0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Τελικά αδικία δεν είναι ???
2 1000άρια.καλά οκ το ένα έχει και 4 κυλίνδρους αλλά το θέμα μου είναι γιατί δεν βάζει και η aprilia τον V4 κινητήρα της με τα 200 άλογα και να κάνει τα άλλα 1000άρια να κλαίνε ???
'Ενας λόγος που δεν βάζει τον GP κινητήρα είναι οτι δεν είναι εμπορεύσιμος (π.χ. αξιόπιστος) και ένας άλλος είναι οτι θα κόστιζε 50-70ευρώ να το πάρεις.
Παράθεση από: ChrisMelas0 στις Σεπτέμβριος 14, 2008, 04:21:52 μμ2 1000άρια.καλά οκ το ένα έχει και 4 κυλίνδρους αλλά το θέμα μου είναι γιατί δεν βάζει και η aprilia τον V4 κινητήρα της με τα 200 άλογα και να κάνει τα άλλα 1000άρια να κλαίνε ???Βρε Χρήστο....Οι 1-2-4-6 κύλινδροι έχουν ΤΕΡΑΣΤΙΑ σημασία (την μεγαλύτερη) στο κυνήγι των ίππων. Το RSV4 που είναι στην αρχική σελίδα και θα παρουσιαστεί σε 1 εβδομάδα, στην κατηγορία των R1, GSXR, ZX, CBR κλπ στοχεύει.
Sorry αλλα το θεμα ειναι η δυναμομετρηση του tuono.
σαν πολλά δεν είναι?????
Το νούμερο από μόνο του δεν λέει πολλά πράγματα , γιατί Θα πρέπει να συνυπάρχει με την αίσθηση που σου δίνει η όποια αλλαγή αλλά και με την άμεση σύγκριση με τον ανταγωνισμό.Είμαστε μια παρέα με τρία αντιπροσωπευτικά μοντέλα της κατηγορίας και οι τρεις περάσαμε χρόνια από τα superbike. Πριν ένα μήνα ο ένας πούλησε το fz1 06 και πέρασε ξανά σε R1 08 γιατί το TUONO σε πίστα και δρόμο ήταν μπροστά , ενώ ο τρίτος έχει έξι μήνες το superduke και ψάχνετε για νέα αλλαγή. Δεν κατηγορώ κανένα μηχανάκι αλλά θα πρέπει κάποιος να ρίξει πολλά λεφτά για να φτιάξει κάτι καλύτερο σε επιδόσεις αλλά και σε αίσθηση στην κατηγορία. Τις δύο τελευταίες φορές που πήγα Μέγαρα στην πίσω ευθεία πήγαινα τα ίδια και καλύτερα από πολλά 1ου σταδίου 1000αρια Κ5 και Κ6.Αυτό βλέπω αυτό νιώθω αυτό λέω και ένας λόγος που καθυστέρησα να σας δείξω την χαρά μου (21/04/2008 δυναμομέτρηση) ήταν και η δικιά μου αμφιβολία . Μήπως πρέπει να πιστέψουμε λίγο παραπάνω στο TUONO μας!!!!
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι