0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Welcome back!Απ ότι καταλαβαίνω μιλας για rsv και βασει λεγομένων συμπεραίνώ οτι σου είχε χτυπήσει το μοτέρ???(Αν κάνω λάθος διόρθωσέ με σε παρακαλώ).Οι γνώστες του αντικειμένου θα σε βοηθήσουν σίγουρα, λιγο υπομονή να δουν το θέμα.Απο μένα καλή επάνοδο και πάντα όρθιος!
Παίδες σας χαιρετώ μετά από κάμποσο καιρό λόγω υποχρεώσεων α)Καυσανάλυση,γιατί και κάθε πότε πρέπει να γίνεται και γιατί είναι άγνωστη λέξη για άλλες μάρκεςβ)Συγχρονισμός κυλίνδρων,βλέπε α) γ)map1,2 και πως σχετίζονται με τα παραπάνωδ)Έχω ακράπες slip on και map2,τι καλύτερο μπορεί να δω με power commander και γιατί.Επίσης τι διαφορετικό κάνει η καυσανάλυση.Μπορείς με pc να γεμίσουν τα κενά στα χαμηλά;Το πλούσιο ή φτωχό μείγμα εξαρτάται από τη ποιότητα της καυσανάλυσης;Μπορεί να έχει επίδραση στο κραχ του κινητήρα ή τα ρίχνουμε όλα στο βάρος του βολάν όπως έκανα κι εγώ;ε)Το μαμά πίσω sachs πρακτικά στα πόσα χλμ. θέλει σέρβις και τι περιλαμβάνει;
Φίλε μου είσαι αυτό που λένε όποιος καεί στο χυλό φυσάει και το γιαούρτι!! δίκιο έχεις. Βέβαια αλλά μν φοβάσε τόσο καιρό εάν κάτι δεν πήγαινε καλά θα είχε σπάσει το μοτερ!! Τώρα πες'μας τι θέλεις να κάνεις στο μηχανακι ?? Σε τι διαδρομές το πηγαίνεις να σου δώσουμε μερικές συμβουλές!!
Να τα βάλεις δεν χρειάζεται κάτι..... Δεν θα σου στεγνώσει με ένα φίλτρο και περισσότερο όγκο στο φιλτροκουτι... Αυτό που χρειάζεσαι είναι γρανάζια!!! Ένα 15/44θα σου πέσει λουκούμι για πήγαινε έλα στν δουλειά!!! Θα έχεις έχεις ένα ατελείωτο χαμόγελο όλη μέρα!!
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι