0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Επανέρχομαι επειδή παίζει και PC5,μπαίνει στο μίλλε του 2006 ή μόνο το τριάρι; Θα γίνει ολοκληρωμένη δουλειά τελικά,με δυναμομέτρηση κλπ
Παράθεση από: zachs στις Σεπτέμβριος 02, 2015, 10:34:34 μμΕπανέρχομαι επειδή παίζει και PC5,μπαίνει στο μίλλε του 2006 ή μόνο το τριάρι; Θα γίνει ολοκληρωμένη δουλειά τελικά,με δυναμομέτρηση κλπ Ναι μπαίνει αλλά θα πρέπει να είναι απο το μοντέλο που θες ή κάτι πολύ κοντά π.χ. εγώ που έχω πρώτης γενιάς φοράω pc5 απο το δικό σου μοντέλο.
Παράθεση από: makerm στις Σεπτέμβριος 03, 2015, 12:40:36 μμΠαράθεση από: zachs στις Σεπτέμβριος 02, 2015, 10:34:34 μμΕπανέρχομαι επειδή παίζει και PC5,μπαίνει στο μίλλε του 2006 ή μόνο το τριάρι; Θα γίνει ολοκληρωμένη δουλειά τελικά,με δυναμομέτρηση κλπ Ναι μπαίνει αλλά θα πρέπει να είναι απο το μοντέλο που θες ή κάτι πολύ κοντά π.χ. εγώ που έχω πρώτης γενιάς φοράω pc5 απο το δικό σου μοντέλο. Mike μετά από την δουλειά που έχεις κάνει με το PC πιστεύεις πως αξίζει τον κόπο και το χρήμα ή σου δίνει κάτι σχεδόν σαν ένα καλό tuning; Αντώνη η δουλειά που γίνεται με το pc5 δεν μπορεί να γίνει ακόμα και με το πιό τέλειο ρυθμισμα γιατί το εκάστοτε chip που έχει η μηχανή πάνω είναι φτιαγμένο για κάποιον άλλον κινητήρα σε κάποιες άλλες συνθήκες με πάρα πολούς παράγοντες π.χ τα χωνιά στα σώματα το τα τελικά που φοράει κοντά μακριά και χίλιοι άλλοι παράγοντες. Για εσάς που είστε Αθήνα υπάρχει μία λύση που είναι καλήτερα απο όλα και την έχει πεί ο dikaios Το Autotune είναι άλλη υπόθεση βέβαια αλλά δεν πιστεύω να σε βοηθάει για track performance όσο για οικονομία, δεν είναι;Μετά απο δοκιμές και στήν πιστα και στον δρόμο θα έλεγα οτι βελτιωνει το μηγμα και τη λειτουργία του κινητήρα παντού και ειδικά εγώ που έχω ένα μικρό σκαλομα με 2 ζευγάρια εξατμίσεις αυτή τη στιγμή εχω φτιάξει 6 διαφορετικά προγράμματα για διάφορες συνθήκες όπως καλοκαίρι χειμώνας πιστα δρόμο και άλλα, τα οποία μου παίρνει λιγότερο απο 5 λεπτά για να αλλάξω απο το ένα στο άλλο. Ξέρεις αν το Gen5 TFI το οποίο λαμβάνει υπόψη του και το loading του κινητήρα και έχει presets για κάθε χρήση με αυξημένο/μειωμένο AFR είναι καλύτερο και για οποιαδήποτε χρήση;Τα υπόλοιπα σε κάποια άλλη φάση που θα παίζει χρόνος.Αν έχεις χρόνο γράψε μας τι έχεις καταφέρει ......
Τελικά που θα το πάς για ρυθμισμα ? Σκέψου και το autotune σαν λύση, δεν είναι αυτό που θα πάρεις στο δυναμομετρο αλλά τη δουλειά σου μπορείς να την κανείς πολυ καλά στο λέω γιατί αμφιβάλλω για το αν μπορείς να βρεις κάποιον αξιόλογο στη θεσσαλονίκη.
Παπαρια ram air έχουν τα δυναμομετρα.Συνοπτικά στα λέω:ΔυναμομετρειςΔιορθωνεις καύσιμα/αβάνςΔυναμομετρειςΕπαναλαμβανεις καύσιμο/αβάνςΔυναμομετρειςΚλπ κλπΤο βγαζεις στον δρόμο για τις υψηλές ταχύτητες με AFR logger, γυρνας, ελεγχειςΤροποποιεις εαν χρειαζεταιΞανατρεχεις σε υψηλές ταχύτητεςΌλα αυτά, ενα dyno που σέβεται τον εαυτό του.Εαν εχει ηδη φτιαξει άλλο ίδιο, τα πράγματα είναι πιο απλα
Έχεις υπόψιν τέτοιο dyno εδώ πάνω;Δέχομαι πμ για εχεμύθεια
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι