0 μέλη και 7 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος zachs

  • *******
  • 1180
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: 2006 RSV1000R
  • Αντιδράσεις: +220
Επανεργοποίηση!
« - : Αύγουστος 13, 2015, 11:52:08 μμ »
Παίδες σας χαιρετώ μετά από κάμποσο καιρό λόγω υποχρεώσεων :D

Έχω σκοπό να ασχοληθώ ξανά με το μηχανάκι κι επειδή δε βλέπω να παίρνω άλλο για πολύ καιρό λόγω οικογένειας,θέλω να ξαναμάθω κάποια πράγματα που τα 'χω ξεχάσει  :blus:

Έχουμε και λέμε λοιπόν:

α)Καυσανάλυση,γιατί και κάθε πότε πρέπει να γίνεται και γιατί είναι άγνωστη λέξη για άλλες μάρκες

β)Συγχρονισμός κυλίνδρων,βλέπε α) :D

γ)map1,2 και πως σχετίζονται με τα παραπάνω

δ)Έχω ακράπες slip on και map2,τι καλύτερο μπορεί να δω με power commander και γιατί.Επίσης τι διαφορετικό κάνει η καυσανάλυση.Μπορείς με pc να γεμίσουν τα κενά στα χαμηλά;Το πλούσιο ή φτωχό μείγμα εξαρτάται από τη ποιότητα της καυσανάλυσης;Μπορεί να έχει επίδραση στο κραχ του κινητήρα ή τα ρίχνουμε όλα στο βάρος του βολάν όπως έκανα κι εγώ;

ε)Το μαμά πίσω sachs πρακτικά στα πόσα χλμ. θέλει σέρβις και τι περιλαμβάνει;

Χαιρετίσματα σ' όλα τα μέλη του φόρουμ που γνώρισα είτε από κοντά είτε μέσω του πληκτρολογίου και με βοήθησαν σε πολλές περιπτώσεις.Γεια σου bill κι οι υπόλοιποι :bye:



*

Αποσυνδεδεμένος zisakos_1986

  • *******
  • 5447
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso 650 ie Tibet - Sold | Caponord abs 2004 | Tuono Factory Gen2 Project reborn | Caponord 1060 Big Bore
  • Αντιδράσεις: +4537
Απ: Επανεργοποίηση!
« Απάντηση #1 - : Αύγουστος 14, 2015, 03:03:14 πμ »
Welcome back!
Απ ότι καταλαβαίνω μιλας για rsv και βασει λεγομένων συμπεραίνώ οτι σου είχε χτυπήσει το μοτέρ???(Αν κάνω λάθος διόρθωσέ με σε παρακαλώ).
Οι γνώστες του αντικειμένου θα σε βοηθήσουν σίγουρα, λιγο υπομονή να δουν το θέμα.


Απο μένα καλή επάνοδο και πάντα όρθιος! :kalo:
 :bye:
Αὐτὰ τὰ δέντρα δὲ βολεύονται μὲ λιγότερο οὐρανό,
αὐτὲς οἱ πέτρες δὲ βολεύονται κάτου ἀπ᾿ τὰ ξένα βήματα,
αὐτὰ τὰ πρόσωπα δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸν ἥλιο,
αὐτὲς οἱ καρδιὲς δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸ δίκιο.

*

Αποσυνδεδεμένος zachs

  • *******
  • 1180
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: 2006 RSV1000R
  • Αντιδράσεις: +220
Απ: Επανεργοποίηση!
« Απάντηση #2 - : Αύγουστος 14, 2015, 11:41:18 πμ »
Welcome back!
Απ ότι καταλαβαίνω μιλας για rsv και βασει λεγομένων συμπεραίνώ οτι σου είχε χτυπήσει το μοτέρ???(Αν κάνω λάθος διόρθωσέ με σε παρακαλώ).
Οι γνώστες του αντικειμένου θα σε βοηθήσουν σίγουρα, λιγο υπομονή να δουν το θέμα.


Απο μένα καλή επάνοδο και πάντα όρθιος! :kalo:
 :bye:

Παλιό μέλος πλέον,παράτησα καμμιά τριετία τη μηχανή σε σχέση με βόλτες,ψάξιμο κλπ, συντήρηση κανονικά.Το χτύπημα του μοτέρ έγινε το 2009 να φανταστείς,μεγάλη ιστορία εδώ μέσα,βοήθησε τα μέγιστα ο bill.Από τότε κελαηδάει.2006 rsv1000r,θέλω να ασχοληθώ πάλι και να το πάρω από την αρχή :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος bip-bip manos

  • *****
  • 928
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: tuono 07
  • Αντιδράσεις: +152
Απ: Επανεργοποίηση!
« Απάντηση #3 - : Αύγουστος 14, 2015, 11:55:56 πμ »
Για όλα φταίει. Το βάρος του βολάν!!
Εάν δεν το έχεις βγάλει δεν καίει πηνία ούτε ανορθωτές.... Δεν θέλει ρυθμισμα στα σώματα και τα λάστιχα σου κρατάνε πάνω. Από 25.727 km!!  :P :P
Χαίρομαι όταν βλέπω να ξανά μπαίνουν άτομα που έγραφαν συστηματικά παλιά!!

*

Αποσυνδεδεμένος nenhs

  • *****
  • 805
  • Φύλο: Άντρας
  • Sex Drugs Metal
  • Μοντέλο μηχανής: rsv4 r
  • Αντιδράσεις: +3
Απ: Επανεργοποίηση!
« Απάντηση #4 - : Αύγουστος 14, 2015, 01:07:08 μμ »
Καλώς τον Λιακο το συγχωριανο!
Με το καλό η νέα αρχή με το εργαλείο σου φίλε.... Και ελπίζω να βρεθούμε κ κάποτε στο χωριό με τα μοτορια να κάνουμε λίγο ντορο
ΤΣΑΚΣΤΑ ΑΠΑΝ..........

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +250
Απ: Επανεργοποίηση!
« Απάντηση #5 - : Αύγουστος 14, 2015, 01:41:50 μμ »
Καλως τον  :bye:




Παίδες σας χαιρετώ μετά από κάμποσο καιρό λόγω υποχρεώσεων :D

α)Καυσανάλυση,γιατί και κάθε πότε πρέπει να γίνεται και γιατί είναι άγνωστη λέξη για άλλες μάρκες

β)Συγχρονισμός κυλίνδρων,βλέπε α) :D

γ)map1,2 και πως σχετίζονται με τα παραπάνω

δ)Έχω ακράπες slip on και map2,τι καλύτερο μπορεί να δω με power commander και γιατί.Επίσης τι διαφορετικό κάνει η καυσανάλυση.Μπορείς με pc να γεμίσουν τα κενά στα χαμηλά;Το πλούσιο ή φτωχό μείγμα εξαρτάται από τη ποιότητα της καυσανάλυσης;Μπορεί να έχει επίδραση στο κραχ του κινητήρα ή τα ρίχνουμε όλα στο βάρος του βολάν όπως έκανα κι εγώ;

ε)Το μαμά πίσω sachs πρακτικά στα πόσα χλμ. θέλει σέρβις και τι περιλαμβάνει;



α) Δεν ειναι αγνωστη λεξη σε αλλες μαρκες. Εχω δει αρκετα μηχανακια που την φτιαχνουν. Συνηθως εχει να κανει με ρυπους αλλα και με την λειτουργια του μοτερ στα μικρα ανοιγματα του γκαζιου και μεχρι 3-4 χιλιαδες στροφες. Επισης, διορθωνει το β) οταν δεν μπορεις να το ρυθμισεις.
Στο rsv ειχα να κανω πολλα χρονια. Εκανα μια στην αρχη στον Βασιλη και τελος.


β) Καθε 10000χλμ θελει και βοηθαει στην ομαλη λειτουργια του μοτερ, ωστε και οι 2 κυλινδροι, σε μικρα ανοιγματα γκαζιου (μικρες γωνιες ανοιγματος πεταλουδων) να τραβανε το ιδιο.

γ) Τα map1&2 δεν εχουν σχεση με τα αποπανω. Ειναι engine variants για να μπορεις να εκμεταλλευτεις καλυτερα το μοτερ, εφοσον εχεις βαλει τελικα (αρα δεν μας ενδιαφερουν απολυτα οι ρυποι)-map2.

δ) Το PC3 θα σου διορθωσει καποια λαθη στην χαρτογραφηση, που τα εχουν ολα τα μηχανακια. Εφοσον ειναι στο map2, η ECU δεν λαμβανει υποψιν της τις τιμες του λαμδα, αλλα απαιτει να ειναι ενωμενος και ετσι μπορεις να πειραξεις το PC3 ωστε να δουλεψει πιο σωστα ο ψεκασμος.
Η καυσαναλυση δειχνει το μιγμα, αλλα επηρεαζει οπως ειπα το ρελαντι και τις χαμηλες στροφες, εκει που ειναι δυσκολο ακομα και φτωχο να ειναι το μιγμα να κανεις ζημια στο μοτερ.


ε)Νομιζω το μαμα πισω το πετας και παιρνεις ενα αλλο  :D Θα σου απαντησουν πιο καλα οσοι ξερουν καλυτερα.
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος zachs

  • *******
  • 1180
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: 2006 RSV1000R
  • Αντιδράσεις: +220
Απ: Επανεργοποίηση!
« Απάντηση #6 - : Αύγουστος 14, 2015, 02:06:00 μμ »
Ωραίος Κοσμά όπως πάντα :kalo:

Το έχω σε map2 και τελικά ακράπες με 16-42 γρανάζωμα.Καυσανάλυση έκανα μια φορά όλο κι όλο κάποτε,συγχρονισμό το ίδιο.Έχω 42000χλμ. και θέλω να το κάνω ένα γενικό σέρβις,γι'αυτό ρωτάω.Βαλβίδες κλπ.

Όταν έκανε το μπαμ ή κραχ ή όπως αλλιώς  :D ,αντιλαμβάνομαι μετά από πολλά χρόνια ότι δε μπορεί να ήταν το βάρος-βολάν αλλά κάτι άλλο.Το μείγμα ίσως ή εντέλλει κάποια αστοχία όπως μου έλεγε κι ο bill.Ήμουν σε κοντόκανα mivv,φίλτρο,ανοικτό φιλτροκούτι, map2,βάρος βολάν τα οποία μπήκαν Ιούλιο του '08.Δεκέμβριο του ΄08 έγινε καυσανάλυση κι αμέσως μετά κόλλημα.Δε θέλω να ανοίξω άσκοπη κουβέντα για τα παλιά,απλά τα αναφέρω.

Επειδή έχω αρκετά πράγματα πάνω γι'αυτό ρωτάω πως να κινηθώ κι αν είναι καλή επένδυση το pc3 για εξομάλυνση χαμηλά που έχει χάσει σε σχέση με μαμά,γιατί σκέφτομαι ακόμη και να το γυρίσω σε μανίσιο,μέχρι και τις ζάντες και μετά να βάζω πάλι σιγά σιγά χάνοντας έτσι όμως σε χρήμακαι χρόνο :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος nikosfactory

  • ***
  • 154
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Tuono factory 2006
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Επανεργοποίηση!
« Απάντηση #7 - : Αύγουστος 14, 2015, 02:41:02 μμ »
Καλησπερα φιλε μου κ απο εμενα! Δεν ειμαι γνωστης αλλα συχνος πελατης διαφορων μαστορων/βελτιωτων στους οποιους εχω ακουμπησει ουκ ολιγα ευρω..
Οσων αφορα το pc3 να σου πω οτι παντα το συνιστούσαν οι ανωτέρω μονο σε αλλαγη ολου του συστήματος εξατμισης δηλ απο λαιμους..
Στο Cbr XX στο Zx12 και στο Busa που ειχα φορυσα ολοσωμες εξατμισεις στην αρχη χωρις pc3..Εχανα παρα πολυ στα χαμηλα και ειχα εντονα σκασιματα σε κλεισιμο γκαζιου με αποτελεσμα να μην μου αρεσει η ολη συμπεριφορα..
Μολις εβαζα το pc3 το οποιο πρυποθετει χαρτογραφηση (υπολογιζε 250ευρω τουλαχιστον τοσα εδινα πανω κατω πριν λιγα χρονια) και δοκιμες επι δοκιμων για να ταιριαξει στο μηχανακι σου , τοτε εβλεπα πιο γραμμική λειτουργια χωρις σκασιματα βελτιωση στα χαμηλα αλλα οχι οπως στο μαμα..
Αποψη μου ιδιως τις εποχες αυτες αν δεν σου ειναι απαραιτητο να μην μπλεξεις με δαυτο..εκτος κ αν το βρεις τσαμπα κ ξερεις απο χαρτογραφηση..
Ειμαι υπερ των βελτιωσεων και εχω δαπανησει πολλα παρα πολλα σε εξατμισεις ροικες pc3 κτλ στις μηχανες που ειχα και το συμπερασμα ειναι οτι τελικα μαμα ειναι καλυτερα και φθηνοτερα! Επενδυσε σε αναρτησεις φρενα  λαστιχα βενζινες τα αλλα δεν εχουν νοημα κατεμε..
Μακαρι να ηξερα να σου εξηγουσα πως δουλευει αυτο το ρημαδι το pc3 αλλα επειδη η ημιμαθεια ειναι χειροτερη απο την αμαθεια θα το αφησω σε οσους ξερουν κατι παραρπανω!
Καλες βολτες σου ευχομαι!

*

Αποσυνδεδεμένος zachs

  • *******
  • 1180
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: 2006 RSV1000R
  • Αντιδράσεις: +220
Απ: Επανεργοποίηση!
« Απάντηση #8 - : Αύγουστος 14, 2015, 03:10:05 μμ »
Γεια σου νίκο καλώς ήρθες και καλορίζικο :bye:

Μεγάλη αλλαγή από busa σε τουόνο! :kalo:

Επειδή δε θέλω να μπλέξω γι'αυτό ρωτάω.Ένα καλό σέρβις μου αρκεί.Ο Κοσμάς πάνω κάτω με κάλυψε,ό,τι άλλο έχει να προσθέσει ο καθένας είναι καλό :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος zachs

  • *******
  • 1180
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: 2006 RSV1000R
  • Αντιδράσεις: +220
Απ: Επανεργοποίηση!
« Απάντηση #9 - : Αύγουστος 14, 2015, 03:19:56 μμ »
Και να ολοκληρώσω με άλλη μια απορία.Υπάρχει εκείνο το λαστιχένιο μαραφέτι που είχαμε παραγγείλει κάποτε για άνοιγμα στο φιλτροκούτι και φίλτρο αέρος ΚΝ.Αν μπουν αυτά με τα τελικά που υπάρχουν πάνω τι συμπληρωματική δουλειά πρέπει να γίνει για να μην έχει πρόβλημα το μοτέρ;Η καυσανάλυση απ'ότι κατάλαβα δεν αρκεί για να μην στεγνώνει στα ψηλά και διαλύει.Όπως καταλαβαίνετε δε θέλω μια από τα ίδια γι'αυτό ρωτάω :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος bip-bip manos

  • *****
  • 928
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: tuono 07
  • Αντιδράσεις: +152
Απ: Επανεργοποίηση!
« Απάντηση #10 - : Αύγουστος 15, 2015, 11:17:44 πμ »
Φίλε μου είσαι αυτό που λένε όποιος καεί στο χυλό φυσάει και το γιαούρτι!! :) :P δίκιο έχεις. Βέβαια αλλά μν φοβάσε τόσο καιρό εάν κάτι δεν πήγαινε καλά θα είχε σπάσει το μοτερ!!
Τώρα πες'μας τι θέλεις να κάνεις στο μηχανακι ?? Σε τι διαδρομές το πηγαίνεις να σου δώσουμε μερικές συμβουλές!!

*

Αποσυνδεδεμένος zachs

  • *******
  • 1180
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: 2006 RSV1000R
  • Αντιδράσεις: +220
Απ: Επανεργοποίηση!
« Απάντηση #11 - : Αύγουστος 15, 2015, 01:14:49 μμ »
Φίλε μου είσαι αυτό που λένε όποιος καεί στο χυλό φυσάει και το γιαούρτι!! :) :P δίκιο έχεις. Βέβαια αλλά μν φοβάσε τόσο καιρό εάν κάτι δεν πήγαινε καλά θα είχε σπάσει το μοτερ!!
Τώρα πες'μας τι θέλεις να κάνεις στο μηχανακι ?? Σε τι διαδρομές το πηγαίνεις να σου δώσουμε μερικές συμβουλές!!

Δουλειά-σπίτι,σπίτι-δουλειά! :h22:

Όσο ζεις (και μεγαλώνεις) μαθαίνεις.Είμαι σίγουρος πλέον ότι το κραχ δεν έγινε απ'το βάρος αλλά από στεγνό μείγμα.Βάλαμε τελικά,ανοίξαμε φιλτροκούτι,βάλαμε ΚΝ το γυρίσαμε σε μαπ2.Έχω την εντύπωση ότι θέλει κάποιο μαραφέτι πάνω για να δουλέψουν όλα αυτά όπως το pc3 πχ.Αυτό που ρωτάω είναι αν βάζοντας ΚΝ και ανοίγοντας φιλτροκούτι, μιας και τα έχω, θέλει και κάτι άλλο για να είμαι ήσυχος.Ζάντες έχω,gilles έχω τα πάντα όλα λέμε! :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος bip-bip manos

  • *****
  • 928
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: tuono 07
  • Αντιδράσεις: +152
Απ: Επανεργοποίηση!
« Απάντηση #12 - : Αύγουστος 15, 2015, 02:32:18 μμ »
Να τα βάλεις δεν χρειάζεται κάτι..... Δεν θα σου στεγνώσει με ένα φίλτρο και περισσότερο όγκο στο φιλτροκουτι...
Αυτό που χρειάζεσαι είναι γρανάζια!!! Ένα 15/44θα σου πέσει λουκούμι για πήγαινε έλα στν δουλειά!!! Θα έχεις έχεις ένα ατελείωτο χαμόγελο όλη μέρα!!

*

Αποσυνδεδεμένος zachs

  • *******
  • 1180
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: 2006 RSV1000R
  • Αντιδράσεις: +220
Απ: Επανεργοποίηση!
« Απάντηση #13 - : Αύγουστος 15, 2015, 03:15:42 μμ »
Να τα βάλεις δεν χρειάζεται κάτι..... Δεν θα σου στεγνώσει με ένα φίλτρο και περισσότερο όγκο στο φιλτροκουτι...
Αυτό που χρειάζεσαι είναι γρανάζια!!! Ένα 15/44θα σου πέσει λουκούμι για πήγαινε έλα στν δουλειά!!! Θα έχεις έχεις ένα ατελείωτο χαμόγελο όλη μέρα!!

Δεν είμαι τόσο σίγουρος ρε φίλος γι'αυτό ρωτάω :thnk:

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +250
Απ: Επανεργοποίηση!
« Απάντηση #14 - : Αύγουστος 15, 2015, 04:10:55 μμ »
Θυμαμαι καποτε μια συζητηση που ειχα με καποιον για ενα μοτερ rotax ενως παιδιου, το οποιο ειχε "κολλησει" 3 φορες συνεχομενα και δεν ειχε καποιο εμφανες προβλημα. Επρεπε να διερευνηθει διεξοδικα για να βρεθει το προβλημα (δεν εμαθα ποτε τι εγινε τελικα).

Νομιζω αγαπητε Zachs, οτι, εφοσον θες να σου φυγει και η παραμικρη αμφιβολια, πρεπει να βρεις καποιον με ενα wideband lamda logger, να σου κουμπωσει τον λαμδα σε καθε κυλινδρο χωριστα και να το δουλεψεις το μηχανακι για ενα τεποζιτο σε διαφορες συνθηκες (πολη, επαρχιακο, γρηγορες βολτες, ακομα και πιστα, τελικες κλπ κλπ). Ιδανικα μπορεις να το χωσεις και σε ενα δυναμομετρο να το τσεκαρουν ετσι.
Εαν ησουν Πατρα θα μπορουσαμε να το δουμε, σχετικα φθηνα ;)
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης