0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Καλημερα, Σκεφτομαι να αντικαταστησω το 954 με ενα μιλλε. Θα εκτιμουσα την γνωμη σας σχετικα με τα +/- της αλλαγης. Η μηχανη δε θα κανει πολλα χιλιομετρα και δεν την εχω οδηγησει ποτε. Το σκεπτικο μου εχει να κανει αποκλειστικα με θεματα εμφανισης και των χαρακτηριστικων του ν2 κινητηρα που νομιζω ειναι πιο κοντα στο οδηγικο μου στυλ. Σε τι τιμες κινουνται τα 2004+ μοντελα? Ηλεκρικα/μηχανικα προβληματα? Προσφερεται για ψηλους αναβατες? (1.85)ευχαριστω
Μια τελευταια ερωτηση, εξατμισεις και κομμαντερ κανουν διαφορα στην γραμμικοτητα και γλυκυτητα του κινητηρα?
1. Tα 04-05 μοντελλα, ειχαν ενα ελλατωματικο ψαλιδι, που, εφοσον δεν εχει αλλαχτει, μπορει να γινει ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΧΡΟΝΙΚΗ ΣΤΙΓΜΗ.........ασχετα δηλαδη με ισχυ εγγυησεων....2. Τα 04 μοντελλα εχουν ενα θεματακι με τον μηδενισμο του ολικου χιλιομετρητη, οταν αφαιρεθει η χαμηλωσει παρα πολυ η ισχυς της μπαταριας3. Οι ακτινικες τρομπες του συμπλεκτη, αντιμετωπιζουν το εξης φαινομενο........Μετα απο μερικη χρηση, παγιδευεται αερας στο κυκλωμα, σε καποιο σημειο της τρομπας, και χρειαζεται συχνα εξαερωση....Μερικοι λενε δεν εχουν προβλημα, μερικοι αλλοι οτι εχουν αραια και που, ενω αλλοι απλα δεν εχουν συμπλεκτη.....4.Το πισω φρενο ειναι ΑΝΥΠΑΡΚΤΟ μετα απο καποια χλμ.......Αυτο συμβαινει και στα ducati, γιατι οι τρομπες ακουμπουν πανω στο μοτερ.......Κατα τα αλλα, το μηχανακι ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟΥ............Προτιμησε ενα μοντελο απο το 06 και μετα, γιατι τουλαχιστον φοραει πανω του τα Ohlins μπροστινα...........Σιγουρα θα θες μετα να βαλεις ps.Ειδικα το μπλε και το ασπρο-κοκκινο??? RSV MILLE FACTORY RULESSSSSSSSSSSSSS
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι