APRILIA BIKERS HELLAS

Aprilia 1000cc V-Twins: Model Years 1998-2009 (1998-2009 The Rotax Era) => RSVR / RSVR Factory => Μήνυμα ξεκίνησε από: zachs στις Αύγουστος 31, 2015, 08:47:24 μμ

Τίτλος: PC3
Αποστολή από: zachs στις Αύγουστος 31, 2015, 08:47:24 μμ
Έχω βρει με ένα κατοστάρι PC3 από ....Τmax 500 :D

Αξίζει τον κόπο να το βάλω στο μίλλε;Δε θα το ανεβάσω δυναμόμετρο,αλλά θα κατεβάσουμε χάρτες και θα το δω στον δρόμο πως και τι.Τι γνώμη έχετε και τι πρέπει να προσέξω; :thnk:
Τίτλος: Απ: PC3
Αποστολή από: bros400pgm στις Αύγουστος 31, 2015, 08:54:39 μμ
Για μενα δεν αξιζει. Εφοσον δεν μπορεις να δεις τι παιζει ειδικα στα ψηλα, εισαι λιγο στο φοβο.
Εαν εχεις προσβαση σε καποιο afr logger ή afr display, τοτε μονο προχωρα το.
Τίτλος: Απ: PC3
Αποστολή από: zachs στις Αύγουστος 31, 2015, 09:18:24 μμ
 Κοσμά πάντα σεβαστή η άποψη σου,η πρόσβαση υποθέτω γίνεται μόνο σε δυναμόμετρο οπότε άκυρο γιατί θα βγει πολύ το μαλλί κι εδώ πάνω δεν εμπιστεύομαι κάποιον :bye:
Τίτλος: Απ: PC3
Αποστολή από: bros400pgm στις Αύγουστος 31, 2015, 10:34:05 μμ
Όχι απαραίτητα ρε συ. Είναι stand alone μηχάνημα με εναν wideband αισθητήρα λάμδα.
Εστω κ σε δυαναμομετρο να πας, για μια απλή καμπύλη δεν νομιζω να σου πάρουν πανω απο 30€.
Κρίμα που δεν είσαι κοντά, κάτι θα κάναμε :D
Τίτλος: Απ: PC3
Αποστολή από: zachs στις Σεπτέμβριος 01, 2015, 12:07:07 πμ
Κοίτα, stand alone με wideband μπλιμπλίκι :D να βρω δε παίζει,αλλά για δυναμόμετρο κάτι γίνεται,θα ρωτήσω και θα δω :bye:
Τίτλος: Απ: PC3
Αποστολή από: kle στις Σεπτέμβριος 01, 2015, 12:13:24 πμ
το 100ρικο καντο ενα μπροστινό λάστιχο ή βενζίνες :ohyes:
Τίτλος: Απ: PC3
Αποστολή από: zachs στις Σεπτέμβριος 02, 2015, 10:34:34 μμ
Επανέρχομαι επειδή παίζει και PC5,μπαίνει στο μίλλε του 2006 ή μόνο το τριάρι; :thnk:
Θα γίνει ολοκληρωμένη δουλειά τελικά,με δυναμομέτρηση κλπ :bye:
Τίτλος: Απ: PC3
Αποστολή από: makerm στις Σεπτέμβριος 03, 2015, 12:40:36 μμ
Επανέρχομαι επειδή παίζει και PC5,μπαίνει στο μίλλε του 2006 ή μόνο το τριάρι; :thnk:
Θα γίνει ολοκληρωμένη δουλειά τελικά,με δυναμομέτρηση κλπ :bye:

Ναι μπαίνει αλλά θα πρέπει να είναι απο το μοντέλο που θες ή κάτι πολύ κοντά π.χ. εγώ που έχω πρώτης γενιάς φοράω pc5 απο το δικό σου μοντέλο. 
Τίτλος: Απ: PC3
Αποστολή από: makerm στις Σεπτέμβριος 03, 2015, 12:45:47 μμ
Τελικά που θα το πάς για ρυθμισμα ? Σκέψου και το autotune σαν λύση, δεν είναι αυτό που θα πάρεις στο δυναμομετρο αλλά τη δουλειά σου μπορείς να την κανείς πολυ καλά στο λέω γιατί αμφιβάλλω για το αν μπορείς να βρεις κάποιον αξιόλογο στη θεσσαλονίκη.
Τίτλος: Απ: PC3
Αποστολή από: ifylios72 στις Σεπτέμβριος 03, 2015, 02:20:59 μμ
Επανέρχομαι επειδή παίζει και PC5,μπαίνει στο μίλλε του 2006 ή μόνο το τριάρι; :thnk:
Θα γίνει ολοκληρωμένη δουλειά τελικά,με δυναμομέτρηση κλπ :bye:

Ναι μπαίνει αλλά θα πρέπει να είναι απο το μοντέλο που θες ή κάτι πολύ κοντά π.χ. εγώ που έχω πρώτης γενιάς φοράω pc5 απο το δικό σου μοντέλο.

Mike μετά από την δουλειά που έχεις κάνει με το PC πιστεύεις πως αξίζει τον κόπο και το χρήμα ή σου δίνει κάτι σχεδόν σαν ένα καλό tuning;

Το Autotune είναι άλλη υπόθεση βέβαια αλλά δεν πιστεύω να σε βοηθάει για track performance όσο για οικονομία, δεν είναι;

Ξέρεις αν το Gen5 TFI το οποίο λαμβάνει υπόψη του και το loading του κινητήρα και έχει presets για κάθε χρήση με αυξημένο/μειωμένο AFR είναι καλύτερο και για οποιαδήποτε χρήση;

Αν έχεις χρόνο γράψε μας τι έχεις καταφέρει ......
Τίτλος: Απ: PC3
Αποστολή από: makerm στις Σεπτέμβριος 03, 2015, 03:16:07 μμ
Επανέρχομαι επειδή παίζει και PC5,μπαίνει στο μίλλε του 2006 ή μόνο το τριάρι; :thnk:
Θα γίνει ολοκληρωμένη δουλειά τελικά,με δυναμομέτρηση κλπ :bye:

Ναι μπαίνει αλλά θα πρέπει να είναι απο το μοντέλο που θες ή κάτι πολύ κοντά π.χ. εγώ που έχω πρώτης γενιάς φοράω pc5 απο το δικό σου μοντέλο.

Mike μετά από την δουλειά που έχεις κάνει με το PC πιστεύεις πως αξίζει τον κόπο και το χρήμα ή σου δίνει κάτι σχεδόν σαν ένα καλό tuning; Αντώνη η δουλειά που γίνεται με το pc5 δεν μπορεί να γίνει ακόμα και με το πιό τέλειο ρυθμισμα γιατί το εκάστοτε chip που έχει η μηχανή πάνω είναι φτιαγμένο για κάποιον άλλον κινητήρα σε κάποιες άλλες συνθήκες με πάρα πολούς παράγοντες π.χ τα χωνιά στα σώματα το τα τελικά που φοράει κοντά μακριά και χίλιοι άλλοι παράγοντες.  Για εσάς που είστε Αθήνα υπάρχει μία λύση που είναι καλήτερα απο όλα και την έχει πεί ο dikaios

Το Autotune είναι άλλη υπόθεση βέβαια αλλά δεν πιστεύω να σε βοηθάει για track performance όσο για οικονομία, δεν είναι;
Μετά απο δοκιμές και στήν πιστα και στον δρόμο θα έλεγα οτι βελτιωνει το μηγμα και τη λειτουργία του κινητήρα παντού και ειδικά εγώ που έχω ένα μικρό σκαλομα με 2 ζευγάρια εξατμίσεις αυτή τη στιγμή εχω φτιάξει 6 διαφορετικά προγράμματα για διάφορες συνθήκες όπως καλοκαίρι χειμώνας πιστα  δρόμο και άλλα, τα οποία μου παίρνει λιγότερο απο 5 λεπτά για να αλλάξω απο το ένα στο άλλο.   
Ξέρεις αν το Gen5 TFI το οποίο λαμβάνει υπόψη του και το loading του κινητήρα και έχει presets για κάθε χρήση με αυξημένο/μειωμένο AFR είναι καλύτερο και για οποιαδήποτε χρήση;
Τα υπόλοιπα σε κάποια άλλη φάση που θα παίζει χρόνος.
Αν έχεις χρόνο γράψε μας τι έχεις καταφέρει ......
Τίτλος: Απ: PC3
Αποστολή από: zachs στις Σεπτέμβριος 03, 2015, 07:33:00 μμ
Τελικά που θα το πάς για ρυθμισμα ? Σκέψου και το autotune σαν λύση, δεν είναι αυτό που θα πάρεις στο δυναμομετρο αλλά τη δουλειά σου μπορείς να την κανείς πολυ καλά στο λέω γιατί αμφιβάλλω για το αν μπορείς να βρεις κάποιον αξιόλογο στη θεσσαλονίκη.

Σήμερα έμαθα ό,τι δεν υπάρχει δυναμόμετρο εδώ πάνω με προσομοίωση για ram air κι επειδή γενικά δεν έχω ακούσει καλά λόγια για τα εδώ μαστόρια μάλλον θα το ακυρώσω.Να μπω σε επιπλέον έξοδα με autotune κλπ δύσκολο.Ευχαριστώ πάντως,αν τελικά αλλάξω γνώμη θα ενημερώσω  :bye:
Τίτλος: Απ: PC3
Αποστολή από: bros400pgm στις Σεπτέμβριος 03, 2015, 07:52:12 μμ
Παπαρια ram air έχουν τα δυναμομετρα.
Συνοπτικά στα λέω:
Δυναμομετρεις
Διορθωνεις καύσιμα/αβάνς
Δυναμομετρεις
Επαναλαμβανεις καύσιμο/αβάνς
Δυναμομετρεις
Κλπ κλπ
Το βγαζεις στον δρόμο για τις υψηλές ταχύτητες με AFR logger, γυρνας, ελεγχεις
Τροποποιεις εαν χρειαζεται
Ξανατρεχεις σε υψηλές ταχύτητες


Όλα αυτά, ενα dyno που σέβεται τον εαυτό του.
Εαν εχει ηδη φτιαξει άλλο ίδιο, τα πράγματα είναι πιο απλα
Τίτλος: Απ: PC3
Αποστολή από: zachs στις Σεπτέμβριος 03, 2015, 09:19:31 μμ
Παπαρια ram air έχουν τα δυναμομετρα.
Συνοπτικά στα λέω:
Δυναμομετρεις
Διορθωνεις καύσιμα/αβάνς
Δυναμομετρεις
Επαναλαμβανεις καύσιμο/αβάνς
Δυναμομετρεις
Κλπ κλπ
Το βγαζεις στον δρόμο για τις υψηλές ταχύτητες με AFR logger, γυρνας, ελεγχεις
Τροποποιεις εαν χρειαζεται
Ξανατρεχεις σε υψηλές ταχύτητες


Όλα αυτά, ενα dyno που σέβεται τον εαυτό του.
Εαν εχει ηδη φτιαξει άλλο ίδιο, τα πράγματα είναι πιο απλα


Έχεις υπόψιν τέτοιο dyno εδώ πάνω;Δέχομαι πμ για εχεμύθεια :bye:
Τίτλος: Απ: PC3
Αποστολή από: makerm στις Σεπτέμβριος 03, 2015, 10:26:12 μμ


Έχεις υπόψιν τέτοιο dyno εδώ πάνω;Δέχομαι πμ για εχεμύθεια :bye:

Φίλε μου εγώ δεν ξέρω κάποιον εδώ πάνω και έχω πολύ άσχημη εμπειρία με έναν σίγουρα.
Τέλος πάντων  επειδή υπάρχει μεγάλο ενδεχόμενο το δικό μού μηχανακι  να μπέι στο γκαραζ για αρκετό καιρό ίσως και χρόνια μπορεί να σε βολέψω με το δικό μου autotune για να κανείς ενα πρόγραμμα αλλά δεν μπορω να σου υποσχεθώ κάτι γιατί όλα είναι ρευστά.
Τίτλος: Απ: PC3
Αποστολή από: bros400pgm στις Σεπτέμβριος 04, 2015, 03:31:10 μμ
Έχεις υπόψιν τέτοιο dyno εδώ πάνω;Δέχομαι πμ για εχεμύθεια :bye:


Βρε συ, επειδη αντιλαμβανομαι οτι ειναι δυσκολες οι εποχΑΙ. Τι ακριβως θες να κανεις με το μηχανακι?
Εγω εχω καταλαβει οτι θες απλα να δεις εαν δουλευει σωστα και δεν σπασει, σωστα?
Τίτλος: Απ: PC3
Αποστολή από: zachs στις Σεπτέμβριος 05, 2015, 12:21:49 πμ
Έχεις υπόψιν τέτοιο dyno εδώ πάνω;Δέχομαι πμ για εχεμύθεια :bye:


Βρε συ, επειδη αντιλαμβανομαι οτι ειναι δυσκολες οι εποχΑΙ. Τι ακριβως θες να κανεις με το μηχανακι?
Εγω εχω καταλαβει οτι θες απλα να δεις εαν δουλευει σωστα και δεν σπασει, σωστα?

Να το δώσω και να πάρω R1M :P

Θέλω να παίξω λίγο ακόμη μαζί του,απλά.Βρήκα PC3 και μπορεί να υπάρξει και 5 κι επειδή δεν ξέρω ρωτάω.Χρειάζεται δυναμόμετρο;Xρειάζεται απ'ότι καταλαβαίνω.Υπάρχει κάποιος καλός εδώ που να κάνει καλή ρύθμιση πάνω στο δυναμόμετρο για να δουλεύει σωστά το μοτέρ και να μη σπάσει;Ε,αυτό ρωτάω!!!!! :tez:
Τίτλος: Απ: PC3
Αποστολή από: zachs στις Οκτώβριος 06, 2020, 06:37:07 μμ
Συνεχίζω στο νήμα με μικρή καθυστέρηση!Πήρα τελικά μεταχείρω κι αχρησιμοποίητο  ένα pc3.Θα κάνω μια μπακαλίστικη ερώτηση από αυτές που απεχθάνομαι!Έχει κάποιος υπόψιν τού κανα δοκιμασμένο χάρτη να περάσω για να μην μπλέξω με δυναμόμετρα; :D
Τίτλος: Απ: PC3
Αποστολή από: zisakos_1986 στις Οκτώβριος 06, 2020, 06:46:19 μμ
Συνεχίζω στο νήμα με μικρή καθυστέρηση!Πήρα τελικά μεταχείρω κι αχρησιμοποίητο  ένα pc3.Θα κάνω μια μπακαλίστικη ερώτηση από αυτές που απεχθάνομαι!Έχει κάποιος υπόψιν τού κανα δοκιμασμένο χάρτη να περάσω για να μην μπλέξω με δυναμόμετρα; :D
Xμ, ρισκαδόρικη επιλογή θα έλεγα Ηλία. Ειδικά με γνώμονα ότι κάθε μηχανάκι έχει και τις δικές του ιδιαιτερότητες και σκεπτόμενος και την προϊστορία με το προηγούμενο μοτέρ.
Το έχουμε κάνει με ρίσκο αρκετοί στο caponord με catfish και ανάλογους χάρτες αλλά νομιζω το ρίσκο ήταν μικρότερο εκεί.
Στην περίπτωση του rsv νομίζω ενέχει μεγαλύτερους κινδύνους. Αναλογιζόμενος και αυτά που διάβασα τώρα τελευταία οτι η ιδανική ρύθμιση απαιτεί βαλβίδα και στις δυο εξαγωγές και ρύθμιση ανα κύλινδρο για να έχεις το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα...

Ίσως ο bill ή όποιος άλλος ξέρει καλύτερα να μπορούσε να μας κατατοπίσει σχετικά.
Τίτλος: Απ: PC3
Αποστολή από: zachs στις Οκτώβριος 06, 2020, 07:31:47 μμ
Εκείνη η περίπτωση δεν ήταν για να "γράψει" πάνω στον εγκέφαλο;Όχι παράλληλος δηλαδή.
Τίτλος: Απ: PC3
Αποστολή από: lospsi στις Οκτώβριος 06, 2020, 07:38:30 μμ
Στο site της dynojet υπάρχουν αρκετοί χάρτες για διάφορα μηχανάκια και σετάπ, κοίταξες?
Κονσέρβα από εκεί είχα βάλει στο S1000R, νομίζω πως συνήθως τους κάνουν πλούσιους για να είναι ήσυχοι, στο δικό μου μετά από λίγο καιρό έβλεπα μαύρες επικαθήσεις στο τελικό.
Τίτλος: Απ: PC3
Αποστολή από: zachs στις Οκτώβριος 06, 2020, 08:40:32 μμ
Στο site της dynojet υπάρχουν αρκετοί χάρτες για διάφορα μηχανάκια και σετάπ, κοίταξες?
Κονσέρβα από εκεί είχα βάλει στο S1000R, νομίζω πως συνήθως τους κάνουν πλούσιους για να είναι ήσυχοι, στο δικό μου μετά από λίγο καιρό έβλεπα μαύρες επικαθήσεις στο τελικό.

Πώς και έδωσες τέτοιο μηχανάκι απορώ.Το καλύτερο γυμνό κατ'εμέ! :D
Στο θέμα μου τώρα,θα το δω αυτό που λες.Δε νομίζω να υπάρχει πρόβλημα ε; :thnk:
Τίτλος: Απ: PC3
Αποστολή από: zisakos_1986 στις Οκτώβριος 07, 2020, 12:00:39 πμ
Εκείνη η περίπτωση δεν ήταν για να "γράψει" πάνω στον εγκέφαλο;Όχι παράλληλος δηλαδή.
Ορθή παρατήρηση. Εμείς αλλάζαμε τη χαρτογράφηση του μαμά εγκεφάλου. Εσύ εδώ με τον παράλληλο απλά βελτιώνεις μέρος της λειτουργίας καθώς παρεμβάλλεται ανάμεσα στον εγκέφαλο και τον ψεκασμό σωστά?
Τίτλος: Απ: PC3
Αποστολή από: lospsi στις Οκτώβριος 07, 2020, 07:26:40 πμ

Πώς και έδωσες τέτοιο μηχανάκι απορώ.Το καλύτερο γυμνό κατ'εμέ! :D
Στο θέμα μου τώρα,θα το δω αυτό που λες.Δε νομίζω να υπάρχει πρόβλημα ε; :thnk:

Το έδωσα εύκολα και τελικά πήρα καλύτερο (Multi 1200), το έδωσα όμως και αυτό :D :D


Κοίτα, το καλύτερο είναι να φτιάξεις χάρτη. Δεν ξέρω κάτα πόσο θα δεις διαφορά σε σχέση με το map2. Κάνε μια δοκιμή και βλέπεις.