0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος george_mille

  • ***
  • 189
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Να πω και γω τη δική μου ιστορία....
Το Μάρτη του '07 αγοράζω καινούργιο mille, μοντέλο '06.
Μετά από 1500-2000 km ανακλύπτω ότι οι ταχύτητες δεν αλλάζουν και πολύ εύκολα λόγω πτώσης της μανέτας (μεγάλο αρχικό κενό).
Κάνουμε μια εξαέρωση και όλα καλά.
Απλά από τότε ο συμπλέκτης θέλει εξαέρωση κάθε 500-1000 km :(
Μου χουν κάνει εξαέρωση έλληνες γάλλοι ιταλοί :) αλλά παντόυ τα ίδια .
Κατά τον Αύγουστο αλλάζουμε στην εγγύηση το εμβολάκι του συμπλέκτη που δεν ειχε κάτι εμφανές αλλά για την περίπτωση που προερχόταν από κει το πρόβλημα.
Όχι!!!
 το πρόβλημα συνεχίστηκε.

Τωρα, στις 12000km αλλάχθηκε και η τρόμπα συμπλέκτη αλλα ....
μια απο τα ιδια!!!
μετά από 300 km πάλι ο συμπλέκτης είχε πέσει....

Να πω ότι όλες οι επεμβάσεις γίναν στον Ανδριόπουλο στην Πάτρα,
από τον οποίο δεν έχω κάποιο παράπονο, απλά δεν μου λυσε το πρόβλημα.

Δεν ξέρω αν κάποιος άλλος έχει αντιμετωπίσει παρόμοιο πρόβλημα και το χει λύσει....
και τον λεν και Bill :)
ακόμη καλύτερα



*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: Οι ιστοριες ενός υδραυλικού συμπλέκτη...
« Απάντηση #1 - : Μάιος 08, 2008, 03:02:22 μμ »
Hello gerorge-long time, no see

ριξε μια ματια εδω. Δεν θα σε βοηθησει, λεει κυριως για το πισω φρενο, αλλα αναφερει σε καποιο σημειο και για τον συμπλεκτη, την αιτια, αλλα και πως να το εξαλειψεις.
http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?t=15500


http://www.apriliabikers.gr/portal/index.php?topic=5334.0;topicseen
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης