0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Προσπαθησα σημερα να καλιμπραρω τις ταχυτητες(για να μπορω να ρυθμισω το kill time διαφορετικα για καθε ταχυτητα)και δεν μπορουσα με κανενα τροπο να το καταφερω.Ακολουθησα την διαδικασια της dynojet,μήπως κανω κατι λαθος?Εχουμε κανενα αλλο τροπο για να δουλεψει?
Γεια σου φίλε,όσον αφορά το καλιμπαραρισμα των ταχυτήτων,το έκανα άλλα πρώτα έπρεπε να συνδέσω ένα καλώδιο από τον αισθητήρα ταχύτητας στο pc5. Αφού το έκανα δούλεψε κανονικά. Όσον αφορά όμως την αποτελεσματικοτητα είμαι σκεπτικός.Γενικά το quickshifter με το pc5 που κόβει καύσιμο,τουλάχιστον στην δίκη μου περίπτωση,είναι λίγο τραχύ στην λειτουργία του και δεν κάνει τις ομαλότερες αλλαγές. Έχω δοκιμάσει κάθε πιθανή ρύθμιση και δεν έχω καταφέρει να το κάνω να δουλέψει ομαλά κάτω από τις 6000,στις ψηλές στροφές δουλεύει λίγο καλύτερα.Για αυτόν τον λόγο για πιστά το θεωρώ ικανοποιητικο,για δρόμο όμως όχι Στην περίπτωση σου με τον ξεχωριστό εγκέφαλο,μάλλον το quickshifter θα κόβει ρεύμα που κατά γενική ομολογία δουλεύει σίγουρα πιο ομαλά.Όσον αφορά την τοποθέτηση σε gen2 από gen1,είναι σίγουρο ότι μπαίνει.Στην χειρότερη περίπτωση ίσως χρειαστεί να ενώσεις κάποια καλώδια.Ελπίζω να βοήθησα
Φίλε μου αν θες εξήγησε μου λίγο καλύτερα την τελευταία σου πρόταση με το πολυμετρο
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι