να σου δωσω το email του cwalker να σου πει για oversize πιστονια, εκκεντροφόρους κλπ.

Ααα και μην ξεχάσω. Τον ποιο «μπασοειδές» ήχο τον κάνει η Akrapovits EVO6. Και να πάρεις το factory καθώς αξίζει με το παραπάνω τα λεφτά που έχει απ΄το R.

Οπότε..... κάνε ότι σε φωτίσει ο Θεός
 
 :bye:
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 27, 2007, 04:17:45 μμ από Zeppelin »

*

kostuono

Απ:EΡΩΤΗΣΗ ΠΕΡΙ RSV 1000R
« Απάντηση #18 - : Απρίλιος 27, 2007, 04:05:35 μμ »
Το πρόβλημα δεν είναι το κόστος, αφού λέει πως δεν έχει πρόβλημα. Εχώ μια υποψία για το προφίλ του χρήστη, αλλά θα περιμένω.
=========================================================
Ρε συ Byron ζητησα μια βοηθεια σε αυτα που θελω και οποιοι ξερουν κ μπορουν ν'απαντησουν, και οχι για να πουλησω μαγκιες κλπ Εσυ μου την μπαινεις απο το πουθενα.Το προφιλ μου εχει σημασια εδω μεσα? τι ηθελες? να γραψω ολα τα προσωπικα μου στοιχεια? γραφτηκα εδω για μια συμβουλη ή και μια βοηθεια απο οσους μπορουν να μου πουν 2 κουβεντες πανω σε αυτο που με απασχολει.Τωρα αν θεωρεις οτι γραφεις ΤΖΑΜΠΑ,ΤΟΤΕ ΜΗ ΓΡΑΦΕΙΣ!


Κακώς πιστεύεις ότι στην μπαινω.
Δεν έρχεσαι να ρωτήσεις για τον διακόπτη των pegaso, ή τις εξατμίσεις του Mille. Θέλεις να μαθεις αν μπορείς να φτιάξεις ένα Mille 190+ και 200 άλογα. Και επειδή είμαι και γέρος άνθρωπος και με πιάνει το μαμώτο όταν ακούω πιτσιρικάδες να θέλουν από παπί ή σκουτεράκι να πάνε στα 200 άλογα, ρωτάω :

Εχεις υπ΄όψη σου τι σημαίνει 200 άλογα με 200 κιλά μηχανάκι ; Εχεις υπ΄όψη σου σε πόσο χρόνο έρχονται τα 200χλμ από τα μοτεράκια των Mille που δεν σου λένε τίποτα; Εχεις πάει με 300άρες στην Εθνική Οδό και επειδή δεν σου αρκούν θέλεις τα 200 άλογα;

Μηχανές με λιγότερα άλογα, απαιτούν προυπηρεσία. Αλλιώς παίζεις με την ζωή σου και την ζωή των άλλων. Πρόβλημα σου μεν το 1ο, όχι όμως και το 2ο.

Αφού το λύσαμε το πρόβλήμα της εμπειρίας (που φαντάζομαι ότι έχεις... ) ας πάμε παρακάτω. Αν ονειρεύεσαι κοντρίτσες με R1, ΖΧ, Κ6 κλπ ξέχασε το. Όσα λεφτά και να ρίξεις, τα άλογα που θα πάρεις θα είναι όσα βγάζουν τα 4 κύλινδρα με ένα PCIII και μια ολόσωμη.
Σου απάντησα πριν ότι έχω δεί στο net, mille με 165 άλογα. Με ανεξάντλητο budget, ας πούμε πως τα φτάνεις στα 180.
Γνώμη μου είναι πως ένα V2 που είναι φτιαγμένο από μαμά να δίνει 130 στον τροχό, θα έχει προβλήματα αξιοπιστίας σε ιπποδυνάμεις πάνω από 150hp.

Αν και πάλι έχεις διάθεση να ασχοληθείς, πες μου να σου δωσω το email του cwalker να σου πει για oversize πιστονια, εκκεντροφόρους κλπ.

Ααα και μην ξεχάσω. Τον ποιο «μπασοειδές» ήχο τον κάνει η Akrapovits EVO6. Και να πάρεις το factory καθώς αξίζει με το παραπάνω τα λεφτά που έχει απ΄το R.

Οπότε..... κάνε ότι σε φωτίσει ο Θεός
 
 :bye:

+ 150000000000000000 :kalo: Aκριβώς όπως τα λεει ο Βύρωνας είναι!!!




Είναι και μεγάλος ανθρωπος,κάτι παραπάνω θα ξέρει :P :P :P
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 27, 2007, 04:20:51 μμ από Zeppelin »

*

nice_kid

Απ: EΡΩΤΗΣΗ ΠΕΡΙ RSV 1000R
« Απάντηση #19 - : Απρίλιος 27, 2007, 04:20:34 μμ »
Byron ειμαι 30 μολις χρονων. το 1ο μου μηχανακι ηταν ενα SUZUKI RGV250Γ το 1996,το 2ο μου ηταν ενα ΗONDA VFR400R και απο τοτε ειχε τρελλα και αρρωστια με τα 1000αρια.Επομενως βλεπεις οτι εχω εμπειριες πολλες αλλα ποτε μου με μηχανη δεν ειχα φαει στουκα και τουμπα ποτε.Το 1000αρι μου οποιο κ αν ειναι αυτο συντομα θα ειναι απλα το μοναδικο μου παιδικο ονειρο.Καταλαβες? ουτε για κοντρες θα την παρω ουτε για μαγκια η προκλήσεις ουτε τιποτα,απλα ειναι η καυλα που λεμε που την εχω απο μικρος...Αυτα...

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: EΡΩΤΗΣΗ ΠΕΡΙ RSV 1000R
« Απάντηση #20 - : Απρίλιος 27, 2007, 04:32:00 μμ »
Byron ..Αυτα...

nice_kid ισχύουν αυτά που σου είπα, σχετικά με τα πειράγματα. Το Μιlle Factory είναι ένα εκπληκτικό μηχανάκι. Όπως σου έγραψα, εύκολα και με λίγα πράγματα φτάνει τα 140 άλογα και τα 300 χλμ. Από εκέι και πάνω θες τον ....Bill. Εκτός από τα πράγματα που ποσταρε ο Davide, υπάρχουν 100mm oversize πιστόνια, κλπ κλπ

Πάρε μια ιδέα από όμορφα Mille, Mille factory,Mille Nera κλπ.

Πάνω πάνω έχει photo Gallery με πολύ πράμα !!

 :bye:

*

Venom

Απ: EΡΩΤΗΣΗ ΠΕΡΙ RSV 1000R
« Απάντηση #21 - : Απρίλιος 27, 2007, 06:48:22 μμ »
Θελω ν αγορασω συντομα την νεα APRILIA RSV 1000R που ειναι και η πιο φτηνη, δεν ξερω αν η factory αξιζει περισσοτερο σε σχεση με το R. Θελω να καταληξω στο εξης: επειδη εχουν χαλια ιππους σε σχεση με το νεο R1 και το νεο GSXR, μπορω να την βελτιωσω μολις την παρω η την R ή την FACTORY  μεχρι 200HP? Γιατι μ αρεσει σαν εμφανιση το R και το factory αλλα οχι σαν ιπποδυναμη.Δε με νοιαζει ποσο θα κοστισει.Τα λεφτα τα εχω αλλα μπορω να την φτασω την ιπποδυναμη 200HP? και στο τελος τι εξατμιση αξιζει πραγματικα ΟΛΟΣΩΜΗ ΟΜΩΣ να του περασω? ARROW ή ACRAPOVITCH?? Ποια κανει καλυτερο θορυβο μπασοειδες δηλαδη ν αλλαξη αρκετα ο θορυβος σε σχεση με την εξατμιση της μανας του.Ευχαριστω πολυ...   

Φίλε nice_kid κατά την ταπεινή μου άποψη δεν πιστεύω οτι θα καταφέρεις ποτέ να βγάλεις 200 άλογα από το Mille, ούτε 180 για να είμαι ειλικρινής. Δεν νομίζω να σε συμφέρει από οικονομικής άποψης, θα κόστιζε όσο ένα Mille και ένα R1 μαζί.  :D

Πάντως θέλω να σου πω να μην μένεις στα απόλυτα νούμερα των εταιριών, πολλές φορές τα 185 άλογα μεταφράζονται σε 150 στο τροχό. Μην νιώθεις άσχημα η μειονεκτικά αν το Mille σου έχει μόνο 143 άλογα... (ειναι δυνατά, όμορφα, κατάμαυρα άλογα   :D και όχι μικρά, κίτρινιασμένα, ψωριαρικά αλογάκια :D ....εντάξει γίνομαι λίγο υπερβολικός ).

Η αλήθεια είναι οτί το Mille θα σου προσφέρει μεγάλες συγκινήσεις και ποσοστά ανδρεναλίνης και όσο αναφορά τις τελικές, δεν νομίζω οτί υστερεί σε κάτι. Ένα test drive θα σε κάνει να καταλάβεις αν είναι αυτό που ζητάς.


*

Αποσυνδεδεμένος mark

  • ***
  • 136
  • Φύλο: Άντρας
    • http://yahoo.gr
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: EΡΩΤΗΣΗ ΠΕΡΙ RSV 1000R
« Απάντηση #22 - : Απρίλιος 27, 2007, 11:55:52 μμ »
Θελω ν αγορασω συντομα την νεα APRILIA RSV 1000R που ειναι και η πιο φτηνη, δεν ξερω αν η factory αξιζει περισσοτερο σε σχεση με το R. Θελω να καταληξω στο εξης: επειδη εχουν χαλια ιππους σε σχεση με το νεο R1 και το νεο GSXR, μπορω να την βελτιωσω μολις την παρω η την R ή την FACTORY  μεχρι 200HP? Γιατι μ αρεσει σαν εμφανιση το R και το factory αλλα οχι σαν ιπποδυναμη.Δε με νοιαζει ποσο θα κοστισει.Τα λεφτα τα εχω αλλα μπορω να την φτασω την ιπποδυναμη 200HP? και στο τελος τι εξατμιση αξιζει πραγματικα ΟΛΟΣΩΜΗ ΟΜΩΣ να του περασω? ARROW ή ACRAPOVITCH?? Ποια κανει καλυτερο θορυβο μπασοειδες δηλαδη ν αλλαξη αρκετα ο θορυβος σε σχεση με την εξατμιση της μανας του.Ευχαριστω πολυ...   
Καταρχήν όταν λες ότι θες 200 ΗΡ που αναφέρεσαι στον στρόφαλο ή στον τροχό?
Για 200 ΗΡ στον τροχό το βλέπω απίθανο για το στρόφαλο 200 ΗΡ που σημαίνουν γύρω στα 175 ΗΡ τροχό κάτι θα γίνει ξοδεύοντας όμως αρκετά χρήματα (αλήθεια πόσο κοστίζει ένα δικύλινδρο superbike?)
Οπότε μιας και δεν σε απασχολούν τόσο τα χρήματα (πάντα σε λογικά πλαίσια) δύο είναι οι λύσεις
1)Παίρνεις το factory και συμβιβάζεσαι με ένα καλό φτιάξιμο που δεν θα επηρεάζει και την αξιοπιστία του κινητήρα γύρω στα 145 ΗΡ τροχό
2)Παίρνεις το gsxr 1000 Κ7  που έχει γύρω στα 160 ΗΡ τροχό και ρίχνεις τα λεφτά σε ζάντες ,αναρτήσεις ,φρένα ,σταμπιλιζαντερ κ.α για να φτάσει στο επίπεδο του RSV 1000 factory
Ελπίζω να μπήκα στον τρόπο σκέψεως σου και να βοήθησα όσο μπορούσα  :bye:
ΚΟΙΤΑ ΜΠΡΟΣΤΑ
ΓΙΩΡΓΟΣ

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης