0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

nestoras

Φθηνο το πρωτο σερβις των 1000χλμ... (;)
« - : Μάιος 10, 2007, 11:15:36 μμ »
Σημερα εκανα το πρωτο μου σερβις στα 1000χλμ το tuono και μου κοστισε μονο 55 ευρω.
απο την μια ειναι καλο αυτο για την τσεπη μου απο την αλλη με παραξενευει που μου πηραν τοσα λιγα.
μου αλλαξε φιλτρο λαδιου και το λαδι του.

μηπως επρεπε να κανει και τιποτα αλλο και το ξεχασε ή μου καναν σωστη δουλεια?

και μια αλλη ερωτηση....
Μονο σε μενα η νεκρη μπαινει με ταμα και προσευχες ή εχουν και αλλοι το ιδιο προβλημα με το tuono.παρατηρησα σημερα οτι λιγο μαλακωσε το σασμαν με το καινουργιο λαδακι(agip 15/50) αλλα και παλι αν τυχον βρεθω στο φαναρι με ταχυτητα για να βαλω νεκρα μου βγαινει η πιστη.
μηπως πρεπει να αλλαξω το λαδι?εχετε να προτεινετε κατι αλλο?

αλλαξα και το γραναζι και το μηχανακι αλλαξε εντελως.τερμα τα σκορτσαρισματα και η δυναμη βγαινει πολυ πιο χαμηλα.
τελειο ειναι!υπαρχει και τιποτα αλλο που μπορω να κανω για ακομα περισσοτερη ροπη χαμηλα(αχαριστια...)



*

TUONOPOWER

Απ: Φθηνο το πρωτο σερβις των 1000χλμ... (;)
« Απάντηση #1 - : Μάιος 11, 2007, 12:15:24 πμ »
Σημερα εκανα το πρωτο μου σερβις στα 1000χλμ το tuono και μου κοστισε μονο 55 ευρω.
απο την μια ειναι καλο αυτο για την τσεπη μου απο την αλλη με παραξενευει που μου πηραν τοσα λιγα.
μου αλλαξε φιλτρο λαδιου και το λαδι του.

μηπως επρεπε να κανει και τιποτα αλλο και το ξεχασε ή μου καναν σωστη δουλεια?

και μια αλλη ερωτηση....
Μονο σε μενα η νεκρη μπαινει με ταμα και προσευχες ή εχουν και αλλοι το ιδιο προβλημα με το tuono.παρατηρησα σημερα οτι λιγο μαλακωσε το σασμαν με το καινουργιο λαδακι(agip 15/50) αλλα και παλι αν τυχον βρεθω στο φαναρι με ταχυτητα για να βαλω νεκρα μου βγαινει η πιστη.
μηπως πρεπει να αλλαξω το λαδι?εχετε να προτεινετε κατι αλλο?

αλλαξα και το γραναζι και το μηχανακι αλλαξε εντελως.τερμα τα σκορτσαρισματα και η δυναμη βγαινει πολυ πιο χαμηλα.
τελειο ειναι!υπαρχει και τιποτα αλλο που μπορω να κανω για ακομα περισσοτερη ροπη χαμηλα(αχαριστια...)

Κανε υπομονη θα μαλακωσει το σασμαν μην ανησυχεις. Και εμενα στην αρχη ο μονος τροπος να βαλω την νεκρα σταματημενος ηταν να το σβησω στο φαναρι.....Τωρα εχω κανει λιγο πανω απο 4000km και ολα είναι ΟΚ  :rock:

*

Αποσυνδεδεμένος S-T

  • *****
  • 423
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: RSV1000R το καλό!
  • Αντιδράσεις: +1
Απ: Φθηνο το πρωτο σερβις των 1000χλμ... (;)
« Απάντηση #2 - : Μάιος 11, 2007, 10:52:28 πμ »
Σε απάντησα και σε άλλο ποστ... RTFM, θα μιλήσω βαση δικου μανιουαλ που δεν νομίζω να έχει μεγάλες διαφορές απο το δικό σου ομως, στο σερβις των 1000χλμ περιλαμβάνονται πολλά τσεκαρισματα και επιπλέον ρυθμιση βαλβίδων, τα οποία ο τυπος λογικά δεν σου τα έκανε... (ουτε εμενα  :D ), σου αλλαξε τα λαδάκια και ενα φιλτρο και εφυγες και σου πηρε λεφτα για οτι ακριβως σου έκανε.
Εμένα πάντος δεν θα με άγχωνε το θέμα και τόσο... αλλα ο Bill (ημαρτον με τον "τυπο" εδω μέσα  :P) λέει οτι ΠΡΕΠΕΙ να γινονται και η αληθεια ειναι οτι σε κακό δεν θα έβγαινε αν γινοντουσαν, αντε λίγο στην τσέπι μας  :)


Συμφωνα με τα λεφομενα του bill (ημαρτον είπαμε ρε φιλε :D) το σιλκολεν λαδι δουλευει καλυτερα απο το Ttec που σου εβαλε, και η αληθεια ειναι οτι θα το προτιμουσα μια και ειναι και φουλ συνθετικο (κόλλημά μου). Εγω βεβαια βάζω mobil 1 και πινω νερό στο όνομά του και η αληθεια ειναι οτι δεν τα εχω δοκιμάσει τα σιλκολεν (και ουτε προκειται αφου όπως ειπα ειμαι ευχαριστημένος με το μομπιλ)

Με τον καιρό ομως θα στρώσει και το σασμάν.

Χαλαρα φιλε μου... σημαντικό ειναι να μην εισαι "δουλος" του μηχανηματος, χαλάρωσε και απόλαυσέ το  ;)

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης