0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

drbig

επιδοξος κατοχος mille
« - : Απρίλιος 07, 2009, 10:45:45 πμ »
Καλημερα,

Σκεφτομαι να αντικαταστησω το 954 με ενα μιλλε. Θα εκτιμουσα την γνωμη σας σχετικα με τα +/- της αλλαγης. Η μηχανη δε θα κανει πολλα χιλιομετρα και δεν την εχω οδηγησει ποτε. Το σκεπτικο μου εχει να κανει αποκλειστικα με θεματα εμφανισης και των χαρακτηριστικων του ν2 κινητηρα που νομιζω ειναι πιο κοντα στο οδηγικο μου στυλ. Σε τι τιμες κινουνται τα 2004+ μοντελα? Ηλεκρικα/μηχανικα προβληματα? Προσφερεται για ψηλους αναβατες? (1.85)

ευχαριστω
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 07, 2009, 10:51:03 πμ από drbig »



*

Cris

Απ: επιδοξος κατοχος mille
« Απάντηση #1 - : Απρίλιος 07, 2009, 11:21:43 πμ »
Έχει (-) αρνητικά το MILLE???
από θετικά ξέρω πολλά!από αρνητικά δεν ξέρω κανένα!
έλα κανένας κάτοχος να ανοίξει το στόμα του να βοηθήσουμε το παιδί!

*

Αποσυνδεδεμένος Baggos

  • *******
  • 1237
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +2
Απ: επιδοξος κατοχος mille
« Απάντηση #2 - : Απρίλιος 07, 2009, 11:55:23 πμ »
Χμμμ....Το μόνο αρνητικό που θα μπορούσα να σκεφτώ είναι ο κινητήρας του που πλέον μετά από τόσα χρόνια δείχνει κάπως αδύναμος σε σχέση με τον ανταγωνισμό... :thnk:

Τώρα τα θετικά είναι πολλά...Κορυφαία περιφερειακά...Πανέμορφο αισθητικά,τουλάχιστον για τα δικά μου γούστα....Ο rotax v60 δεν έχει παρουσιάσει προβλήματα...Γενικότερα σαν σύνολο δείχνει πολύ δεμένο... :kalo:

Ας μιλήσουν και οι κάτοχοι που σίγουρα έχουν πολύ περισσότερα να πουν... :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος NitroArgi

  • *******
  • 1087
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +67
Απ: επιδοξος κατοχος mille
« Απάντηση #3 - : Απρίλιος 07, 2009, 11:58:59 πμ »
Καταρχήν καλώς όρισες στο Apriliabikers

Το Mille είναι μια πολύ καλή μοτοσικλέτα και νομίζω ότι αν τελικά καταλήξεις να αποκτήσεις μια θα μείνεις ευχαριστημένος. Όπως όλες οι μοτοσικλέτες έτσι και το Aprilia είναι τόσο ιδανικό όσο η χρήση την οποία σκοπεύεις να του κάνεις!

Δε θα έχεις πρόβλημα να ¨χωρέσεις¨ μιας και η εργονομία του ταιριάζει στα μεγαλύτερα αναστήματα. Θα σου φανεί πιο τραχύ σε λειτουργία κινητήρα σε σχέση με το Honda και μπορεί να σου τη σπάσει το σκαρτάρισμα μέσα στη πόλη το οποίο όμως διορθώνεται με πιο κοντό γρανάζωμα. Ένα ακόμα μειονέκτημα για κάποιον που έρχεται από Ιαπωνέζικο (και εγώ υπήρξα τέτοιος) είναι η δύναμη…ή μάλλον η απουσία της! Το Mille είναι κατά μέσο όρο 120Ps στο τροχό δύναμη η οποία στα 2004 και έπειτα έρχεται ιδιαιτέρα τετρακύλινδρα (το Party ξεκινάει πάνω από τις 7000rpm).

Κατά τα αλλά φρένα, πλαίσιο, αναρτήσεις είναι καλύτερα σε σχέση με το Honda…πάρε ένα RSV μια βόλτα και θα πάρεις μια γεύση!

*

zlionakis

Απ: επιδοξος κατοχος mille
« Απάντηση #4 - : Απρίλιος 07, 2009, 12:07:12 μμ »
Καλημερα,

Σκεφτομαι να αντικαταστησω το 954 με ενα μιλλε. Θα εκτιμουσα την γνωμη σας σχετικα με τα +/- της αλλαγης. Η μηχανη δε θα κανει πολλα χιλιομετρα και δεν την εχω οδηγησει ποτε. Το σκεπτικο μου εχει να κανει αποκλειστικα με θεματα εμφανισης και των χαρακτηριστικων του ν2 κινητηρα που νομιζω ειναι πιο κοντα στο οδηγικο μου στυλ. Σε τι τιμες κινουνται τα 2004+ μοντελα? Ηλεκρικα/μηχανικα προβληματα? Προσφερεται για ψηλους αναβατες? (1.85)

ευχαριστω

Το μηχανάκι είναι μια χαρά..δεν πρόκειται να έχεις προβλήματα...ως γνωστόν ο rotax v60 είναι τερας αξιοπιστιας. Οι τιμες σχετικά είναι χαμηλές (καλό όταν το αγοράζεις....αλλά κακό όταν θες να το πουλήσεις)
Ηλεκτρικά προβλήματα δεν βγάζει...εκτός από κατι λεπτομερειες (ρελε σε μερικες περιπτωσεις και μηδενισμος οργάνων από μπαταρία)...όλα όμως φτιάχνουν εύκολα και χωρίς πολλά έξοδα.

Οδηγικά είναι φανταστικό αλλά και περισσότερο κουραστικό σε σχέση με τα τζαπαν..

Εμένα η θέση οδήγησης δεν με έχει βολέψει και πολύ (1.85 είμαι κι εγω) αλλά συνιθίζεται και μπορεί να αλλάξει με τοποθέτηση χαμηλότερων καβαλέτων ή τιμονιού καθώς και με αλλαγή των rearsets.. (αναφερομαι σε tuono...οπότε για τα clipon θα σου πουν τα υπόλοιπα παιδιά από πρώτο χέρι)
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 07, 2009, 12:13:59 μμ από zlionakis »

*

kompimen

Απ: επιδοξος κατοχος mille
« Απάντηση #5 - : Απρίλιος 07, 2009, 12:31:53 μμ »
Καλημερα,

Σκεφτομαι να αντικαταστησω το 954 με ενα μιλλε. Θα εκτιμουσα την γνωμη σας σχετικα με τα +/- της αλλαγης. Η μηχανη δε θα κανει πολλα χιλιομετρα και δεν την εχω οδηγησει ποτε. Το σκεπτικο μου εχει να κανει αποκλειστικα με θεματα εμφανισης και των χαρακτηριστικων του ν2 κινητηρα που νομιζω ειναι πιο κοντα στο οδηγικο μου στυλ. Σε τι τιμες κινουνται τα 2004+ μοντελα? Ηλεκρικα/μηχανικα προβληματα? Προσφερεται για ψηλους αναβατες? (1.85)

ευχαριστω

δεν ξέρω αν αυτό σε βοηθάει αλλά εγώ βολεύτικα στο tuono και είμαι 1.95m!!

τώρα για την μετάβαση από το honda στο aprilia ένα θα σου πω, αν δεν έχεις βάλει στο μυαλό σου πως θα ξεχάσεις την βελούδινη λειτουργία του τετρακύλινδρου και δεν σε ενοχλεί η τραχειά λειτουργία του v2 τότε μην το κάνεις! αν πάλι το έχεις πάρει απόφαση ( εμένα προσωπικά μου αρέσει περισσότερο) τότε θα πάρεις ένα πάρα πολύ καλό και αξιόπιστο μηχανάκι που θα σε κάνει να χαμογελάς πάρα ( μα πάρα) πολύ συχνά!!! :ohyes: :ohyes: :ohyes:

*

Αποσυνδεδεμένος Lamnian

  • *****
  • 309
  • Φύλο: Άντρας
  • θέλω να φύγω ..
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: επιδοξος κατοχος mille
« Απάντηση #6 - : Απρίλιος 07, 2009, 12:39:06 μμ »
Στα + να βάλω την διάρκεια στροφών του κινητήρα (ειδικά με το μαμά γρανάζι) ότι δλδ δεν τελειώνει γρήγορα αν και V .
Βέβαια με το 15αρι γρανάζι δουλεύει τέλεια.  :souza:

Στα - , μεταπώληση δυστυχώς ..  :(
KTM 950 Adventure - Tuono 1000RR7 MY Blue Dream !

Hornet 600 - D-Tracker 250 (Στην ίδια οικογένεια ..χε χε)

*

drbig

Απ: επιδοξος κατοχος mille
« Απάντηση #7 - : Απρίλιος 07, 2009, 01:53:57 μμ »
Σας ευχαριστω για τις απαντησεις σας. Παντα μου αρεσε το μιλλε και πολυ θα ηθελα να το κανω μια βολτα απλα οταν πηρα το 954 δεν ειχα αρκετα χρηματα να διαθεσω. Απο ισχυ δεν νομιζω να εχει μεγαλη διαφορα απο το 954 ισως 10 αλογα το πολυ, τα οποια φανταζομαι τα παιρνεις πισω σε ροπη στα μεσαια.
Δεν με βιαζει η αλλαγη, εποχες που ειναι και δαυτες, αλλα θα κοιταζω για αγγελιες και αν εχετε και σεις καποιον υπ'οψιν που θα τον ενδιεφερε ανταλλαγη, μου λετε.
Ειδικα το μπλε και το ασπρο-κοκκινο οταν τα βλεπω σιελορροω ακαταπαυστα.

Μια τελευταια ερωτηση, εξατμισεις και κομμαντερ κανουν διαφορα στην γραμμικοτητα και γλυκυτητα του κινητηρα?

*

RSVF

Απ: επιδοξος κατοχος mille
« Απάντηση #8 - : Απρίλιος 07, 2009, 02:02:36 μμ »
μεγαλη διαφορα αν και να δεις διαφορα στις εξατμισεις θα πρπει να βαλεις ολοσομες

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: επιδοξος κατοχος mille
« Απάντηση #9 - : Απρίλιος 07, 2009, 02:58:09 μμ »
1. Tα 04-05 μοντελλα, ειχαν ενα ελλατωματικο ψαλιδι, που, εφοσον δεν εχει αλλαχτει, μπορει να γινει ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΧΡΟΝΙΚΗ ΣΤΙΓΜΗ.........ασχετα δηλαδη με ισχυ εγγυησεων....

2. Τα 04 μοντελλα εχουν ενα θεματακι με τον μηδενισμο του ολικου χιλιομετρητη, οταν αφαιρεθει η χαμηλωσει παρα πολυ η ισχυς της μπαταριας

3. Οι ακτινικες τρομπες του συμπλεκτη, αντιμετωπιζουν το εξης φαινομενο........Μετα απο μερικη χρηση, παγιδευεται αερας στο κυκλωμα, σε καποιο σημειο της τρομπας, και χρειαζεται συχνα εξαερωση....Μερικοι λενε δεν εχουν προβλημα, μερικοι αλλοι οτι εχουν αραια και που, ενω αλλοι απλα δεν εχουν συμπλεκτη.....

4.Το πισω φρενο ειναι ΑΝΥΠΑΡΚΤΟ μετα απο καποια χλμ.......Αυτο συμβαινει και στα ducati, γιατι οι τρομπες ακουμπουν πανω στο μοτερ.......

Κατα τα αλλα, το μηχανακι ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟΥ............Προτιμησε ενα μοντελο απο το 06 και μετα, γιατι τουλαχιστον φοραει πανω του τα Ohlins μπροστινα...........Σιγουρα θα θες μετα να βαλεις :D


ps.Ειδικα το μπλε και το ασπρο-κοκκινο??? :hha% :hha% :hha%

RSV MILLE FACTORY RULESSSSSSSSSSSSSS





APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

drbig


*

Αποσυνδεδεμένος nick2ono

  • *******
  • 1211
  • Φύλο: Άντρας
  • ειναι αρρωστια το μοτορι!!!
  • Αντιδράσεις: +4
Απ: επιδοξος κατοχος mille
« Απάντηση #11 - : Απρίλιος 07, 2009, 05:01:44 μμ »
 :bye:

ολα ειναι θεμα γουστου για εμενα και απο εκει πρεπει να ξεκινησεις. Πρωτα βρες τον χρωματικο συνδυασμο που σε εξιταρει ( το μπλε τα σπαει!!! :kalo: :kalo: :D) και μετα κανε ενα test ride και εκει θα διαπιστωσεις κατα ποσο ταιριαζει στο οδηγικο σου στυλ...

+ αξιοπιστια rotax, ροπη, εμφανιση αξεπεραστη, φοβερα περιφεριακα!!
-  δυναμη σε σχεση με τον ανταγωνισμο, χαμηλη μεταπωλητικη αξια, πισω φρενο :psdof: :psdof:

SERRES CIRCUIT LOVER!!!
http://www.apriliabikers.gr/portal/index.php?topic=6710.0

 επόμενο βήμα να πιάσω το joker...

*

Αποσυνδεδεμένος tasosm

  • *******
  • 1045
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: επιδοξος κατοχος mille
« Απάντηση #12 - : Απρίλιος 07, 2009, 05:44:11 μμ »


Μια τελευταια ερωτηση, εξατμισεις και κομμαντερ κανουν διαφορα στην γραμμικοτητα και γλυκυτητα του κινητηρα?
Ναι θα δεις μεγαλη διαφορα...Με το καλο λοιπον...Υπαρχει ενα μιλλε που πωλειται και στο φορουμ.

*

Αποσυνδεδεμένος teo46

  • *******
  • 1634
  • Φύλο: Άντρας
  • Suzuki Gsxr 1000 k9 triton blue-white!
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: επιδοξος κατοχος mille
« Απάντηση #13 - : Απρίλιος 07, 2009, 08:46:07 μμ »
1. Tα 04-05 μοντελλα, ειχαν ενα ελλατωματικο ψαλιδι, που, εφοσον δεν εχει αλλαχτει, μπορει να γινει ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΧΡΟΝΙΚΗ ΣΤΙΓΜΗ.........ασχετα δηλαδη με ισχυ εγγυησεων....

2. Τα 04 μοντελλα εχουν ενα θεματακι με τον μηδενισμο του ολικου χιλιομετρητη, οταν αφαιρεθει η χαμηλωσει παρα πολυ η ισχυς της μπαταριας

3. Οι ακτινικες τρομπες του συμπλεκτη, αντιμετωπιζουν το εξης φαινομενο........Μετα απο μερικη χρηση, παγιδευεται αερας στο κυκλωμα, σε καποιο σημειο της τρομπας, και χρειαζεται συχνα εξαερωση....Μερικοι λενε δεν εχουν προβλημα, μερικοι αλλοι οτι εχουν αραια και που, ενω αλλοι απλα δεν εχουν συμπλεκτη.....

4.Το πισω φρενο ειναι ΑΝΥΠΑΡΚΤΟ μετα απο καποια χλμ.......Αυτο συμβαινει και στα ducati, γιατι οι τρομπες ακουμπουν πανω στο μοτερ.......

Κατα τα αλλα, το μηχανακι ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟΥ............Προτιμησε ενα μοντελο απο το 06 και μετα, γιατι τουλαχιστον φοραει πανω του τα Ohlins μπροστινα...........Σιγουρα θα θες μετα να βαλεις :D


ps.Ειδικα το μπλε και το ασπρο-κοκκινο??? :hha% :hha% :hha%

RSV MILLE FACTORY RULESSSSSSSSSSSSSS






+1000 στον κοσμα!

ειδικά το φακτορυ είναι αλλού!!


Όλα τριγύρω αλλάζουν και όλο τα ίδια μένουν....

The Gixxer Brothers...

*

zlionakis

Απ: επιδοξος κατοχος mille
« Απάντηση #14 - : Απρίλιος 07, 2009, 09:01:47 μμ »
1. Tα 04-05 μοντελλα, ειχαν ενα ελλατωματικο ψαλιδι, που, εφοσον δεν εχει αλλαχτει, μπορει να γινει ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΧΡΟΝΙΚΗ ΣΤΙΓΜΗ.........ασχετα δηλαδη με ισχυ εγγυησεων....

2. Τα 04 μοντελλα εχουν ενα θεματακι με τον μηδενισμο του ολικου χιλιομετρητη, οταν αφαιρεθει η χαμηλωσει παρα πολυ η ισχυς της μπαταριας

3. Οι ακτινικες τρομπες του συμπλεκτη, αντιμετωπιζουν το εξης φαινομενο........Μετα απο μερικη χρηση, παγιδευεται αερας στο κυκλωμα, σε καποιο σημειο της τρομπας, και χρειαζεται συχνα εξαερωση....Μερικοι λενε δεν εχουν προβλημα, μερικοι αλλοι οτι εχουν αραια και που, ενω αλλοι απλα δεν εχουν συμπλεκτη.....

4.Το πισω φρενο ειναι ΑΝΥΠΑΡΚΤΟ μετα απο καποια χλμ.......Αυτο συμβαινει και στα ducati, γιατι οι τρομπες ακουμπουν πανω στο μοτερ.......

Κατα τα αλλα, το μηχανακι ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟΥ............Προτιμησε ενα μοντελο απο το 06 και μετα, γιατι τουλαχιστον φοραει πανω του τα Ohlins μπροστινα...........Σιγουρα θα θες μετα να βαλεις :D


ps.Ειδικα το μπλε και το ασπρο-κοκκινο??? :hha% :hha% :hha%

RSV MILLE FACTORY RULESSSSSSSSSSSSSS






:bonjour: :bonjour: :bonjour:

Ωραίος ο Κοσμάς!!! Και γλήγορος!!! :bye:

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης