0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

ChrisMelas0

Απ: Dyno-απογοητευση........
« Απάντηση #30 - : Σεπτέμβριος 14, 2008, 03:39:13 μμ »
Εεε, λίγο πολλά, έιναι.
Αλλά δεν θα έπρεπε. (Για το R1 μιλάω).


Να και από το site της Yamaha (ουύύύύύύ..... εξω απο 'δώώώώώ΄)

Μηχανή      -
Τύπος:    4-χρονος, 4-κύλινδρος, 2ΕΕΚ, 16-βάλβιδος, EXUP II, YCC-I, YCC-T
Ψύξη μηχανής:    Υγρόψυκτος
Κυβισμός:    998 κ.εκ.
Διάμετρος x Διαδρομή:    77.0 x 53.6 χιλ.
Σχέση συμπίεσης:    12.7:1
Μέγιστη ισχύς:    132.4 kW (180 HP)  :ohmy: @ 12,500 σ.α.λ. / με σύστημα εισαγωγής αέρα :139.0 kW (189 ΗΡ)  :ohmy: :ohmy: @ 12,500 σ.α.λ.
Μέγιστη ροπή:    112.7 Nm (11.5 kg-m) @ 10,000 rpm / με σύστημα εισαγωγής αέρα : 118.3 Nm (12.1 kg-m) @ 10,000 σ.α.λ.



Τελικά αδικία δεν είναι ???

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: Dyno-απογοητευση........
« Απάντηση #31 - : Σεπτέμβριος 14, 2008, 04:15:16 μμ »
Τελικά αδικία δεν είναι ???

Ti πράγμα είναι αδικία φίλε μου? Ξέρεις τι συγκρίνεις?

*

ChrisMelas0

Απ: Dyno-απογοητευση........
« Απάντηση #32 - : Σεπτέμβριος 14, 2008, 04:21:52 μμ »
2 1000άρια.



καλά οκ το ένα έχει και 4 κυλίνδρους αλλά το θέμα μου είναι γιατί δεν βάζει και η aprilia τον V4 κινητήρα της με τα 200 άλογα και να κάνει τα άλλα 1000άρια να κλαίνε ???

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: Dyno-απογοητευση........
« Απάντηση #33 - : Σεπτέμβριος 14, 2008, 04:24:54 μμ »
2 1000άρια.



καλά οκ το ένα έχει και 4 κυλίνδρους αλλά το θέμα μου είναι γιατί δεν βάζει και η aprilia τον V4 κινητήρα της με τα 200 άλογα και να κάνει τα άλλα 1000άρια να κλαίνε ???

Βρε Χρήστο....
Οι 1-2-4-6 κύλινδροι έχουν ΤΕΡΑΣΤΙΑ σημασία (την μεγαλύτερη) στο κυνήγι των ίππων.

Το RSV4 που είναι στην αρχική σελίδα και θα παρουσιαστεί σε 1 εβδομάδα, στην κατηγορία των R1, GSXR, ZX, CBR κλπ στοχεύει.  :bye:

*

Toumpas Fz1

Απ: Dyno-απογοητευση........
« Απάντηση #34 - : Σεπτέμβριος 14, 2008, 04:27:00 μμ »
'Ενας λόγος που δεν βάζει τον GP κινητήρα είναι οτι δεν είναι εμπορεύσιμος (π.χ. αξιόπιστος) και ένας άλλος είναι οτι θα κόστιζε 50-70ευρώ να το πάρεις.

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: Dyno-απογοητευση........
« Απάντηση #35 - : Σεπτέμβριος 14, 2008, 04:32:48 μμ »
'Ενας λόγος που δεν βάζει τον GP κινητήρα είναι οτι δεν είναι εμπορεύσιμος (π.χ. αξιόπιστος) και ένας άλλος είναι οτι θα κόστιζε 50-70ευρώ να το πάρεις.

Παίδες ποιος στον φούτσο είναι ο GP κινητήρας???  :dry:

*

ChrisMelas0

Απ: Dyno-απογοητευση........
« Απάντηση #36 - : Σεπτέμβριος 14, 2008, 04:47:05 μμ »
2 1000άρια.



καλά οκ το ένα έχει και 4 κυλίνδρους αλλά το θέμα μου είναι γιατί δεν βάζει και η aprilia τον V4 κινητήρα της με τα 200 άλογα και να κάνει τα άλλα 1000άρια να κλαίνε ???

Βρε Χρήστο....
Οι 1-2-4-6 κύλινδροι έχουν ΤΕΡΑΣΤΙΑ σημασία (την μεγαλύτερη) στο κυνήγι των ίππων.

Το RSV4 που είναι στην αρχική σελίδα και θα παρουσιαστεί σε 1 εβδομάδα, στην κατηγορία των R1, GSXR, ZX, CBR κλπ στοχεύει.  :bye:


Έτσι, έτσι !!!!

Μπας και πάρω κανα τρελό RSV και ξεφύγει και ο κόσμος λίγο από τα συνηθισμένα GSXR, CBR και R1.


Θα πάθουν μεγάλο χουνέρι οι Γιαπωνέζοι!!!!

*

Αποσυνδεδεμένος mak74

  • ***
  • 183
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Dyno-απογοητευση........
« Απάντηση #37 - : Σεπτέμβριος 14, 2008, 06:19:31 μμ »
Sorry αλλα το θεμα ειναι η δυναμομετρηση του tuono. :a013 :a014

*

h.a.balafoutre

Απ: Dyno-απογοητευση........
« Απάντηση #38 - : Σεπτέμβριος 14, 2008, 06:44:27 μμ »
Μια χαρά άλογα....μια χαρά..... :kalo:

*

ChrisMelas0

Απ: Dyno-απογοητευση........
« Απάντηση #39 - : Σεπτέμβριος 14, 2008, 07:53:27 μμ »
Sorry αλλα το θεμα ειναι η δυναμομετρηση του tuono. :a013 :a014

 :( :( Σορύ !!!!
Ξεφύγαμε λίγο με τον ενθουσιασμό μας......  :a015 :a015 :a015

*

Αποσυνδεδεμένος teo46

  • *******
  • 1634
  • Φύλο: Άντρας
  • Suzuki Gsxr 1000 k9 triton blue-white!
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Dyno-απογοητευση........
« Απάντηση #40 - : Σεπτέμβριος 14, 2008, 08:23:26 μμ »
:thnk: :thnk: :thnk: :thnk:

σαν πολλά δεν είναι?????
+1000!
με μονο μαπ2 και τελικα τι να πω  :thnk: :thnk:


Όλα τριγύρω αλλάζουν και όλο τα ίδια μένουν....

The Gixxer Brothers...

*

Αποσυνδεδεμένος nick2ono

  • *******
  • 1211
  • Φύλο: Άντρας
  • ειναι αρρωστια το μοτορι!!!
  • Αντιδράσεις: +4
Απ: Dyno-απογοητευση........
« Απάντηση #41 - : Σεπτέμβριος 15, 2008, 09:24:44 μμ »
οσα αλογα και αν μου δειξεις μια ειναι η αληθεια.....

το μηχανακι αυτο δεν φτιαχτηκε για dragster αλλα για cornering........ ;)

SERRES CIRCUIT LOVER!!!
http://www.apriliabikers.gr/portal/index.php?topic=6710.0

 επόμενο βήμα να πιάσω το joker...

*

Αποσυνδεδεμένος sakis69

  • *
  • 29
  • Φύλο: Άντρας
  • ΤΑ ΟΡΙΑ ΜΟΥ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ ΚΑΙ ΟΧΙ Η ΜΗΧΑΝΗ ΜΟΥ
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Dyno-απογοητευση........
« Απάντηση #42 - : Σεπτέμβριος 15, 2008, 09:26:47 μμ »
Το νούμερο από μόνο του δεν λέει πολλά πράγματα , γιατί Θα πρέπει να συνυπάρχει με την αίσθηση που σου δίνει η όποια αλλαγή αλλά και με την άμεση σύγκριση με τον ανταγωνισμό.
Είμαστε μια παρέα με τρία αντιπροσωπευτικά μοντέλα  της κατηγορίας και οι τρεις περάσαμε χρόνια από τα superbike. Πριν ένα μήνα ο ένας πούλησε το fz1 06 και πέρασε ξανά σε R1 08 γιατί το TUONO σε πίστα και δρόμο ήταν μπροστά , ενώ ο τρίτος έχει έξι μήνες το superduke και ψάχνετε για νέα αλλαγή. Δεν κατηγορώ κανένα μηχανάκι αλλά θα πρέπει κάποιος να ρίξει πολλά λεφτά για να φτιάξει κάτι καλύτερο σε επιδόσεις αλλά και σε αίσθηση στην κατηγορία. Τις δύο τελευταίες φορές που πήγα Μέγαρα στην πίσω ευθεία πήγαινα τα ίδια και καλύτερα από πολλά 1ου σταδίου 1000αρια Κ5 και Κ6.Αυτό βλέπω αυτό νιώθω αυτό λέω και ένας λόγος που καθυστέρησα να σας δείξω την χαρά μου (21/04/2008 δυναμομέτρηση) ήταν και η δικιά μου αμφιβολία .            
Μήπως πρέπει να πιστέψουμε λίγο παραπάνω στο TUONO μας!!!!

*

Αποσυνδεδεμένος nick2ono

  • *******
  • 1211
  • Φύλο: Άντρας
  • ειναι αρρωστια το μοτορι!!!
  • Αντιδράσεις: +4
Απ: Dyno-απογοητευση........
« Απάντηση #43 - : Σεπτέμβριος 15, 2008, 09:30:32 μμ »
Το νούμερο από μόνο του δεν λέει πολλά πράγματα , γιατί Θα πρέπει να συνυπάρχει με την αίσθηση που σου δίνει η όποια αλλαγή αλλά και με την άμεση σύγκριση με τον ανταγωνισμό.
Είμαστε μια παρέα με τρία αντιπροσωπευτικά μοντέλα  της κατηγορίας και οι τρεις περάσαμε χρόνια από τα superbike. Πριν ένα μήνα ο ένας πούλησε το fz1 06 και πέρασε ξανά σε R1 08 γιατί το TUONO σε πίστα και δρόμο ήταν μπροστά , ενώ ο τρίτος έχει έξι μήνες το superduke και ψάχνετε για νέα αλλαγή. Δεν κατηγορώ κανένα μηχανάκι αλλά θα πρέπει κάποιος να ρίξει πολλά λεφτά για να φτιάξει κάτι καλύτερο σε επιδόσεις αλλά και σε αίσθηση στην κατηγορία. Τις δύο τελευταίες φορές που πήγα Μέγαρα στην πίσω ευθεία πήγαινα τα ίδια και καλύτερα από πολλά 1ου σταδίου 1000αρια Κ5 και Κ6.Αυτό βλέπω αυτό νιώθω αυτό λέω και ένας λόγος που καθυστέρησα να σας δείξω την χαρά μου (21/04/2008 δυναμομέτρηση) ήταν και η δικιά μου αμφιβολία .            
Μήπως πρέπει να πιστέψουμε λίγο παραπάνω στο TUONO μας!!!!


Σωστοςςςςςςςςςςςςς!!!!!! :ohyes: :ohyes: :ohyes:

SERRES CIRCUIT LOVER!!!
http://www.apriliabikers.gr/portal/index.php?topic=6710.0

 επόμενο βήμα να πιάσω το joker...

*

giakou

Απ: Dyno-απογοητευση........
« Απάντηση #44 - : Οκτώβριος 02, 2008, 02:29:15 μμ »
το προγραμμα που το περασες?στην αιγαιου?αν οχι πανε κανε και αλλου δυναμομετρηση για να εχεις 2 γνωμες....αυτη ειναι η γνωμη μου...μια δυναμομετρηση δεν φτανει....

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης