0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος rocky26b

  • ***
  • 77
  • Μοντέλο μηχανής: rs 125 / rsv 1000 r
  • Αντιδράσεις: +28
Ε ναι λοιπον!!!!!!
« - : Ιούλιος 08, 2017, 08:57:31 πμ »
Και ναι,μετα απο χρονια αναμονης το ονειρο ζωντανεψε και ηρθε στο γκαραζ και το δευτερο απριλια..Rsv1000-r με πρωτη αδεια το '12 και 6100 χλμ..Απλα δε μπορουσα να το αφησω να φυγει!Τοσο ομορφη,οσο θες να το καβαλας,αλλο τοσο θες να το χαζευεις..Τελικα το δικυλινδρο εχει αλλη γλυκα,τελος!!Μια ερωτηση ομως,γιατι εχω φουλ αποριες αν και εχω διαβασει οτι πληροφορια μπορεσα να βρω απ το ιντερνετ..Χθες που  το πηρα απο Ιλιον να το φερω σπιτι (Σαλαμινα μενω) στη κινηση στη Θηβων,εφτασε μεχρι 101 βαθμους..Το απογευμα που πηγαμε με τη παρεα μια πρωτη χαλαρη βολτα σε ψιλοεπαρχιακο περιφερειακο δρομο του νησιου με ταχυτητες 70-110,δηλ χαλαρη βολτιτσα και η θερμοκρασια επαιξε απο 88 κατωτερο μεχρι και 98 μεγιστο..Ειναι νορμαλ σαν θερμοκρασιες?Σε ποιο ανοιχτο δρομο (πχ εθνικη) τι φασμα θερμοκρασιων θα πρεπει να βλεπω?Η μηχανη φοραει akrapovic (οχι ολοσωμη) και χαρτη,δεν ξερω ποιο,το παιδι που μου το εδωσε δε μου διευκρινησε (μαλλον δε θυμοταν).Απο Δευτερα που θα το παω για μια προαιρετικη αλλαγη λαδια κλπ θα μαθω περισσοτερα..Μεσημερακι ερχονται κ φωτος!!! :bye: :bye:



*

Αποσυνδεδεμένος geobarb

  • ***
  • 184
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: aprilia rsvr 1000
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Ε ναι λοιπον!!!!!!
« Απάντηση #1 - : Ιούλιος 08, 2017, 12:07:24 μμ »
Γεια σου φίλε
Νορμάλ θερμοκρασίες θεωρούνται από 77-78 μέχρι 82-83 .
Πάντα με νορμάλ συνθήκες θερμοκρασίας,και ανοικτό δρόμο

*

Αποσυνδεδεμένος rocky26b

  • ***
  • 77
  • Μοντέλο μηχανής: rs 125 / rsv 1000 r
  • Αντιδράσεις: +28
Απ: Ε ναι λοιπον!!!!!!
« Απάντηση #2 - : Ιούλιος 08, 2017, 04:11:30 μμ »
Σ'ευχαριστω για την απαντηση!οταν λες ανοιχτο δρομο εννοεις εθνικη ετσι?αρα να υποθεσω οτι παλια εθνικη π εχει κλειστο στροφιλικι τους 80-85 βαθμους τους εχω δεδομενους ε?

*

Αποσυνδεδεμένος ifylios72

  • *******
  • 1414
  • Φύλο: Άντρας
  • Η Τουόνο ή επι τάς
  • Μοντέλο μηχανής: CLIPUONO 1300
  • Αντιδράσεις: +123
Απ: Ε ναι λοιπον!!!!!!
« Απάντηση #3 - : Ιούλιος 08, 2017, 07:25:21 μμ »
Καλορίζικο λεβεντιά και πάντα όρθιος

Με τέτοιες ζέστες τελευταία κι εγώ έχω δει στο κέντρο 98ο .

Φυσιολογική θερμοκρασία για το δικό μου που είναι πρώτης γενιάς είναι 75 - 77 βαθμοί.

Στους 92 πρέπει να ξεκινάνε τα βεντιλατέρ. Αυτά δεν πρέπει να αφήνουνε να φτάσει η θερμοκρασία πάνω από 100.

Αφού θα πας για έλεγχο όπως λες έλεγξε το ψυκτικό κύκλωμα για πληρότητα και διαρροές.

Επίσης συνιστώ να βάλεις καλό λάδι (πλήρως συνθετικό καλής ποιότητας) και θα δεις διαφορά σε πολλά πράγματα.

Να την χαρείς φίλε μου  :bye:
Τουόνο και ξερό ψωμί ....

*

Αποσυνδεδεμένος S-T

  • *****
  • 423
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: RSV1000R το καλό!
  • Αντιδράσεις: +1
Απ: Ε ναι λοιπον!!!!!!
« Απάντηση #4 - : Ιούλιος 10, 2017, 10:36:26 πμ »
Καλορίζικο λεβεντιά και πάντα όρθιος

Με τέτοιες ζέστες τελευταία κι εγώ έχω δει στο κέντρο 98ο .

Φυσιολογική θερμοκρασία για το δικό μου που είναι πρώτης γενιάς είναι 75 - 77 βαθμοί.

Στους 92 πρέπει να ξεκινάνε τα βεντιλατέρ. Αυτά δεν πρέπει να αφήνουνε να φτάσει η θερμοκρασία πάνω από 100.

Αφού θα πας για έλεγχο όπως λες έλεγξε το ψυκτικό κύκλωμα για πληρότητα και διαρροές.

Επίσης συνιστώ να βάλεις καλό λάδι (πλήρως συνθετικό καλής ποιότητας) και θα δεις διαφορά σε πολλά πράγματα.

Να την χαρείς φίλε μου  :bye:

Εγώ με 2ης γενιάς έχω ακριβώς τις ίδιες θερμοκρασίες.

*

Αποσυνδεδεμένος rocky26b

  • ***
  • 77
  • Μοντέλο μηχανής: rs 125 / rsv 1000 r
  • Αντιδράσεις: +28
Απ: Ε ναι λοιπον!!!!!!
« Απάντηση #5 - : Ιούλιος 10, 2017, 07:45:29 μμ »
Οριστε κ οι φωτο που χρωστουσα,η τελευταια ειναι απο τη σημερινη βολτα Λουτρακι μεσω παλιας εθνικης..Η ζελατινα ειναι καινουρια,την αλλαξα με την εργοστασιακη λογω γρατζουνιων...Σημερα δυο φορες μου εσβησε χωρις ουσιαστικο λογο,μια στο φαναρι σταματημενος λιγο πριν μπουμε Λουτρακι και αλλη μια  λιγο πριν παρκαρω..

*

Αποσυνδεδεμένος rocky26b

  • ***
  • 77
  • Μοντέλο μηχανής: rs 125 / rsv 1000 r
  • Αντιδράσεις: +28
Απ: Ε ναι λοιπον!!!!!!
« Απάντηση #6 - : Ιούλιος 10, 2017, 09:41:06 μμ »
Που μπορει να οφειλεται στο οτι μ εσβησε δυο φορες στο ακυρο??

*

Αποσυνδεδεμένος shiverfactory

  • *******
  • 2245
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Shiver _ sold ✓ TUONO FACTORY GEN 2 & KTM SXF 250cc_sold
  • Αντιδράσεις: +11
Απ: Ε ναι λοιπον!!!!!!
« Απάντηση #7 - : Ιούλιος 10, 2017, 10:04:07 μμ »
Πήγαινε κάνε του ένα καλό σέρβις το οποίο να περιλαμβάνει και καθαρισμό σωμάτων φίλτρου αέρα και συγχρονισμό κυλίνδρων βάλε και μια τον εγκέφαλο για μικρό ρυθμίσεις και μετά βλέπεις για πιο βαθιά αν χρήζει ανάγκης!

Πόσα χλμ έχει????
Dance 4 life -  in my mind

*

Αποσυνδεδεμένος rocky26b

  • ***
  • 77
  • Μοντέλο μηχανής: rs 125 / rsv 1000 r
  • Αντιδράσεις: +28
Απ: Ε ναι λοιπον!!!!!!
« Απάντηση #8 - : Ιούλιος 10, 2017, 11:28:24 μμ »
6170 εχει..αυριο θα πηγαινα ετσι κ αλλιως στο μαστορα στην αλλαγη λαδιων! :kalo:

*

Αποσυνδεδεμένος shiverfactory

  • *******
  • 2245
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Shiver _ sold ✓ TUONO FACTORY GEN 2 & KTM SXF 250cc_sold
  • Αντιδράσεις: +11
Απ: Ε ναι λοιπον!!!!!!
« Απάντηση #9 - : Ιούλιος 11, 2017, 12:08:33 πμ »
6170 εχει..αυριο θα πηγαινα ετσι κ αλλιως στο μαστορα στην αλλαγη λαδιων! :kalo:
Μόνοοοοοο... Τότε δεν νομίζω να θέλει συγχρονισμό μόνο τα υπόλοιπα!
Θα δούμε τι θα πει και ο μάστορας :ohyes:
Dance 4 life -  in my mind

*

Αποσυνδεδεμένος sinister

  • *****
  • 728
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +152
Απ: Ε ναι λοιπον!!!!!!
« Απάντηση #10 - : Ιούλιος 11, 2017, 07:52:50 πμ »
Στα gen2 το βεντιλατερ ανοιγει στους 97 κ κλεινει στους 93 κ παμε παλι απο την αρχη :P Καλές βολτες! Οι θερμοκρασιες που ειδες ειναι νορμαλ για επαρχιακο με ταχυτητες 60-80 χλμ,σε ανοιχτο δρομο με πανω απο 100χλμ το μηχανακι θα δουλευει στους 76 το χειμωνα κ 78 το καλοκαιρι(εννοω με 6η κ 4000-5000 στροφες). Οταν λες εσβησε? Την ωρα που τραβηξες συμπλεκτη για αλλαγη?Απο νεκρα με ξερογκαζια εστω μικρη?

*

Αποσυνδεδεμένος shiverakias37

  • *******
  • 1251
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: APRILIA SHIVER GT ABS - KTM 1090 ADVENTURE
  • Αντιδράσεις: +212
Απ: Ε ναι λοιπον!!!!!!
« Απάντηση #11 - : Ιούλιος 11, 2017, 09:20:52 πμ »
Καλορίζικο και καλοτάξιδο
Πολύ όμορφο να το χαίρεσαι.Νομιζα το πήρες απο την Μιχαλακοπουλου απο έμπορο.Αυτό είναι πραγματικά χαρτί 6200Κμ
Να το δούμε και από κοντά σε κάποια βόλτα με το φόρουμ
Πάντα όρθιος
Nikos

*

Αποσυνδεδεμένος rocky26b

  • ***
  • 77
  • Μοντέλο μηχανής: rs 125 / rsv 1000 r
  • Αντιδράσεις: +28
Απ: Ε ναι λοιπον!!!!!!
« Απάντηση #12 - : Ιούλιος 11, 2017, 10:14:30 πμ »
Να στε καλα παιδια!!Μ εχει σβησει εχοντας νεκρα χωρις ξερογκαζια απλα στο ρελαντι κ την αλλη μετα απο ενα ανοιγμα κλεινοντας το γκαζι χωρις να συμπλεκταρω..

*

Αποσυνδεδεμένος bip-bip manos

  • *****
  • 928
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: tuono 07
  • Αντιδράσεις: +153
Απ: Ε ναι λοιπον!!!!!!
« Απάντηση #13 - : Ιούλιος 12, 2017, 12:07:28 πμ »
Φίλε μου επειδή ήσουν κ τς δύο φορές σταματημένος!!!
 εάν έχεις αδύναμη σχετικα μπαταρία τν ώρα πού μπαίνει σε λειτουργία το βεντιλατερ πιθανόν να σου σβήσει....
Το είχα παρατηρήσει στο δικό μού που το έκανε στο ρελαντί......

*

Αποσυνδεδεμένος rocky26b

  • ***
  • 77
  • Μοντέλο μηχανής: rs 125 / rsv 1000 r
  • Αντιδράσεις: +28
Απ: Ε ναι λοιπον!!!!!!
« Απάντηση #14 - : Ιούλιος 12, 2017, 09:06:12 πμ »
ισως να ειναι κ αυτο μια εξηγηση..Παντως στο οργανο με σβηστο το μοτερ δειχνει 12 - 12,1 βολτ..

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης