0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Θυμαμαι καποτε μια συζητηση που ειχα με καποιον για ενα μοτερ rotax ενως παιδιου, το οποιο ειχε "κολλησει" 3 φορες συνεχομενα και δεν ειχε καποιο εμφανες προβλημα. Επρεπε να διερευνηθει διεξοδικα για να βρεθει το προβλημα (δεν εμαθα ποτε τι εγινε τελικα).Νομιζω αγαπητε Zachs, οτι, εφοσον θες να σου φυγει και η παραμικρη αμφιβολια, πρεπει να βρεις καποιον με ενα wideband lamda logger, να σου κουμπωσει τον λαμδα σε καθε κυλινδρο χωριστα και να το δουλεψεις το μηχανακι για ενα τεποζιτο σε διαφορες συνθηκες (πολη, επαρχιακο, γρηγορες βολτες, ακομα και πιστα, τελικες κλπ κλπ). Ιδανικα μπορεις να το χωσεις και σε ενα δυναμομετρο να το τσεκαρουν ετσι.Εαν ησουν Πατρα θα μπορουσαμε να το δουμε, σχετικα φθηνα
welcome back φίλος καλή ευκολία
το μόνο που χρειάζεται ειναι χιλιόμετρα !
Παράθεση από: kle στις Αύγουστος 20, 2015, 09:16:33 πμτο μόνο που χρειάζεται ειναι χιλιόμετρα !Αυτό είναι το μόνο σίγουρο Κλεάνθη και το πιο δύσκολο
Παράθεση από: zachs στις Αύγουστος 20, 2015, 12:55:10 μμΠαράθεση από: kle στις Αύγουστος 20, 2015, 09:16:33 πμτο μόνο που χρειάζεται ειναι χιλιόμετρα !Αυτό είναι το μόνο σίγουρο Κλεάνθη και το πιο δύσκολο οπότε ασε όλα τα υπόλοιπα...και βάλε μόνο ενα ζευγάρι λάστιχα ΦΡΕΣΚΑ
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι