0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Καλό θα ήταν να τσεκάρεις λίγο τις ρυθμίσεις στο μηχανάκι…με τις αλλαγές που έκανες άλλαξες και χάρτη?Τα Dynojet ΔΕΝ είναι τα πιο αξιόπιστα αλλά τα πιο διαδεδομένα και επομένως αποτελούν ένα σημείο αναφοράς παγκοσμίως. Η ιπποδύναμη σου δεν είναι πολύ μακριά από αυτό που θα έπρεπε να βγάλει και έχει να κάνει όχι μόνο με τα πράγματα που έχεις βάλει αλλά και με το κινητήρα σου!τι ακριβώς εννοείς για τον κινητήρα? σε αυτά τα νούμερα κυμαίνεται η απόδοσή του? επειδή εχω βρει εδώ κάποιες δυναμομετρήσεις που λένε για 130 και 135 άλογα.
τι ακριβώς εννοείς για τον κινητήρα? σε αυτά τα νούμερα κυμαίνεται η απόδοσή του? επειδή εχω βρει εδώ κάποιες δυναμομετρήσεις που λένε για 130 και 135 άλογα.
ο τυπος μου ειπε πως το αναγνωρισε σαν 06 και μαλιστα μου ανεφερε πως το 06 με το 07 εχουν διαφορα στο μεταξονιο ή μετατροχιο.το μεταξονιο λεει του 07 ειναι λιγο μεγαλυτερο απο το 06!?το ηξερε κανενας αυτο?
Παράθεση από: nestoras στις Ιούλιος 24, 2008, 11:11:39 μμο τυπος μου ειπε πως το αναγνωρισε σαν 06 και μαλιστα μου ανεφερε πως το 06 με το 07 εχουν διαφορα στο μεταξονιο ή μετατροχιο.το μεταξονιο λεει του 07 ειναι λιγο μεγαλυτερο απο το 06!?το ηξερε κανενας αυτο?Ντοινγκκκκκκ Πες του ότι ζητάνε ξυλοκόπους στο Καϊμακτσαλάν να πάει...Εν συντομία...Με μία μέτρηση και πολλά πήρες. Τα μηχανάκια είναι μπουκωμένα συνήθως και για να δουλέψουν στο max χρειάζονται τουλάχιστον 2 ανοίγματα στο δυναμόμετρο πριν πάρει την σωστή ένδειξη. Στο δικό μου πχ είχε γράψει 119, 123, 127 αντίστοιχα. Το 07 με το 06 δεν έχουν φυσικά καμμία διαφορά στο μεταξόνιο που είναι αν θυμάμαι καλά 1410mm. Οι διαφορές που έχουν είναι στα τακάκια των brembo, στην ECU που είναι η ίδια μεν αλλά ξεκλέιδωτη και η βασικότερη απ΄όλες ότι απ ΄το 07 και μετά φοράνε το μοτέρ που φόραγε το Factory απ΄το 06. Όπερ μεθερμηνευόμενον 5 αλογάκια παραπάνω (στα χαρτιά) που προέρχονται απ΄τις μεγαλύτερες βαλβίδες εξαγωγής σε σύγκριση με του 06.
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι