0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
οπότε τον map 2 πέρασες,σωστά..?γιατί έγραψες "Μap 2 my ass.... " και νόμιζα ότι πέρασες άλλο χάρτη..!
Παιδια αν αλλαξουμε εξατμησεις οτι μαρκα και αν ειναι πρεπει να βλουμε map2 ετσι δεν ειναι? η καθε μαρκα θελει διαφορετικο?
Εννοώ ότι το Tuono μου απο τότε που έβαλα τον χάρτη, είχε μια "περίεργη" λειτουργία στις χαμηλές με μπερδεματάκια. Ιδίως με στροφιλίκι ή πίστα, ήταν προβλημα για μένα το άνοιγμα του γκαζιού μετά την στροφή αφού είχε ένα σκαλοπατι.Εχθές στο service ο bill έκανε μια καυσανάλυση και το CO του μπροστινού κυλίνδρου ήταν 2,5 ενώ του πίσω ήταν 0,25 Τώρα τι έκανε δεν ξέρω, αλλά και οι δύο κύλινδροι δουλεύουν το ίδιο, ενώ τα μπερδέματα και τα σκαλοπάτια
Ποσο καιρο ειχες το Map2?? Δεν ξερω εαν με καθε αλλαγη χαρτη θελει καυσαναλυση, αλλα στα 20000χλμ, θελει οπωσδηποτε ελεγχο ο συγχρονισμος των πεταλουδων και ρυθμιση του CO...........Το map2 δεν κολλαει πουθενα με την ρυθμισηKαι εμενα οταν μου το ρυθμισε, επανηλθε στα φυσιολογικα της η καταναλωση και σταματησε να σκορτσαρει πολυ........
Λογικά ο χάρτης θα έπρεπε να το διορθώνει αυτό. Ή κάνω λάθος?
Δεν νομιζω Βυρωνα..............
Δεν ξέρω τι έκανε Κοσμά ο bill. Το σίγουρο είναι οτι ξεφορτώθηκα το περίεργο δούλεμα στις χαμηλές (που το έχω ακούσει και για άλλα Tuono).Αν δει ο bill τα ποστ και τα ξεκαθαρίσει, καλώς. Αλλιώς θα τον πάρω τηλέφωνο να τα δει...
Παράθεση από: bros400pgm στις Οκτώβριος 21, 2009, 05:24:20 μμΔεν νομιζω Βυρωνα.............. Αν δει ο bill τα ποστ και τα ξεκαθαρίσει, καλώς. Αλλιώς θα τον πάρω τηλέφωνο να τα δει...
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι