0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Το διαπιστωσα και μονος μου,αφου καταφερα [μεγαλο λουκι] να βγαλω μονο το μεσαιο κοματι χωρις να ξεβιδωσω τους λαιμους απο τα κεφαλαρια.
Ξεκινησα πατεντα [αν σε τρωει ο κ...ς σου] ορμωμενος απο φωτογραφιες που ειδα στο ΑF1 για το σημειο που ενωνονται οι δυο λαιμοι,και ειναι τοσο ατεχνα συναρμοζμενοι που σιγουρα δεν υπαρχει ομαλη ροη των καυσαεριων.Το διαπιστωσα και μονος μου,αφου καταφερα [μεγαλο λουκι] να βγαλω μονο το μεσαιο κοματι χωρις να ξεβιδωσω τους λαιμους απο τα κεφαλαρια.Στο σημειο που ερχεται ο μπροστινος λαιμος να ενωθει με τον πισω,προεξεχει ενα κοματι μεσα στο λαιμο,σε ολο το πλατος του,τουλαχιστον ενα ποντο [μεγαλο εμποδιο] και στο 'ευγα' για το τελικο,τουλαχιστον το ενα τριτοτης διατομης ειναι κλειστο,απο την λαμαρινα του πισω. Ουσιαστικα ολο το κλεισιμο ειναι στον μπροστινο κυλινδρο,και σιγουρα δημιουργουνται ανεπιθυμητοι στροβιλισμοι.Και μετα τροχος κοπης,ακολουθωντας τη γραμμη της κολησης απο πανω και απο κατω της,στο εξωτερικο[ οπως ειναι τοποθετημενες] μερος μονο,αφαιρεσα λωριδα περιπου ενος ποντου ,μαζι με την λαμαρινα που δημιουργει το προβλημα Λιμαρισμα φυσικα οτι απεμηνε και βουρ στον εξατμισα,γεμισμα με κοληση TIG και ανοξειδωτο συρμα,20 ευρωπουλα,και μονταρισμα.Την φαγαμε την μερα μας.ΕΛΠΙΖΩ να πιαση τοπο,γιατι ο 'μαγκας' που θα μου πουλουσε την ολοσωμη Και πουλησα τα τελικα
Πως ειναι δυνατον να επηρεαζεται αρνητικα η ροη των καυσαεριων,οταν λειαινεις τις επιφανειες σταματωντας τους ανεπυθημητουςστροβιλισμους.Σιγουρα μια δυναμομετρηση μπορει να δειξει την πιθανη βελτιωση,αλλα πρωτα περιμενω να το βιωσω σε αισθηση αποκρισηςστο ανοιγμα του γκαζιου.Θα επανελθω με εντυπωσεις.
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι